lētāk un efektīvāk būs ņemt fleksi un ....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
lētāk un efektīvāk būs ņemt fleksi un ....
Jelgavai ir apvedceļš bez luksoforiem.
3km vietā braukt 10km? Esmu jelgavnieks un ja man vajadzētu tikai braukt cauri, tad arī izmantotu apvedceļu.
un šitādi grib strādāt par CP? Attopies, CP nevajag neko domāt, ieteikt, viss jau ir izdomāts pirms tevis un uzrakstīts instrukcijā! Un, ja nav, tad prasi priekšniekam, tikai pats nekādā gadījumā nedomā
Es vairāk par šo uztraucos nevis kā policists, bet kā autovadītājs. Es jau nezinu, varbūt pārējiem autovadītājiem patīk naktī vieniem stāvēt krustojumos un pētīt apkārtni..
Vispār pa nakti tos luksoforus vajadzētu centralizēti nah slēgt ārā. Nauda par elektrību ietaupītos, varēs Pareksā uz 6 pročiem ielikt
Archijs2 rakstīja: (vadītājiem, kuri pa ielu brauc vieni paši, nākas braukt caur sarkano, jo gaidīt pusminūti, kamēr izmirgosies luksofors šķiet bezjēdzīgi).
Pilnigi šitā SPIESTI braukt pa sarkano lai naktī nekavētu savu ārkārtīgi svarīgo tikšanos!
Sinn rakstīja:
Archijs2 rakstīja: (vadītājiem, kuri pa ielu brauc vieni paši, nākas braukt caur sarkano, jo gaidīt pusminūti, kamēr izmirgosies luksofors šķiet bezjēdzīgi).
Pilnigi šitā SPIESTI braukt pa sarkano lai naktī nekavētu savu ārkārtīgi svarīgo tikšanos!
Ko šūmējies
Normāls teksts no topoša ceļu policista.
Ir zaļie viļņi, tātad - arī sarkanie. Kad naktī jāstāv pēc kārtas pie 5 luksoforiem un apkārt neviena vienkārši nav, tad priekš kam tas vajadzīgs???
Pameiģini, paplosies! - vatbūt kautko izplosisi - bet pac galvenais tevi jau funkcionāri pazīs un zinās ka shis pa taisnibu iet, nav verts muti dzeseet! - bija krieviem tada filma par vienu rizhi milici kas kasijaas visiem augumaa.
kad sāksi strādāt cp, tad varēsi sistemātiski apturēt tāpat vien tos darbiniekus no tās iestādes, kur tev iedeva kurvīti
tad viņi sapratīs, ka lukšiem naktīs jāmirgo ar dzelteniem uguņiem
Ojaaa! Palūgšu, lai pārceļ uz Rīgu un tuvāk viņu darba vietai - vislaik vaktēšu, vai ir trīs galvenās lietas + apdrošināšana, gaismas, jostas utt.... Domāju, ka standarts tiks mainīts nedēļas laikā ārkārtas sēdē!
Archijs2 rakstīja: Ir zaļie viļņi, tātad - arī sarkanie. Kad naktī jāstāv pēc kārtas pie 5 luksoforiem un apkārt neviena vienkārši nav, tad priekš kam tas vajadzīgs???
Nuja, tu taču pats uzrakstīji - naktī pie sarkanajiem nafik stāvēt, jāmauc pāri!
stulbākais pie tiem mirgojošajiem ir brīdis, kad notiek pāreja no viena režīma uz otru. Pie botāniskā dārza - Dzirciema-Jūrmalas gatves krustojumā katras 2 nedēlās 23.00 krustojumā bija būkšķis - kāds atkal pēc dzeltenā mirgojošā domāja, ka tulīt būs zaļais un iebrauca krustojumā, bet turpat iebrauca arī tas, kuram, tai brīdī iestājās Galvenais ceļš. Tā nu viņi allaž satikās....
Sen nav būkšķējuši, laikam tagad zļie un sarkanie slēdzas visu nakti. Un labi ka tā!
pēc mirgojoša dzeltenā (viena paša) nekad un nekur nav slēdzies zaļais. tā kā nevajag tirst .
To sauc par dabisko atlasi.
