Zoo spiedienam ir jabut apmeram 0,8-1 atm.Uz tadu parasti ir noregulets korķis.Spiediens vajadzigs jo paaugstinas varišanas temp. šķidrumam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Zoo spiedienam ir jabut apmeram 0,8-1 atm.Uz tadu parasti ir noregulets korķis.Spiediens vajadzigs jo paaugstinas varišanas temp. šķidrumam.
shearer rakstīja: pashi jau neko nejedz un uzticaas servisiem, kuri grib tikai naudinjas nopelniit.
Toties šīra pašremontētie autiņi plašākai publikai pazīstami ar piedarbināšanas grūtībām pārdošanas brīdī.
shearer rakstīja:
neklausies shitos idinjus un galvu nost nerauj. ja blive ir kirdik vai plaisa, tad motors parasti uzvaaraas 10 minuutees.
Lai nu kā ar Šīru kā personību, bet šis ir prātīgākais teksts visā topikā. Pirms taisīt autiņam kapitalku, vajag uzskaitīt simptomus, un tas, ko Šīrs uzrakstija IR simptoms galvas blīvei, bet pārsprādzis šlangs ir simptoms pārspiedienam sistēmā, kuru var novērstu radiātora vāciņa vārsts, vai tad ne?
Tāds iespaits, ka visi braukā ar noj*tiem un pārkasētiem šrotiem, kurien savērpušās galvas un sazin kas vēl un labais stils ir pie mazākajām problēmām mainīt galvas blīvi.
Ko cepies, saf
cilveeks paprasiija un vinjam tapa atbildeets, kaa arii vins tika briidinaats par iespeejamaam sekaam
atbildi ar spamu, slikti-atbildi pa nopietnam-atkal slikti...
viss kas par to mizu ir zinaams, ka tas ir kkaads bezmotora opels.dabaa, iespeejams, taa bilde ir savaadaaka, bet te izklausaas peec ziepeem, kuras vismaz man ir skaidraa atminjaa...
Prieks normaalaam lietaam ir servisi utt...rokas, galva uz pleciem
ja gribaas par TO parunaat, tad internets
da necepos, ko jau, vienkārši, varbūt tiešām jāsāk ar korķi, a te jau stāsta kā šāles slīpēt!
Saf tu tak esi zabaks.Ja nejedz no motoriem neka tad kluse.Cik tad bieži ir tas korķis vainigs???un ja butu palasijis tad zinatu ka viņam spiež ara tosolu un nez gar kurieni tad spiez ja ne gar korķi.Ta ka korķis ir kartiba
nomēri kompresiju! 3x - ja nav aljo vai kompresija lekā tad apsveicu ar mototra remontu
Saf, mums nav citas informācijas, kā tikai tā kas topika sākumā:
Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis.....
ja pieņemam, ka auto saimnieks nav vēja appūsts un katru rītu nepielej bačoku līdz augšai pilnu, tad šis simptoms norāda uz pastāvīgu dzesēšanas sistēmā esošā šķidruma tilpuma palielināšanos. Tak elementāri. Kas un no kurienes palielina tilpumu - Ozz izstāstīja.
Ja nu viņš tomēr pielej līomeni, tad...sorry.
rhino pričom te kompresija????Reeku parava drusku
eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
batka rakstīja: Saf tu tak esi zabaks.Ja nejedz no motoriem neka tad kluse.Cik tad bieži ir tas korķis vainigs???un ja butu palasijis tad zinatu ka viņam spiež ara tosolu un nez gar kurieni tad spiez ja ne gar korķi.Ta ka korķis ir kartiba
Tu pats esi zābaks, ja domā ka sūda plastmasas bačoka vāķelis ir izturīgāks par dzesēšanas šlangu! Ja visu brīvi spiestu ārā, tad šlangs neplīstu, un tas nebūtu "nedaudz spiež gar malu".
Un cik tad bieži ir vaina galvas blīvē? Dzinējos orientējos pietiekami labi, bet nojātos šrotos ar līkām galvām gan nē, tas jāatdzīst, jo tos nepērku. No manā īpašumā bijušiem 5 autiņiem, nevienam nav bijis problēmu ar galvas blīvi. Paziņam bija līdzīgi simptomi vecam pasātam, arī spieda gar malām, bija aizsērējis atplūdes bačoka vāciņa cokters i viss.
martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls
RHINO rakstīja:
martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls
ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas
elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai
taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami
ejat uz www.jusesatlohi.lv
pirmkart jau vajag pieverst uzmanibu motoram ar kuru ir darishana. ECOTEC motoriem ne tikai galva no alumiinija, bet arii viss bloks.
normali kantori shadiem motoriem GALVU NESLIIPEE. jo nav nekaadas garantijas, ka arii bloks nav saveerpies. tak shto ejat visi kakaat gudrinieki. jums ka tikai papljuutiit un ieteikt cilveekam - ej ka nu parakajies pa motoru, moshka paaries.
OZZ un tev ipashais publiskais fui. tu esi dumjsh ka zabaks. njem vera ka motori ir dazhadi un nav uz pasaules tikai viens tavs Volvo motors, kuram vis ir tieshi tapat ka citiem...
martinello rakstīja:
RHINO rakstīja:
martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls
ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas
elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai
taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami
var but, bet nav teikts ka ta ir motorelja, ta var but karba elja. ir dzirdeti gadijumi kad cilveks uztaisa kapitalku motoram, tai pat laika nezin ka automatiskas atrumkarbas eljas apsilde iet caur dzeseshanas sistemu un ka elja kura nokljuvusi radiatora ir nevis no motora bet no kaarbas
martinello rakstīja:
RHINO rakstīja:
martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls
ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas
elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai
taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami
muļķības, ne jau visos eļļas kanālos ir pilns spiediens...
martinello rakstīja:
RHINO rakstīja:
martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls
ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas
elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai
taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami
Nu Tu gan te fleitē.
Izlasīju visus komentus par savērptām galvām un zilām šālēm...garīgais uz nulles .......tagad stipri ceru uz to ka vainīga būs tikai sapuvusī caurule vai aizsērējis korķis
Zoo rakstīja: korkjis neko neregulee....korkjii ir vaarsts, kursh pie noteikta spiediena nostraadaa (ja nostraadaa) un izpuush aaraa, lai šļaukas nepaarspraagtu...
ta jau ari ir ta regulesana lieko spiedienu varsts nolaiz un trubas neplist. leni pieaugot spiedienam - kaut vai galvas blives del, burbuli paspej iznakt no sistemas un varsts ik pa laikam izlaiz sakrajusos gazu maisijumu. strauji uzvaroties (ipasi ja ir partraukta cirkulacija), burbuli paliek sistema un ara tiek izsperts skidrums...
juha rakstīja:
martinello rakstīja:
RHINO rakstīja:
martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi
elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka
Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls
ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas
elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai
taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami
Nu Tu gan te fleitē.
nu ja bloks izruuseejis (alumiinija)caurs un viss tosolis izteceeejis karterii
Imka rakstīja: Izlasīju visus komentus par savērptām galvām un zilām šālēm...garīgais uz nulles .......tagad stipri ceru uz to ka vainīga būs tikai sapuvusī caurule vai aizsērējis korķis
Paņem šovakar vienu litrenieku pirms gulētiešanas.
Tosols eļļa var tikt ja blive ir pušu uz eļļas atpludes kanalu.Eļļa tosola ja blive ir pušu no eļļas kanala uz tosola.Propka laiz ara gaisu bet nespej izlais daudz šķidruma un tadeļ parspiež trubas.Tas ka aluminija bloks nenozime ka nevar slipet galvu.Blokus prktiski nekad nesaloka.
martinello rakstīja:
ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas
elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai
taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami
Ir jau gan... Tikai dzesesanas sistema praktiski visur ir vienads spiediens - ap atmosferu. Savukart ellosanas sistemas spiediens ir loti dazads - sakot ar vairakam atmosferam aiz sukna, beidzot ar gandriz 0 karteri.
Imka - šovakar pirms litra ieņemšanas izskrūvē sveces. Apskaties. Ja visas vienādas brūnas, tad meklē citu šlangu un korķi. Un nelej tosolu vairāk kā līdz min. atzīmei.
Ja kāda no svecēm spoža, tad sāc krāt naudiņu lielākam remontam.
Dzesēšanas sistēmas spiediens
Pārsprāga dzesēšanas sistēmas caurule. Varētu jau to norakstīt uz to ka caurule bija savu nokalpojusi vai vienkārši brāķis, bet aizdomas ka dzesēšanas sistēmā ar tiem spiedieniem kaut kas nav kārtībā. Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis. Vai varētu būt ka ar to izplešanās bunduļa korķi kurš tur regulē to spiedienu kaut kas nav ....piemēram aizsērējis ....kā pārbaudīt? Kas vēl varētu būt pie vainas tam ka pārāk palielinās spiediens sistēmā?