nu jopļa ar fofāgenu būs mazāka + vēl ja auto ir no LV - ar īsziņas palīdzību iespējams noskaidrot, cik ir noripojis...
bet vispār no busien neko nesaprotu, vien zinu, ka T1 T2 T3 ir krietni stilīgāki par t4
nu jopļa ar fofāgenu būs mazāka + vēl ja auto ir no LV - ar īsziņas palīdzību iespējams noskaidrot, cik ir noripojis...
bet vispār no busien neko nesaprotu, vien zinu, ka T1 T2 T3 ir krietni stilīgāki par t4
Pareizi Magistrs saka - ko Tu ar to busu vadāsi, kādam nolūkam pērc, un pa kādiem ceļiem parasti brauksi?
Ja ģimenei un pa asfaltu (notīrītu) tad viennozīmīgi Vito! ja esi lauku vecis, vai meistars amatnieks - T4 karavellu vai transportieri (ja gadās ar 2,5tdi - ideāli), ja esi ģimenisks pilsētlauku vecis, tad gan T4Multivanu ar 2,5TDI un autonomu salona apsildi un kondišku.
Ja izšķiries par T4 un Tev nav apsildāmas garāžas, iesaku, tām divām nedēļām ziemā kad būs zem -20c, turēt pa ķērienam kādu rezerves auto ar benzīna dzinēju.
avants rakstīja:
Ja izšķiries par T4 un Tev nav apsildāmas garāžas, iesaku, tām divām nedēļām ziemā kad būs zem -20c, turēt pa ķērienam kādu rezerves auto ar benzīna dzinēju.
Priekš kam?
varbūt lētāk tomēr sataisīt lai lec.
Nu jau kādu 5gadu braucu ar T4. Regulāri, pa Rīgu ap 70-80 tk gadā. Pirmais bija 2,4 D 93' , tagad 03' 2,5 TD. Ritošā daļā nekādi ārkārtas remonti nav bijuši nevienam. Protams izdilušo un ar mūsu ceļiem nobeigto detaļu maiņa ir regulārs pasākums, bet 200- 300 LVL gadā pietiek. 2,4 D motors ir ļoti labs, pacieš visu. 2,5 TD gan ļoti jāseko līdzi eļļas maiņu un ,protams, siksnu maiņas intervāliem. Neievērošana var draudēt ar aptuveni 600 LVL investīciju motora remontam.
Par VITO piekari labas atsauksmes nav dzirdētas, arī salona graboņa ir ievērojama. Bez tam remonta izmaksas neskatoties uz paša busa kvalitāti, gan ir MB līmenī.
Priekšas tilta stāvāboli jāmaina katru gadu.
elf rakstīja: Priekšas tilta stāvāboli jāmaina katru gadu.
Bet tā ir arī lielai daļai vieglo auto pa LV dragājot.
Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
3 gadi ir braukti ar 96. gada VW, daudz tika nobraukts, bet nu arī (manā skatījumā daudz tiek remontēts), ritošā uzskatu ir diezgan neizturīga... sāpīgs moments 5 ātrums... kurš vienā brīdī vienkārši pazūd...
imits rakstīja: 3 gadi ir braukti ar 96. gada VW, daudz tika nobraukts, bet nu arī (manā skatījumā daudz tiek remontēts), ritošā uzskatu ir diezgan neizturīga... sāpīgs moments 5 ātrums... kurš vienā brīdī vienkārši pazūd...
Nu MB busam aizmugures gultņa nomaiņa velk nu uz vismaz 300 LVL. VW T4 par to ciparu visu priekšu pārjauc ) VW kārbas viegli rmontējamas un to ātrumu pazušanas iemesls jāmeklē vai nu motora spilvenos vai kulisē.
imits rakstīja: 3 gadi ir braukti ar 96. gada VW, daudz tika nobraukts, bet nu arī (manā skatījumā daudz tiek remontēts), ritošā uzskatu ir diezgan neizturīga... sāpīgs moments 5 ātrums... kurš vienā brīdī vienkārši pazūd...
Tā ir palietota T4 vājā vieta , bet viegli remontējas.
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
405 rakstīja:
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
Tur jau tā problēma, ka lielā piekabe jāvelkā ne pa LV ceļiem. Ir jau bijuši mēģinājumi ar 85 HP pavilkt lielo piekabi pa vācijas bāni, bija hrenova, jo ja fūre velkas ar 80 - 90 km/h , tad lai tā korekti apsteigtu un nesataisītu drāmu vidējā joslā vaig virs 100 HP un ja vēl kalns gadās tad vispār. Pietam, ja jauda trūkst tad tad degvielas patēriņš arī ir pamatīgs.
Patiesībā tanī svara kategorijā un cenas kategorijā nekāda lielā izvēle nav MB VITO vai T4.
Tam ka 2,5 TDI motors varētu būt cimperlīgāks, tam es pat varētu piekrist, jo 2,4 dīzelis ir elementārs un bez liekas elektronikas.
Par degvielu nav runas, jo sētas tankos uzpildīties ir rupji attiecībā uz dīzeli. Tā jau LV tā degviela ir hrenova, tad ielejot no kanas pie krievijas robežas, sūknim bēru maršu jau uzreiz var pasūtīt
Sūknis ir tas kas biedē pērkot LV auto, jo ja paklausās tekstus, tad rodas sajūta, ka vācietis sūkni tā arī nav iemācījies uztaisīt. Bet izskatās, ka sūkņi ir tāda LV problēma, jo DE, BE un NL tā nav tik plaši izplatīta problēma.
staar rakstīja:
405 rakstīja:
staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
Tur jau tā problēma, ka lielā piekabe jāvelkā ne pa LV ceļiem. Ir jau bijuši mēģinājumi ar 85 HP pavilkt lielo piekabi pa vācijas bāni, bija hrenova, jo ja fūre velkas ar 80 - 90 km/h , tad lai tā korekti apsteigtu un nesataisītu drāmu vidējā joslā vaig virs 100 HP un ja vēl kalns gadās tad vispār. Pietam, ja jauda trūkst tad tad degvielas patēriņš arī ir pamatīgs.
Patiesībā tanī svara kategorijā un cenas kategorijā nekāda lielā izvēle nav MB VITO vai T4.
Tam ka 2,5 TDI motors varētu būt cimperlīgāks, tam es pat varētu piekrist, jo 2,4 dīzelis ir elementārs un bez liekas elektronikas.
Par degvielu nav runas, jo sētas tankos uzpildīties ir rupji attiecībā uz dīzeli. Tā jau LV tā degviela ir hrenova, tad ielejot no kanas pie krievijas robežas, sūknim bēru maršu jau uzreiz var pasūtīt
Sūknis ir tas kas biedē pērkot LV auto, jo ja paklausās tekstus, tad rodas sajūta, ka vācietis sūkni tā arī nav iemācījies uztaisīt. Bet izskatās, ka sūkņi ir tāda LV problēma, jo DE, BE un NL tā nav tik plaši izplatīta problēma.
Ar sētu es domāju onku, kas pārdod savā mājas sētā
nekas sliktāks jau nav, ņem no tā paša avota, kur visas mūsu tankštelles.
Īsāk sakot ņem to T4 ar 2.5 , nebūs tāds traktors kā 2.4, un nemīz liet pie Krievijas robežas, visur ir viens un tas pats
imits rakstīja: 3 gadi ir braukti ar 96. gada VW, daudz tika nobraukts, bet nu arī (manā skatījumā daudz tiek remontēts), ritošā uzskatu ir diezgan neizturīga... sāpīgs moments 5 ātrums... kurš vienā brīdī vienkārši pazūd...
Reizi gadā priekšas hadene būs jāpārliek, manējam 2002. g. T4 tas izmaksā ~300 Ls . Piektais robs arī pazuda, jo valkāju divasīgo piekabi ar kravu 3.5t. Remonts - 700 Ls Pie nobrauktiem 300 000 km mainu smidzinātājus, cena VW oriģ forsunkas 100 Ls/gab, smidzinātājus atsevišķi nepiedāvā.
405 rakstīja: [
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
tu biežāk varētu postēt, ko tēvs saka par dieselauto LV...
Yetti rakstīja:
405 rakstīja: [
Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.
Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.
Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.
Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.
Tas tā, mans viedoklis
tu biežāk varētu postēt, ko tēvs saka par dieselauto LV...
Tas drusku vilks uz propagandu.
Dažreiz jau es kaut ko pasmirdu
staar rakstīja: Lieta tāda, ka bračka sataisījies pirkt T4 Caravella 2,5 TDI ar 102 HP, 1997g Runa ir par pasažieru versijām.
????????????????????
]
isteniiba ir daudz par to runaats... viena topikaa kur salidzina t4 ar t5... bet nu isumaa:
braukaju jau nepilnu gadu ar labu un koptu t4 ar 2,4d multivan, lai arii it kaa vecs, bet tomeer multivaans un savu vardu attaisno. reali jaskaatas , kam auto bus domaats, man vajadzeja gan maajas celtnieciibai, gan tapat pabraukaat pa eiropu un draugu pulkaa pa lv.. no mana veiglaa -bmw e46- protams nekas taads nesanaca, vot nopirku businu.... elektro ekstras so/so bet busam pietiek, vietas dafiga, ja vajag braucam 7 cilveeki uz kalnu vai arii nemu tos 2sed araa un eiroplate ar fliizem uz tonnu ielien un aizvest var.
iisak sakot- leets un labs auto, knabaa kapeikas 8-9litri un iet pietiekkoshio labi saviem 75zs. motors vienkaarsh, serviss lets, nem labpart leto dd un tikai kad ir kaadi -20 un vairaak ieleju paretam lukoilaa ziemas dd.
kad mekeelju sev busu arii skatijos tos mb un t4 ar 2,5tdi:
1.mb vito= nav dargs, bet galvenais ruuusee nejegaa, grab salons un remonti dargi kaa jau mersim. gaita miiksta un ekstras ok, bet... vsjo talak nestastu, man otru naudas rauseju (tads bmw 3.ser jau man ir) nevajag.
2. t4 2,5tdi= loti daudzi ir nokauti, ipashi tie kas riiga. tie tapat arii baroti ar to leto dd, bet sorre- 2,4d un 2,5tdi ir diena pret nakti. atbilstoshi- 2,5tdi kapriizs un cimperliigs motors. gan turbinas glucii, gan suknis, kas nu ir tas visneopatiikamaakais...
piemirsu pebilst, piekare t4 ir loti pat nadjoznaja, investiicijas ir nelielas, tie 200Ls gadaa, bet tas tomer ir buss un svara kategorija autinam arii cita, arii jarekinas ar to, ka vw, kas nav muuziigs
taa kaa labak ceko labu t4 un nem no vacijas pa tiesho, ja jau gribi 2,5tdi, rigaa nenem, bus baigaa laimes speele
p.s. vasaraa 2men mekleeju, NEVIENU normalu 2,5tdi 95-97.g. un normala cipara lidz 8-9eur neatradu, visi vai nu lietuviska, kur sisti, krasoti, parkrasoti un dumo, grab nejega vai kosmoss cipars ap 10eur.
Vēlos nedaudz atdzīvināt šo tēmu!Lūk paies vēl 5 gadi,ko ņemam T4 vietā????Man ir 2.4,pat bez el.logu cēlājiem,-gribēšu tikpat uzticamu kā tehniski,tā arī elektriski ?!Vienkāršu,uzticamu busiņu savam biznesam!Vai tiešām jau tagad būtu jāiepērk rezervē kāds 94*-lai stāv????Varētu taču VW turpināt izlaist vecās pārbaudītās vērtības vienā rūpnīcā un visi būtu apmierināti!
vito ir kruc, smuks utt.
bet Tev ar viņu jābrauc, un jāremontē... uzzini cik labam Vito pakaļējais pneimo maksā...
par Caravelle...
a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga
tadsjautues rakstīja: a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga
tad pērc tačku un bomzi...
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga
tad pērc tačku un bomzi...
tei jau droshvien tavi chomi kas stumjas pari tiltam uz tolmetu ritos agros, man nekas nav japeer
centis rakstīja: Vēlos nedaudz atdzīvināt šo tēmu!Lūk paies vēl 5 gadi,ko ņemam T4 vietā????Man ir 2.4,pat bez el.logu cēlājiem,-gribēšu tikpat uzticamu kā tehniski,tā arī elektriski ?!Vienkāršu,uzticamu busiņu savam biznesam!Vai tiešām jau tagad būtu jāiepērk rezervē kāds 94*-lai stāv????Varētu taču VW turpināt izlaist vecās pārbaudītās vērtības vienā rūpnīcā un visi būtu apmierināti!
Pēc 5 gadiem varēs ņemt šādu busiņu ar 102 zirgspēku 1,9 TDI, kuram tanī laikā būs 5-6 gadi:
Ma jau labāk patiktu reāli 2.5 l un ap 100 zs.Kur maza litrāža un liela jauda-tur elektronika bezjēgā.Runa jau ir par mehānisku transporta līdzekli ne kosmosa kuģi!Ko darīsiet ja 2.5 jaunais dīzelis -stāvvietā vairs nelec????Es savam T4 līdz vakaram(ļaunākajā gadījumā)vainu atradīšu,bet Jūs?Nu ļoti daudzi cilvēki-tie kuriem ar autiņu nav jāapliecinās citu acīs-vēlas sev vecos/labos dīzelīšus vai arī benzīnniekus bez kompjiem(un 4/6 kārtīgi resniem svečvadiem,normālu benzīna sūkni motora telpā u.t.t.)Es labāk brauktu ar vecā tipa motoru un bākā ielietu dārgu co2 neitralizātoru-būtu i man labi,i dabai.Patēriņš līdz šodienai taču nav īpaši mainījies,kādēļ tad tā jākompjutirizējas!!!!!!
Varbūt Jums ir zināmi busiņi-5-gadīgi,vienalga kādas markas,-kuri ir izturējuši laika pārbaudi?Eiropas.Es zinu ka tā-teikt darbam jāņem tik vācu ražojumi,Ford,VW,MB.Vairāk nezinu!!MB-visdārgākais ekspluatācijā,Fords(vismaz vecais)bija jāskrūvē visbiežāk no manis nosauktajiem,paliekVW.Tgad esot LT-ar priekšu velkošo-vai tā ir??Tas vāģis ir cieņā,taču neko vairāk arī nezinu.
Apgaismojiet par T4.
Lieta tāda, ka bračka sataisījies pirkt T4 Caravella 2,5 TDI ar 102 HP, 1997g bet tā kā iepriekš ar T4 busu neesam sastapušies tad nezinām arī raksturīgākās vainas, proti, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot šitādu auto, kas kādu laiku pa Latvijas ceļiem paripinājis un tāpat nav īsti skaidrs par to jauno priekšu ar slīpajiem lukturiem. No kura gada slīpie lukturi īsti parādās, jo ir redzēti 97 gada ar jauno purnu un 99.gada ar veco.
Tāpat ir dilēma vai pirkt T4 2,5 tdi(ap 97g) pa LV brauktu vai MERCEDES vito 110 vai 112 CDI (ap 98g) kas pa beļģiju braukājis.
T4 ir tādi papliki, kā jau VW, bet Vito jau gandrīz standartā nāk ar pilnu elektropaketi. Runā, ka Vito nav pats veiksmīgākais MB veidojums un T4 priekš LV ceļiem un vispār esot daudz piemērotāks. Runa ir par pasažieru versijām.
????????????????????