var....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par degošu airbag lampiņu vismaz neko neteica. Kā ir ja viņi tur galīgi ir ārā - nezinu.
tikai viegli dauzītam auto varētu būt izšauti tikai jostu spriegotāji...
ja ir izšauti airbagi, tad tas nav VIEGLI dauzīts auto
vilkss rakstīja: ...ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.
Gribi teikt ja ta var iziet ar izšautiem airbagiem tad 1000Eur nekaulēsi ja ir iespēja????
Principaa jau CSDD vajadzeetu piesieties par degoshu Airbag lampinju, bet neviens jau neliedz vinju "disableet".
Cenu nokaulē, lampiņu izņem.
sleepnis rakstīja: Cenu nokaulē, lampiņu izņem.
Un nekad nekad nebrauc kokā
Bet ja nopietni - tad ja maisi karajas kā bublegum uz gjimja tad nevar iziet, ja var sakopt salonu tad mierigi!
vilkss rakstīja: piedāvā viegli dauzītu auto, bet ar izšautiem Airbagiem.
vai tie obligāti jāsalabo, lai izietu TA, vai var arī iziet tāpat?
cik atceros no kādas darba auto remonttāmes, tad viena airbag ielikšana pie autorizētā dīlera maksāja pie 400LVL, ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.
srs jeb airbag nav obligats droshibas pasakums autinaa, ja tie ir- taa ir "extra",papildus drosiiba vaditajam un pasazieriem, bet nav obligaata. obligatas ir tikai droshiibas jostas...
izdari secinajumus un atbildi uz jaut. pats
Tīri teorētiski arī jostas ir jāmaina pēc katra crash, vai tad, ja tās sāk pūkoties vai izrādīt visādas citādas nolietojuma pazīmes....
bummerr rakstīja:
vilkss rakstīja: piedāvā viegli dauzītu auto, bet ar izšautiem Airbagiem.
vai tie obligāti jāsalabo, lai izietu TA, vai var arī iziet tāpat?
cik atceros no kādas darba auto remonttāmes, tad viena airbag ielikšana pie autorizētā dīlera maksāja pie 400LVL, ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.
srs jeb airbag nav obligats droshibas pasakums autinaa, ja tie ir- taa ir "extra",papildus drosiiba vaditajam un pasazieriem, bet nav obligaata. obligatas ir tikai droshiibas jostas...
izdari secinajumus un atbildi uz jaut. pats
Man gan liekas, ka kopš kaut kāda tur gada, SRS ir obligāts pasākums ražotājiem. Neesmu gan nekad piefikējis, ka TA skatītos kaut ko par tiem spilveniem.
Ja kādam ir pa rokai TA protokols, lai apskatās - ir tur kāda rindiņa par spilveniem vai nav?
Palaidniex rakstīja: Tīri teorētiski arī jostas ir jāmaina pēc katra crash, vai tad, ja tās sāk pūkoties vai izrādīt visādas citādas nolietojuma pazīmes....
Nu pēc TĀDA crasha laikam jau jāmaina visa mašīna
Uggga rakstīja:
bummerr rakstīja:
vilkss rakstīja: piedāvā viegli dauzītu auto, bet ar izšautiem Airbagiem.
vai tie obligāti jāsalabo, lai izietu TA, vai var arī iziet tāpat?
cik atceros no kādas darba auto remonttāmes, tad viena airbag ielikšana pie autorizētā dīlera maksāja pie 400LVL, ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.
srs jeb airbag nav obligats droshibas pasakums autinaa, ja tie ir- taa ir "extra",papildus drosiiba vaditajam un pasazieriem, bet nav obligaata. obligatas ir tikai droshiibas jostas...
izdari secinajumus un atbildi uz jaut. pats
Man gan liekas, ka kopš kaut kāda tur gada, SRS ir obligāts pasākums ražotājiem. Neesmu gan nekad piefikējis, ka TA skatītos kaut ko par tiem spilveniem.
Ja kādam ir pa rokai TA protokols, lai apskatās - ir tur kāda rindiņa par spilveniem vai nav?
kopš 1995 gada eiropai domātajās mašīnās ir jābūt jostu spriegotājiem un vadītāja airbagam....
visu šito drošības pribambasu garantētais darbības laiks ir 10 gadi.... tas nozīmē, ka 1997 gadā ražotai mašīnai šogad būtu jāmaina jostu spriegotāju un airbagu pirotehniskās patronas... atsevišķi tās nepārdod, jāmaina viss komplektā
bet lieta ir tāda, ka 10gadībai kompaktklases mašīnai maiņas cena sastāda pusi no auto tirgus cenas...
p.n.
starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"
Iedomājos to skatu ka TA boksā iebrauc autiņš kuram no stūres un paneļa karājas izšauti airbagi
Pirmais rakstīja:
...
p.n.
starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"
Mazliet muljkjiigi ir kaut ko shitaadu rakstit - jo priekshas airbagi (t.i. faktiski sensori kas atrodas motortelpaa) straadaa tikai uz frontaalu kreshu, Tiem kam ir saanu "spilveni" ari saanos ir sensori, kas straadaa uz noteiktu "slodzi" skjersvirzienaa utt.
Taa kaa pilniigi logjiski ja auto nekur neatsitas uz "uzmet jumtu" neviens airbag nenostraadaa.
Pirmais rakstīja:
p.n.
starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"
secinjumus izdari pats, kad mazliet vairak zinasi par airbagu darbibas principu - airbaga sensors nostrada pie noteiktas jaudas trieciena noteiktaja virziena. frontalajiem airbagiem tas ir taisnvirziena trieciens ar atrumu, kas ir apmeram uz robezas, kad jau ir saskidis bamperis un sak deformeties parejas deformacijas zonas. ta ka ir pilnigi reali pie precizi izpildita ieskrejiena prieksabraucosajam pakala mainit tikai bamperi un airbagu + drosibas jostas spriegotaju.
p.s. jamaina ari brilles vaditajam
Manuālī arī lasīju, ka aibagi pēc 10 gadiem esot jāmaina pie autorizētā dīlera Man pat pāris reizes lampiņa ir sākusi mirgot, ka nozīmējot, ka bagiem pie dīlera sagribējies, bet nu nezin vai viņu vēlme tiks apmierināta
Nu ja par TA, tad man jautājums, vai atkārtotu TA var iet citā vietā, nevis tajā, kur pirmoreiz neizgāja?
Yukki rakstīja: Nu ja par TA, tad man jautājums, vai atkārtotu TA var iet citā vietā, nevis tajā, kur pirmoreiz neizgāja?
Protams
Imka rakstīja:
Yukki rakstīja: Nu ja par TA, tad man jautājums, vai atkārtotu TA var iet citā vietā, nevis tajā, kur pirmoreiz neizgāja?
Protams
Bet, ja tomēr iesi tajā pašā vietā, noteikti tiksi pie cita inspektora uz citas līnijas.
WALA rakstīja:
Pirmais rakstīja:
...
p.n.
starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"
Mazliet muljkjiigi ir kaut ko shitaadu rakstit - jo priekshas airbagi (t.i. faktiski sensori kas atrodas motortelpaa) straadaa tikai uz frontaalu kreshu, Tiem kam ir saanu "spilveni" ari saanos ir sensori, kas straadaa uz noteiktu "slodzi" skjersvirzienaa utt.
Taa kaa pilniigi logjiski ja auto nekur neatsitas uz "uzmet jumtu" neviens airbag nenostraadaa.
domāju, ka par airbagiem (elektroniskajiem, jo esksistē arī mehāniskie) un to darbības principu zinu vairāk par tevi
nevajag nepilnīgi citēt manis rakstīto tekstu
p.n. iespējams, ka konkrētais vākotais autiņš bija slīkonis... vai tu iedomājies, ka vienkārši stāvvietā kāds to bija apgāzis uz jumta ?
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
p.n.
starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"
secinjumus izdari pats, kad mazliet vairak zinasi par airbagu darbibas principu - airbaga sensors nostrada pie noteiktas jaudas trieciena noteiktaja virziena. frontalajiem airbagiem tas ir taisnvirziena trieciens ar atrumu, kas ir apmeram uz robezas, kad jau ir saskidis bamperis un sak deformeties parejas deformacijas zonas. ta ka ir pilnigi reali pie precizi izpildita ieskrejiena prieksabraucosajam pakala mainit tikai bamperi un airbagu + drosibas jostas spriegotaju.
p.s. jamaina ari brilles vaditajam
kā lielu noslēpumu varu tev pateikt, ka šajā gadījumā visticamāk nostrādās tikai jostu spriegotāji, airbagi paliks veseli
pēc dīlera domām jāmaina būs spriegotāji un vadības bloks....
p.n. un arī vadītāja dzirdes aparāts
Šovasar apskati bez Airbag (var redzēt, ka pasažierim ir bijis) izgāju bez problēmām, lampiņu gan atslēdzu. Auto gan nebija viegli uzsists, bet vnk ļoti "mīļš" un tāpēc tika pacelts no miroņiem.
runa iet par šo auto, vācijas turks iecirties un cenu nelaiž lejā, saka - serviceheft un sehr gut zustand
A tu maz zini, kas notiek ar motoru? Izskatās, ka pat sistai mašīnai ir 100 000 nokruķīti nost
Vai ar izšautiem Airbagiem var iziet TA?
piedāvā viegli dauzītu auto, bet ar izšautiem Airbagiem.
vai tie obligāti jāsalabo, lai izietu TA, vai var arī iziet tāpat?
cik atceros no kādas darba auto remonttāmes, tad viena airbag ielikšana pie autorizētā dīlera maksāja pie 400LVL, ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.