Ozz rakstīja: kapec veel nau, bet jaaremontee buus- galvas bliive jau nu 100% tiks mainiita...
Galvas blīves maiņa nebūtu nekas traks. Plaisa galvā - tas gan būtu sūdīgi...
Ozz rakstīja: kapec veel nau, bet jaaremontee buus- galvas bliive jau nu 100% tiks mainiita...
Galvas blīves maiņa nebūtu nekas traks. Plaisa galvā - tas gan būtu sūdīgi...
VWfans rakstīja:
Ozz rakstīja: kapec veel nau, bet jaaremontee buus- galvas bliive jau nu 100% tiks mainiita...
Galvas blīves maiņa nebūtu nekas traks. Plaisa galvā - tas gan būtu sūdīgi...
nu ja atdevi dīlerim uz apkopi, tad gan jau būs jāmaina motors "zborā"
VWfans rakstīja: Un kas notiek, ja antifrīzs nokļūst eļļā? Vai 1,3 CDTI motors tiek nokauts?
Tā uzreiz jau nē, bet jāņem vērā ka šī substance/emulsija slikti eļļo motora daļas.
VWfans rakstīja: Druknais, jā, stāsts ir par manu Merivu...
pizģec podkralsja ņezametno
VWfans rakstīja: Protams, ka defekts. Pirms dažām dienām ievēroju, ka antifrīzs vairs nav rozā, bet patumši pelēks. Šodien atdevu auto uz 105 tūkst. km apkopi un teicu par šo lietu. Vēlāk man zvanīja un teica, ka eļļa ir piemaisījusies antifrīzam. Tagad tiek meklēts cēlonis...
a ko tu darīji zem kapota????
p.n.
varbūt nav nemaz tik traki, ka kautkur ir problēma.... varbūt sieva mēģināja pieliet bremžu eļļu, bet nezināšanas pēc piešāva antifrīzam....
paprasi viņai
p.p.n.
a kad tev jāmaina siksna utttt? lai pie reizes nomaina arī motoru
vispār kādu cēloni tev dīlerseviss atradīs???? nevar taču uzcept omleti nesasitot olas kā viņi tev diagnosticēs to, ka izpūsta blīve vai plaisa?
sens latviešu tautas ticējums vēsta - "atdevi autu servīzei, gaidi nelaimi"
izskatās, ka būsi nomocījis to motoru velkot aš uz 89 km/h tas tak ir jau tuvu redlainam....
veel nesen kaut ko fans sapņoja par nakamajiem 100tkm ar merivu
tadsjautues rakstīja: veel nesen kaut ko fans sapņoja par nakamajiem 100tkm ar merivu
ar sābu jau arī var nobraukt 100 000 km...
tikai pa ceļam jānomaina 3 ķēdes
ķēdi mainot pie reizes paķer sajūgu un katru otro reizi arī ātrumkārbu
VWfans rakstīja: Protams, ka defekts. Pirms dažām dienām ievēroju, ka antifrīzs vairs nav rozā, bet patumši pelēks. Šodien atdevu auto uz 105 tūkst. km apkopi un teicu par šo lietu. Vēlāk man zvanīja un teica, ka eļļa ir piemaisījusies antifrīzam. Tagad tiek meklēts cēlonis...
Ielej kādā traukā antifrīzu, pielej eļļu un paskaties vai ir tik pelēks kā tu saki.....
Kādā veidā Opel 1,3 CDTI turbodīzeļmotoram motora eļļa var nokļūt dzesēšanas šķidrumā caur caurumiem eļļas dzesēšanas radiatorā? Kā tās sistēmas (eļļošanas un dzesēšanas) ir saistītas?
Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?
______________________________________
pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....
_____________________________________
VWfans rakstīja: Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?
______________________________________
pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....
_____________________________________
www.audi-style.lv/...
Jā, varētu. Bet nav teikts. Labāk vispirms no rītiem (kamēr mašīna vēl nav braukta un šķidrumi nostājušies) pačeko eļļas un antifrīza līmeņus - ja tiešām eļļu spiež dzesēšanas sistēmā, tad ar laiku antifrīza līmenim vajadzētu pieaugt, bet eļļai samazināties. Ja tā notiek, iespējams, nākamais būs antifrīza parādīšanās eļļā, ko varēsi noprast pēc gaišām putām uz eļļas korķīša.
Nezinu, kā konkrēti tavam tur izskatās, visticamāk tas atrodas kaut kur zem eļļas filtra un tam pienāk 2 dzesēšanas trubas - tad lūk, vai ir sūce, var pārbaudīt, noņemot šīs trubas, vienu galu aiztaisīt, otrā pieslēgt kompresoru ar manometru, iepūst tās 2-3 atmosfēras un skatīties, vai krīt spiediens vai nē. Līdzīgi var pārbaudīt arī cilindrus - tad tikai jāizskrūvē sprauslas un var mēģināt atrast vainīgo - kādas 10 sekundes tam būtu jānotur spiediens. Var arī kompresiju pamērīt.
brmbrmm rakstīja:
VWfans rakstīja: Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?
______________________________________
pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....
_____________________________________
www.audi-style.lv/...
Jā, varētu. Bet nav teikts. Labāk vispirms no rītiem (kamēr mašīna vēl nav braukta un šķidrumi nostājušies) pačeko eļļas un antifrīza līmeņus - ja tiešām eļļu spiež dzesēšanas sistēmā, tad ar laiku antifrīza līmenim vajadzētu pieaugt, bet eļļai samazināties. Ja tā notiek, iespējams, nākamais būs antifrīza parādīšanās eļļā, ko varēsi noprast pēc gaišām putām uz eļļas korķīša.
Nezinu, kā konkrēti tavam tur izskatās, visticamāk tas atrodas kaut kur zem eļļas filtra un tam pienāk 2 dzesēšanas trubas - tad lūk, vai ir sūce, var pārbaudīt, noņemot šīs trubas, vienu galu aiztaisīt, otrā pieslēgt kompresoru ar manometru, iepūst tās 2-3 atmosfēras un skatīties, vai krīt spiediens vai nē. Līdzīgi var pārbaudīt arī cilindrus - tad tikai jāizskrūvē sprauslas un var mēģināt atrast vainīgo - kādas 10 sekundes tam būtu jānotur spiediens. Var arī kompresiju pamērīt.
ar GAISU mērīt to vai nekrītās spiediens ir grūti....
tas ir saistīts ar to, ka kompresors iekačā siltu gaisu, bet atdziestot spiediens krītas....
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
VWfans rakstīja: Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?
______________________________________
pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....
_____________________________________
www.audi-style.lv/...
Jā, varētu. Bet nav teikts. Labāk vispirms no rītiem (kamēr mašīna vēl nav braukta un šķidrumi nostājušies) pačeko eļļas un antifrīza līmeņus - ja tiešām eļļu spiež dzesēšanas sistēmā, tad ar laiku antifrīza līmenim vajadzētu pieaugt, bet eļļai samazināties. Ja tā notiek, iespējams, nākamais būs antifrīza parādīšanās eļļā, ko varēsi noprast pēc gaišām putām uz eļļas korķīša.
Nezinu, kā konkrēti tavam tur izskatās, visticamāk tas atrodas kaut kur zem eļļas filtra un tam pienāk 2 dzesēšanas trubas - tad lūk, vai ir sūce, var pārbaudīt, noņemot šīs trubas, vienu galu aiztaisīt, otrā pieslēgt kompresoru ar manometru, iepūst tās 2-3 atmosfēras un skatīties, vai krīt spiediens vai nē. Līdzīgi var pārbaudīt arī cilindrus - tad tikai jāizskrūvē sprauslas un var mēģināt atrast vainīgo - kādas 10 sekundes tam būtu jānotur spiediens. Var arī kompresiju pamērīt.
ar GAISU mērīt to vai nekrītās spiediens ir grūti....
tas ir saistīts ar to, ka kompresors iekačā siltu gaisu, bet atdziestot spiediens krītas....
Bet var novērot burbuļus antifrīzā kā arī atšķirīgu spiediena dinamiku starp cilindriem!
Taa tieshaam ir eljlja? Kaa noteici, ka ne degviela? Kas buutu daudz logjiskaak, ja galvas bliive beigta. Eljljas dzeseetaajs, ja taads ir, diez vai tik aatri var saakt teceet, caur galvas bliivi tosolaa vieniigi tad, ja ir eljoshanas kanaali no bloka uz galvu, bet maz ticams, ka tur laizh garaam, ja nav bijis motors paarkarseets.
Chankaishi rakstīja: Taa tieshaam ir eljlja? Kaa noteici, ka ne degviela? Kas buutu daudz logjiskaak, ja galvas bliive beigta. Eljljas dzeseetaajs, ja taads ir, diez vai tik aatri var saakt teceet, caur galvas bliivi tosolaa vieniigi tad, ja ir eljoshanas kanaali no bloka uz galvu, bet maz ticams, ka tur laizh garaam, ja nav bijis motors paarkarseets.
Es nenoteicu, serviss noteica. Es pirms tam noteicu tikai to, ka dzesēšanas šķidrumam mainījusies krāsa no rozā uz pelēku. Pirms tam visa auto mūža laikā dzesēšanas šķidruma temperatūra vasarā bija 85-90 grādi, citos gadalaikos - 80-85 grādi.
VWfans rakstīja:
Es nenoteicu, serviss noteica. Es pirms tam noteicu tikai to, ka dzesēšanas šķidrumam mainījusies krāsa no rozā uz pelēku.
Eļļa ar antifrīzu nešķaidās, neveido viendabīgu substanci. Ja tā būtu eļļa, viņa veidotu dzeltenīgus nosēdumus uz izplešanās trauka sienām.
Tak pamēģini ieliet to eļļu antifrīzā.....
varbūt tas dzesēšanas šķidrums vienkārši vecs palicis? un vēl - kur tu skaties? man izplešanās bačokā tam šķidrumam arī krāsa ir nenosakāma. atskrūvējot radiatora korķi gan smuki zaļš.
Sretsked rakstīja: Vienu gan es nesaprotu- kāda mārrutka pēc pašam laimes luteklim Fanam, kuram tā veicies ar tā brīnumauto iegādi, jāmoka galva un jādomā, kas tur noticis. Ir dīleris, ir problēma-lai tiek galā.
Tas, ka auto atdots servisā, taču netraucē par to kaiti padomāt un apspriest.
Protams, ka pēc tam pastāstīšu. Un garantijas manai Merivai sen vairs nav, jo tā bija divus gadus ilgi. Tagad mašīnai jau 4 gadi un 4 mēneši.
Vot tā, vajadzēja pirkt kujdaju Kaut gan pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem tas savām mizām laikam vēl nedeva 5 gadu garantiju
VWfans rakstīja: Protams, ka pēc tam pastāstīšu. Un garantijas manai Merivai sen vairs nav, jo tā bija divus gadus ilgi. Tagad mašīnai jau 4 gadi un 4 mēneši.
a kuļi tad tu to lūzni stūmi pie dīlera??? viņi tak māk tikai kompī kļūdas nolasīt un tad mainīt veseliem blokiem....
diez vai kompis rādīs kas un kur nokļūst tosolā
Sretsked rakstīja: Nu ja, viņiem nav paveicies,ka pie viņiem nestrādā Pirmais Kurš māk visu
A tu nemāki?
Ar fleksi un flaķenēm var visu izdarīt…
tramvajam.
ne jau merivai. tur arī kuvaldu, skoču un "ka tavu māti" vajag
Dzesēšanas sistēmas spiediens
Pārsprāga dzesēšanas sistēmas caurule. Varētu jau to norakstīt uz to ka caurule bija savu nokalpojusi vai vienkārši brāķis, bet aizdomas ka dzesēšanas sistēmā ar tiem spiedieniem kaut kas nav kārtībā. Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis. Vai varētu būt ka ar to izplešanās bunduļa korķi kurš tur regulē to spiedienu kaut kas nav ....piemēram aizsērējis ....kā pārbaudīt? Kas vēl varētu būt pie vainas tam ka pārāk palielinās spiediens sistēmā?