Balta atsūtija maldinošu SMS

vmaxer Reģ.: 03.06.2004

Šodien uz savu mobīlo telefonu saņēmu sekojošu SMS: „Labdien! Atgadinam, ka rekina Nr.12426xx par OCTA polisi apmaksas termins ir 21.12.07. Summa LVL 85.51. Info tel.75222xx.” SMS sūtītājs telefonā uzrādījās kā AAS Balta.

Izlasot SMS, es nodomāju, ka tā gan jau ka ir kļūda, jo man nav neapmaksātu līgumu ar apdrošinātājiem. Pieļāvu domu, ka adresāts ir cita persona un ka es varu likties mierā. Tomēr mierā nolikties neizdevās, jo ir dzirdēti gadījumi, ka tiek noformēti dažādi darījumi (kredīti, pirkuma-pārdošanas līgumi u.c.) ar viltotiem dokumentiem. Nolēmu piezvanīt uz SMSā norādīto kontakttālruni un noskaidrot situāciju.

Sazvanot apdrošinātāju atklājās, ka minētā īsziņa nav kļūda. Kļuva skaidrs, ka SMS ir sūtīta tieši man, jo pēc SMSā norādītā rēķina numura telefona operatore spēja mani identificēt, nosaucot manu vārdu un uzvārdu. Ne sekundi neminstinoties telefona operatore man paskaidroja, ka runa ir nevis par rēķinu vai parādu, bet gan par OCTA komercpiedāvājumu, kuram derīguma termiņš beidzas minētajā 21.12.07.

Respektīvi AAS Balta pārdošanas un marketinga slepenā stratēģija ir tāda, ka viņi izsūta klientiem SMS atgādinājumu par it kā nenomaksātu parādu un pēc tam, kad klients atzvana, viņi laipni paskaidro, ka viss ir forši un ka ir laiks sākt domāt par jaunu polisi. Es šādu rīcību uzskatu par maldinošu un administratīvi, ja ne krimināli sodāmu!

Lūdzu, iesakiet man juristu, lai varu piedzīt morālo kaitējumu un vēl iesakiet kādu summu es varētu izcelt šajā sakarā

 
White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

jaabeidz ostiit dilstosho moto riepu duumi!

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

TA/GM

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

nu tas i tas pats kas asDIENA un Mediju Nams suuta saviem bijushiem klientiem reeķinus, gribi apmaksaa, gribi neee

akau Baisulim taisniiba TS/ Am

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

vmaxer rakstīja: Šodien uz savu mobīlo telefonu saņēmu sekojošu SMS: „Labdien! Atgadinam, ka rekina Nr.12426xx par OCTA polisi apmaksas termins ir 21.12.07. Summa LVL 85.51. Info tel.75222xx.” SMS sūtītājs telefonā uzrādījās kā AAS Balta.

Izlasot SMS, es nodomāju, ka tā gan jau ka ir kļūda, jo man nav neapmaksātu līgumu ar apdrošinātājiem. Pieļāvu domu, ka adresāts ir cita persona un ka es varu likties mierā. Tomēr mierā nolikties neizdevās, jo ir dzirdēti gadījumi, ka tiek noformēti dažādi darījumi (kredīti, pirkuma-pārdošanas līgumi u.c.) ar viltotiem dokumentiem. Nolēmu piezvanīt uz SMSā norādīto kontakttālruni un noskaidrot situāciju.

Sazvanot apdrošinātāju atklājās, ka minētā īsziņa nav kļūda. Kļuva skaidrs, ka SMS ir sūtīta tieši man, jo pēc SMSā norādītā rēķina numura telefona operatore spēja mani identificēt, nosaucot manu vārdu un uzvārdu. Ne sekundi neminstinoties telefona operatore man paskaidroja, ka runa ir nevis par rēķinu vai parādu, bet gan par OCTA komercpiedāvājumu, kuram derīguma termiņš beidzas minētajā 21.12.07.

Respektīvi AAS Balta pārdošanas un marketinga slepenā stratēģija ir tāda, ka viņi izsūta klientiem SMS atgādinājumu par it kā nenomaksātu parādu un pēc tam, kad klients atzvana, viņi laipni paskaidro, ka viss ir forši un ka ir laiks sākt domāt par jaunu polisi. Es šādu rīcību uzskatu par maldinošu un administratīvi, ja ne krimināli sodāmu!

