Ar tiem sūkņiem jau ir tā, ka visi zin, visi ir dzirdējuši bet redzējis beigtu sūkni ir labi ja pāris cilvēki
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ar tiem sūkņiem jau ir tā, ka visi zin, visi ir dzirdējuši bet redzējis beigtu sūkni ir labi ja pāris cilvēki
Audi A4 piekare nekam neder, A6 2,5 TDI motori ir sikti, 2,2 DTI dzinēji Opeļiem ir mēsli utt.
Viss atkarīgs no nobraukuma,saimnieka un veiksmes.
Ja patīk, pērc nost. Nu labi, pirms tam aizdzen uz adamu vai hansu,lai paskata un pērc tad. Jebkurai mašīnai būs kāda iespēja kaut kam noklāties.
EDZS rakstīja: Ar tiem sūkņiem jau ir tā, ka visi zin, visi ir dzirdējuši bet redzējis beigtu sūkni ir labi ja pāris cilvēki
tā jau gluži nav. fāterim šobrīd ir 95.gada omega ar tā saucamo bembja 2.5 dīzeli. kā uzsilst, ta vairs neiet - sūknis beigts. tas nieks - ar visu nomainju (ne viss sūknis, bet kau kāda tur tā svarīgākā detāļa) kaadi 350 Ls, bet tam jaunajam 2.2 dti sūkņa maiņa ar visas elektrības regulēšanu (bez taa nestrādā) maksā tuvu pie 2000 Ls... normāls ceņiks... prikols, ja vienreiz pēc pirkšanas tāds joks sanāk, bet ja pēc 2 gad akal???!!!
man tā omega liekas labs variants uz atbilstošajām cenām... ekonomiska, liela, pilna ar extrām utt utt... neko citu jēdzīgu par to cenu nevar dabūt...
tāpēc gribu zinu zināt, cik īsti kilometrāžu apmēram tas sūknis velk. benzīnieks rijīgs vaig būt...
kam lielāka pieredze ar šo motoreli, iemet lūdz kād koment!!!
Man ir Zafirs ar šādu dzinēju. Nav problēmu. Galvenais neliet iekšā dīzeli "no kannas", bet uzpildīties normālā tankštellē. Opel dīleris arī informēja, ka biodīzeli aizliegts izmantot šiem dzinējiem, tāpēc ar to arī droši vien ka neeksperimentēšu.
Varbūt Omegā tā nebūs, bet Zafirs uzsilst ļoti lēnām ar šo dzinēju. VW dīzeļi šajā jomā ir pārāki.
Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.
Dzinējs, vismaz man liekas, nav super dinamisks, izteikta turbo bedre, bet iet labi.
Kurš idiots Tev teica ka sūknis jāmaina ik pa 2-3 gadi!!! Ja bākā neliesi pēdējos mēslus un ūdeni, tad sūknis nokalpos ilgāk kā motors!!! Tas ka servisā ir sapratuši ka Tu no dīzeļiem itin neko nejēdz un pie jebkura sīkuma (kuru pa 10 min var sataisīt) paziņo ka jāmaina sūknis (bet faktiski samaina sūkni ar tādu pat nezinīti no citas mašīnas)!! Tā ir vistīrākā obdiralovka - tie servji pelnās uz tavu nezināšananu!
Bolzens rakstīja:
Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.
šis gan labs . Cik maksā litrs eļļas? Sintētika 5 lati litrā, mazāk jau pa 4 l tāpat nevienam dzinējam nebūs, nu tad tagad gan baigi dārgi tie 5,5 litri
Veseli 7,5 lati vairāk par sintētiku un 4,50 par pussintētiku. Šitā jau var nobankrotēties, teiktu vwfanis.
Bolzens rakstīja: Man ir Zafirs ar šādu dzinēju. Nav problēmu. Galvenais neliet iekšā dīzeli "no kannas", bet uzpildīties normālā tankštellē. Opel dīleris arī informēja, ka biodīzeli aizliegts izmantot šiem dzinējiem, tāpēc ar to arī droši vien ka neeksperimentēšu.
Varbūt Omegā tā nebūs, bet Zafirs uzsilst ļoti lēnām ar šo dzinēju. VW dīzeļi šajā jomā ir pārāki.
Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.
Dzinējs, vismaz man liekas, nav super dinamisks, izteikta turbo bedre, bet iet labi.
cik tad esi nobraucis ar sho motoriiti?
tas ka ella laba vajadziiga un ka tur kaads litrs vairaak vai mazaak, tas nieks
i_edgars rakstīja: Kurš idiots Tev teica ka sūknis jāmaina ik pa 2-3 gadi!!! Ja bākā neliesi pēdējos mēslus un ūdeni, tad sūknis nokalpos ilgāk kā motors!!! Tas ka servisā ir sapratuši ka Tu no dīzeļiem itin neko nejēdz un pie jebkura sīkuma (kuru pa 10 min var sataisīt) paziņo ka jāmaina sūknis (bet faktiski samaina sūkni ar tādu pat nezinīti no citas mašīnas)!! Tā ir vistīrākā obdiralovka - tie servji pelnās uz tavu nezināšananu!
tev pasham ar taadu motoru bijusi dariishana vai vnk iedirst gribeejaas? teica cilveeks, kas kau ko saprot un ne jau taapat jaamaina, bet taapeec, ka nokaujas... protams vienam tie buus 2-3 gadi, citam, kas mazaak brauc varbuut 5-10gadi
rrupucis rakstīja:
Bolzens rakstīja: Man ir Zafirs ar šādu dzinēju. Nav problēmu. Galvenais neliet iekšā dīzeli "no kannas", bet uzpildīties normālā tankštellē. Opel dīleris arī informēja, ka biodīzeli aizliegts izmantot šiem dzinējiem, tāpēc ar to arī droši vien ka neeksperimentēšu.
Varbūt Omegā tā nebūs, bet Zafirs uzsilst ļoti lēnām ar šo dzinēju. VW dīzeļi šajā jomā ir pārāki.
Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.
Dzinējs, vismaz man liekas, nav super dinamisks, izteikta turbo bedre, bet iet labi.
cik tad esi nobraucis ar sho motoriiti?
tas ka ella laba vajadziiga un ka tur kaads litrs vairaak vai mazaak, tas nieks
Par dārgo apkopi gribēju ieminēties kopumā, jo ikkgadējā apkoe šim auto pie oficālā dīlera maksā no Ls 70-120Ls, Kemi to piedāvā veikt par Ls 50-70. Un būtībā nekas vairāk par dažādu filtru un eļļas maiņu tur nav paredzēts. Iepriekšējie auto protams tik dārgi apkopē nesanāca. Ls 30 apjomā varēja iekļauties gada laikā.
140 000 km jau noripināti (lielākā daļa protams pa Vāczemes ceļiem)
[Par dārgo apkopi gribēju ieminēties kopumā, jo ikkgadējā apkoe šim auto pie oficālā dīlera maksā no Ls 70-120Ls, Kemi to piedāvā veikt par Ls 50-70. Un būtībā nekas vairāk par dažādu filtru un eļļas maiņu tur nav paredzēts. Iepriekšējie auto protams tik dārgi apkopē nesanāca. Ls 30 apjomā varēja iekļauties gada laikā.
140 000 km jau noripināti (lielākā daļa protams pa Vāczemes ceļiem)
140 000 diizelim ir absoluuc siikums
a kapee jaaserviseejas pie ofic diilera ja ja filtrus un eljlju teu nomainiis jebkursh cic serviss par normaalaakaam cenaam... ja zefiirniekam garantija tad shis iebildums atceljaas...
var jau breekt par neorgjinaalajaam detaljaam bla bla .... bet pieredze raada nafig iespringt ja ar konkreeto auto visu muuzhu netaisies braukt...
autoram.. peerc nost to omegu ja patiik... smuka... eerta...liela vislabaakas atminjas par to...
Patīk šie komentāri par dārgo apkopi 70Ls! Ja nevari atļauties a/m un uzturēt to normālā kārtībā un nekunkstēt par dārgajām izmaksām, tad brauc ar sab. transp. Tā jau nopērk dīzeli,lai iepistu kapeiku,bet vēl liekas, ka dārgi!
Uzcepos par šo:: Iepriekšējie auto protams tik dārgi apkopē nesanāca. Ls 30 apjomā varēja iekļauties gada laikā. Pizdec šitā pateikt!
Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!
Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!
Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!
Motorolers rakstīja: Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!
svists kau kāds - tik izplatīts motorelis, bet neviens neko jēdzīgu nezin pateikt. viens cilvēks, kas pāris desmitus nobraucis un pāris iedirsēju par kapeikām...
rrupucis rakstīja:
Motorolers rakstīja: Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!
svists kau kāds - tik izplatīts motorelis, bet neviens neko jēdzīgu nezin pateikt. viens cilvēks, kas pāris desmitus nobraucis un pāris iedirsēju par kapeikām...
sviests!!!
Opel 2.2 DTI
Sveiki ljautinji! Ir taada doma iegaadaaties opel omega peedeejo modeli ar konkreeto 2.2 DTI (vai nu kaa vinj tur pareizi sauc) motoriiti. Diemzeel ir dzirdeetas shaadas taadas kaites par shiem, konkreeti par suuknjiem, it kaa ik peec 2-3 gadiem jaamaina... taads joks njemot veeraa izmaksas galiigi nepatiktos... taa kaa shis motoriits ir veel daudziem opel modeljiem luudzu tauta atsaucas kam ilgaaku laiku pieredze...
Paldies