Un arī, var tak ieprogrammēt citādāk. Teiksim, krustojumā visiem ieslēdzas sarkanais, tajā pašā laikā sāk mirgot dzeltenais 10 sekundes un tad nodziest sarkanais, ar ko sākas kustība pēc pie krustojuma esošajām priekšrocības zīmēm.
viens par maati, otrs par meitu taa instituucijas darbone bij sapratusi, ka cilveeks intereseejas par to, kaapeec starp zaljo un sarkano mirgo dzeltenais peec jaunajaam normaam taa arii ir, ka peec zaljaa uzreiz bliezj iekshaa sarkano un iespeejams, ka jelgavaa luksofori nav sareguleeti peec jaunaas modes veel to, kaapeec nakts viduu sarkanais/zaljais sleegaleejaas, par to manupraat vinja nemaz neatbildeeja
Viss tika pārprasīts kā nākas. Tādiem pārpratumiem nevajadzētu būt. Jo, kā viņa teica, tikai jaunajiem luksoforiem pašlaik ir šis standarts un tā arī ir - naktī nākas stāvēt pie jaunuzliktajiem/mainītajiem luksoforiem.
nu pag. uz rūpniecības pie videnes tak arī nesen likts jaunais luksofors. jau vakarā ap kādiem 19.00 ieslēdzas uz dzelteno mirgojošo.
19.00 tā kā nedaudz par agru, varbūt būs nepareizi saprogrammējuši?
anonimikis rakstīja: nu pag. uz rūpniecības pie videnes tak arī nesen likts jaunais luksofors. jau vakarā ap kādiem 19.00 ieslēdzas uz dzelteno mirgojošo.
Ātrāk.
Dorisa rakstīja:
anonimikis rakstīja: nu pag. uz rūpniecības pie videnes tak arī nesen likts jaunais luksofors. jau vakarā ap kādiem 19.00 ieslēdzas uz dzelteno mirgojošo.
Ātrāk.
Tā gadienā nav gājēju pāreja un brīdinošais signāls? Ja nē, tad kur precīzāk, braukšu skatīties!
Nez es katru dienu braucu uz Jelgavu. Un izmantoju apvedcelu. Jo tur tik un taa atrak nekaa kratiities pa centru. Takaa po man tie luksofori.
Raimiza rakstīja: Nez es katru dienu braucu uz Jelgavu. Un izmantoju apvedcelu. Jo tur tik un taa atrak nekaa kratiities pa centru. Takaa po man tie luksofori.
vot davaj nevajag.... līdz Domei i po - vai caur centru, vai pa apvedceļu.... tikai pa apvedceļu + 7 km nāk klāt...
Vairs nebūs mirgojošo luksoforu naktī!!!
Šodien gribēju Jelgavas pilsētsaimniecībā noskaidrot, kādā sakarā lielākā daļa luksoforu mirgo, bet daži 4 naktī slēgājas (vadītājiem, kuri pa ielu brauc vieni paši, nākas braukt caur sarkano, jo gaidīt pusminūti, kamēr izmirgosies luksofors šķiet bezjēdzīgi). Bija doma vienoties, lai naktī mirgo visi luksofori, BET darbiniece atteica, ka diemžēl vēl nav paspējuši visus luksoforus saregulēt pēc standarta, kurā vairs nav tāda lieta kā mirgojošais dzeltenais signāls, kas mani pārsteidza. Tagad, kad sanākt naktī braukt cauri Jelgavai, kaut kādu muļķu dēļ man būs jāstāv pie katra luksafora, baudot pilsētas tukšās ielas.. Absurds! Ir doma doties uz kaut kādu ceļu direkciju, kura pieņēma šādus standartus un pavaicāt, kādā sakarā tas tika pieņemts!
Jā, drošība... Piedodiet man, tups cilvēks arī pie mainīga luksofora spēj izraisīt avāriju, taču dēļ tā nevajadzētu ciest citiem. Pats plānoju pēc gada strādāt CP, pabeidzot mācības, un uzskatu šādu standartu par tuvredzīgu, jo vadītāji brauks cauri sarkanajam... Vienkāršāk būtu likt visiem luksoforiem naktī mirgot un vadīties pēc priekšrocības zīmēm.
Jūsu domas? Ir jēga pacīnīties ar ceļu direkciju par standarta atcelšanu? Vismaz pamatojumu es noteikti pieprasīšu.