Aizej uz volvoklubs.lv,tur apgrozās viens S60R AWD lietotājs(JA)-tīri tehniski,domāju,60 ļoti līdzīgs V70R AWD.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aizej uz volvoklubs.lv,tur apgrozās viens S60R AWD lietotājs(JA)-tīri tehniski,domāju,60 ļoti līdzīgs V70R AWD.
S60R ir tehniski identisks V70R. Volvokluba lapaa apgrozaas 3 S60R lietotaaji - JA, v3555, wildthing. Pasearcho topikus, tur pat bija viens ar taadu nosaukumu, ja nemaldos.
Jauda ir tieshi 300zs.
Zepel rakstīja: Volvo V70 R AWD apm. 2002-2005g, itkā 295 zs... vai 299 zs. Vai ir kāds lietojis, var pastāstīt, dalīties pieredzē? Ir doma tādu iegādāt.
Bija īpašumā V70 AWD R , bet tam bija 250 zs, varu padalīties pieredzē ar iepriekšējo modeli, uz šosejas uzvedās perfekti, bet uz grants gana nestabils, nelīdzēja arī Koni kas tika uzstādīti. Iepriekšējam modelim un tavam nosauktam ir atšķirība pilnpiedziņā, nav vairs viskomuftas ir izmantots ja nekļūdos Haldex sistēma, ja kļūdos mani noteikti palabos. Par motoru neko nevarēšu pastāstīt.
Paterīņš ar gana sportisku braukšanu vidēji 11-13 l/100km
Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu... Mani dara bazhiigu fakts, ka 2.5 T motors ir itkaa ar alumiinija bloku, kas visdriizaak nepieljauj dzineeja kapitaalo remontu... Kaa tur iisti ir? Principa turbomotors ir pakljauts lielakam slodzeem, taa kaa kap. rem. arii pajaunai mashiinai nav nekas neiespeejams... Varbuut kaads jau ir shitaadu "nokaavis" un zina kas un kaa... bet 300Zs baigi vilina!!!
Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Zepel rakstīja: Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu...
dzheks tirgo tapeec, ka ir iegaadaats jaunaaks auto.
ja ar anglju val esi uz tu, iesaku volvospeed.com - tur atradiisi daudz daudz vairaak info par jebkuru volvo teemu.
Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)
Zepel rakstīja:
Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)
Pats ilgu laiku braukaju ar S70 T-5 (240 Zs). Ka tiek lociti tie dzineja aluminija bloki? Izdilst cilindra caulas - ok, slipee un maina nakamo virzulju remonta kompletu. Esmu redzejis, ja cilindrs izdilst lidz pat 2 mm, bet tas notiek ja nobraukts 500 000 km vai ari braukts ar ne-ellju. Bloku iznicina, ja noraujas virzulis un caur saanu lauka iznak sasveicinaties klanis. Taja gadijuma ir chau visam, ari klokjenei.
Turbiinas remonta komplekts maksaa 170 ls un nekas par 1000 ls nav japerk.
Aluminija galva - praktiski nenoverpjama, jo ta nav BMW 6 cilidru gara galva, shim motoram ir 5 cilindri.
Viss atkariigs no nobraukuma, ja nav 300 000 km - njem ciet. Ja nebuus AWD, tad neredzu realu iespeju izmantot tos 300 Zs.
Zepel rakstīja: Volvo V70 R AWD apm. 2002-2005g, itkā 295 zs... vai 299 zs. Vai ir kāds lietojis, var pastāstīt, dalīties pieredzē? Ir doma tādu iegādāt.
Kāds ir pamatojums tādas mašīnas izvēlē?
gastello rakstīja:
Zepel rakstīja: Volvo V70 R AWD apm. 2002-2005g, itkā 295 zs... vai 299 zs. Vai ir kāds lietojis, var pastāstīt, dalīties pieredzē? Ir doma tādu iegādāt.
Kāds ir pamatojums tādas mašīnas izvēlē?
300 Zs
topgērā bija labs video par kaut kādu R volvo un volvo draiveriem vispār
edzuli, youtubee ir arii video "S60R smokes BMW M5 E39"
mx_black rakstīja: edzuli, youtubee ir arii video "S60R smokes BMW M5 E39"
jebkurš volvo smagi atsū** E39 M5... E39 M5 ir the best auto. Nepārdošu neparko pagaidām!
Zepel rakstīja:
Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)
Savam motoram taisīju profilaksi - vienīgi 6 cilindru VW dīzelis - ar bloku nekādu problemu - var uztaisīt kapitālo bez problēmam - ir citiem taisīti, pie 335 000 km noskrejiena motora galavai plaisas ( par kurām baidīja ) netika atrastas, pirms likšanas atpakaļ to pieslīpēja - 0.0x mm.... ka teikt - ideālā stāvoklī ir.
Par nodilumu cilindros: četros - 0.04mm - vienā 0.06mm un vel vienā bija 0.07mm... ta kā nekā briesmīgā tajos blokos it ka nav...
Jūs neesat debīli pirkt auto ar 300+ noskrējieniem? Tak piemaksājiet un paņemiet normālus eksemplārus...
edzulis rakstīja: ... E39 M5 ir the best auto. !
Šīris to pašu saka par subāru.....hvz, kuram no jums taisnība, abi baigie speci autolietās....
edzulis rakstīja: Jūs neesat debīli pirkt auto ar 300+ noskrējieniem? Tak piemaksājiet un paņemiet normālus eksemplārus...
Vai nav debīli runāt par to par ko nezini un neredzēji?
Ja par manu aprakstīto - tad auto tika nopirkts 7 gadīgs ar reālo noskrejienu. Šobrīd jau bez problēmām noskrejiens ir pāri 385 000km... papildizmaksas -tik cik pats vēlies lai auto būtu noteiktā tehniskā stāvoklī.... un tavs "da best" diez vai izvilktu bez piekares nomaiņas 70 000 km pa veco Kalnciema ceļu.... a tolku pārmaksāt par kruķito exemplāru, kurš pēc gada- dieviem būs tas pats 300+ īpaši neredzu....
PS. Es pirku auto laba tehniskā stāvoklī - nevis pēc odometra rādījuma...
modena rakstīja:
edzulis rakstīja: Jūs neesat debīli pirkt auto ar 300+ noskrējieniem? Tak piemaksājiet un paņemiet normālus eksemplārus...
Vai nav debīli runāt par to par ko nezini un neredzēji?
Ja par manu aprakstīto - tad auto tika nopirkts 7 gadīgs ar reālo noskrejienu. Šobrīd jau bez problēmām noskrejiens ir pāri 385 000km... papildizmaksas -tik cik pats vēlies lai auto būtu noteiktā tehniskā stāvoklī.... un tavs "da best" diez vai izvilktu bez piekares nomaiņas 70 000 km pa veco Kalnciema ceļu.... a tolku pārmaksāt par kruķito exemplāru, kurš pēc gada- dieviem būs tas pats 300+ īpaši neredzu....
PS. Es pirku auto laba tehniskā stāvoklī - nevis pēc odometra rādījuma...
Te var tikai piekrist.Slikta saimnieka rokas jau pec 100tkk auto ir šrots.Pašam ir ar 310 tkk un skati izgaju pa nullem.
modena rakstīja:
Zepel rakstīja:
Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)
Savam motoram taisīju profilaksi - vienīgi 6 cilindru VW dīzelis - ar bloku nekādu problemu - var uztaisīt kapitālo bez problēmam - ir citiem taisīti, pie 335 000 km noskrejiena motora galavai plaisas ( par kurām baidīja ) netika atrastas, pirms likšanas atpakaļ to pieslīpēja - 0.0x mm.... ka teikt - ideālā stāvoklī ir.
Par nodilumu cilindros: četros - 0.04mm - vienā 0.06mm un vel vienā bija 0.07mm... ta kā nekā briesmīgā tajos blokos it ka nav...
Tev taču 940-tam bloks ir čaguna,nevis alumīnija.
da vinji vnk jauc pi*pi ar pirkstu....
volvo liidz kkaadam 2000(?) gadam savus diizelju svispaar nerazoja...bija WAG diizelji...
UUSA rakstīja:
modena rakstīja:
Zepel rakstīja:
Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)
Savam motoram taisīju profilaksi - vienīgi 6 cilindru VW dīzelis - ar bloku nekādu problemu - var uztaisīt kapitālo bez problēmam - ir citiem taisīti, pie 335 000 km noskrejiena motora galavai plaisas ( par kurām baidīja ) netika atrastas, pirms likšanas atpakaļ to pieslīpēja - 0.0x mm.... ka teikt - ideālā stāvoklī ir.
Par nodilumu cilindros: četros - 0.04mm - vienā 0.06mm un vel vienā bija 0.07mm... ta kā nekā briesmīgā tajos blokos it ka nav...
Tev taču 940-tam bloks ir čaguna,nevis alumīnija.
Sorry... kļūdījos - paldies ka palaboji
modena rakstīja:
Vai nav debīli runāt par to par ko nezini un neredzēji?
Ja par manu aprakstīto - tad auto tika nopirkts 7 gadīgs ar reālo noskrejienu. Šobrīd jau bez problēmām noskrejiens ir pāri 385 000km... papildizmaksas -tik cik pats vēlies lai auto būtu noteiktā tehniskā stāvoklī.... un tavs "da best" diez vai izvilktu bez piekares nomaiņas 70 000 km pa veco Kalnciema ceļu.... a tolku pārmaksāt par kruķito exemplāru, kurš pēc gada- dieviem būs tas pats 300+ īpaši neredzu....
PS. Es pirku auto laba tehniskā stāvoklī - nevis pēc odometra rādījuma...
Mēs laikam runājam par pilnīgi savādāku lietu uztveri
edzulis rakstīja:
modena rakstīja:
Vai nav debīli runāt par to par ko nezini un neredzēji?
Ja par manu aprakstīto - tad auto tika nopirkts 7 gadīgs ar reālo noskrejienu. Šobrīd jau bez problēmām noskrejiens ir pāri 385 000km... papildizmaksas -tik cik pats vēlies lai auto būtu noteiktā tehniskā stāvoklī.... un tavs "da best" diez vai izvilktu bez piekares nomaiņas 70 000 km pa veco Kalnciema ceļu.... a tolku pārmaksāt par kruķito exemplāru, kurš pēc gada- dieviem būs tas pats 300+ īpaši neredzu....
PS. Es pirku auto laba tehniskā stāvoklī - nevis pēc odometra rādījuma...
Mēs laikam runājam par pilnīgi savādāku lietu uztveri
Atliek Tev puis doties vien tur, kur Tevi saprot Sheit neruna par BMW vai par MAYBACH, piedod, bet neruna.
Tu tak esi lietoto auto spečuks. Iemāci džekiem nopirkt nekruķītu auto un ar mazāku noskrējienu kā 300k km. varu iedomāties kādā stāvoklī tur ir kaut vai auto salons Pie tāda noskrējiena jebkurā brīdī var jebkurš mezglzs izbeigties un viņu ir daudz.
Volvo V70 R AWD
Volvo V70 R AWD apm. 2002-2005g, itkā 295 zs... vai 299 zs. Vai ir kāds lietojis, var pastāstīt, dalīties pieredzē? Ir doma tādu iegādāt.