no vienas puses slikti, ka mums ir šāda kārtība un tiesu sistēma... nevar visādi lohi uzreiz kļūt par ļimonāriem
no otras puses labi gan, ka tāda tā kārtība... ja būtu savādāk, tad iedomājieties cik arī latvijā būtu tādu ģimeņu, kas savu mazgadīgo zēnu censtos pabāzt zem džeksona un pēc tam iekasēt piķi....
Balta atsūtija maldinošu SMS
Šodien uz savu mobīlo telefonu saņēmu sekojošu SMS: „Labdien! Atgadinam, ka rekina Nr.12426xx par OCTA polisi apmaksas termins ir 21.12.07. Summa LVL 85.51. Info tel.75222xx.” SMS sūtītājs telefonā uzrādījās kā AAS Balta.
Izlasot SMS, es nodomāju, ka tā gan jau ka ir kļūda, jo man nav neapmaksātu līgumu ar apdrošinātājiem. Pieļāvu domu, ka adresāts ir cita persona un ka es varu likties mierā. Tomēr mierā nolikties neizdevās, jo ir dzirdēti gadījumi, ka tiek noformēti dažādi darījumi (kredīti, pirkuma-pārdošanas līgumi u.c.) ar viltotiem dokumentiem. Nolēmu piezvanīt uz SMSā norādīto kontakttālruni un noskaidrot situāciju.
Sazvanot apdrošinātāju atklājās, ka minētā īsziņa nav kļūda. Kļuva skaidrs, ka SMS ir sūtīta tieši man, jo pēc SMSā norādītā rēķina numura telefona operatore spēja mani identificēt, nosaucot manu vārdu un uzvārdu. Ne sekundi neminstinoties telefona operatore man paskaidroja, ka runa ir nevis par rēķinu vai parādu, bet gan par OCTA komercpiedāvājumu, kuram derīguma termiņš beidzas minētajā 21.12.07.
Respektīvi AAS Balta pārdošanas un marketinga slepenā stratēģija ir tāda, ka viņi izsūta klientiem SMS atgādinājumu par it kā nenomaksātu parādu un pēc tam, kad klients atzvana, viņi laipni paskaidro, ka viss ir forši un ka ir laiks sākt domāt par jaunu polisi. Es šādu rīcību uzskatu par maldinošu un administratīvi, ja ne krimināli sodāmu!
Lūdzu, iesakiet man juristu, lai varu piedzīt morālo kaitējumu un vēl iesakiet kādu summu es varētu izcelt šajā sakarā