Es riit njemu A6 1.9 tdi `99.g. Nu nezinu "zemai lidoshanai" nebuus tas iistais,bet man vinjsh liekas tip0tpo..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es riit njemu A6 1.9 tdi `99.g. Nu nezinu "zemai lidoshanai" nebuus tas iistais,bet man vinjsh liekas tip0tpo..
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Roneens rakstīja: Tikko sastapos ar faktu, ka A6 (jāatzīst 97.g.), bet arī 1.8t. Lai arī kāds gads utt., bet Latvijā nevarēja dabūt apaksējā vāka (potdona, jeb kā tur) blīvi. Kauč kāds sviesc.
E! A šie gadījumā nenāk ar hermētiķi, nevis blīvi? Sākot ar kaut kādu gadu viss notiek tikai ar hermētiķiem (tāda balta ziede tūbiņā), vecākiem modeļiem vēl it kā skaitās, ka blīve jāliek, bet tāpat - rūpnīca paredz, ka var tagad likt arī hermētiķi. Tā kā meklē to un uz priekšu!
gastello rakstīja:
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Asprātis
Neformāli sen zināms, ka V veida dzinēji Audi nav stiprā puse, neskatoties vai tas ir benz. ai dīz. , 1,9 un vecais 2,5 TDI 5. cilndr. dzinēji attaisnojuši sevi .
Par bundžas vilkšanu ir kā ar narkomāniem, jo jaudīgāks , jo vairāk vēlas. Katram pēc vēlmēm un iespējām.
perkons rakstīja:
gastello rakstīja:
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Asprātis
Neformāli sen zināms, ka V veida dzinēji Audi nav stiprā puse, neskatoties vai tas ir benz. ai dīz. , 1,9 un vecais 2,5 TDI 5. cilndr. dzinēji attaisnojuši sevi .
Par bundžas vilkšanu ir kā ar narkomāniem, jo jaudīgāks , jo vairāk vēlas. Katram pēc vēlmēm un iespējām.
Sacitējos, Gastello tas iz tevīm domāts, tās ir pārdomas ...
perkons rakstīja:
gastello rakstīja:
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Asprātis
Neformāli sen zināms, ka V veida dzinēji Audi nav stiprā puse, neskatoties vai tas ir benz. ai dīz. , 1,9 un vecais 2,5 TDI 5. cilndr. dzinēji attaisnojuši sevi .
Par bundžas vilkšanu ir kā ar narkomāniem, jo jaudīgāks , jo vairāk vēlas. Katram pēc vēlmēm un iespējām.
No kura laika 1,8 ir v veida dzinējs?2,0 priekš A6vispār nav motors.
alfons2 rakstīja:
No kura laika 1,8 ir v veida dzinējs?2,0 priekš A6vispār nav motors.
Esi braucis? Un, ja esi, ne jau nu tu noteiksi visiem cilvēkiem kādu motoru izvēlēties. Šumahers,zin....
alfons2 rakstīja:
perkons rakstīja:
gastello rakstīja:
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Asprātis
Neformāli sen zināms, ka V veida dzinēji Audi nav stiprā puse, neskatoties vai tas ir benz. ai dīz. , 1,9 un vecais 2,5 TDI 5. cilndr. dzinēji attaisnojuši sevi .
Par bundžas vilkšanu ir kā ar narkomāniem, jo jaudīgāks , jo vairāk vēlas. Katram pēc vēlmēm un iespējām.
No kura laika 1,8 ir v veida dzinējs?2,0 priekš A6vispār nav motors.
Tāpēc jau tu esi Alfons , par 2,0 dzinējiem es neko neteicu .
Starp citu arī 2,0 ir dažādi un katrs savā bundžā.
piemēram 2,0 16 v C4 nevar salīdzināt ar 2,0 karburātoru un kas nav mazsvarīgi no blīves, kas atrodas starp stūri un sēdekli ( vadītāja).
Ar jauno V6 2.5 TDi nekādu īpašu problēmu nav bijis.
1.8T vismaz iekš Passat ar automātu, liekas tāds patizls.
Par 2.0 sen zināma patiesība - nav mazu motoru, ir tikai pārāk mazi apgriezieni.
perkons rakstīja: Starp citu arī 2,0 ir dažādi un katrs savā bundžā.
piemēram 2,0 16 v C4 nevar salīdzināt ar 2,0 karburātoru un kas nav mazsvarīgi no blīves, kas atrodas starp stūri un sēdekli ( vadītāja).
par kāda gada mašīnām tu runā ja piemini karburatorus?!
audi V veida benzīnnieki neesot izturīgi... no kurienes tādas basņas? 4.2 V8 dzinējs ar šādiem tādiem uzlabojumiem un pilnveidojumiem tiek ražots no 90o sākuma līdz pat šim brīdim. tas pats ar 2.8 V6. ja jau šie dzinēji tik slikti kādēļ tiek joprojām ražoti?!
1.8t ar 150hp būs priekš A6 C5 par švaku jo pašmasa tam auto ~1,7t. nekas dikti slikts par 1.8t nav dzirdēts izņemot to ka šad tad turbīna izbeidzas.
Vot ja man būtu pikjis topika galvā minētā modeļa un gada iegādei, es palūkotu mazāk dižu brendu un ņemtu tikai jaunu. Trīs gadus pabrauktu un tāpatās atkal jaunu.
pa ~15k eur tiešām sanāk labs jauns auto!
gecs... un kādi tur vel šķībacaino mēsli :haha:
nu bet tieši tādēļ arī ir saprotams kādēļ tev nav tāds piķis
shibernieks rakstīja:
perkons rakstīja: Starp citu arī 2,0 ir dažādi un katrs savā bundžā.
piemēram 2,0 16 v C4 nevar salīdzināt ar 2,0 karburātoru un kas nav mazsvarīgi no blīves, kas atrodas starp stūri un sēdekli ( vadītāja).
par kāda gada mašīnām tu runā ja piemini karburatorus?!
audi V veida benzīnnieki neesot izturīgi... no kurienes tādas basņas? 4.2 V8 dzinējs ar šādiem tādiem uzlabojumiem un pilnveidojumiem tiek ražots no 90o sākuma līdz pat šim brīdim. tas pats ar 2.8 V6. ja jau šie dzinēji tik slikti kādēļ tiek joprojām ražoti?!
1.8t ar 150hp būs priekš A6 C5 par švaku jo pašmasa tam auto ~1,7t. nekas dikti slikts par 1.8t nav dzirdēts izņemot to ka šad tad turbīna izbeidzas.
V sešinieki nav nekāda medus maize, gan 2,6 2,8 benzīnam, gan 2,5 V dīzelim. Pēc 2002 g. cik zinu, tika veikti uzlabojumi, jebkurā gadījumā nevieno no šiem dzinējiem sev negribētu.
pirms runā noskaidro par ko runā!
jā ir neizdevies V6 dīzelis un arī ar citiem audi V dīzeļiem visādi kreņķi bet nu V6 benzīnnieki... nu vidējam LV kapeikpisējam ir slikti jo zobeni nevar tik viegli nomainīt, gāzi nevar uzlikt jo ieplūdnieki sprāgst
nu ja tā ņem tad jāatzīst ka ir arī benzīnnieki slikti
shibernieks rakstīja: pa ~15k eur tiešām sanāk labs jauns auto!
gecs... un kādi tur vel šķībacaino mēsli :haha:
nu bet tieši tādēļ arī ir saprotams kādēļ tev nav tāds piķis
Var jau būt, ka šiberniekam krutakam operlīzingā par apmēram 10,5 kLs dabonamās mašīnas ir tikai šķībacaino mēsli .... ko tu krutam padarīsi...
a par to cik kuram naudas - pieturi žaunas ... ir tūkstoši cilvēku, bez kuru darba tu ar savu lielo pierīti būtu dziļā D ... diemžēl viņiem neko lielu nemaksā ... visi nevar būt targaši, advokāti un ar nekustamo spekulējošie bandjukani - pretējā gadījumā jūs visi tikai tādi sociālisma aizletes pārdevējiņi vien būtu.
Sunis rakstīja: Varbūt benzīnniekus nezog, manu A6, C6 '02 2.5tdi. nozaga ar visu signalizāciju pa 400Ls, auto pēc pusgada atrada un pārdeva jaunam īpašniekam, kuram to atkal nozaga. Man tas nepatika, pārgāju uz volvo.
P.s. audi A6 standarta sēdekļi ir neērti.
C6 ražo no 2005. gada, tev bija feisliftotais C5. Un kas tajos beņķos neērts? Tev ir liela, resna pakaļa kas nokarājas pāri krēsla malām jeb vienkārši izsakoties beņķis par mazu? Vienīgais, kas nepatīk [nepatika?] brālēna A6, ir tas, ka ādas beņķi ir nežēlīgi slidīgi, bet nesen pats uz šito joku izgāju un ieliku savam mucmobīlim ādas beņķus Cita lieta, ka mucai pakaļējais beņķis ir slīpāks un no tā ārā nekrīt Kā arī šitā āda ir vecāka un tāpēc ne tik slidīga
viktors1961 rakstīja: ... diemžēl viņiem neko lielu nemaksā ... visi nevar būt targaši, advokāti un ar nekustamo spekulējošie bandjukani - pretējā gadījumā jūs visi tikai tādi sociālisma aizletes pārdevējiņi vien būtu.
Aizej pie psihologa,palīdzēs ar depresiju tikt galā.
gastello rakstīja:
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Es tādus A4 1.9 TDI uz šosejas ar savu mucu [nokauts 1.8 karburatornieks un gāze] kožu nost tikai tad, ja priekšā ir vēl fūre, citādāk vienu pašu A4 nav interesanti kost nost [izņemot ja izbesī melnie dūmi].
msh rakstīja:
gastello rakstīja:
gonzalless rakstīja: Ak, jaa 1.8T ir OK. 1.9 dizelis un 2.4 benzinieks nevelk to bunzhu.
Respektiivi 1.8T, 2.5 dizelis, 2.8 un 4.2 benzinieki tik der.
nu nu, dod dievs dažam labam2.0 benzīniekam to 1.9 tdi iekš audi panākt
Es tādus A4 1.9 TDI uz šosejas ar savu mucu [nokauts 1.8 karburatornieks un gāze] kožu nost tikai tad, ja priekšā ir vēl fūre, citādāk vienu pašu A4 nav interesanti kost nost [izņemot ja izbesī melnie dūmi].
Jefinj,kur njeemi A4..? Paarlasi topika virsrakstu muceniek..
msh rakstīja: 9 TDI uz šosejas ar savu mucu [nokauts 1.8 karburatornieks un gāze] kožu nost tikai tad, ja priekšā ir vēl fūre, citādāk vienu pašu A4 nav interesanti kost nost [izņemot ja izbesī melnie dūmi].
nokost tu vari banāna galu, nevis A4.
Kaut kā sāpīgi tu visur to savu mēslu piemini. Gan jau dzīvē tiksi pie kā labāka, nestreso.
Bet nu nokost A 4 tu vienkārši nespēj,neblato. Varu to skatu iedomāties, brauc normāli tāds A4 uz kādu 100 km/h...un taaaad, no pakaļpuses tuvojoas puņķains mucas draivers un ar baigo apņēmību sejā, gandrīz nolauzdams gāzes pedāli, uz 118 velk garām Pietiktu am A4 piespiest mazliet gāzes pedāli, kad tu tur varētu vārnas skaitīt.
