Uz Tallinas ielas pie Brīvībenes. Brauc un meklē uzrakstu "bamperu remonts". Esot labs kantoris!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz Tallinas ielas pie Brīvībenes. Brauc un meklē uzrakstu "bamperu remonts". Esot labs kantoris!
.....un kadas ir cenas?
....Bauskā labo bamperus apm. no 50 - 100 Ls
Ja tikai noskrāpēts tad jau atkarībā no skrāpējuma dziļuma pietiek izslīpēt līdz gruntij un nokrāsot vai arī špaktelis, grunts un tad krāsa. Krāsošanai cenas svārstās vidēji no 50-80 par detaļu, pa lēto krāsojot parasti tonis nesapas, ja ir sudraba vai cits gaišs tonis, tā kā izvēlies. Labāk vest tiešām uz specializētu bamperu remontu, jo tā kā bamperi ir plastmasas un lokās, nekvalitativi pārkrāsotam krāsa neturēsies, t.i. vajag atšķirīgus materiālus nekā virsbūvei.
Nez - tu domā, ka auto krāsotājs nejēdz neko, kā jākrāso lokanie bamperi un, krāsojot kārtējo auto, rauj bamperus nost un stiepj krāsot uz "bamperu remontu"?
Vienkārši ir slikta pieredze ar tiem krāsotājiem, kas bamperus špaktelē ar to pašu cieto špakteli ar ko virsbūvi, jo tā lētāk.
Necepšu jaunu topiku.
Sanāca pagājušo sestdien agri no rīta notriekt stirnu. Auto- RAV4
Bojāts prikešējais Bampers, miglinieks, "podkrilniks"
Ja par miglenieku un "podkrilniku" jautājumu nav- ir japērk jauni- tad par Bampera reanimāciju jautājums ir aktuāls.
Bamperis ir principā ielauzts2 vietās ir izlauzts robs kādi 20X30cm. Izlauztais gabals ir pie manis. Salipināt bamperi nevajadzētu būt problēmām -plīsumi nav roboti, visas bampera detaļas ir.
Kurš Rīgas/Ogres autoservis ir specializējies uz šādiem darbiem. Biju aizbraucis uz Bamperu servisu Tallinas 39.
Ir citas praksē pārbaudītas darbnīcas jeb labāk palikt pie šiem pašiem džekiem?
P.S. Lielākais joks bija kad iebraucu savā pāķu ciemā (Aizkrauklē) pie tipa labākajiem vietējiem meistariem. Iznāk tāds nošņurcis pohmelains džekiņs- paņem izlausto gabalu, paskatās, nosplaujas un saka: "Es tev par 10 ls varu salīmēt. Tev tik pašam krāsa baloniņā jānopērk buvmaterialu bode, kādi 2 lvl ne vairak"
Kaut ko tādu pirmo reizi dzirdeju.
Ne spektelesana, ne gruntesana, ne vecas krasa nonemsana- neka. Piekraso ar Maximas krasas baloninu un "Laid dziive"
Iepriekš neticeju kad tādi cilveki eksiste + turklat strada autoservisos--> izradas kad tomēr ir. Nav brinums kad www.tuning.lv un www.teia.lv noteikti vārās aiz peļnas.
japcar vispār jau par to ka salīmēt var pa 10 Ls - nebūtu nekāds brīnums, jautājums ir tikai par materiālu izvēli !!!
Es pats te tagad eksperimentēju ar SIA RLM - tiesa gan jaunu bumperu izveidē. Mazliet gan veči ar laikiem mani ir piečakarējuši ( attiecībā pret sākumā solītajiem !!!) bet citādi izskatās ka lietas kvalitatīvi taisa.
iesakiet līmi bamperam, pats salīmēšu (audi c4)
Dihloretāns. nopirkt var Enola
Sandiz rakstīja: iesakiet līmi bamperam, pats salīmēšu (audi c4)
200W lodāmurs, tāda paša plastmasas materiāla piedeva un metāla sietiņš ko ielikt iekšpusē.
anonimikis rakstīja: Dihloretāns. nopirkt var Enola
jaunākiem modeļiem pat nedomā līst klāt ar dihloretānu... var iznākt kā putuplastu ar atklātu liesmu līmēt...
čoms vienkārši ar to nodarbojas, ebajā pērk katram plastmasas paveidam (salīdzinoši dārgi) savus stiebriņus un līmē...
nu minētais audi c4 nav diez ko jauns modelis
Sandiz rakstīja: iesakiet līmi bamperam, pats salīmēšu (audi c4)
Divkomponentu epoksīda līme un stiklšķiedras audums. Var ne tikai salīmēt, bet arī ielāpus likt virsū.
Limēts vai šuts viss viens. Tas nav vairs bamperis, bet tikai mulāža. Ņemat vērā, ka bamperam i divas daļas.
1 kas atrodas redzamā zonā. Ir tā par ko šeit diskutējat.
2 i metāliskā daļa, kas uzņem pamata triecienus un tos apsorbē līdz noteiktam spiedienam. Tā lai auto pārējā daļa būtu aizsargāta.
Bet vizuālā ir tikai kā dekors, tomēr arī veic apsorvēšanu.
Galvenais ir jāsaprot, kāda materiāla ir? Jo ir plastika kas ir tikai dekoratīvs elements. Bet ir arī elastīgā, ko ražo izmantojot granuļu saspiešanas teknaloģiju. Lūk šie bamperi ir domāti arī kā apsorvējoši pret triecienu. Un ja tas nav graujoš parasti atgriežas pirmatnējā formā. Tikai ja klimats nav ar mīnusa zīmi. Viņi gan mēdz ieplīst. Bet remontēts ir remontēts un nepildīs vairs savu tiešo uzdevumu. Protams ja trieciens nāks pa to pašu vietu.
Es personīgi esmu sakuma viņus šuvis. Bet ja ir robs būs grūtāk remontēt. Likt šķiedras ielāpu uz sveču bāzi var, bet
materiāli dažādi un var ar laiku plaisāt. Ja vēlas ka jaunu, tad paši neremontējat. Lai gan viss atkarīgs no bojājuma. Spaktelet var principā ar jebkādu virsbūves špakteli. Savu darbu ta veiks un vismaz man nav bijis ka lec nost vai plaisātu. Lielos robus labāk aizkausēt, tam sameklēt kādu tāda materiāl detalu. Un tad tikai špaktelēt, bet maksimāli planā kārtā. Un šūšanai izmanto to pašu makšķeru auklu. Plaisai abās pusēs saurb mazus caurumiņus, tik ta lai auklai iet cauri. Tā vismaz plaisa neatversies. Var vēl likt kniedēs, aizmugurē liekot kādu metāla loksni (plānu) Varianti ir daudz, jāizvēlas to no bojājuma veida.
Bet tam audi varetu pirkt jaunu. Bet tas ir tikai īpašnieka lēmums. Kādu veida remontu veic tie spečuki, vēl ir jautājums. Saremontē un atdod vāģi, bet kā to darīja nav zināms? Jo šaubos ka izmanto ražotāja ieteikumus kā remontējami tie ir?
Lāāābs! Septiņus gadus vecs topiks, un nupat reģistrējies! Lai atbildētu, uvažuxa, vecais
Pirmajā vietā ir personiskā drošība. Ja bamperis ir bojāts, tātad tas savu uzdevumu ir veicis un otreiz vairs nav izmantojams. Jāliek jauns un viss. Kaut kāda tur lāpīšanās ir tikai izskatam, savu galveno uzdevumu slāpēt vai pasargāt braucēju no nākamā trieciena- neveiks.
Daudz gadus atpakaļ Gaujas ielā bija viens meistars kas laboja bamperus.Tanī vietā kur bampers bija salūzis viņš lika virsū smalku metāla sietu un ar lodāmuru viņu iekausēja.
Bļin malacis beidzot viens saprata, tieši tā, vairums izliekas vai nezina ka viņu nopirktie tikko no vācijas tādi arī patiešām ir, neviens no laba prāta tāpat vien nešķiras un nepārdo savu lietoto auto. Sisti, bojāti utt. Un te vietējie peķkas priecīgi ar tādiem lūžņiem braukā.
Conqueror rakstīja: Pirmajā vietā ir personiskā drošība. Ja bamperis ir bojāts, tātad tas savu uzdevumu ir veicis un otreiz vairs nav izmantojams. Jāliek jauns un viss. Kaut kāda tur lāpīšanās ir tikai izskatam, savu galveno uzdevumu slāpēt vai pasargāt braucēju no nākamā trieciena- neveiks.
Ja autiņš ir iz pagajušās dekādes vai vel vecāks.. auto vērtība mērama varbūt pāris tūkstošos, tad 'jaunu' oriģinalu bamperi kurš arī pildīs vajadzīgās funkcijas, kabināt virsū nebūs prāta darbs jo bamperu cenā varēs nopirkt tādus 2 autiņus. Un kasko šādai auto grupai, uz kā reiķina varētu arī oriģ. uzlikt, ir tikpat reti, cik es loterijā vinnēju...
Tapēc parasti viss tiek no savas kabatas lipināts.
Savukārt kādu ķīnieti vai 'vietējo lejumu' pa padsmit eur, arī ir tīri estētiskumam un no ražotāju noteiktās drošību funkciju pildīšanas tur tālu. ;)
Tā kā jā... es pat teiktu ka 90% 10+ gadīgiem autiņiem uz ceļa, bamperi karājas estētiskumam nevis drošības nolūkos jo tie ir 5 reiz lāpīti un špaktelēti vai ''pa šiko'' nopirkta jauna kopija un uzkarināta. ;)
Bampera remonts - kur Rīgā vislabāk.
Sanāca ieslīdēt cietā priekšmetā un noskrāpēt bamperi Vajadzētu tā kā pielabot tagad, varbūt kāds var ieteikt, kur to izdarīs labi, jo man bampers aizņam pusi no aizmugures un ir mašīnas krāsā (Chrysler 300M) - tāpēc ir svarīgi, lai nepaliek vizuāli defekti.