vai kā.
aķi tā kā laiks nomainīt
vai kā.
aķi tā kā laiks nomainīt
anonimikis rakstīja: vai kā.
aķi tā kā laiks nomainīt
pepiņš
toch vai kaa.
akjis mosh veel ok, jautaajums vai gudrais koleega starteejot silda kveelsveces? vai arii uzreiz griezj motoru jaasagaida kameer nodziest dzeltenaa kveelsveces lampinja un ta var griezt starteri veel labaak i sagaidiit releja klikshkji, kas ir peec lampinjas nodzishanas, jo ta kveelsveces max sasildiitas
Lai saak ar degvielas padevi.....
Kamikadze rakstīja: toch vai kaa.
akjis mosh veel ok, jautaajums vai gudrais koleega starteejot silda kveelsveces? vai arii uzreiz griezj motoru jaasagaida kameer nodziest dzeltenaa kveelsveces lampinja un ta var griezt starteri veel labaak i sagaidiit releja klikshkji, kas ir peec lampinjas nodzishanas, jo ta kveelsveces max sasildiitas
Šitam dzinējam neesot visu laiku kvēlsveču sildīšana. Tikai pie mīnusiem un kvēlsveces esot augustā mainītas.
Tad, kad būs aukstāks, ap -5, tad notiekot sveču sildīšana.
Hmm, nu starteris te toch neprichom. Ja peec 1 h atnaakot lec bet jau peec ilgaaka laika suudiigi lec, tad arii kveelsveces ( straada vai neenav svariigi) nebuus pie vainas. Es driizaak sliektos domaat par to ka kaut kas nav ar degvielas padevi - mosh suuknis taisa ziepes un nespeej aatri iedot vajadziigo spiedienu ?!?!?
Protams var jau buut ka motorinsh savu ir nokalpojis, un kameer pusliidz silts tikmeer OK, kaa riktiigi atdziest taa chush. Bet nu to jau taa kaa parasti vareetu pateikt peec izpluudes gaazeem.
Aa un ir veel viena lieta kas var buut - tieshaam iespeejams akjis nav pirmaa svaiguma, un kaut kur ir kaads "mazs un jauks" pateereetaajs kas pastaaviigi eed shpanu. Kuat gan tad protams atstaajot mashinu uz paaris diennaktiim akjis buutu pilniigi sauss un vispaar tas Opls nekur nelektu.
Dzinējs nedūmojot un visas sīkās lietiņas mainītas - eļļa utt, bet kad palaiž viss strādā ok, tātad degviela tiek padota vienmērīgi.
latvietis kapeiksipējs-praktiskais nu ļoti bieži iebāž dīzelim tādu pašu aķi, kādu savā laikā licis vecajam 80-tajam auģikam. un tad nu brīnās, a nah tas opelīts nelec ...
anonīmiķi, dragā atpakaļ uz savu tolmetu.
pamēģini ar nosprāgušu aķi pagriezt dīzeli 15 sekundes .
Ja buutu otraadi, ka auksts lec pa pirmo, bet silts negrib, tad vareetu teikt ka suuknis izdilis....
Var buut, ka kaut kur degvielas vados burbulis staigaa...
Dorisa rakstīja: anonīmiķi, dragā atpakaļ uz savu tolmetu.
pamēģini ar nosprāgušu aķi pagriezt dīzeli 15 sekundes .
Atbalstits
Kadam divainim jabut lai izdomatu, ka akjis, kurs griez, ir nospradzis? Vecam benzinniekam ar parasto aizdedzi vel ta varetu gadities, ja spriegums nokritas tiktal, ka jedzigai dzirkstelei nepietiek. Bet dizelim????
Kaut gan hvz...
man akjis arii uz miskasti prasaas, un peec kveelsveču sildiisanas griezh tiiri brashi, bet raadio gjiibst nost....hvz, kkaads relejs seezh,ka visu španu novirza uz suuknjiem, vai kaa taa arii neesmu iedziljinaajies...
