Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

A4 1.9 TDI

Sinepe Reģ.: 27.11.2007

Esmu noskatījusi 2004.gada Audi (automāts) un ir doma iegādāties, bet esmu dzirdējusi sliktas atsauksmes par ritošo daļu, esot ļoti neizturīga un bieži jāinvestē lielas summas. Vai tiešām ir tik traki ? Ļoti gaidīšu atbildes

 
1 2
Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Precīzi teikts par to kārbu. Ja viss strādās, būs superīgi, taču bojājuma gadījumā... :I

Sinepe Reģ.: 27.11.2007
0 0 Atbildēt

Un kā jūs domājat vai pirms pirkshanas ir jeega dziit viņu uz servisu? Tad jau jābauda gan ritošais gan motors gan kārba, un kā nopirkt lai neiegrābjos ??? Eh-grūti mums sievietēm

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

No pieredzes (ne tikai savas, bet arī auto tirgotāju) - Multitronic kārba, kamēr auksta, strādās nevainojami. Neviens serviss un neviena diagnostikas iekārta defektu atklāt nevarēs (arī AR, starp citu). Vienīgais variants pārliecināties, vai viss OK - starts Pārdaugavā un stop&go režīmā līdz Juglai. Ja viss OK, tad ir cerības, ka kādu laiku strādās tā kārba Ja pārdevējs nepiekrīt (tici man, ne bez iemesla), tad met lielu līkumu tādam auto

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tur jau tā sāls, Multitronic iesmērēt ir elementāri

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja: Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.

cik man staastiija A4 2002.g iipasnieks tad muļķutroniku nevar saremonteet bet tikai nomainiit un tas maksaa ~5000LVL

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Risks diez vai attaisnosies. Dārgs tas prieks, ja nu kas... Tā arī ir, jauna kārba jau 7,7k eur

Marteens Reģ.: 22.01.2007
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Siksparnis rakstīja: Par ritošo diez vai, bet multitronikā (automātā) gan var sanākt izvērsties.

cik man staastiija A4 2002.g iipasnieks tad muļķutroniku nevar saremonteet bet tikai nomainiit un tas maksaa ~5000LVL

Bija topiks....Viena sieviete nopirka A6 un nākamjā dienā kārba nobeidzās....Ja nemaldos tad remonts bija ap 3tk ls

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sieva ar tādu braukā, kārba biš gļuko, bet nu jau vairāk kā gadu ripo, no sākuma centos auto rīgā kaut ko darīt, katreiz pa 100Ls, bet šie saka, ka neko nevar izdarīt, bet pēc pēdējās kļūdu dzēšanas ir daudz maz ok, jauna maksā ap 3K Ls, tā vismaz auto rīga teica...

Biju arī Artilērijas ielas servisā, tur saķēra galvu un teica ka pizdec...bet nu jau nobraukti 15000 un nekas

Bet tā mašīna OK, uz gaisu iet!!! Šoseja 5L, pilsēta ap 8 - 8,5, ņemot vērā, kāda Rīgā šobrīd ir satiksme.

Pa šo laiku remontos ir ielikts biš pāri pa 1K Ls, panelis nomira tas ar maiņu bija ap 500, ritošā pagaidām turas, minimāli kas darīts...bremžu diskus nomainīju...tas viss.

Aizmugurē vietas maz, aiz manis kaķi var ielikt Bet kā otrais auto ģimenē - pietiekami

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"panelis" būtu spidometrs?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.

Man nav laika meklēt tādu "specu" un cik nu dzīvē ir nācies saskarties ar tiem "speciem', pēc tam sanāk dārgāk!!!! Šiem auto speci īpaši vairs nepalīdz..sētas servisi izmirst...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja:

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.

Man nav laika meklēt tādu "specu" un cik nu dzīvē ir nācies saskarties ar tiem "speciem', pēc tam sanāk dārgāk!!!! Šiem auto speci īpaši vairs nepalīdz..sētas servisi izmirst...

Nu ko jau sauc par specu un sētas servisu Netālu no manis dzīvo tāds cilvēks, ap 40 gadus vecs, viņam ir vairākas specialitātes, viena no tām - autoelektriķis, piedevam slavens, salabot salabos un par zemu ceņņiku, pie viņa brauc arī visādi biezie ar krutiem bembjiem etc Tas arī ķipa ir sētas serviss, piedevām vistiešākajā nozīmē

wvfans Reģ.: 24.08.2004
0 0 Atbildēt

Runājot pa paneli - lēti esi ticis cauri .... mēs te vienam A8 D2 mainījām - caur galiem saleca 786,- a remontēt to paneli - nu var jau mēģināt čakarēties - tik viņā atmiņas un kvarcu vairāk nekā iauto serverim ....

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

wvfans rakstīja: Runājot pa paneli - lēti esi ticis cauri .... mēs te vienam A8 D2 mainījām - caur galiem saleca 786,- a remontēt to paneli - nu var jau mēģināt čakarēties - tik viņā atmiņas un kvarcu vairāk nekā iauto serverim ....

Tur jau mainīja priekš A4.

Sinepe Reģ.: 27.11.2007
0 0 Atbildēt

Džeki..nu jau aizgāja ne pa tēmu, bet interesanti palasīt jūsu diskusijas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja: nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.

nu nevaig tikai

muļķutroniks ir jāmaina tāpat kā bremžu kluči, diski motora sadales siksnas vai aizdedzes sveces.... jamam ir savs resurss.... nekā sarežģīta

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.

audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Tas jau nekas, ka iepriekšējie posti 2 gadus veci..

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kuršos bija durvis ar atlaidēm. Turpat aiz stūra var dabūt audi nakļeiku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Tas jau nekas, ka iepriekšējie posti 2 gadus veci..

domā, ka pa šiem diviem gadiem kautkas ir mainījies?

mirga Reģ.: 21.11.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Motorolers rakstīja:

msh rakstīja: "panelis" būtu spidometrs?

viņam tur iebūvēts imobilaizers...un tas noklājies ķipa, esot raksturīgi...tā teica...

Nu piedod man, bet liekas stulbi par to nolikt piecus sotus Gan jau kāds specs būtu tadu imobilaizeru spējis izravēt.

audī īpatnība.... atslēgās ir "čips", vienkārši pievīlēta atslēga mašīnu nevar iedarbināt...."čipa" otrs gals - uztvērējs ir iebūvēts tieši instrumentu panelī.... teorētiski katrs līdzīgas mašīnas īpašnieks ar savu spidometra paneli un atslēgām var aidzīt kaimiņa mašīnu

četrgadīga bērna līmeņa teksts... tu tak neko no tā nejēdz,ko runā par to ???

mirga Reģ.: 21.11.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: nu nevajag pirkt to muļķutroniku un punkts taa kaarba ir defaultaa brāķis un punkts. To pieraada daudzie beedu staasti tepat iauto.

nu nevaig tikai

muļķutroniks ir jāmaina tāpat kā bremžu kluči, diski motora sadales siksnas vai aizdedzes sveces.... jamam ir savs resurss.... nekā sarežģīta

Nu, Audi vismaz maina tikai brāķa konstrukcijas kārbas, bet renis jāmaina viss.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti