Tas ir normāli. Vārsti ir radiatora vāciņa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas ir normāli. Vārsti ir radiatora vāciņa.
Sheri ved šurp to motoru un skatisimies kas pa vainam.Neizjaucot nepateikšu varbut galva jamaina sliktakaja gadijuma,ja vien motors nav dzits lidz noklemešanai kad virzuļi sakuši ķilet.atmet epastu lai varam sakontaktet.A motors bus javed kadus 120km no rigas.Esmu lauku puika
tu dod garantiju vai nedod, man tas interesee un ka tu pateiksi vai galva ir plaisa vai nav? es nevaru atljauties pardot kadam dzineju kursh uzvarisies pirmajos 10 km.
modena rakstīja: bišķ offtopic - vai kādam nav Mazda 323f '96 ar 1.5i? Vai tam tosola bačoka vāciņam iekša ir kaut kāds mehanisms, vai nu ta ir normālā parādība kā testējot vāciņu uz spiedienu, gaiss mierīgi cirkule in&out? Tip sanāk vienkarši korķis ar caurumu..
ieprieksheejai efkai bija ar taapat... bet ja pareizi atceros tad jamai tas bij paarpluudes bachoks...kuram trubinja saakaas pie korkja.... savukaart radiatora korkjim bija gan vaarsts
sorre nepamaniiju ka saf jau atbildeejis
shearer rakstīja: tu dod garantiju vai nedod, man tas interesee un ka tu pateiksi vai galva ir plaisa vai nav? es nevaru atljauties pardot kadam dzineju kursh uzvarisies pirmajos 10 km.
šitadus defektus parasti jaremonte kad motors ir mašina.Jo medz gadities plaisas kuras neredz.Un tad pec salikšanas noteste ja viss kartiba tad ir garantija ka ari ies.Ja ne otreiz janem galva nost un jaliek cita.Un tagad vari gudri brekt,bet plaisas galva nemaz tik bieži nav tadeļ letak ir remontet neka likt citu motoru
saf rakstīja: Tas ir normāli. Vārsti ir radiatora vāciņa.
paldies
ooPIS rakstīja: sorre nepamaniiju ka saf jau atbildeejis
arī paldies
A cik taas plaisas ir lielas
Taa kaa manaa riiciibaa ir dazaadi rentgenaparaati, buutu interesanti pameegjinaat...teiksim vienu alumiinija galvu, kuraa ir tocna zinaams, ka ir plaisa....un tad es vinju meegjinaatu atrast..
batka rakstīja: šitadus defektus parasti jaremonte kad motors ir mašina.Jo medz gadities plaisas kuras neredz.Un tad pec salikšanas noteste ja viss kartiba tad ir garantija ka ari ies.Ja ne otreiz janem galva nost un jaliek cita.Un tagad vari gudri brekt,bet plaisas galva nemaz tik bieži nav tadeļ letak ir remontet neka likt citu motoru
ko tu neteiksi. pec savas personigas pieredzes es vairs neticu shitiem motoru remonteetaajiem, it sevishkji jau kautkadiem laukjiem alja man ir garazha un viena PSRS laika virpa kur novirpot klokjeni, tadelj es visu varu. nekas tur leetaak nesanaak. beigaas saskrien tie pashi 400ls un motors tapat neiet. Esmu pat remontejis Cesis izslaveetajaa ARZaaa vienu motoru paris gadus atpakalj. Dirsa darbs un materiaali. nevienam neiesaku. Vechi, protams, visu var un visu prot. nu tik lecigi. visu var saremonteet! ies muuzhiigi! Tikai neprot pamerit kompresiju pirms lien motoraa un maina shaales... salika man vinu, atstaju kalninja 1maja atruma a mashina ripo lejaa. dastalji jus man remonschiki kaktinieki ar savu demagogjiju, normalos servisos liek jaunu/lietotu motoru sboraa iekshaa un viss. sen neviens nerakaajaas un nemaina ne shaales ne galvas vieglajiem auto. taa ir psrs laika atrauga no 90tajiem gadiem, jo kads ar melniem nagiem negrib bez darba vel palikt...
nejauc ventilaaciju, kas paredzeeta spiediena izliidzinaasanai bacokaa un vaarstinju ar spiediena regulaaciju...ja antigriizs ir normaalaa liimenii, tad gaiss iziet aaraa , bet liimenis no taa nemainaas....taapat kad antifriizs atdziest un saraujas, caur to korkji iesuuc gaisu, lai nav vakuums...
bet ja spiezh paari pa malaam, tas nav labi...
nav tur jaabuut nekaadam spiedienam...tikai tik, cik uudenssuuknis speej sarazot...
