Tur jau taapat rindas pa paaris kilometriem staav it iipasi tie, kuri grib uzbraukt uz taas sosejas....
loogjiski, ka vienkaarsaak ir uzstaadiit luksaforus, ne izbuuveet ieskriesanaas joslu un tajaa vietaa noteikt aatrumu 70 km/h
Tur jau taapat rindas pa paaris kilometriem staav it iipasi tie, kuri grib uzbraukt uz taas sosejas....
loogjiski, ka vienkaarsaak ir uzstaadiit luksaforus, ne izbuuveet ieskriesanaas joslu un tajaa vietaa noteikt aatrumu 70 km/h
stulbums. Protams, divjoslu ce'l's b'utu ideāli, bet no sākuma pilnīgi pietiktu ar apļu izbūvi, tie satiksmi aizkavē ievērojami mazāk!
a ir kāds uzbrauciens uz apvedceļa, kur vakaros nav rindas???
caur sauriešiem braucot uz apvedceļu reizēm sastājās kilometrīga rinda....
Tavaa galaa bija viens mazinsh celinsh pa kuru pusliidz briivi vareeja tikt virsuu
taisni vai trakums, Taali, ko Tu tur dari????
Rīgas apvedceļš pēdējā laikā vakaros ir pilnīga katastrofa, gan A4, gan A5... ja kādreiz tur bija ērtāk braukt, lai apbrauktu Rīgu ar tās sastrēgumiem, tad tagad ātrāk tikt uz priekšu var braucot cauri Rīgai... sviests
naaaks rudens, paliks veel jautraak
Zoo rakstīja: naaaks rudens, paliks veel jautraak
kaads tur rudens, jautriiba saaksies2. septembra vakaraa...
ibio rakstīja:
bizenajs rakstīja:
Zoo rakstīja: naaaks rudens, paliks veel jautraak
kaads tur rudens, jautriiba saaksies2. septembra vakaraa...
ar kulmināciju 3 septembra rītā.
tagad īsti nezinu vai braukt uz darbu 7 vai arī pusdienlaikā
tiešām tā. Uz darbu no Vidzemes puses jābrauc tā, lai 7:30 jau būtu centrā, un atpakaļ tā, lai 16:30 jau būtu no pilsētas ārā.
o jā, sāksies skolas, universitātes, atkal vājprāta korķi (
Jau paspēju pierast, ka vasarā 30 min brauciens līdz darbam.
Nu sen bija laiks kautko darīt! Korķus gan tas nemazinās tikai palielinās uz apvedceļa, bet drošāk izgriezt un šķersot to apvedceļu būs gan.
Marchiks_ rakstīja: Ja māk braukt un pārzin ģeogrāfiju, tad jebkurā laikā var izbraukt 30 minūtēs.
Ar ko tad tu tik lēni brauc.
ibio rakstīja:
bizenajs rakstīja:
Zoo rakstīja: naaaks rudens, paliks veel jautraak
kaads tur rudens, jautriiba saaksies2. septembra vakaraa...
ar kulmināciju 3 septembra rītā.
tagad īsti nezinu vai braukt uz darbu 7 vai arī pusdienlaikā
veciit, es jau sen braucu uz darbu taa, li Juglas krustam paari buutu pirms 7:30, arii vasaraa, 4tob organizm ne raslabljalsja stundu darbaa ir patiikamaak pavadiit, kaa sastreegumaa ar palielu iespeeju kaadam iejaat pakljaa vai pasham tapt izdupseetam
Marchiks_ rakstīja: Ja māk braukt un pārzin ģeogrāfiju, tad jebkurā laikā var izbraukt 30 minūtēs.
protams, var. Visādi var izkruķīties ārā no pilsētas, bet vienalga tā ir līšana kādam priekšā
ar fleksi ķieģeli nakuj un uz priekšu
Marchiks_ rakstīja: Ja māk braukt un pārzin ģeogrāfiju, tad jebkurā laikā var izbraukt 30 minūtēs.
Man tilti jāšķērso Ja pārdaugavu varu izbraukāt pa mazajām ieliņām, tad tiltam nevaru pārlidot pāri Da i bez tam pirms tilta jau tāds korķis, ka oij oij oij!
