anonimikis rakstīja: tramvajam.
ne jau merivai. tur arī kuvaldu, skoču un "ka tavu māti" vajag
A viskijs neder? Obligāti skoču vajag?
anonimikis rakstīja: tramvajam.
ne jau merivai. tur arī kuvaldu, skoču un "ka tavu māti" vajag
A viskijs neder? Obligāti skoču vajag?
Cik saprotu - tai merivai ir mazinjsh diizeliitis, 4 gadi nav ilgs laiks, bet tomeer taadam siikucim vilkt pasmagu bundzhu reizeem var buut pagruuti, pluss veel biezhas temp. mainjas varbuut aukstaakaa laikaa, tipa ieskriet peec cigareteem. Taatad galva laizh garaam gaazes dzeseeshanas sisteemaa, visdriizaak - valjiigas skruuves(jo vinjas tak bija novilktas tik vienu reizi, ne?) Taatad jaapievelk skruuves, jo aatraak, jo labaak, ar dinamometrisko atsleegu, bet var nedaudz virs rekomendeetaa. Pirms tam buutu labi izliet tosolu, ieliet miikstu uudeni un pievienot sameeraa padaudz to shtruntu, kas noveersh radiatora suuces, padarbinaat kaadu pusstundinju un atstaat liidz riitam, tad pievilkt galvu, ieliet svaigu tosolu un ielikt jaunu sludinaajumu ss.lv, ka tiek paardota ekonomiskaa un baudaamaa meriva ideaalaa staavoklii!
Nja, 100 shtukas...
Iisteniibaa chankaishi pareizi teica - tiec valjaa no taa autinja.
Ja motoram kas buus jaadara, nafig sataisi un paardod.Var jau meistari sevi lieliit un slaveet, bet mana nelabaa pieredze liecina, ka katra shaada kjimereeshanaas motoraa, agraak vai veelaak, taadaa vai citaadaa veidaa izlien uz aaru. Uzreiz jau mani motoru remonteetaaji apbreeks, bet darbiibas ap motoru, kaut vai taa buutu galvas nost raushana, man asocieejas ar nevainiibas zaudeeshanu, un es katraa gadiijumaa negribeetu braukt un domaat, kad tas luuznis atkal nospraags.
Un jaa - ir tak paraadiijusies jaunaa meriva, mosh njem to?
Biideklis rakstīja: Nja, 100 shtukas...
Iisteniibaa chankaishi pareizi teica - tiec valjaa no taa autinja.
Ja motoram kas buus jaadara, nafig sataisi un paardod.Var jau meistari sevi lieliit un slaveet, bet mana nelabaa pieredze liecina, ka katra shaada kjimereeshanaas motoraa, agraak vai veelaak, taadaa vai citaadaa veidaa izlien uz aaru. Uzreiz jau mani motoru remonteetaaji apbreeks, bet darbiibas ap motoru, kaut vai taa buutu galvas nost raushana, man asocieejas ar nevainiibas zaudeeshanu, un es katraa gadiijumaa negribeetu braukt un domaat, kad tas luuznis atkal nospraags.
Un jaa - ir tak paraadiijusies jaunaa meriva, mosh njem to?
Gribētos labāk braukt līdz kādiem 12 gadiem un 300 tūkst.km nobraukumam. Ar gadiem tomēr ar auto satuvinās... Un tā jaunā Meriva uz vietas nemaz nav baudāmāka par veco... Nezinu, varbūt gaitā ir. Testos raksta, ka esot klusāka.
Jautājums - cik darba stundas prasa noņemt galvu, nomainīt galvas blīvi, salikt visu pareizi atpakaļ, ņemot vērā, ka nepieciešams ar konkrētiem, precīziem spēkiem un leņķiem pievilkt skrūves?
VWfans rakstīja:
Biideklis rakstīja: Nja, 100 shtukas...
Iisteniibaa chankaishi pareizi teica - tiec valjaa no taa autinja.
Ja motoram kas buus jaadara, nafig sataisi un paardod.Var jau meistari sevi lieliit un slaveet, bet mana nelabaa pieredze liecina, ka katra shaada kjimereeshanaas motoraa, agraak vai veelaak, taadaa vai citaadaa veidaa izlien uz aaru. Uzreiz jau mani motoru remonteetaaji apbreeks, bet darbiibas ap motoru, kaut vai taa buutu galvas nost raushana, man asocieejas ar nevainiibas zaudeeshanu, un es katraa gadiijumaa negribeetu braukt un domaat, kad tas luuznis atkal nospraags.
Un jaa - ir tak paraadiijusies jaunaa meriva, mosh njem to?
Gribētos labāk braukt līdz kādiem 12 gadiem un 300 tūkst.km nobraukumam. Ar gadiem tomēr ar auto satuvinās... Un tā jaunā Meriva uz vietas nemaz nav baudāmāka par veco... Nezinu, varbūt gaitā ir. Testos raksta, ka esot klusāka.
Jautājums - cik darba stundas prasa noņemt galvu, nomainīt galvas blīvi, salikt visu pareizi atpakaļ, ņemot vērā, ka nepieciešams ar konkrētiem, precīziem spēkiem un leņķiem pievilkt skrūves?
a problēma ir blīvē????
a tu paprasi lai tev veco blīvi atdod
un tad paprasi kur ir tā vieta(uz blīves) kuras dēļ tā bija jāmaina.... ja viņi nespēj parādīt, tad tu nemaksā
Varbūt, noder- speciālists galvu lietās (un ne tikai):
Vilnis 29411320
(V&D serviss, Melnsila 12)
Man paziņa šo ieteica, pats strādā vienā no lielākajiem Rīgas servisiem, galvas šie pie viņa remontē, esot ok (ir diagnostika uz plaisām arī pieejama).
brmbrmm rakstīja: Varbūt, noder- speciālists galvu lietās (un ne tikai):
Vilnis 29411320
(V&D serviss, Melnsila 12)
Man paziņa šo ieteica, pats strādā vienā no lielākajiem Rīgas servisiem, galvas šie pie viņa remontē, esot ok (ir diagnostika uz plaisām arī pieejama).
vinjsh pac galvas netaisa bet,par auto, zin visu par visu, liidz shim vilties nau naacies nau leec , bet ira laps rekomenduju
Tak pus Rīga pie Viļņa uato remontē Brižiem brīnos kā viņš tajā pagalmā vispār spēj apgrozīties, nenonesot 1/2 klientu auto ar savu Ekskursiju
Biideklis rakstīja: Nja, 100 shtukas...
Iisteniibaa chankaishi pareizi teica - tiec valjaa no taa autinja.
Ja motoram kas buus jaadara, nafig sataisi un paardod.Var jau meistari sevi lieliit un slaveet, bet mana nelabaa pieredze liecina, ka katra shaada kjimereeshanaas motoraa, agraak vai veelaak, taadaa vai citaadaa veidaa izlien uz aaru. Uzreiz jau mani motoru remonteetaaji apbreeks, bet darbiibas ap motoru, kaut vai taa buutu galvas nost raushana, man asocieejas ar nevainiibas zaudeeshanu, un es katraa gadiijumaa negribeetu braukt un domaat, kad tas luuznis atkal nospraags.
Un jaa - ir tak paraadiijusies jaunaa meriva, mosh njem to?
Kādreiz Opel Astra F mainīju galvas blīvi. Eļļa tosolā sāka parādīties. Nomainīja un viss kārtībā. Ripo vēl tagad. Kāda tur nevainības zaudēšana???
nu pļā
iedomājos kāds fanam būs rēķins par to sūda merivu....
jamā jau nedēļu stāv servīzē pie likmes 24.2 lati par stundu
193.6 dienā
ar plēvi nevar apsegt?
es varētu uzdāvināt kaudzi veca šīfera.
jugasvilli rakstīja:
msh rakstīja: Vot tā, vajadzēja pirkt kujdaju Kaut gan pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem tas savām mizām laikam vēl nedeva 5 gadu garantiju
deva gan. man radiniecei 2006.g. getz, garantija vēl ir.
a tur nebija noskrējiena ierobežojums, ķipa 100 000
pa 5 gadiem var daudz nomaukt.... ja to gecu nospālē tikai lai nomainītu eļļu
nu vai kaut kādi vēl ierobežojumi (tas, ka eļļa jāmaina tikai pie viņiem jau varētu būt deaultā prasība)
viens no labākajiem variantiem bija 7 gadu garantija veļasmašīnai... bet tā attiecās praktiski tikai uz korpusu
Tad jāapsver domu par KIA-Ceed SW 1,6 CRDi iegādi...
VWfans rakstīja: Tad jāapsver domu par KIA-Ceed SW 1,6 CRDi iegādi...
nebūs motors pārāk liels?
un vai tas 1.6 vispār ir mersedesa izstrādājums?
vispār nafig tev dīzelis???? tagad modē ir mazkalibra turbobenzīni....
piemēram renaultam ir 1.2 ar 100
vai 1.4 ar 130 ēzelīšiem
nu vai arī 2.0 ar 250 zirģeļiem, ja sagribās kādreiz arī pie gāzes pedāļa pieskarties
gan jau opelim arī ir kautkāds 0.9 benzīns ko varēs iebāzt trešajā merivā
jugasvilli rakstīja: tu vispirms šito sataisi.
pircējs
tolmets pieņem "as is"
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: Tad jāapsver domu par KIA-Ceed SW 1,6 CRDi iegādi...
nebūs motors pārāk liels?
un vai tas 1.6 vispār ir mersedesa izstrādājums?
vispār nafig tev dīzelis???? tagad modē ir mazkalibra turbobenzīni....
piemēram renaultam ir 1.2 ar 100
vai 1.4 ar 130 ēzelīšiem
nu vai arī 2.0 ar 250 zirģeļiem, ja sagribās kādreiz arī pie gāzes pedāļa pieskarties
gan jau opelim arī ir kautkāds 0.9 benzīns ko varēs iebāzt trešajā merivā
Tad jau labāk Škodu-Yeti 1,2 TSI...
VWfans rakstīja:
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: Tad jāapsver domu par KIA-Ceed SW 1,6 CRDi iegādi...
nebūs motors pārāk liels?
un vai tas 1.6 vispār ir mersedesa izstrādājums?
vispār nafig tev dīzelis???? tagad modē ir mazkalibra turbobenzīni....
piemēram renaultam ir 1.2 ar 100
vai 1.4 ar 130 ēzelīšiem
nu vai arī 2.0 ar 250 zirģeļiem, ja sagribās kādreiz arī pie gāzes pedāļa pieskarties
gan jau opelim arī ir kautkāds 0.9 benzīns ko varēs iebāzt trešajā merivā
Tad jau labāk Škodu-Yeti 1,2 TSI...
cik viņam zirgu??? nebūs pa jaudīgu??? varēsi novaldīt uz ceļa?
vispār nafig tev jaunu mašīnu, kas tāpat izjuks pēc 4 gadiem...
varbūt lietotu kaškaju (par ko fanoji pirms gadiem 3) paņem.... ja paveiksies, tad dabūsi pilnpiedziņas 2litru dīzeli
Vai domā, ka šāds Qashqai būs baudāms?
Bet īstenībā gribas saremontēt Merivu un baudīt to līdz 2018.gadam...
VWfans rakstīja: Vai domā, ka šāds Qashqai būs baudāms?
www.ss.lv/...
Bet īstenībā gribas saremontēt Merivu un baudīt to līdz 2018.gadam...
2 lietas
1) nafig tev automātu?
2) nafig tev 2litru benzīnu?
ja jau kaškaju, tad 2.0 dCi ar 150-175 zirgiem (atkarībā no čipa versijas) komplektā ar 6ātrumu manuālo kasti (standartkomplektācijā) un tu jau pēc mēneša nesapratīsi kā vispār spēji pabraukt ar bezmotora merivu
sver kaškajs tikpat cik meriva
ja akurāt gribi ieseksot sani, ņem 1.5dCi ņiprākajā versijā... ar to arī var pabraukt tikai jāgriež tas motors bikuc tālāk...
tie renaulta 1.5 un 1.9 dīzeļi ir vienkārši kā pasaule.... 2litru dīzelis ir 16vārstīgais
bet varbūt tev vienkārši vajag nopirkt kautkādu otro golfu par 200 latiem un ja sāk iet tosolā eļļa, tad aizbraukt līdz kioskam kur var nopirkt SMreklama (lai nopirktu citu otro golfu) un pamest to mizu lai stāv
Tātad problēma tāda, ka Merivai ar dīzeļmotoru, šķiet, sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma. Vai drīkstu pats savā gaitā aizbraukt 6 km (10 minūtes) līdz autoservisam, rūpīgi uzmanot, lai nepārkarst motors? Ja kāps virs 80 grādiem, momentā stāšos malā. Ziemas sala apstākļos dīzeļmotors silst ļoti lēni, domāju, ka varētu ar īsti neiesilušu dzinēju līdz servisam tikt. Apkures trūkumu varētu pieciest. Vai šādi braucot, es varu kaut ko sabojāt?
Radās vēl viena doma. Ja man sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma, tad jau temperatūras rādītājs varētu nestrādāt, vai ne tā? Tad jau es varētu nepamanīt dzinēja pārkaršanu, vai ne?
Lai gan trešdienas vakarā, kad vēl braucu, bija tā - apkure pazuda, skatos, kapj dzesēšanas šķidruma temperatūra - 80, 82, 85, 88... Stājos malā un dzesēju motoru. Labi, ka bija sals stiprs. Pēc 10 minūtēm bija padzisis, un tad atlikušo kilometru līdz mājām aizbraucu, lai gan beigās temperatūra sasniedza 90 grādus.
Man šķiet, ka sistēmā ir konkrēts caurums. Vakar pielēju litru un vēroju, kas notiek zem auto. Zem motora viss smuki iztecēja ārā, izveidojās peļķe. Tieši pa kuru vietu iztecēja, nezinu, jo tur ir aizsargpanna, nav bedres un klīrenss ir mazs.
Vispār 1,3 CDTI motors iesilst ļoti lēni. Kad auto ir kārtībā, tad pie āra temperatūras mīnus 5 - mīnus 10 grādi dzesēšanas šķidruma temperatūra sasniedz 70 grādus tikai pēc kādām 15 minūtēm, par ko es auto lietošanas pirmajā laikā brīnījos.
baudāmā meriva ļauj sevi izbaudīt.
tev vajag ieliet to sūdu, kuru megalohatrona topikā sarashkins reklamē
VWfans rakstīja:
apkure pazuda
siltināt vajag, siltināt!
Dzesēšanas sistēmas spiediens
Pārsprāga dzesēšanas sistēmas caurule. Varētu jau to norakstīt uz to ka caurule bija savu nokalpojusi vai vienkārši brāķis, bet aizdomas ka dzesēšanas sistēmā ar tiem spiedieniem kaut kas nav kārtībā. Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis. Vai varētu būt ka ar to izplešanās bunduļa korķi kurš tur regulē to spiedienu kaut kas nav ....piemēram aizsērējis ....kā pārbaudīt? Kas vēl varētu būt pie vainas tam ka pārāk palielinās spiediens sistēmā?