================
Daudz kas no tevis teiktaa nav taisniiba
1. Antifrīzi ir ne tikai uz etileenglikola bāzes, meedz buut arii uz propileenglikola bāzes. Jaukt vinjus nevar - sasalshanas temperatuura ir neprognozeejama.
2. Otraa paziime, peec kuras atshkjiras AF, ir piedevu tips. Ir vecaas paaudzes AF, parasti zili vai zalji, kuru piedevu komplekss ir baazeets uz dazhaadu metaalu utt. saaljiem. Jaunaas paaudzes AF, normaali sarkanaa vai oranzhaa kraasaa, kuru piedevu komplekss baazeets uz organisko skaabju tehnologjijas, Shie AF speej straadaat vairaakas reizes ilgaak, nezaudeejot darba speejas. Neiesaka jaukt ar vecajiem tipiem, lai nezaudeetu darba speejas, shos AF biezhi papildus apziimee ar uzrakstu "Long Life' vai "Extended Life". Buus jaaaizsuuta Redaktoram shaada produkta apraksts...tikai, ka neuzskata par reklaamu ))))
3. Pilnīgi uzsildiita dzineeja dzeseeshanas sisteemaa normaali ir spiediens 0.8 - 1.0 atmosfēras, meedz buut atkaapes. Aukstaa dzineejaa paliek aptuveni 0.1 atm spiediens - lai nodroshinaatu , piemeeram, uudenssuuknja bliivsleega bliivumu. Bez spiediena straadaa tikai veco modelju auto sisteemas. Paziime - no ielejamaa kaklinja atiet shlangs, kursh visbiezhaak novadiits uz zemi gar radiatora saaniem. Izpleshanaas trauka nav. Shodien shaadas sisteemas praksee vairs nelieto. Iisumaa taa kaa buutu viss ...
širi ta pats esi paķis.ka var iedot garantiju motoram kuru nezinu nemaz kadam šrotam ieliks.varbut radiators tek,varbut mufta beigta un uzkarsis pirmajos 2km.Turpini vien tirgot savus neidarbinamos lužņus ar jaunajiem motoriem
Un kur garantija ka to motoru nav atremontejis tads lauķis un pec tam širis noperk pa 450ls???????
batka rakstīja: Un kur garantija ka to motoru nav atremontejis tads lauķis un pec tam širis noperk pa 450ls???????
Sis ir visprecizakais teikums...
Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?
Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?
Labdien! Kādas nepatikšanas var rasties, ja dīzeļauto dzesēšanas šķidrumam ir piejaukusies klāt motora eļļa, šķidrumu iekrāsojot tumšu? Dzesēšanas šķidrums savas funkcijas pilda, pārkaršana nav novērota, arī braucot vairākas stundas plus 30 grādu temperatūrā.
Jautājums ko nozīme tas tavs teikums - tip tu pats to eļļu izlēji dzeses šķidrumā, jeb tas tāds kā motora defekts (blīve, galva vai kas cits).
Nepatikšanas jau tev būs ne jau eļļas dēļ, bet gan dēļ tā no kurienes tev tā eļļa tajā dzeses šķidrumā ir nonākusi !!!
Ja tā ir plaisa motorā - pa lielam motora minēto daļu var izmest ( ir gan vietas kur metina un dara visu ko vajag, bet nu nezinu kā tas ilgtermiņa kalpo), ja blīve - tad sāpe mazāka bet tā ir jāmaina līdz ar eļļu un arī dzeses šķidrumu utt.
JO principā tas ir tikai laika jautājums kad dzeses šķidrums sāks nonākt eļļā ...
Protams, ka defekts. Pirms dažām dienām ievēroju, ka antifrīzs vairs nav rozā, bet patumši pelēks. Šodien atdevu auto uz 105 tūkst. km apkopi un teicu par šo lietu. Vēlāk man zvanīja un teica, ka eļļa ir piemaisījusies antifrīzam. Tagad tiek meklēts cēlonis...
Un kas notiek, ja antifrīzs nokļūst eļļā? Vai 1,3 CDTI motors tiek nokauts?
Druknais, jā, stāsts ir par manu Merivu...
Dzesēšanas sistēmas spiediens
Pārsprāga dzesēšanas sistēmas caurule. Varētu jau to norakstīt uz to ka caurule bija savu nokalpojusi vai vienkārši brāķis, bet aizdomas ka dzesēšanas sistēmā ar tiem spiedieniem kaut kas nav kārtībā. Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis. Vai varētu būt ka ar to izplešanās bunduļa korķi kurš tur regulē to spiedienu kaut kas nav ....piemēram aizsērējis ....kā pārbaudīt? Kas vēl varētu būt pie vainas tam ka pārāk palielinās spiediens sistēmā?