Dzesēšanas sistēmas spiediens

Imka Reģ.: 26.02.2004

Pārsprāga dzesēšanas sistēmas caurule. Varētu jau to norakstīt uz to ka caurule bija savu nokalpojusi vai vienkārši brāķis, bet aizdomas ka dzesēšanas sistēmā ar tiem spiedieniem kaut kas nav kārtībā. Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis. Vai varētu būt ka ar to izplešanās bunduļa korķi kurš tur regulē to spiedienu kaut kas nav ....piemēram aizsērējis ....kā pārbaudīt? Kas vēl varētu būt pie vainas tam ka pārāk palielinās spiediens sistēmā?

 
1 2 3 4 5 6 7 8
shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Tosols eļļa var tikt ja blive ir pušu uz eļļas atpludes kanalu.Eļļa tosola ja blive ir pušu no eļļas kanala uz tosola.Propka laiz ara gaisu bet nespej izlais daudz šķidruma un tadeļ parspiež trubas.Tas ka aluminija bloks nenozime ka nevar slipet galvu.Blokus prktiski nekad nesaloka.

muuaaaahahahaa!!! davai man stav 4 uzvariti bmw motori, aizved uz sensonu vai BMauto un pasaki ka tev ir shaize - uzvarijas un vajag noslipet un nomainit galvas blivi. redzesi ko vini tev pateiks...

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja: Imka - šovakar pirms litra ieņemšanas izskrūvē sveces. Apskaties. Ja visas vienādas brūnas, tad meklē citu šlangu un korķi. Un nelej tosolu vairāk kā līdz min. atzīmei.

Ja kāda no svecēm spoža, tad sāc krāt naudiņu lielākam remontam.

Tosolu parasti leju līdz atzīmei KALT vai COLD ...ne vairāk kā līdz pusei.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja: Var kāds diplomēts automehāniķis iemest tā bačoka korķa bildi šķērsgriezumā ...kāds tas vārsts tur ir un kā srādā...nu tā lai visiem skaidrs

es tachu tev uzrakstiiju 3 lietas kuras tev jaizdara un visas problemas pazudiis.

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

Imka rakstīja: Var kāds diplomēts automehāniķis iemest tā bačoka korķa bildi šķērsgriezumā ...kāds tas vārsts tur ir un kā srādā...nu tā lai visiem skaidrs

es tachu tev uzrakstiiju 3 lietas kuras tev jaizdara un visas problemas pazudiis.

atkal vanaga tumšo sadzēries , Dēls?

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

karoc jus man visi apnikaat. musdienas sen jau motori netiek remonteti ka zhigulim. tas ir fakts. piemeram vienas markas pedejas paaudzes dizeljdzinejiem shales jamaina kopaa ar visiem klanjiem. tapec aizmirstat krievu metodes un vispar pienjemtos principus par motoru remontu. tadi jau sen vairs nefiguree. astalavista, laukji

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

martinello rakstīja:

shearer rakstīja:

Imka rakstīja: Var kāds diplomēts automehāniķis iemest tā bačoka korķa bildi šķērsgriezumā ...kāds tas vārsts tur ir un kā srādā...nu tā lai visiem skaidrs

es tachu tev uzrakstiiju 3 lietas kuras tev jaizdara un visas problemas pazudiis.

atkal vanaga tumšo sadzēries , Dēls?

aizver paaksti laukji. varu deret ka vins nomainitu termostatu, shkjidrums paliktu tur kur tam japaliek, nomainitu korkji un ari trubas vairs nespraagtu. paakji gatavie juus esat ar savu galvas bliivju remontu. atspaardaas

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

batka Reģ.: 17.01.2007
1 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

batka rakstīja: Tosols eļļa var tikt ja blive ir pušu uz eļļas atpludes kanalu.Eļļa tosola ja blive ir pušu no eļļas kanala uz tosola.Propka laiz ara gaisu bet nespej izlais daudz šķidruma un tadeļ parspiež trubas.Tas ka aluminija bloks nenozime ka nevar slipet galvu.Blokus prktiski nekad nesaloka.

muuaaaahahahaa!!! davai man stav 4 uzvariti bmw motori, aizved uz sensonu vai BMauto un pasaki ka tev ir shaize - uzvarijas un vajag noslipet un nomainit galvas blivi. redzesi ko vini tev pateiks...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Tas ko viņi pateiks ir skaidrs,jo izdevigak ir pardot lietotu motoru.Esmu kadus 20 bmw motorus sataisijis.Daziem galvas ir mainitas,bet bloki vel nekad

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Tas ko viņi pateiks ir skaidrs,jo izdevigak ir pardot lietotu motoru.Esmu kadus 20 bmw motorus sataisijis.Daziem galvas ir mainitas,bet bloki vel nekad

Neticu.

Neticu, ka tu esi sataisījis to, ko Šīris nevarēja.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Shirim jau tikai pateica ka nevar un viņš noticeja

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Shirim jau tikai pateica ka nevar un viņš noticeja

eu davai, cik maksaa taads motora remonts? man patiesham ir vairaki E46 uzvaariiti motori, jau iznjemti aaraa. tu garantiju dod ka man pec pirmajiem 1000 km atkal neizpuutiis to bliivi? tev bus darbs un man bus varka, jo tads motors maksaa ~ 450latu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

batka rakstīja: Shirim jau tikai pateica ka nevar un viņš noticeja

eu davai, cik maksaa taads motora remonts? man patiesham ir vairaki E46 uzvaariiti motori, jau iznjemti aaraa. tu garantiju dod ka man pec pirmajiem 1000 km atkal neizpuutiis to bliivi? tev bus darbs un man bus varka, jo tads motors maksaa ~ 450latu.

Tu vinus kolekcione vai ka? Jeb esi vienkarsi sliktais klients, kas veco neatstaj servisa? Tur jau tie pasi, kas "nevar" pec tam sataisa un pardod nakamajam tadam pasam klientam, kas notic, ka nevar.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 1 Atbildēt

Seene rakstīja:

martinello rakstīja:

ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas

elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai

taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami

Ir jau gan... Tikai dzesesanas sistema praktiski visur ir vienads spiediens - ap atmosferu. Savukart ellosanas sistemas spiediens ir loti dazads - sakot ar vairakam atmosferam aiz sukna, beidzot ar gandriz 0 karteri.

Nu i zinātnieki te salasījušies Āpši tādi!, motors mēdz būt arī noslāpēts un tad eļošanas sistēmā spiediens ir NULLE!!!! Ja ir plaisa blokā vai blīve beigta, tad viennozīmīgi tosols neliks sevi lūgties un eļļas līmenis aizies "griestos" un eļļa būs sakulta balta. Ja topika autoram eļļa ir tīra, tad nečakarējiet viņam smadzenes!!!

A Tu jaunais censoni nomaini to plīsušo trubu, pielej tosolu līdz atzīmei MIN (nu drusku augstāk), apskaties, kas ar to izplešanās bačoka korķi (visdrīzāk vai viņš blīvi noslēdz to trauku, tjipa neļurkājas) un brauc vesels tālāk. Un galvenais - NETRAUCĒ AUTIŅAM STRĀDĀT!!!

Milicists Reģ.: 11.09.2004
1 0 Atbildēt

Tiešām nestreso pirms laika. Laikam nesen nopirki to savu opeli ne? Es arī balsoju par to, ka jānomaina tikai korķītis un viss būs štokos.

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

Seene rakstīja:

martinello rakstīja:

ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas

elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai

taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami

Ir jau gan... Tikai dzesesanas sistema praktiski visur ir vienads spiediens - ap atmosferu. Savukart ellosanas sistemas spiediens ir loti dazads - sakot ar vairakam atmosferam aiz sukna, beidzot ar gandriz 0 karteri.

Nu i zinātnieki te salasījušies Āpši tādi!, motors mēdz būt arī noslāpēts un tad eļošanas sistēmā spiediens ir NULLE!!!! Ja ir plaisa blokā vai blīve beigta, tad viennozīmīgi tosols neliks sevi lūgties un eļļas līmenis aizies "griestos" un eļļa būs sakulta balta. Ja topika autoram eļļa ir tīra, tad nečakarējiet viņam smadzenes!!!

A Tu jaunais censoni nomaini to plīsušo trubu, pielej tosolu līdz atzīmei MIN (nu drusku augstāk), apskaties, kas ar to izplešanās bačoka korķi (visdrīzāk vai viņš blīvi noslēdz to trauku, tjipa neļurkājas) un brauc vesels tālāk. Un galvenais - NETRAUCĒ AUTIŅAM STRĀDĀT!!!

Ir dazhaadas plaisas

Man, piemeeram, atgaazes nostopeeja dzeseeshanas sisteemu tikai tad, kad motora temperatuura paarsniedza 80 graadus. Liidz tam pat nevareeja iedomaaties, ka motora blokaa ir kaada probleema.. Un nomainiija visus tos kraamus, ieskaitot uudenssuukni un radiatoru

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
1 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja:

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja:

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja:

Ir dazhaadas plaisas

Man, piemeeram, atgaazes nostopeeja dzeseeshanas sisteemu tikai tad, kad motora temperatuura paarsniedza 80 graadus. Liidz tam pat nevareeja iedomaaties, ka motora blokaa ir kaada probleema.. Un nomainiija visus tos kraamus, ieskaitot uudenssuukni un radiatoru

Tu gribi teikt, ka eļļai tavā gadījumā nebija ne vainas???

Grecco Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu man pie šiem simptomiem bija galvas blīve pušu. Gadu nobraukāju ... velkoties nekas aber ņemot skaidu izšāva tosolu. Nu to vainu tak viegli nosaka speci servisos ... nv ko īpaši cepties.

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

Bazhix rakstīja:

Ir dazhaadas plaisas

Man, piemeeram, atgaazes nostopeeja dzeseeshanas sisteemu tikai tad, kad motora temperatuura paarsniedza 80 graadus. Liidz tam pat nevareeja iedomaaties, ka motora blokaa ir kaada probleema.. Un nomainiija visus tos kraamus, ieskaitot uudenssuukni un radiatoru

Tu gribi teikt, ka eļļai tavā gadījumā nebija ne vainas???

Elljai ne vainas..

Pie kam, nekaada vaina jau nevareeja buut, jo taa plaisa paveeraas tikai tad, kad motors ir silts un straadaajosh, respektiivi, kad elljas spiediens ir krietni lielaaks par dzeseeshanas shkjidruma spiedienu..

Starp citu, dzeseeshanas sisteemaa arii elljas nebija..

Milicists Reģ.: 11.09.2004
0 0 Atbildēt

Šodien braucot no darba bija baigais gadījums. Pa priekšu brauca 626 dīzeļmazda, nogriezāmies un šis baigi dod virsū. Dod, dod, dūmi paliek arvien vairāk un vairāk, līdz vienā momentā aizgāja riktīgi baltie. Nu tā ka dabūju bremzēt, jo ņefig neredzēju. Izsaku līdzjūtību mazdas īpašniekam. Smaciņa arī tā neko vēl ilgi salonā pieturējās.

ursis Reģ.: 11.07.2002
1 1 Atbildēt

TG/AM bet veetra uudens glaazee ne pa jokam

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

mezinu precīzi kā ar šo Opeli - savā es gan nevarēju normālo siedienu dzesēšanas sistēmā dabūt....

Volvo gan ir kudi labāks - pat bez spiediena sistēmā motors neuzvārījas... taču spiediena zuduma iemesli faktiski attiecināmi uz tosola izplešanas trauka vāciņu... sākumā blīve neturēja, pāris reizes mainījam - kamēr visilgāk nenokalpoja celtniecības veikālā nopirkta apkures trubām domāta blīve.... spiediens sitēmā normalizējas, līdz vinu reizi pamanīju ka bišķīt par lielu nekā vajadzētu būt - dizelisti secināja, ka pie vainas ir sīka trubiņa, kura pienāk no radiatra augšdaļas... to iztīrīja un spiediens atkal normalizējas...

Vēlāk vel atklājās ka tosola vāciņa mehanismā ir kāds defekts - un laik pa laikām ieklemējasun spiedienu neturēja... jauns vāciņš no MM pagaidām veiksmīgi atrisināja problēmu...

Varbūt iespējams pie vainas ir obratka no radiātora?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

bišķ offtopic - vai kādam nav Mazda 323f '96 ar 1.5i? Vai tam tosola bačoka vāciņam iekša ir kaut kāds mehanisms, vai nu ta ir normālā parādība kā testējot vāciņu uz spiedienu, gaiss mierīgi cirkule in&out? Tip sanāk vienkarši korķis ar caurumu..

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti