Nu ko kārtējais spam topiks...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ko kārtējais spam topiks...
dārgi... re kur www.tvnet.lv/...
KISKAs īpašniece 90m2 lielu dzīvokli Rīgas centrā nopirka pa 5000 Ls.....
modena rakstīja: dārgi... re kur www.tvnet.lv/...
KISKAs īpašniece 90m2 lielu dzīvokli Rīgas centrā nopirka pa 5000 Ls.....
Labs raksts
Dzonijs_007 rakstīja: .................. (bet iet daudz labāk) .........................
Uz kurieni tas iet??
Baisulis rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja: .................. (bet iet daudz labāk) .........................
Uz kurieni tas iet??
Laikam var vienu pašu uz veikalu aizsūtīt...
Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet
Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus
1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas
2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums
3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.
par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis
varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?
O jaa, 3.0 SAAB's gan ir baiga manta
3.0T un tikai 200 lopi, un tikai ar automatu, un tikai ar priekspiedzinju, un tikai zinosi ljaudis saka 1998, 1999 jo talak jo labak, un tikai supercena nerodas e nosa ne no ta, un tikai ne cena te izklausas viltiga, utt.
But there are good things about it: ir supercena un nav nelaimigas kjedes! Wah! Jeeeeeee
Auto nosvertiem un mierigiem cilvekiem... Who needs that?
Katram auto esot pircejs...
Good luck
Dzonijs_007 rakstīja:
Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet
Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus
1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas
2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums
3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.
par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis
varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?
Varbut ka baisi kļudos, bet tomēr liekas, ka 9-5 trīslitrinieks nav īpaši ne ar ko labāks par 9000 SAABa trīslitrinieku. Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā, lai SAAB spētu konkurēt ASV tirgū, kas toreiz (un arī vēl tagad) nesaprata, ka mašinām var būt arī mazāki motori. 3.0 ir dzīvē rijīgāks un pēc parametriem švakāks par 2.3T, bet mazliet jaudīgaks par 2.3t.
Es pats pēc 2.0T un 2.3T esmu nonācis līdz 3.0 TiD un pie benzīnniekiem nemaz vairs negribu atgriezties. Bet kopumā tie, kas apzīmējas ar "t" (mazo) vai ir vispār bez "t" (3.0) ir diezgan draņķīgi. Ja jau izvēlie SAAB, tad tādu, lai ir bauda braukt.
Dzonijs_007 rakstīja:
Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet
Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus
1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas
2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums
3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.
par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis
varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?
Vari varbūt pateikt cik izmaksā 3,0 dzinējam ķēdes maiņa????
Supercena parasti tiek piešķirta tam,ko nepērk
To Saab varētu pirkt ja tam nebūtu tāda vēsture kāda tam auto ir.
modena rakstīja: dārgi... re kur www.tvnet.lv/...
KISKAs īpašniece 90m2 lielu dzīvokli Rīgas centrā nopirka pa 5000 Ls.....
Zolitūde nav gluži Rīgas centrs
azors rakstīja: Vari varbūt pateikt cik izmaksā 3,0 dzinējam ķēdes maiņa????
Dude, 3.0 nav kjede! Tas ir si SAAB modelja liels pluss
azors rakstīja: ... Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā ...
Vinjam tak ir turbina L81 - GM razojums, kur SAAB uzlika nelielu turbinu (mazo propelleriti )!
Seene rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet
Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus
1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas
2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums
3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.
par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis
varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?
Varbut ka baisi kļudos, bet tomēr liekas, ka 9-5 trīslitrinieks nav īpaši ne ar ko labāks par 9000 SAABa trīslitrinieku. Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā, lai SAAB spētu konkurēt ASV tirgū, kas toreiz (un arī vēl tagad) nesaprata, ka mašinām var būt arī mazāki motori. 3.0 ir dzīvē rijīgāks un pēc parametriem švakāks par 2.3T, bet mazliet jaudīgaks par 2.3t.
Es pats pēc 2.0T un 2.3T esmu nonācis līdz 3.0 TiD un pie benzīnniekiem nemaz vairs negribu atgriezties. Bet kopumā tie, kas apzīmējas ar "t" (mazo) vai ir vispār bez "t" (3.0) ir diezgan draņķīgi. Ja jau izvēlie SAAB, tad tādu, lai ir bauda braukt.
Kaarteejaa tukšā muldēšana jau ja pat nezini to ka 3.0 ir turbīna, tad no kurienes lai zinaatu ka tas ir draņķīgs motors un daudz rij rij tikpat cik 2.3 lai gan jauda ir tikai par 30ZS lielaaka, uzraaviens ir daudz labaaks kaa 2.3t 2.3 aero protams ir cits stāsts tāpat kā 3.0 tid kuru lika tikai pēc 2001.g un kurs pieejams tikai ar mehaanisko kārbu.
Dzonijs_007 rakstīja:
Kaarteejaa tukšā muldēšana jau ja pat nezini to ka 3.0 ir turbīna, tad no kurienes lai zinaatu ka tas ir draņķīgs motors un daudz rij rij tikpat cik 2.3 lai gan jauda ir tikai par 30ZS lielaaka, uzraaviens ir daudz labaaks kaa 2.3t 2.3 aero protams ir cits stāsts tāpat kā 3.0 tid kuru lika tikai pēc 2001.g un kurs pieejams tikai ar mehaanisko kārbu.
Jau teicu, kaiespejams kludos. Tiesam jaunajam 3.0 ir ari turbo versija, bet ar mazo "t". Un rezultata - nav mans viedoklis un tulkot slinkums: "Another model, the 200bhp petrol V6 turbo automatic, soldiers on but is difficult to justify on any grounds. It's dearer than the 250bhp 2.3HOT automatic, its performance is worse, its fuel consumption is greater and its CO2 emissions are heavier. So why bother?"
Kas noticis, kāpēc Premium mašīnām tā krīt cena
iebaaz sho meeslu sev tirzaa !
shrota tirgonis dolbanijs hujs.
Sitais tacu ir slikonis!
didzinators rakstīja: Sitais tacu ir slikonis!
kaapeec taa domaa??
Dzonijs_007 rakstīja:
Seene rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Baisulis rakstīja: Zinātāji teic,ka 3,0 litru sābs ir sevišķs mēsls.
vari kaut kaadus faktus iedot vai arii tikai tuksi muldeet
Es varu pateikt dažus jaukumus kas sagaida 2.3 saab iipašniekus
1. slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas
2. ķēdes maiņa uz 1000EUR pasākums
3. iet ievērojami sliktāk par 3.0 (9.9sek-100KM/H pret 3.0 8.0 sek-100KM/H) bet rij faktiski tikpat ir bijis kaadu laiku arii saab ar 2.3 motoru taa ka ir ar ko saliidzinaat.
par 3.0 neko sliktu nesmu dzirdeejis
varbut esmu palaidis garaam ja jaa tad varbuut padaliisies ar konkreetu info ?
Varbut ka baisi kļudos, bet tomēr liekas, ka 9-5 trīslitrinieks nav īpaši ne ar ko labāks par 9000 SAABa trīslitrinieku. Šis motors (liels atmosfēriskais) speciāli tika iekļauts piedāvājumā, lai SAAB spētu konkurēt ASV tirgū, kas toreiz (un arī vēl tagad) nesaprata, ka mašinām var būt arī mazāki motori. 3.0 ir dzīvē rijīgāks un pēc parametriem švakāks par 2.3T, bet mazliet jaudīgaks par 2.3t.
Es pats pēc 2.0T un 2.3T esmu nonācis līdz 3.0 TiD un pie benzīnniekiem nemaz vairs negribu atgriezties. Bet kopumā tie, kas apzīmējas ar "t" (mazo) vai ir vispār bez "t" (3.0) ir diezgan draņķīgi. Ja jau izvēlie SAAB, tad tādu, lai ir bauda braukt.
Kaarteejaa tukšā muldēšana jau ja pat nezini to ka 3.0 ir turbīna, tad no kurienes lai zinaatu ka tas ir draņķīgs motors un daudz rij rij tikpat cik 2.3 lai gan jauda ir tikai par 30ZS lielaaka, uzraaviens ir daudz labaaks kaa 2.3t 2.3 aero protams ir cits stāsts tāpat kā 3.0 tid kuru lika tikai pēc 2001.g un kurs pieejams tikai ar mehaanisko kārbu.
Pat parastais 2.3 ar lielo T iet labāk. Ir pārbaudīts.
Es labāk ņemtu šādu SAAB:
3.0L ar turbīnu un tikai 200 zirgi? Ko tad tā turbīna dod, ja man ar 2.4L ir 150zs un bez turbīnas? :[
par supercenu pārdodu Saab 9-5