Lūdzu, iesakiet man juristu, lai varu piedzīt morālo kaitējumu un vēl iesakiet kādu summu es varētu izcelt šajā sakarā

Nu patiesībā tā ir ļoti stulba darīšana sūtīt kaut kādus SMSus. Tas ir tas pats, kas MAXIMA sāks sūtīt īsziņas, ka šodien neesi maizi nopircis vai arī vakar pirktajiem salātiņiem tūlīt beigsies derīguma termiņš. Jādomā, ka vismaz tai tantei visu paskaidroji, ko domā par šādu "komercpiedāvājumu".

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Diez vai kādu kompensāciju par šo SMS izdosies gūt. Tomēr es domāju ka Baltai ne sevišķi gribētos atbildēt uz šīs organizācijas jautājumiem:

www.dvi.gov.lv/...

Ja nu vienīgi ar savu parakstu neesi apliecinājis \"galočku\" pie reklāmas saņemšanas, vai kaut kā tā. Cepuri nost ja izdosies šiem nedaudz īlenu iebakstīt, jo mūsu pīpls 99,5% gadījumos nesaprot, kas ir personas datu aizsardzība.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Man BALTA arī atsūtīja jau sagatavotu līgumu-rēķinu par dzīvokļa apdrošināšanu, kur bija uzrādīta summa un apmaksas termiņš. Pirmajā brīdī arī padomāju ka kaut ko neesmu apmaksājis. Diemžēl visas pūles un iztērētais papīrs velti, jo BALTA jau bija nokavējusi un tanī brīdī jau biju apdrošinājies pie citas kompānijas. Kaut kā bezkaunīgi tā uzbāzties.

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Labākais jau tas, ka sūta tādi kantori, kuros savu mūžu neko neesmu apdrošinājis. Ja vēl OCTA beigu termiņu iespējams sadabūt, tad kur gan dabū mob. tel. un e-pasta nr?

Skaidrs, ka sensitīva personiskā info tiek tirgota pa labi un pa kriesi.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

man parasti reekjinus/piedaavaajumus suuta citastarp nebuut ne sliktus nebuutu shamie man taadus piedaavaajumus atsuutiijushu , buutu ~200ls paarmaksaajis

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja: man parasti reekjinus/piedaavaajumus suuta citastarp nebuut ne sliktus nebuutu shamie man taadus piedaavaajumus atsuutiijushu , buutu ~200ls paarmaksaajis

Tiesā nesūdzēsies?

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja:

TDI rakstīja: man parasti reekjinus/piedaavaajumus suuta citastarp nebuut ne sliktus nebuutu shamie man taadus piedaavaajumus atsuutiijushu , buutu ~200ls paarmaksaajis

Tiesā nesūdzēsies?

nepakam

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Gan jau, ka iepriekšējā OCTA bija Baltā pirkta.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Jeņķi pa šitadu gajienu tiesa pieprasitu ļimonu par moralo kaitejumu un gan jau ka uzvaretu:ha ha:

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja:

vmaxer rakstīja: Šodien uz savu mobīlo telefonu saņēmu sekojošu SMS: „Labdien! Atgadinam, ka rekina Nr.12426xx par OCTA polisi apmaksas termins ir 21.12.07. Summa LVL 85.51. Info tel.75222xx.” SMS sūtītājs telefonā uzrādījās kā AAS Balta.

Izlasot SMS, es nodomāju, ka tā gan jau ka ir kļūda, jo man nav neapmaksātu līgumu ar apdrošinātājiem. Pieļāvu domu, ka adresāts ir cita persona un ka es varu likties mierā. Tomēr mierā nolikties neizdevās, jo ir dzirdēti gadījumi, ka tiek noformēti dažādi darījumi (kredīti, pirkuma-pārdošanas līgumi u.c.) ar viltotiem dokumentiem. Nolēmu piezvanīt uz SMSā norādīto kontakttālruni un noskaidrot situāciju.

Sazvanot apdrošinātāju atklājās, ka minētā īsziņa nav kļūda. Kļuva skaidrs, ka SMS ir sūtīta tieši man, jo pēc SMSā norādītā rēķina numura telefona operatore spēja mani identificēt, nosaucot manu vārdu un uzvārdu. Ne sekundi neminstinoties telefona operatore man paskaidroja, ka runa ir nevis par rēķinu vai parādu, bet gan par OCTA komercpiedāvājumu, kuram derīguma termiņš beidzas minētajā 21.12.07.

Respektīvi AAS Balta pārdošanas un marketinga slepenā stratēģija ir tāda, ka viņi izsūta klientiem SMS atgādinājumu par it kā nenomaksātu parādu un pēc tam, kad klients atzvana, viņi laipni paskaidro, ka viss ir forši un ka ir laiks sākt domāt par jaunu polisi. Es šādu rīcību uzskatu par maldinošu un administratīvi, ja ne krimināli sodāmu!

Lūdzu, iesakiet man juristu, lai varu piedzīt morālo kaitējumu un vēl iesakiet kādu summu es varētu izcelt šajā sakarā

Nu patiesībā tā ir ļoti stulba darīšana sūtīt kaut kādus SMSus. Tas ir tas pats, kas MAXIMA sāks sūtīt īsziņas, ka šodien neesi maizi nopircis vai arī vakar pirktajiem salātiņiem tūlīt beigsies derīguma termiņš. Jādomā, ka vismaz tai tantei visu paskaidroji, ko domā par šādu "komercpiedāvājumu".

reklāma paliek reklāma.....

nevajadzīga viņa besī ārā... un pouhj kur... vai viņa viņa atnāk kā SMS vai zibinās un traucē brauzēt jau tā lēno iAuto

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Jeņķi pa šitadu gajienu tiesa pieprasitu ļimonu par moralo kaitejumu un gan jau ka uzvaretu:ha ha:

atceros, ka latvijā vien pajoliņš bija atradis makdonalda hamburgerī mušas tārpu.....

prasīja kautkādu bešeno summu

makdonalds viņam piedāvāja pusgadu ēst par brūvu katru dienu.....

a tas tirlis bija sacerējis dabūt savu miljonu.... un tiesa piesprieda, ka makdonalds viņam ir parādā 50 santīmus par brāķa hamburgeri....

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Gandrīz offtopic... Man reizi mēnesī SMS atšuta Hansabanka ar informāciju par pensiju fondā ienākošo naudu. Problēma ir tā, ka īsziņa parasti pienāk 2.30 naktī...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Uzraksti sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Morālo kaitējumu nepiedzīsi, bet Baltu pačakarēsi gan. Tikai uzrakstīt gan vajag sakarīgi, lai Baltu sakarīgi priekšā paņem....

www.ptac.gov.lv/...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

jā un vēl, vari uzrakstīt Datu valsts inspekcijai sūdzību, ka bez tiesiskā pamata tiek apstrādāti tavi dati - tālruņa numurs un bez piekrišanas sūtīta komerciāla informācija, kas ir Informācijas sabiedrības pakalpojumu likuma pārkāpums.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

www.pateretaja-celvedis.lv/...

luudzu!

duj pa taisno uz \"orgaaniem\"

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

vmaxer rakstīja: Šodien uz savu mobīlo telefonu saņēmu sekojošu SMS: „Labdien! Atgadinam, ka rekina Nr.12426xx par OCTA polisi apmaksas termins ir 21.12.07. Summa LVL 85.51. Info tel.75222xx.” SMS sūtītājs telefonā uzrādījās kā AAS Balta.

Izlasot SMS, es nodomāju, ka tā gan jau ka ir kļūda, jo man nav neapmaksātu līgumu ar apdrošinātājiem. Pieļāvu domu, ka adresāts ir cita persona un ka es varu likties mierā. Tomēr mierā nolikties neizdevās, jo ir dzirdēti gadījumi, ka tiek noformēti dažādi darījumi (kredīti, pirkuma-pārdošanas līgumi u.c.) ar viltotiem dokumentiem. Nolēmu piezvanīt uz SMSā norādīto kontakttālruni un noskaidrot situāciju.

Sazvanot apdrošinātāju atklājās, ka minētā īsziņa nav kļūda. Kļuva skaidrs, ka SMS ir sūtīta tieši man, jo pēc SMSā norādītā rēķina numura telefona operatore spēja mani identificēt, nosaucot manu vārdu un uzvārdu. Ne sekundi neminstinoties telefona operatore man paskaidroja, ka runa ir nevis par rēķinu vai parādu, bet gan par OCTA komercpiedāvājumu, kuram derīguma termiņš beidzas minētajā 21.12.07.

Respektīvi AAS Balta pārdošanas un marketinga slepenā stratēģija ir tāda, ka viņi izsūta klientiem SMS atgādinājumu par it kā nenomaksātu parādu un pēc tam, kad klients atzvana, viņi laipni paskaidro, ka viss ir forši un ka ir laiks sākt domāt par jaunu polisi. Es šādu rīcību uzskatu par maldinošu un administratīvi, ja ne krimināli sodāmu!