Es neesmu līdzēja, tāpēc solīdi sēžu un klausos mūziku
Agnia rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Ja māk braukt un pārzin ģeogrāfiju, tad jebkurā laikā var izbraukt 30 minūtēs.
Man tilti jāšķērso Ja pārdaugavu varu izbraukāt pa mazajām ieliņām, tad tiltam nevaru pārlidot pāri Da i bez tam pirms tilta jau tāds korķis, ka oij oij oij!
Es neesmu līdzēja, tāpēc solīdi sēžu un klausos mūziku
Salu tiltam pa apakšu iet gājēju celiņi. Platums un augstums pilnībā atļauj pa to pucēt ar vidusmēra vieglo auto...
Satiksmes drošība, protams, ir ļoti svarīga.
Tomēr jāatceras kam ir domāts apvedceļš - lai atbrīvotu pilsētas centru no transporta. Šādi mākslīgi palēninot kustību un caurlaidību tiks iegūts pretējs efekts - palielināsies Rīgas caurbraucēju skaits. LVceļus tas it kā neinteresē - tā jau pašvaldības darīšana.
Un sanāk kā vienmēr - mēs darām savu darbu un kas notiek blakus mūs neinteresē. Kad sāks domāt stratēģiskāk???
anonimikis rakstīja: Satiksmes drošība, protams, ir ļoti svarīga.
Tomēr jāatceras kam ir domāts apvedceļš - lai atbrīvotu pilsētas centru no transporta. Šādi mākslīgi palēninot kustību un caurlaidību tiks iegūts pretējs efekts - palielināsies Rīgas caurbraucēju skaits. LVceļus tas it kā neinteresē - tā jau pašvaldības darīšana.
Un sanāk kā vienmēr - mēs darām savu darbu un kas notiek blakus mūs neinteresē. Kad sāks domāt stratēģiskāk???
Konkrētais ceļš tikai saucas "apvedceļš", jo kā tāds tas savulaik tika izbūvēts. Reāli jau sen tas pilda citas funkcijas - tas ir ceļš no Rīgas uz piepilsētu, ceļš starp dažādiem piepilsētas rajoniem. Un to, ka intensitāte tur stipri pieaugs, varēja paredzēt jau sen, jau pašā piepilsētas reģionu celtniecības buma sākumā (Jūrmala, Baltzezers, Mārupe, Ķekava - tas viss sākās jau 90-ajos). Tikai pie mums par transportu un ceļiem atbildīgās instances parasti sāk domāt tad, kad jau viss ir stipri nokavēts. Nacionālās īpatnības, tā teikt
ibio rakstīja:
bizenajs rakstīja:
Zoo rakstīja: naaaks rudens, paliks veel jautraak
kaads tur rudens, jautriiba saaksies2. septembra vakaraa...
ar kulmināciju 3 septembra rītā.
tagad īsti nezinu vai braukt uz darbu 7 vai arī pusdienlaikā
Nu jau vairākus gadus pēc kārtas katrs septembris pārsit iepriekšējā septembra korķu rekordu, Domāju ,ka šogad būs kardināls lēciens korķu jomā,kas pārsitīs jebko līdz šim redzēto ...piemēram Jelgavas virzienā jau vasarā čābīgi .....
IDIOTI!
Nesaprotu nakuj tur nevarkautvai mazus aplīšus uzriktēt, zeme apkār pilnīgi pietiek! Luksafors noteikti būs baigi labs, tagad tiem nabagiem kam Rīga pofik arī būs sastrēgumā uz šosejas jāstāv. Rīgas apvedceļš pabīdīsies tālāk, Sēnīte - Inčukalns - Ropaži - Tīnūži - Ikšķile. Inčukalnam jau pofik bet satiksmes intensitāte caur 3 lauku miestiem pieaugs un nelaimaes gadīju būs tikai vairāk tikai šoreiz nevis ar sasistiem bleķiem bet sabrauktiem cilvēkiem!
Idioti!
Pie mums vissa satiksmes organizāciaj pilnīgā D, sākot no 100 debīlajiem un beidzot ar seržantu pušmucānu!
cik zinu rīgas apvedceļi jau nu gan nav pašvaldības bilancē. drīzāk satiksmes ministrijas valdījumā.
šobrīd kā fiksais risinājums, lētāk uzlikt lusoforus, bet vidējā termiņā izdevīgāk taisīt rotācijas apļus, bet tad jau nav tālu līdz divu līmeņu mezglu būvēšanai, kura jebkurā gadījumā tālākā nākotnē notiks, ja taisīs četras joslas vismaz.
Par apļiem pilnīgi piekrītu.
Daudz kur ārzemēs sabūvēti nelieli aplīši - tādi kāds pie mums ir ādažos un ir pat ļoti oki. Kreiso pagriezienu piemēram Austrijā ir ļoti ļoti maz. Un kad tallinas šosejas remonta laikā visa kustība bija caur mazo ādažu aplīti izlaista, vai tad tajā vietā bija korķi? Nebija! Bet ja būt luksaforu uzlikuši stāvētu rindās no baltezera.....
Nedomāju ka tādu apli ir mega dārgi vai sarežģiti uzbūvēt. Bet nu mūsējiem shēmotājiem jau nekas bez ļimona nenotiek.....
Es te tā nejauši dzirdēju ka par viena konkursa nolikuma izstrādi (!!!!!!) - tikai pa nolikuma izstrādi- tika samaksātas 6000 ls + PVN....
Kaut gan pēc mana aptuvenā vērtējuma vajadzīgo darbu (par ko tika sludināts konkurss) varētu pa 10 000 - 20 000 ls izveikt....
Marchiks_ rakstīja: Rotācijas apļi, vismaz patreizējā izpildījumā, ir vēl stulbāks variants.
Kāpēc gan?
Mana pieredze rāda ka pa apli kopumā kustība notiek ātrāk, kaut vai tapēc ka nav jāstājas pie sarkanajiem.
Ronalds_ rakstīja: Par apļiem pilnīgi piekrītu.
Daudz kur ārzemēs sabūvēti nelieli aplīši - tādi kāds pie mums ir ādažos un ir pat ļoti oki. Kreiso pagriezienu piemēram Austrijā ir ļoti ļoti maz. Un kad tallinas šosejas remonta laikā visa kustība bija caur mazo ādažu aplīti izlaista, vai tad tajā vietā bija korķi? Nebija! Bet ja būt luksaforu uzlikuši stāvētu rindās no baltezera.....
Nu nez nez pa tiem mazajiem aplīšiem.. Braucu UK piemēram vietām ir kādi 4-5 pēc kārtas un visi mauc taisnā līnijā pāri gandrīz. Man brīžīem tā šķērmīgi palikās..
Vienu tādu "mazo aplīti" pa lielām naudiņām ganjauka uztaisija arī Cēsīs parastā krustojumā - nu, piedod man, tas ir TĀDS vipendrons ka maz neliekas - uz apļa vietas pietiek apmēram 3-4 mašīnām, attiecīgi mēģinot uzbraukt uz apļa piemēram no vairākiem pievadiem ej nu saproti vai tev vai otram ir priekšroka jo pusmašīna aplī otra puse nē..
uz apvedceļa (A4) būs luksofori !!!
Lai uzlabotu satiksmes organizāciju, LVC 2007. gadā ir paredzējusi uz Rīgas apvedceļa posmā no Vidzemes šosejas līdz Daugavpils ceļam četrus luksofora objektus un konkrēti – luksoforus ir paredzēts uzstādīt apvedceļa krustojumos ar P5, P4, P3 un Upesciema – Berģu ceļā.
Paredzētas arī kreisā pagrieziena joslas uz autoceļa A4.
Tā rezultātā palielināsies satiksmes drošība, bet acīmredzot samazināsies apvedceļa caurlaides spēja.
Autoceļa A4 pārbūve par divbrauktuvju ceļu plānota pēc valsts un privātas partnerības (VPP) shēmas ne ātrāk kā pēc 3 – 5 gadiem.
Pašlaik ir izstrādāts skiču projekts un tiek risināts jautājums par zemju iegādi.
--------
"cool" . Apvedceļa jēga ???