Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai ar izšautiem Airbagiem var iziet TA?

vilkss Reģ.: 09.10.2006

piedāvā viegli dauzītu auto, bet ar izšautiem Airbagiem.

vai tie obligāti jāsalabo, lai izietu TA, vai var arī iziet tāpat?

cik atceros no kādas darba auto remonttāmes, tad viena airbag ielikšana pie autorizētā dīlera maksāja pie 400LVL, ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.

 
1 2
Cukurins Reģ.: 27.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, tad airbag sensori atrodas lanžeronu galos, un tad, kad lanžeroni iziet no vietas, tad izšaujas airbagi. Vai vispār ir jēga kaulēt pat 1000EUR nost?

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

latvijas boris- ss.ss.lv/... 7900E

tavs noskatītais-5350. neredzu lielu starpību, jo remontos ieliksi piķi+ atvilkšana

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

domāju, ka par airbagiem (elektroniskajiem, jo esksistē arī mehāniskie) un to darbības principu zinu vairāk par tevi

nevajag nepilnīgi citēt manis rakstīto tekstu

p.n. iespējams, ka konkrētais vākotais autiņš bija slīkonis... vai tu iedomājies, ka vienkārši stāvvietā kāds to bija apgāzis uz jumta ?

Pieņemsim ka zini vairaak, bet tad kaadeelj tik diletantiski jaaraksta ( par ko arii galvenaa pieziime). Arii esmu redzeejis ne vienu vienu auto, kursh ir bijis uz jumta, un kuram kaut kas sadragaats saakot ar logiem uz augshu, un neviens no airbegiem nav nostradaajis, jo gluzji vienkaarshi shaadaas istuaacija tiem arii nav jaanostraadaa.

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

atvilkšana līdz Lietuvai 500EUR + remonts līdz 500LVL (bez airbag remonta)

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

vilkss rakstīja: runa iet par šo auto, vācijas turks iecirties un cenu nelaiž lejā, saka - serviceheft un sehr gut zustand

suchen.mobile.de/...

Ja pasam patiik tad tik janem ciet .

Tie airbegi ir suuds -sofera nomaini ar visu stuuri uz parasto cetru zaru ar visu airbegu nav nemaz tik daarga 30-40ls .Dotajai stuurei diezgan problemaatiski dabut airbegu.Labas puses lupatu nogriez un saliek apmeeram vietaa.Ta var iziet skati .Labajaa puse ,lai buutu ideaali ir jaamaina viss panelis ,jo panelim virsa arii ir uzburbusi uz augsu no izsautaa airbega .Sture protams vajadziiga ar visu lenti ,jo tai gals pie stepsela buus nodezis .Labaas puses airbaga vietaa jau var ielikt pretestiibu ,un nodzeesot kludu ar kompi caur diagnostiakas stepseli arii airbegu lampina normaali straadaas .Ja tas neizdodas tad jaskatas airbegu iesleegsanas kastiitee pretestiba .Kastiite gan atrodas pilniigaa pakalaa -uz videejaa tunela gandriiz zem peckas -baigaa jauksana.Siksnas var vilkties kaarai nee,bet vaitaa arii buutu problleema.Daargaks jau drosi buss beigtais klimas radiators un kapots.

Cerams ka kaut ko saprati no maniem dzejas gabaliem.

Rainis.

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

Raini,

paldies, visu sapratu.

Aspazija.

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Principaa jau CSDD vajadzeetu piesieties par degoshu Airbag lampinju, bet neviens jau neliedz vinju "disableet".

Bet vēl vienkāršāk ir izšautā ( vai izšauto) AirBaga vietā ielikt dažu omu pretestību, kas imitēs airbaga esamību un lampiņa ar funkcionēs tieši tā pat kā Airbags būtu bijis !!!! Un tik vien to kreņķu ! Jo ja lampiņa būs izņemta tas kaut kā "nezolīdi" izskatīsies, bet šitā būs jau bali, tikai jāpiedomā kā smukāk to stūri un paneli savest kārtībā, lai tas nenodod !

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

bummerr rakstīja: obligatas ir tikai droshiibas jostas...

Man čomam '69 gada moskviču laida cauri bez visām drošības jostām...

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

vilkss rakstīja: atvilkšana līdz Lietuvai 500EUR + remonts līdz 500LVL (bez airbag remonta)

500Ls tur tikai detaļas. Pierēķini vēl tikpat par bleķinieku un krāsotāju. Tad vēl ir jautājums vai pa vējstiklu nav aizgājusi plaisa un vai ar spārniem viss kārtībā.

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja:

vilkss rakstīja: atvilkšana līdz Lietuvai 500EUR + remonts līdz 500LVL (bez airbag remonta)

500Ls tur tikai detaļas. Pierēķini vēl tikpat par bleķinieku un krāsotāju. Tad vēl ir jautājums vai pa vējstiklu nav aizgājusi plaisa un vai ar spārniem viss kārtībā.

To visu rēķināt jau var un vajag ,bet ja tā lieta patīk un iekritis acī tad tas viss ir po.

Vajag rīkoties ātri ja jau grib ņemt . Ja būsi nokavējis un kāds leitis vai polis būs norijis to auto tev būs liela škrobe.Tur jau vissnotiek pa stundām uz tavu domāšanu jua neviens negaidīs.

Turks diezvai tev vairāk par 100 eur nolaidīs ,viņs tak raksta FESTPREIS.Bet auto labs pat 6robi,un ja vēl noskrējiens orģināls ,tad vispār nav vērtības.....

nakujators Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

jurkins rakstīja:Bet auto labs pat 6robi,un ja vēl noskrējiens orģināls ,tad vispār nav vērtības.....

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu es tā drusku apšaubu vai konkrētais aparāts ir tādas degsmes vērts. Vismaz finansiālo pamatojumu es neredzu un kas var patikt prastā dīzeļborā bez ādas, tomāta un klimas, es arī nezinu.

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

ai, nu ziniet - latvietim praktiskam nav nekas labāks par tautasvāģi ar diesel power .

par to labošanu - ir tā, ka vienkāršos darbus (virsbūves darbi, izņemot bundžas ģeometrijas pravīšanu) daram paši - hoobijs, tā teikt.

nakujators Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

Nu ja pat VWfans atteicies no fofāgena par labu žopelim, tad esmu 110% pārliecināts, ka fofāgeni nemaz tik praktiski un labi nav!

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Man gan liekas, ka kopš kaut kāda tur gada, SRS ir obligāts pasākums ražotājiem. Neesmu gan nekad piefikējis, ka TA skatītos kaut ko par tiem spilveniem.

Ja kādam ir pa rokai TA protokols, lai apskatās - ir tur kāda rindiņa par spilveniem vai nav?

kopš 1995 gada eiropai domātajās mašīnās ir jābūt jostu spriegotājiem un vadītāja airbagam....

visu šito drošības pribambasu garantētais darbības laiks ir 10 gadi.... tas nozīmē, ka 1997 gadā ražotai mašīnai šogad būtu jāmaina jostu spriegotāju un airbagu pirotehniskās patronas... atsevišķi tās nepārdod, jāmaina viss komplektā

bet lieta ir tāda, ka 10gadībai kompaktklases mašīnai maiņas cena sastāda pusi no auto tirgus cenas...

p.n.

starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"

nav nekas tur tik dargs

man bija reiz e39 bmw 1997.gada, kam bija izsistas tas patronas- latbema par abam kadus 80-100Ls samaksaju kopa ar darbu.

vispar panem un atvieno to lampinu un vpzdu vizienies uz nebeedu, tapat tie srs neko ipasu nemaina... ja nu vieniigi pasapzinu

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

bummerr rakstīja: obligatas ir tikai droshiibas jostas...

Man čomam '69 gada moskviču laida cauri bez visām drošības jostām...

pasakas...

vecajam pat uz veca laba 2106 piepizsaas, ka siksnas neievelkaas, kur nu vel laist cauri bez taam

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

bummerr rakstīja:

Bucefals rakstīja:

bummerr rakstīja: obligatas ir tikai droshiibas jostas...

Man čomam '69 gada moskviču laida cauri bez visām drošības jostām...

pasakas...

vecajam pat uz veca laba 2106 piepizsaas, ka siksnas neievelkaas, kur nu vel laist cauri bez taam

Nav pasakas- drošības jostām jābūt, ja ražotājs tādas paredzējis...

nakujators Reģ.: 07.08.2007
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:Nav pasakas- drošības jostām jābūt, ja ražotājs tādas paredzējis...

A kā tas čubriks zin, ka ir paredzēta konkrētai mašīnai/modelim :$ Vai tad tas ir kaut kur rakstīts

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

bummerr rakstīja:

Bucefals rakstīja:

bummerr rakstīja: obligatas ir tikai droshiibas jostas...

Man čomam '69 gada moskviču laida cauri bez visām drošības jostām...

pasakas...

vecajam pat uz veca laba 2106 piepizsaas, ka siksnas neievelkaas, kur nu vel laist cauri bez taam

Nav pasakas- drošības jostām jābūt, ja ražotājs tādas paredzējis...

drošības jostām jābūt ja ražotājs ir paredzējis STIPRINĀJUMU VIETAS

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

vilkss rakstīja: Raini,

paldies, visu sapratu.

Aspazija.

Mīla uz mūžu.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

bummerr rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Man gan liekas, ka kopš kaut kāda tur gada, SRS ir obligāts pasākums ražotājiem. Neesmu gan nekad piefikējis, ka TA skatītos kaut ko par tiem spilveniem.

Ja kādam ir pa rokai TA protokols, lai apskatās - ir tur kāda rindiņa par spilveniem vai nav?

kopš 1995 gada eiropai domātajās mašīnās ir jābūt jostu spriegotājiem un vadītāja airbagam....

visu šito drošības pribambasu garantētais darbības laiks ir 10 gadi.... tas nozīmē, ka 1997 gadā ražotai mašīnai šogad būtu jāmaina jostu spriegotāju un airbagu pirotehniskās patronas... atsevišķi tās nepārdod, jāmaina viss komplektā

bet lieta ir tāda, ka 10gadībai kompaktklases mašīnai maiņas cena sastāda pusi no auto tirgus cenas...

p.n.

starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"

nav nekas tur tik dargs

man bija reiz e39 bmw 1997.gada, kam bija izsistas tas patronas- latbema par abam kadus 80-100Ls samaksaju kopa ar darbu.

vispar panem un atvieno to lampinu un vpzdu vizienies uz nebeedu, tapat tie srs neko ipasu nemaina... ja nu vieniigi pasapzinu

esmu redzejis opel astra kursh ar vienu riteni atsitaas pret apmali un izshaavas abi prieksheejie airbagi

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

1995-1997 nav 2gadi?

shiiri shiiri

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

shiiris uzdarbojas

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti