Dorisa rakstīja: Ā, par 9-5 piekares buksēm pat Sviests te spļāva melnu.
A kas ar vinam? Dzives ilgums atbilstoss cenai - vienkarsi biezak japarlasa neka citam masinam. Laika zina pofig - ellas mainas ir biezak un tapat autins tiek atstats servisa uz pilnu dienu.
Geskasfans rakstīja: Vienīgais kas man tracina SAAB ir, kā var uzražot tādus brāķus - SID displejs, lukturu mazgāšanas motors
Ka var uzražot brāķi - tas jau normāli, tas netracina.
Tracina tas, ka vairāk kā 10 gadu laikā to brāķi nespēj, nemāk vai negrib novērst. Laiž tik pa konveijeru un brīnās ka fabrīķis regulāri nonāk uz bankrota sliekšņa.
Bet citādi - ļoti uzticams auto. Īpaši, ja sarkanais bloks nosprāgst kādus 500 km no mājām.
Bet citādi - ļoti uzticams auto. Īpaši, ja sarkanais bloks nosprāgst kādus 500 km no mājām.
Man sarkanais bloks vecam 9000 ta ari nenospraga pat 500 metrus no majam. Bet toties 2500km no majam ir nospradzis sajugs jaunam Nissanam. Un ko tagad?
Bet citādi - ļoti uzticams auto. Īpaši, ja sarkanais bloks nosprāgst kādus 500 km no mājām.
Man sarkanais bloks vecam 9000 ta ari nenospraga pat 500 metrus no majam. Bet toties 2500km no majam ir nospradzis sajugs jaunam Nissanam. Un ko tagad?
Tagad varam secināt, ka arī nissans ir uzticams auto.
Geskasfans rakstīja: Vienīgais kas man tracina SAAB ir, kā var uzražot tādus brāķus - SID displejs, lukturu mazgāšanas motors
Ka var uzražot brāķi - tas jau normāli, tas netracina.
Tracina tas, ka vairāk kā 10 gadu laikā to brāķi nespēj, nemāk vai negrib novērst. Laiž tik pa konveijeru un brīnās ka fabrīķis regulāri nonāk uz bankrota sliekšņa.
Bet citādi - ļoti uzticams auto. Īpaši, ja sarkanais bloks nosprāgst kādus 500 km no mājām.
Nortel rakstīja: Kā teica viens paziņa: "Ar SAAB brauc personības". Un personības izceļās pelēkajā masā.
protans... viena personība pusstuundu atpakaļ nepēja uz Vienības gatves ar savu 9-5 Aero universālu ( saab kluba nakļene + v/n sākas ar FN) normāli pabraukt.... konkrēta personība nespēja vienlaicīgi bazarēt pa mobilo un kaut daudz maz ne-histeriski kustēties....
te ljoti daudziem ir diagnoze lauku paakjis, bomzis. ipashi TDI, deksters jeb baisulis, marchiks ir piemeram klauns. nu apmeram taa. es gan esmu forsh chalis, tapec savas gudribas varat pietaupiit :
turbopiile rakstīja: šobrīd gan braucu ar 9-3 OG.. un nedomāju ne par kādam pretenzijām, vienkārsi patīk un viss.. statuss nosaka, lai auto būtu kārtība un ir tīrs..
9-3 OG ir domāts tas pats modelis, kas 900 NG?
Par statusu piekrītu...
Es vēl saprotu, ka autiņš ir nedaudz netīrs... Tā teikt, darba rūķis... Bet visvairāk mani tracina, ka autiņš ir apdirsts... Tas ir tāpat kā pašam ar sūdu uz galvas skriet pa ielu...
Dorisa rakstīja: Ā, par 9-5 piekares buksēm pat Sviests te spļāva melnu.
Papildināšu:
salona ventilators,
mūžīgā eļļas tecēšana,
kloķenes apgriezienu devējs,
kartera ventilācija
, bet tā jau uzticams auto
infodisplejs konkrētajā saabaa ir tiko sataisīts iepriekšējais īpašnieks teica ka arī DI bloku ir mainījis par salona ventilatoru nezinu pagaidaam straadaa ideaali, eļļa netek (kaut gan iekšā ir )
kloķenes apgriezienu devējs? pirmo reizi dzirdu bet nu nav licis par sevi manīt.
Kartera ventilācija ir aktuāla 2.3 motoram ne 3.0.
Dorisa rakstīja: Ā, par 9-5 piekares buksēm pat Sviests te spļāva melnu.
Papildināšu:
salona ventilators,
mūžīgā eļļas tecēšana,
kloķenes apgriezienu devējs,
kartera ventilācija
, bet tā jau uzticams auto
infodisplejs konkrētajā saabaa ir tiko sataisīts iepriekšējais īpašnieks teica ka arī DI bloku ir mainījis par salona ventilatoru nezinu pagaidaam straadaa ideaali, eļļa netek (kaut gan iekšā ir )
kloķenes apgriezienu devējs? pirmo reizi dzirdu bet nu nav licis par sevi manīt.
Kartera ventilācija ir aktuāla 2.3 motoram ne 3.0.
par supercenu pārdodu Saab 9-5