Balsoju par to,ka ir neblīvs degvielas vads kaut kur un stāvot sasūcas gaiss. Iespējams kaut kur pat pie sūkņa. Vai arī kāds vārstiņš laiž un degviela attek atpakaļ.
es nezinu kaa ar shamiem jaunajiem ir-vinju var 'uz tolkača" uzstumt nu ar iesleegtu aizdedzi
Zoo rakstīja: es nezinu kaa ar shamiem jaunajiem ir-vinju var 'uz tolkača" uzstumt nu ar iesleegtu aizdedzi
Hmm, man liekas ja akjis ir miris tad iestumt nevareesi, jo nez vai tas gejngjeris spees uzrazjot momentaani pietiekami shpanu lai saaktu stradaat sensori + ECU, un vispaar talaak tiktu lidiz tam ka ir kaada sprikstele. Diizelim atkal jautaajums varetu but par to vai bus pietiekami suuknimi + pjezo sprauslaam. Ja akjis dziivs tad gan vajadzeetu varert arii iestumt kaa vienus taa otrus ( iznjemot protams automaatiskaas kaarbas gadiijumus).
Seene rakstīja: Kadam divainim jabut lai izdomatu, ka akjis, kurs griez, ir nospradzis? Bet dizelim????
Nav jābūt dīvainim. Mazliet pasulfatizē plates un vajadzīgo strāvas daudzumu tas nespēj dot, un startis negriežas ar vajadzīgo ātrumu.
Man iepriekšējā ziemā bija tāpat. Jau -7 grādos nevarēju pielaist, lai gan aķis grieza, tikai stipri lēnu. Uzliku jaunu, un lec kā pavasara varde.
WALA rakstīja: Hmm, nu starteris te toch neprichom. Ja peec 1 h atnaakot lec bet jau peec ilgaaka laika suudiigi lec, tad arii kveelsveces ( straada vai neenav svariigi) nebuus pie vainas. Es driizaak sliektos domaat par to ka kaut kas nav ar degvielas padevi - mosh suuknis taisa ziepes un nespeej aatri iedot vajadziigo spiedienu ?!?!?
Protams var jau buut ka motorinsh savu ir nokalpojis, un kameer pusliidz silts tikmeer OK, kaa riktiigi atdziest taa chush. Bet nu to jau taa kaa parasti vareetu pateikt peec izpluudes gaazeem.
kveelsveces jau ta var buut labas, a ir chekots vai vispaar straadaa? tb kveelsvechu relejs tikpat labi var buut kirdik. Un taa nu nav gan ka pie kaukaadiem mistiskiem miinusiem shamaas straadaa tik, pareizaak buutu teikt ka vinjas nesilda siltu motoru tikai. Arii pie plusu graadu temperatuuras aukstam autinjam sveces silda kaadu sekundi. Katraa gadiijienaa jaasaak ar kveelsvechu chekoshanu. Bet nu te tieshaam izklausaas driizaak ka atpluudes vaarsts vareetu buut kirdik vai kas tamliidziigs ar degvielas sisteemu.
Starteris Vectrai vai kā?
Kolēģis lūdza iepostēt šeit:
Viņam Opel Vectra DTI 99.gads, dīzelis, kā saprotams.
Pārsvarā auto sākot rūkt pēc atslēgas pagriešanas jau sekundes, divu laikā, kas ir labi, bet mēdzot gadīties, ka jāgriež starteris diezgan ilgi. Pat kādas 10-15 sec lai pielaistu. Biežāk tas novērojams, kad auto stāvējis kādas 8-10h, t.i. pavisam atdzisis. Bet ne vienmēr. Ja auto atstāj uz kādu stundu un nāk atpakaļ, piedarbināt varot momentaļno.
Kas tas varētu būt un vai ir zināms kāds serviss uz kuru braukt to izčekot?