Lūdzu, iesakiet man juristu, lai varu piedzīt morālo kaitējumu un vēl iesakiet kādu summu es varētu izcelt šajā sakarā

Man gan tas bija tikai ar veestules paliidziibu, bet ideja liidziiga - tipa atnaak veestule, ka jums tanii un tanii datumaa beigsies OCTA, luudzam juus liidz taadam un taadam datumam apmaksaat pievienoto reekinu... Un tipa jums OCTA tiks pagarinaata automaatiski.... Pirmajaa briidii iisti neierubiijos, bet veelaak paarlasot sapratu... Karocje kaa teica Vinnijs Puuks - nu i na... Pac esmu paarliecinaajies ka sjii kantora ttieksme pret klientu ir maigi sakot LJOTI NELAIPNA un naakamgad laikam izveeleesjos CITU kantori, kur vismaz attieksme nav tik suunaina...

Bench Reģ.: 06.01.2003
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja: Gandrīz offtopic... Man reizi mēnesī SMS atšuta Hansabanka ar informāciju par pensiju fondā ienākošo naudu. Problēma ir tā, ka īsziņa parasti pienāk 2.30 naktī...

aizej uz hanseni un pasaki, lai uzliek, ka sms nāk tikai pa dienu. ja nav līki pirksti, to var izdarīt arī internetbankā...

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Hmm, un kas vainas, ka atgādina par uz izbeigšanos ejošu OCTA?

Badjo Reģ.: 02.08.2006
0 0 Atbildēt

Nu un par ko te jācepās??????

Man katru gadu, vai pusgadu Balta sūta atgādinājuma SMS, ka maniem auto beigsies OCTA. Un pēc tam pa pastu pienāk veidlapa ar apstiprinājumu, ka viņu var atmaksāt elektroniski.

Cilvēku informē, ka beigsies OCTA, a šis te ņemās.

Tiko arī saņēmu gan SMS, gan vēstuli. Aizgāju ar to lapeli uz Baltu, samaksāju un viss.

Ja būtu šajā momentā kontā vajadzīgā summa vispār nekur nebūtu jāiet, I-bankā vai Hanza.netā samaskātu, pat pakaļu nepakustinot.

Badjo Reģ.: 02.08.2006
0 0 Atbildēt

Starp citu, tur textā tālāk droši vien bija rakstīts līdz kuram datumam tavs rēķins ir derīgs. Tā kā, ja Tu viņu nesamaksāji līdz tādam un tādam datumam rēķina darbība izbeidzās un viss. Un neviens Tev viņu obligāti neliek maksāt.

... ... ... ... ....

asf Reģ.: 10.06.2002
0 0 Atbildēt

vmaxer rakstīja: Š

Respektīvi AAS Balta pārdošanas un marketinga slepenā stratēģija ir tāda, ka viņi izsūta klientiem SMS atgādinājumu par it kā nenomaksātu parādu un pēc tam, kad klients atzvana, viņi laipni paskaidro, ka viss ir forši un ka ir laiks sākt domāt par jaunu polisi. Es šādu rīcību uzskatu par maldinošu un administratīvi, ja ne krimināli sodāmu!

Lūdzu, iesakiet man juristu, lai varu piedzīt morālo kaitējumu un vēl iesakiet kādu summu es varētu izcelt šajā sakarā

es tev gribeetu ieteikt psihologa konsultaaciju jo ar ar taadu slimnieka uztveri tu ilgi neizvilksi, ja tu, auns buudams, nespeej saprast ka tur nav nekaada slepena strateegjija un ka tas ir vienkaarshs OCT piedaavaajums, kaadu tev var suutiit jebkursh apdroshinaataajs, tev tok vajag aarstu. Dabiigi ka iiszinjas ierobezhotaa teksta apjomaa vinji nevar izteikt visu sitaacijas raskturojumu.

Un kaadam pajolinjam jaabuut lai tas liktos administartiivi sodaams,sodaami ir taadi jefinji kas pashi nesaprot vai ir kaadam paraadaa vai nav, un kas parastu piedaavaajumu uztver par apvainojumu kuru vajag tiesaat un piedziit moraalo kaiteejumu!

Starpcitu - shis ir piedaavaajums aarsteeties!

redeye Reģ.: 30.08.2003
0 0 Atbildēt

Cilvim prāts aptumsojies - uz tiesu skries. Ha

Lasītākie raksti

Jaunie raksti