Demo virsrakstu lasi pats, tur bija runa par A6 1.8T nevis A6 1.9 TDI. A4 piemēram minēju, jo tam tomēr vieglāka bundža
nuhajs kost tu sev vari visu ko, piemērs bija no dzīves
Un par vārnu skaitīšanu - laikam nezini, ka uzrāviens ir jaudas un svara attiecība
Un ja tu brauc uz kaut ko tādu, kam max ātrums ir tikai 118 km, tad tiešām iesaku iegādāties ko labāku Pat mana opja 1986 opel corsa 1.0 iet ātrāk
P.S. Kāda stresošana? Kas tad ir labāks? Jauns A4, kurš labāks ar to, ka to var par daudz lielāku ceņņiku pārdot un vēl to, ka iekšā ir elektronikas kaudze, kas pēc dažiem gadiem var sākt birt un kur bez servisa neiztikt? Nu tad paldies, tad es braucu ar mucu Bija doma pirkt B4 2.3 quattro, bet tā tika atmesta - ikdienai vairāk par 88 zs tāpat nevajag, tur būtu cits zupas patēriņš, citas remontu izmaksas etc. Kad šitā muca būs uzcelta, tad varēs savam priekam celt un stellēt kādu otro GTI golfiņu vai kaut ko tādu, ar ko brīvajās dienās kaut kur paskriet
nuhajs rakstīja:
viktors1961 rakstīja: ... diemžēl viņiem neko lielu nemaksā ... visi nevar būt targaši, advokāti un ar nekustamo spekulējošie bandjukani - pretējā gadījumā jūs visi tikai tādi sociālisma aizletes pārdevējiņi vien būtu.
Aizej pie psihologa,palīdzēs ar depresiju tikt galā.
pats aizej, lai sagatavo morāli brīdim, kad biznesiņā abloms sanāks
shibernieks rakstīja: pirms runā noskaidro par ko runā!
jā ir neizdevies V6 dīzelis un arī ar citiem audi V dīzeļiem visādi kreņķi bet nu V6 benzīnnieki... nu vidējam LV kapeikpisējam ir slikti jo zobeni nevar tik viegli nomainīt, gāzi nevar uzlikt jo ieplūdnieki sprāgst
nu ja tā ņem tad jāatzīst ka ir arī benzīnnieki slikti
Kāpēc uz 2.8 gāzes iešprici var likt mierīgi .
msh rakstīja:
Sunis rakstīja: Varbūt benzīnniekus nezog, manu A6, C6 '02 2.5tdi. nozaga ar visu signalizāciju pa 400Ls, auto pēc pusgada atrada un pārdeva jaunam īpašniekam, kuram to atkal nozaga. Man tas nepatika, pārgāju uz volvo.
P.s. audi A6 standarta sēdekļi ir neērti.
C6 ražo no 2005. gada, tev bija feisliftotais C5. Un kas tajos beņķos neērts? Tev ir liela, resna pakaļa kas nokarājas pāri krēsla malām jeb vienkārši izsakoties beņķis par mazu? Vienīgais, kas nepatīk [nepatika?] brālēna A6, ir tas, ka ādas beņķi ir nežēlīgi slidīgi, bet nesen pats uz šito joku izgāju un ieliku savam mucmobīlim ādas beņķus Cita lieta, ka mucai pakaļējais beņķis ir slīpāks un no tā ārā nekrīt Kā arī šitā āda ir vecāka un tāpēc ne tik slidīga
Jā tas bija feisliftotais C5, bet C6 sākās no 2004. gada vidus. Ne man ne sievai nepatīk audi standarta sēdekļu muguras izliekuma forma un galvas bansta atrašanās vieta. Nu neesam mēs arī Kalvīša miesasbūves. Neesmu lietojis audi ar recaro sēdekļiem, tie varētu būt ok.
A6 - ņemt/neņemt
Sveiki,
ir dilemma - ņemt vai neņemt Audi A6, 2002 1.8T, manuāls. Pirkts tepat Audi centrā. skrējis 150`000km. apkopes arī turpat AR taisītas.
kāda pieredze, ieteikumi? kam būtu jāpievērš uzmanība, utt.
paldies jau iepriekš