Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.
Precīzi teikts par to kārbu. Ja viss strādās, būs superīgi, taču bojājuma gadījumā... :I
Un kā jūs domājat vai pirms pirkshanas ir jeega dziit viņu uz servisu? Tad jau jābauda gan ritošais gan motors gan kārba, un kā nopirkt lai neiegrābjos ??? Eh-grūti mums sievietēm
No pieredzes (ne tikai savas, bet arī auto tirgotāju) - Multitronic kārba, kamēr auksta, strādās nevainojami. Neviens serviss un neviena diagnostikas iekārta defektu atklāt nevarēs (arī AR, starp citu). Vienīgais variants pārliecināties, vai viss OK - starts Pārdaugavā un stop&go režīmā līdz Juglai. Ja viss OK, tad ir cerības, ka kādu laiku strādās tā kārba Ja pārdevējs nepiekrīt (tici man, ne bez iemesla), tad met lielu līkumu tādam auto
Tur jau tā sāls, Multitronic iesmērēt ir elementāri
Siksparnis rakstīja: Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.
cik man staastiija A4 2002.g iipasnieks tad muļķutroniku nevar saremonteet bet tikai nomainiit un tas maksaa ~5000LVL
nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.
Risks diez vai attaisnosies. Dārgs tas prieks, ja nu kas... Tā arī ir, jauna kārba jau 7,7k eur
Dzonijs_007 rakstīja:
Siksparnis rakstīja: Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.
cik man staastiija A4 2002.g iipasnieks tad muļķutroniku nevar saremonteet bet tikai nomainiit un tas maksaa ~5000LVL
Bija topiks....Viena sieviete nopirka A6 un nākamjā dienā kārba nobeidzās....Ja nemaldos tad remonts bija ap 3tk ls
Sieva ar tādu braukā, kārba biš gļuko, bet nu jau vairāk kā gadu ripo, no sākuma centos auto rīgā kaut ko darīt, katreiz pa 100Ls, bet šie saka, ka neko nevar izdarīt, bet pēc pēdējās kļūdu dzēšanas ir daudz maz ok, jauna maksā ap 3K Ls, tā vismaz auto rīga teica...
Biju arī Artilērijas ielas servisā, tur saķēra galvu un teica ka pizdec...bet nu jau nobraukti 15000 un nekas
Bet tā mašīna OK, uz gaisu iet!!! Šoseja 5L, pilsēta ap 8 - 8,5, ņemot vērā, kāda Rīgā šobrīd ir satiksme.
Pa šo laiku remontos ir ielikts biš pāri pa 1K Ls, panelis nomira tas ar maiņu bija ap 500, ritošā pagaidām turas, minimāli kas darīts...bremžu diskus nomainīju...tas viss.
Aizmugurē vietas maz, aiz manis kaķi var ielikt Bet kā otrais auto ģimenē - pietiekami
"panelis" būtu spidometrs?
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.
msh rakstīja:
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.
Man nav laika meklēt tādu "specu" un cik nu dzīvē ir nācies saskarties ar tiem "speciem', pēc tam sanāk dārgāk!!!! Šiem auto speci īpaši vairs nepalīdz..sētas servisi izmirst...
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja:
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.
Man nav laika meklēt tādu "specu" un cik nu dzīvē ir nācies saskarties ar tiem "speciem', pēc tam sanāk dārgāk!!!! Šiem auto speci īpaši vairs nepalīdz..sētas servisi izmirst...
Nu ko jau sauc par specu un sētas servisu Netālu no manis dzīvo tāds cilvēks, ap 40 gadus vecs, viņam ir vairākas specialitātes, viena no tām - autoelektriķis, piedevam slavens, salabot salabos un par zemu ceņņiku, pie viņa brauc arī visādi biezie ar krutiem bembjiem etc Tas arī ķipa ir sētas serviss, piedevām vistiešākajā nozīmē
Runājot pa paneli - lēti esi ticis cauri .... mēs te vienam A8 D2 mainījām - caur galiem saleca 786,- a remontēt to paneli - nu var jau mēģināt čakarēties - tik viņā atmiņas un kvarcu vairāk nekā iauto serverim ....
wvfans rakstīja: Runājot pa paneli - lēti esi ticis cauri .... mēs te vienam A8 D2 mainījām - caur galiem saleca 786,- a remontēt to paneli - nu var jau mēģināt čakarēties - tik viņā atmiņas un kvarcu vairāk nekā iauto serverim ....
Tur jau mainīja priekš A4.
Džeki..nu jau aizgāja ne pa tēmu, bet interesanti palasīt jūsu diskusijas
Dzonijs_007 rakstīja: nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.
nu nevaig tikai
muļķutroniks ir jāmaina tāpat kā bremžu kluči, diski motora sadales siksnas vai aizdedzes sveces.... jamam ir savs resurss.... nekā sarežģīta
msh rakstīja:
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.
audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu
Tas jau nekas, ka iepriekšējie posti 2 gadus veci..
Kuršos bija durvis ar atlaidēm. Turpat aiz stūra var dabūt audi nakļeiku.
brmbrmm rakstīja: Tas jau nekas, ka iepriekšējie posti 2 gadus veci..
domā, ka pa šiem diviem gadiem kautkas ir mainījies?
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja:
Motorolers rakstīja:
msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?
viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...
Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.
audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu
četrgadīga bērna līmeņa teksts... tu tak neko no tā nejēdz,ko runā par to ???
Pirmais rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja: nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.
nu nevaig tikai
muļķutroniks ir jāmaina tāpat kā bremžu kluči, diski motora sadales siksnas vai aizdedzes sveces.... jamam ir savs resurss.... nekā sarežģīta
Nu, Audi vismaz maina tikai brāķa konstrukcijas kārbas, bet renis jāmaina viss.
A4 1.9 TDI
Esmu noskatījusi 2004.gada Audi (automāts) un ir doma iegādāties, bet esmu dzirdējusi sliktas atsauksmes par ritošo daļu, esot ļoti neizturīga un bieži jāinvestē lielas summas. Vai tiešām ir tik traki ? Ļoti gaidīšu atbildes