Priekškā ir testa braucieni domāti?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Priekškā ir testa braucieni domāti?
A ko tu tajā testa braucienā pāris stundās varēsi pamanīt vismaz 200 km jānobrauc, lai riktīgi saprastu kā ar nogurumu, komfortu, u.t.t.
Cik nu sievas senchi brauc - nav nekaadas vainas tam aparaatam, vieniigi kaarba diezgan iisa, kaa jau shaadam motorelim vareetu pienaakties.
Pretbukseeshanas sisteema diezgan bezjeedziiga braucot pa ledu, viss paareejais gan normas robezjaas. Jauns auto tomeer ir jauns auto ( man pasham veel pilniigs svezhaks nav bijis neviens), ar visu to ka vislaik braucu ar TOYO tiiri labi patika ta Skoda.
Darbā ir dienesta Corollas, jaunas. Likās, ka baigi OK, visi slavē, izturīga esot . Bet es ar saviem 1.90 kā līdz Daugavpilij un atpakaļ aizbraucu, domāju, ka mugura gabalos sadalīsies. A pa maziem gabaliem likās tīri nekas. Vot i testa brauciens. A mazie gabali ar nemaz tik mazi nav, tā pa Rīgu un rajonu
Kantoris lieto 3. gab Octavia 2 ar 1.6 MPI.
Problēmu ar dzinējiem nav bijis (auto jau iet 2 gadus)
Ja uzgriež virs 4000 rpm, tad tas dzinējs pat iet, ja pasēņo, uz šosejas var 5-6 litros iekļauties.
Vispār nekādu dižu problēmu ar Škodām nav bijis izņemot vidēji kretīnisko Karlo motors (noslodzes dēļ). Mašīnas pāris reizes tikušas dauzītas, ilgi jāgaida rindā etc.
Nobraukumi visām nu jau ir 60-100 000
Motors vecā labā konstrukcija. Bez kurināšanas nav skrējējs, pie 100 km/h piektajā 3000 apgr., kas jau akustiski traucē vairāk kā vējš un riepas. Pilsētā zem 10 l/100 nepalīdīsi. Sieva brauc ar analogu Golf V un tas tērē 11-12 l/100 km tīri pilsētas režīmā. Pats ņemtu ar 1,9TDI jo braucu ar tādu jauno Jetta. TDI pavisam cits cēliens un pilsētā 6,2 l/100 km.
Te ,,911,, lasītāju pieredzē rakstīja, ka tas auto ar 1,6 litru benzīnnieku esot baudāms...
VWfans rakstīja: Te ,,911,, lasītāju pieredzē rakstīja, ka tas auto ar 1,6 litru benzīnnieku esot baudāms...
www.iauto.lv/...
ZeeBee taa tava baudaamiiba
Magistrs rakstīja:
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Spriežot pēc tā, cik slikta ir RS versija, 1.6 nebūs labāks.
Tu esi braucis ar RS versiju, ka tik gudri raksti? Man tā mašīna ir, un nav nekādu probl;emu, tikai kvēpu filtrs besī ārā.
superb rakstīja: Motors vecā labā konstrukcija. Bez kurināšanas nav skrējējs, pie 100 km/h piektajā 3000 apgr., kas jau akustiski traucē vairāk kā vējš un riepas. Pilsētā zem 10 l/100 nepalīdīsi. Sieva brauc ar analogu Golf V un tas tērē 11-12 l/100 km tīri pilsētas režīmā. Pats ņemtu ar 1,9TDI jo braucu ar tādu jauno Jetta. TDI pavisam cits cēliens un pilsētā 6,2 l/100 km.
Palasoties šitādus tekstus, sāk likties, ka jaunie VAG veidojumi ar 1.6 ir fufelis un trešais golfs ar 1.6 ir labāks
Nevajag, neiesaku to mašīnu, un ne jau tādēļ, ka nosaukums kā trolejbusam. Pec gada ekspluatācijas jūties kā vecā pasātā kas nobraucis daudzus tūkstošus. Remonta izmaksas priekš tāda auto neadekvātas + nejēdzīgais neko nevarošais karlo motors. Škoda ir lēta ilūzija par vācu kvalitāti.
Tad labāk nopirkt Opel Vectra, kas reāli ir daudz labāka visādā ziņā. Man ir bijusi iespēja lietot abas pieminētās mašīnas ilgāku laiku, un lai arī Opelim ir dažas kaitinošas un drusku neizprotamas lietas, tā ir vācu mašīna, kas ir cenas un kvalitātes apvienojums.
Nepilnu gadu braucu ar 1,9TDI Elegance O2. Pagaidām esmu ļoti apmierināts(atšķirībā no iepriekšējās Mazda3). Nekas plīsis nav un cerams iekš Karlo vajadzēs iegriezties tikai obligātajās apkopēs. Kad pirku, testēju arī 1,6l. Nu galīgi nevelk viņš to lielo kasti. Un kaut arī gadā nebraucu ne tik daudz(ap 20tk) lai ņemtu dīzeli, bet cēliens un braukšanas prieks dīzelim daudz labāks. Bet tagad jau jaunais 1.8TSI parādījies, kurš cenā ir starp 1,6l un 1,9TDI, kuri abi jau ir stipri novecojuši dzinēji, cik saprotu.. reku čehu saitā ir video ar 1,8 testu- zeel tik ka čehiski:
un vispār, iesaku iegriezties iekš www.briskoda.net/...
Bannijs rakstīja:... Bet tagad jau jaunais 1.8TSI parādījies, kurš cenā ir starp 1,6l un 1,9TDI, kuri abi jau ir stipri novecojuši dzinēji, cik saprotu...
tas it kā "morāli novecojušais" 1.9 TDi varētu būt pagalam labs dzinējs... parasti visas ziepes sākas ar jaunievedumiem...
un nepārtraukti dzīties pēc pēdējām tehnoloģijām (jauns telefons, cic dzinējs, jauna plazma (ar pārdesmit jaunām funkcijām kuras tā kā tā neizmantosi un, lai par tām neaizmirstu nenoplēs uzlīmes no ekrāna)) ir necienīt savu maku...
Mašīnai nav ne vainas,es gan ņemtu drusku lielāku motoru.Tikai par dīlerservisu esmu dzirdējis vairāk sliktas atsauksmes nekā labas.
darbā ir - pilnīgs mironis, kas daudz ēd degvielu. bet tā auto nav ne vainas. bija lietošanā 1.9tdi
ja vēlies sīkāku raskladu, uzsit uz PM man. iedošu nr, uzzvanīsi. bet nekādā gadījumā neņem benzīnu, tikai un vienīgi tdi, jo combi pilna masa ir 1800 kg.
starp citu, ir uz tirgošanu 2005. gada 1.6 combi slapja asfalta krāsā. noskrējiens tikai 40 000. no ekstrām arī šis tas ir.
te vienai ir sludeklis
tad vēl ir sedans, 1.9 tdi tā paša gada, ar āķi
Modricimus rakstīja: starp citu, ir uz tirgošanu 2005. gada 1.6 combi slapja asfalta krāsā. noskrējiens tikai 40 000. no ekstrām arī šis tas ir.
te vienai ir sludeklis
ss.ss.lv/...
tad vēl ir sedans, 1.9 tdi tā paša gada, ar āķi
tai ss bildē ir slapja asfalta krāsa?
laikam esmu daltonjiks
Pieklibo viņiem krāsu nosaukumi- tonis, ko normāli cilvēki sauktu par zilu, papīros skaitās pelēka toņmaiņas
konkrētais tonis, manuprāt, saucās gaiši pelēka..
Bet ja par tēmu: mazs motorelis priekš tādas kulbas. Apdzīšanas pasākumi diezgan aizraujoši, grieze kā GAZ24- apgriezienu skaitam nav nozīmes. No 3 zināmajām, vienai reizēm Raini laiž elektronika. Atsevišķos gadījumos noslāpējot izdziest panelis, palīdz durvju atvēršana/aizvēršana, pēc tam kompis smuki noresetojies..
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.
Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.
staar rakstīja:
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.
Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.
Pričom tev tie zirgi? Kā viens cilvēks saka - pērkam zs, braucam ar nm. Ko tas dod, ka tur ir tie 102 zirgi? Es uz šosejas ar savu 20 gadīgo šrotu, kura nokautajam 1.8 motoriņam pirms 20 gadiem bija 88 lopi, apdzenu mierīgāk
msh rakstīja:
staar rakstīja:
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.
Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.
Pričom tev tie zirgi? Kā viens cilvēks saka - pērkam zs, braucam ar nm. Ko tas dod, ka tur ir tie 102 zirgi? Es uz šosejas ar savu 20 gadīgo šrotu, kura nokautajam 1.8 motoriņam pirms 20 gadiem bija 88 lopi, apdzenu mierīgāk
zirgi pri tom, ka info par NM nav un tam arī nav nozīmes, jo ideja bija tāda, ka pie maziem apgriezieniem tas auto pret kalnu mirst nost ar visiem 102 zs . Tur nu arī saistība ar NM, bet kas attiecas uz vecajiem šrotiem, tad viņiem tā pašmasa ir līdz štukai. Man pašam savulaik bija 1,8S kupejnieks un ar apdzīšanu problemu nebija, bet pašmasa tam auto bija, ja nemaldos, ap 950 kg. Tur arī atbilde kapēc var apdzīt. Es personīgi izvēlētos dīzeļ oktaviju tieši dēļ NM un ekonomijas
, bet cik sapratu autors grib benzīnieku.
Škoda Octavia Combi 1.6i
Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.