Qashqai Gada auto 2007

superb Reģ.: 26.04.2003

ko teiksiet?

 
1 2 3 4
Reactive Reģ.: 26.03.2006
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: protams, viss tas gada auto ir shit pilnīgākais, taču vismaz uzvarētāji mums nav tik liiieeeeliiii shiiit kā Eiropas gada auto

Man personīgi arī tas kaskaiš šķiet pilnīgi nekāds. Neņemtu arī pa velti. Ford focus imo labāk atbilst gada auto.

Auto protams nekāds, bet nekad neesmu no tevis sagaidījis kaut vienu objektīvi pamatotu atbildi. Tev visi japāņi un korejieši ir sūdi.Izbrauc ar tiem un tad d....

Tikpat objektīvi būtu no manas puses ka visas bemas ir sūdi un to vadītāji ir l..hi.

Starp citu pats ar tādiem esi braucis un Hyndai Coupe tev likās gana labs auto.)

Zināma arī tava sāpe par Nissaniem.

Balvu_Valodja Reģ.: 29.11.2007
0 0 Atbildēt

Tāpat par krievu ražojumiem nekas labāks vēl nav izdomāts.

Viss ģeniālais ir vienkāršais - tā lūk!

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Balvu_Valodja rakstīja: Tāpat par krievu ražojumiem nekas labāks vēl nav izdomāts.

Viss ģeniālais ir vienkāršais - tā lūk!

Esi laikam no Pitalovas ieklīdis....vai arī sado-mazo pulciņš jums tur Balvos beidzot nodibināts...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu un te mans autorativais viedoklis:

Neietilpigs (Golpa izmaers), nestabils (jo paaugstinats smaguma centrs), edeligs (jo 4X4) mazauto.

Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi. Tad jautajums: kada marutka pec tads mesls japerk;

Atbilde: Jo mes esam sportisti - ar paaugstinatu klirensu mes demonstrejam savu piedzivojumu garu un gatavibu startet off-roada. Un tas viss par Dosjas cenu.

Tas nekas, ka mes isti braukt nemakam, jo tad jau testa brauciena laika pamanitu paaugstinata smagumcentra katasrofalo ietekmi uz auto stabilitati. Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Mes esam sportisti

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

...Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi.

...Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Kaut kā neiet kopā matemātiskie aprēķini:

Ja 95% neizmanto 4x4, tad to attiecīgi izmanto 5% nevis 0,05%.

Bez tam Nissan Qashqai tirgū ir pieejami arī ar 4x2 kombināciju. Pieļauju, ka lielākā daļa LV tirgū ir tieši šādi iegādāti, jo tie ir lētāki, kaut arī vizuāli neatšķitas no 4x4.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

eidis rakstīja:

...Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi.

...Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Kaut kā neiet kopā matemātiskie aprēķini:

Ja 95% neizmanto 4x4, tad to attiecīgi izmanto 5% nevis 0,05%.

Bez tam Nissan Qashqai tirgū ir pieejami arī ar 4x2 kombināciju. Pieļauju, ka lielākā daļa LV tirgū ir tieši šādi iegādāti, jo tie ir lētāki, kaut arī vizuāli neatšķitas no 4x4.

Nu vairak vai mazak secinajuma ir emocijas un preciza matematika nav no svara. Lai tev mierigak tas precizais lielums bus "vairakums".

Un 4X2 VS 4X4 nu nekadi nepazemina smaguma centru un nevairo ietilpibu. Toties "look attractive" saglabajas.

PS Lai izvairitos no lamasanas: Pats braucu ar 4X4, gan krietni smalkaku/darbgaku. Vnk man ta gadijas. Toties esmu labi informets par so auto nestabilitati, edeligumu un neefektivo salona kompoziciju (sis manuprat tapec, lai nodrosinatu kautkadas prasibas 4X4)

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vēl pirms gadiem trim biju pārliecināts BMW atbalstītājs, un dzīvoju pārliecībā, kā pēc vecā ,labā e-34 auto sekos e-38 ,x5 un citi jaunāki BMW auto. Par visādiem korejiešiem un japaniešiem pat dzirdēt negribēju Nu, bet tā sanāca, ka nejauši 2005.gada autoizstādes ietvaros ,bija iespēja izbraukt ar jauno Sonāti, kuura mani arī PAŅĒMA kā ļoti ļoti ērts, komfortabls,moderns un salīdzinoši nedārgs auto. Nu jau ar teicami aprīkotu jauno Sonāti 2,4 GLS nobraucis divas sezonas - bez jebkādām teh.probzām un citām problemām, un jūtos pavisam labi. Jebkurā gadījumā DAUDZ labāk, nekā mans krustdēls ar savu piecgadīgo e-46. Ne mirkli neesmu iedomājies, ka tas hundajs būtu sliktāks par visjaunāko 5 sērijas bembi, ar kuru šovasar bija iespēja pabraukāties divas nedēļas. Šaurības sajūta tajā bembī bija tik nospiedoša, ka biju priecīgs par brīdi, kad iekāpu savā Sonātē.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

normaali - pienjemami agresiivi waj kaacitaadaak sakot neseenjot , braucu es ar savu 4x4 'parketu' un kautkaa nau izdevies apgaasties utt. krenjkjos iedziivoties zatooo ,glumaa laikaa, kautkaa aatraak izdodaas izkusteeties no vietas taapataam nau probleemu ar trotuaaru apmaaleem , braukshanu pa lauku/mezju celju utt. 100 patiikamu nianshu tam 4x4

Varbuut ,piem.DE ar tur esoshajiem baanjiem un paardomaato satiksmi + parkoffku , man tas 4x4 napigg nebuutu wajadziigs , bet dzimtenee ir DABEST .

BMW328 Reģ.: 17.08.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja:

.... Ne mirkli neesmu iedomājies, ka tas hundajs būtu sliktāks par visjaunāko 5 sērijas bembi, ar kuru šovasar bija iespēja pabraukāties divas nedēļas. Šaurības sajūta tajā bembī bija tik nospiedoša, ka biju priecīgs par brīdi, kad iekāpu savā Sonātē.

2 nedēlas ar bembi?Un kur bija Sonāte? Nobira un remontējās laikam?

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vēl pirms gadiem trim biju pārliecināts BMW atbalstītājs, un dzīvoju pārliecībā, kā pēc vecā ,labā e-34 auto sekos e-38 ,x5 un citi jaunāki BMW auto. Par visādiem korejiešiem un japaniešiem pat dzirdēt negribēju Nu, bet tā sanāca, ka nejauši 2005.gada autoizstādes ietvaros ,bija iespēja izbraukt ar jauno Sonāti, kuura mani arī PAŅĒMA kā ļoti ļoti ērts, komfortabls,moderns un salīdzinoši nedārgs auto. Nu jau ar teicami aprīkotu jauno Sonāti 2,4 GLS nobraucis divas sezonas - bez jebkādām teh.probzām un citām problemām, un jūtos pavisam labi. Jebkurā gadījumā DAUDZ labāk, nekā mans krustdēls ar savu piecgadīgo e-46. Ne mirkli neesmu iedomājies, ka tas hundajs būtu sliktāks par visjaunāko 5 sērijas bembi, ar kuru šovasar bija iespēja pabraukāties divas nedēļas. Šaurības sajūta tajā bembī bija tik nospiedoša, ka biju priecīgs par brīdi, kad iekāpu savā Sonātē.

Ne par tēmu, bet par Sonāti... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. tikmēr braucu ar maiņas auto - jaunu Sonāti ar 2,4 DOCH. Braucu veselu mēnesi, tāpēc iespaids radies par auto. Mans iespaids - VOLGA, liela, līgana, mīksta, pat pārāk, lielākās bedrēs sit cauri, pa sliktu ceļu iešūpojas, ka gandrīz novaldīt nevar. Pa labu asfaltu - super , pa sliktu asfaltu- jau sliktāk, pa granteni - galīgi garām - uz ceļa stāv slikti, skaņas izolācija tuvu nullei, dzird katru akmentiņu. Katrā ziņā, kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja: ... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. ... kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

Nu ja - starpība ir tāda, ka vācu izslavētā kvalitāte VW vairs faktiski neeksistē, ja ņem vērā, ka tikpat kā jaunam auto VW servisā jau risina kārbas problēmu.

Par Huyndai nekas tāds nav dzirdēts, bet par VW diezgan bieži.

Darbā pirms 2-3 mēnešiem tika iegādāti padsmit jauni Golf V un diviem no tiem arī bija kārbas problēmas.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 0 Atbildēt

Domāju, ka OPELIS kritizējotjauno Sonāti, nedaudz ir pārcenties, vai arī tā Sonāte (kā jau maiņas auto) bija jau piebeigta. Un tas pilnībā ir iespējams. Viens mans paziņa, toijotas centra mehanikis, nesen stāstīja, ka mūsu izcilie autovadītāji pamanījušies GADA laikā līdz "klinķim" nodzīt vienu no servisa maiņas auto - pavisam jaunu toijotu. Pats ar sonatu esmu nobraucis divas vasaras sezzonas(ziemās gan braucu ar mondeo), un kaut kā neesmu līdz šim pamanījis, ka Sonatai ir mīksts atsperojums - tas mani pat izbrīnīja. Pat pirmajā teh. apkopē es servisniekiem apvaicājos - KĀPĒC auto ir tik ciets atsperojums , uz ko šie man atbildēja, ka tikai pie 25 000km palikšot mīkstāks....Arī par klusumu salonā sūdzēties nav pamata - salons ir tieši tik pat kluss kā 500-tās sērijas BMW auto, un tas ir neslikts rādītājs. Arī gaita un stabilitāte uz smilšainiem lauku ceļiem ,trepes, ir ļoti laba. Vairākkārt esmu braucis pat sliktos ceļa apstākļos pa autoceļu Rīga- kangari- ērgļi ,un ne mirkli neesmu manījis vājas noturības pazīmes vai nestabilitāti vadot sonāti. Domāju, ka OPELIS ir kaut ko pārspīlējis, vai arī braucis ar "jau nojātu" auto. Ieteiktu viņam paņemt Hyundai salonā jaunu ,labu tml. auto, un izbraukt ar to. Drīzāk jau pēdējos gadus dižo vāciešu ražojumi saņem izcili daudz kritikas par sliktu "sborku" um materialu kvalitati. Un ne tikai golfu un opeļu klasē, be tarī merša s-klases līmenī. Lai cik arī tas skumīgi un bēdigi neizklausītos, korejieši pēdējo gadu laikā modernajās tehnoloģijās vāciešus ir pat apsteiguši - to pilnībā atdzīst arī daudzu eiropas un ASV autožurnālu eksperti. Laiki mainās.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

eidis rakstīja:

...Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi.

...Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Kaut kā neiet kopā matemātiskie aprēķini:

Ja 95% neizmanto 4x4, tad to attiecīgi izmanto 5% nevis 0,05%.

Bez tam Nissan Qashqai tirgū ir pieejami arī ar 4x2 kombināciju. Pieļauju, ka lielākā daļa LV tirgū ir tieši šādi iegādāti, jo tie ir lētāki, kaut arī vizuāli neatšķitas no 4x4.

Nizinu vai tas bija par LV tirgu ,bet ir tieši tā kā Tu saki , puse no kaskaiš ir 4x2 , un vēl ar stikla jumtu ar tonētu stiklu un elektriski vadāmu aizklāju panorāmas jumtu un diski 17 ....ļautiņiem galvenais IZSKATs

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

opelis rakstīja: ... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. ... kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

Nu ja - starpība ir tāda, ka vācu izslavētā kvalitāte VW vairs faktiski neeksistē, ja ņem vērā, ka tikpat kā jaunam auto VW servisā jau risina kārbas problēmu.

Par Huyndai nekas tāds nav dzirdēts, bet par VW diezgan bieži.

Darbā pirms 2-3 mēnešiem tika iegādāti padsmit jauni Golf V un diviem no tiem arī bija kārbas problēmas.

Nesen viens pazistams uzņēmējs(biznes arī Vācijā ,bieži brauc tai virzienā) galaksi nomainīja pret pilna komplekta multivan ,sak būs jauns un nekādu problēmu , nu uz doto brīdi pa servisu dzīvojas vairāk kā vecais galaksis.Plus problēma ,ka cilvēks dzīvo kādi 30 km no Rīgas un multivans jādzen tik pie dīlera.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

2IkdienasViesi

Kuras tad ir tas tehnologijas kuras korejiesi krietni apsteidz Eiropas razotajus? Tadus apgalvojumus ludzu atspekot ...ja vien vari ))

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vēl pirms gadiem trim biju pārliecināts BMW atbalstītājs, un dzīvoju pārliecībā, kā pēc vecā ,labā e-34 auto sekos e-38 ,x5 un citi jaunāki BMW auto. Par visādiem korejiešiem un japaniešiem pat dzirdēt negribēju Nu, bet tā sanāca, ka nejauši 2005.gada autoizstādes ietvaros ,bija iespēja izbraukt ar jauno Sonāti, kuura mani arī PAŅĒMA kā ļoti ļoti ērts, komfortabls,moderns un salīdzinoši nedārgs auto. Nu jau ar teicami aprīkotu jauno Sonāti 2,4 GLS nobraucis divas sezonas - bez jebkādām teh.probzām un citām problemām, un jūtos pavisam labi. Jebkurā gadījumā DAUDZ labāk, nekā mans krustdēls ar savu piecgadīgo e-46. Ne mirkli neesmu iedomājies, ka tas hundajs būtu sliktāks par visjaunāko 5 sērijas bembi, ar kuru šovasar bija iespēja pabraukāties divas nedēļas. Šaurības sajūta tajā bembī bija tik nospiedoša, ka biju priecīgs par brīdi, kad iekāpu savā Sonātē.

Neesi padomājis, ka vienkārši tavs dzīves līmenis ir gājis uz leju? Es to izskaidrotu tikai tā...

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Reactive rakstīja:

Auto protams nekāds, bet nekad neesmu no tevis sagaidījis kaut vienu objektīvi pamatotu atbildi. Tev visi japāņi un korejieši ir sūdi.Izbrauc ar tiem un tad d....

Tikpat objektīvi būtu no manas puses ka visas bemas ir sūdi un to vadītāji ir l..hi.

Starp citu pats ar tādiem esi braucis un Hyndai Coupe tev likās gana labs auto.)

Zināma arī tava sāpe par Nissaniem.

Man nav nekādas sāpes pret nisaniem vai citiem normāliem auto.

Vienkārši principā neatbalstu mazas necilas mašīnītes ar motoriem ar kuriem nevar apdzīt, kuri ir taisīti ar domu lai max nopelnītu, nevis lai tas auto būtu labs. Tas tak ir masu produkts, par ko tur būt sajūsmā?

Ikdienas viesis ir vispār sapi_sies ar savu hyundai. Jā, ir labi, ka ir viens tāds low budget auto biznesa klases izmēros, bet nevajag sākt muldēt par to, ka 5er nobāl, ka tur ir mega tehnoloģijas utt. Attopies! Tavai sonatai ir tikai divi plusi (lieli plusi, bet tas arī viss) - lēts un uzticams kā tu pats saki. Tev ar to pietiek, citiem ne. Priecājies, bet nepaliec smieklīgs

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

Ne par tēmu, bet par Sonāti... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. tikmēr braucu ar maiņas auto - jaunu Sonāti ar 2,4 DOCH. Braucu veselu mēnesi, tāpēc iespaids radies par auto. Mans iespaids - VOLGA, liela, līgana, mīksta, pat pārāk, lielākās bedrēs sit cauri, pa sliktu ceļu iešūpojas, ka gandrīz novaldīt nevar. Pa labu asfaltu - super , pa sliktu asfaltu- jau sliktāk, pa granteni - galīgi garām - uz ceļa stāv slikti, skaņas izolācija tuvu nullei, dzird katru akmentiņu. Katrā ziņā, kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

ghgh

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Edzulis nedaudz pārspīlē - nebūt neuzskatu, ka mans dzīves līmenis būtu gājis uz leju. Šaubos, vai pamats tml. vērtējumam būtu pārkāpšana no BMW uz Hyundai auto. Sabiedrībā pazīstu daudzus ievērojamus biznesa un elites pārstāvjus, kuri rīkojušies līdzīgi. Pirms Sonatas iegādes es nopietni apsvēru jauna g-klases Leksus iegādes iespēju, biju jau iemaksājis avansu divus gadus veca volvo s-80 iegādei, vienā placī bija arī aizrunāts ideals e-38. Faktiski, izmantoju pēkšņu pēdējā mirkļa iespēju akcijas laikā iegādāties max.aprīkotu GLS sonāti ar teju,teju 3000 eiro atlaidi. Un NEBŪT nedomāju, ka man tādēļ būtu jāsasirgst ar mazvērtības kompleksu. Varu naktīs mierīgi gulēt, zinot , ka autozagļiem hyndaji neinteresē, arī KASKO cenas ir pieņemamas, arī par smalkiem nosaukumiem vien nav japarmaksā. Zīmoli un ambicijas mani nekad nav interesējušas.

BMW328 Reģ.: 17.08.2005
0 0 Atbildēt

Edžulis laikam domā ka viņš ir miljonārs! varbūt kāds ir manījis viņu KLUBA miljonāru sarakstos?

gastello Reģ.: 24.05.2003
0 0 Atbildēt

BMW328 rakstīja: Edžulis laikam domā ka viņš ir miljonārs! varbūt kāds ir manījis viņu KLUBA miljonāru sarakstos?

neadresēju to edzulim,bet dauzi lielās ar savām vācu brendu auto(kuri ņemti līzē)jo nav ar ko citu izceltis,mūsu tautai ir pieņemts ja nav brends tu esi nabags

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Edzulis nedaudz pārspīlē - nebūt neuzskatu, ka mans dzīves līmenis būtu gājis uz leju. Šaubos, vai pamats tml. vērtējumam būtu pārkāpšana no BMW uz Hyundai auto. Sabiedrībā pazīstu daudzus ievērojamus biznesa un elites pārstāvjus, kuri rīkojušies līdzīgi. Pirms Sonatas iegādes es nopietni apsvēru jauna g-klases Leksus iegādes iespēju, biju jau iemaksājis avansu divus gadus veca volvo s-80 iegādei, vienā placī bija arī aizrunāts ideals e-38. Faktiski, izmantoju pēkšņu pēdējā mirkļa iespēju akcijas laikā iegādāties max.aprīkotu GLS sonāti ar teju,teju 3000 eiro atlaidi. Un NEBŪT nedomāju, ka man tādēļ būtu jāsasirgst ar mazvērtības kompleksu. Varu naktīs mierīgi gulēt, zinot , ka autozagļiem hyndaji neinteresē, arī KASKO cenas ir pieņemamas, arī par smalkiem nosaukumiem vien nav japarmaksā. Zīmoli un ambicijas mani nekad nav interesējušas.

Tas GS ar nav nekāda medus maize, bet nu protams citā klasē. Ja varēji atļauties jaunu GS, kādēļ pirki Hyundai? To es toč nesaprotu Nu labi, tādēļ jau tu neesi sliktāks cilvēks

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Edzulis nedaudz pārspīlē - nebūt neuzskatu, ka mans dzīves līmenis būtu gājis uz leju. Šaubos, vai pamats tml. vērtējumam būtu pārkāpšana no BMW uz Hyundai auto. Sabiedrībā pazīstu daudzus ievērojamus biznesa un elites pārstāvjus, kuri rīkojušies līdzīgi. Pirms Sonatas iegādes es nopietni apsvēru jauna g-klases Leksus iegādes iespēju, biju jau iemaksājis avansu divus gadus veca volvo s-80 iegādei, vienā placī bija arī aizrunāts ideals e-38. Faktiski, izmantoju pēkšņu pēdējā mirkļa iespēju akcijas laikā iegādāties max.aprīkotu GLS sonāti ar teju,teju 3000 eiro atlaidi. Un NEBŪT nedomāju, ka man tādēļ būtu jāsasirgst ar mazvērtības kompleksu. Varu naktīs mierīgi gulēt, zinot , ka autozagļiem hyndaji neinteresē, arī KASKO cenas ir pieņemamas, arī par smalkiem nosaukumiem vien nav japarmaksā. Zīmoli un ambicijas mani nekad nav interesējušas.

Tas GS ar nav nekāda medus maize, bet nu protams citā klasē. Ja varēji atļauties jaunu GS, kādēļ pirki Hyundai? To es toč nesaprotu Nu labi, tādēļ jau tu neesi sliktāks cilvēks

Viss ir pareizi. Ja katru dienu Edzulim un vinam lidzigiem nebutu jaskaidro kapec izvelejies Hyundai, korejiesiem noiets butu daudz lielaks. Pienemu, ka viena liela dala (taja skaita es) izvelas slikti aprikotus MB, BMW, Audi, Volvo ... tapec, ka reprezentacijai (kas man ir svarigi) vajadzigs. Bet tada mums tauta. Un budzeta aprikojuma MB virsbuve jau neliecina, ka aprikojums ir budzeta.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Patīkami, ka arī iauto ir iespējamas korektas, lietišķas un diplomatiskas diskusijas par dažādām autolietām, bez jebkādiem savstarpējiem apvainojumiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Starp citu, katram ir sava taisnība, kurā vērts ieklausīties. Tikai skaidrībai - neviens korejietis nekad nebūs tik nopakots (akustiskais komforts) kā Premium vācieši. Ar to jāsamierinās

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti