Cikicaki rakstīja: nu ja pašlaik beidzasapdrošināšana, un vajadzētu tā kā jaunu, bet kāpēc tik krasas cenu atšķirības octa polisēm no 40 -70 lvl. Vai kādam ir atsauksmes par Baltijas apdoršināšanas namu, if, baltikums.
Ko jūs ieteiktu?
lētāko.
Cikicaki rakstīja: nu ja pašlaik beidzasapdrošināšana, un vajadzētu tā kā jaunu, bet kāpēc tik krasas cenu atšķirības octa polisēm no 40 -70 lvl. Vai kādam ir atsauksmes par Baltijas apdoršināšanas namu, if, baltikums.
Ko jūs ieteiktu?
lētāko.
OCTA nem kur lētāk, ne jau tev būs jāpi.... ar viņiem. tb apdrošinātājiem
Cikicaki rakstīja: nu ja pašlaik beidzasapdrošināšana, un vajadzētu tā kā jaunu, bet kāpēc tik krasas cenu atšķirības octa polisēm no 40 -70 lvl. Vai kādam ir atsauksmes par Baltijas apdoršināšanas namu, if, baltikums.
Ko jūs ieteiktu?
Man kopaa ar autolizinga reekjinu atnaaca reklaama par kautkaadiem apdrosjinaasjnas brokeriem www.e24.lv leetaakais sanaaca kautkaads Gje...(?) gan Baltai, gan IFam sanaaca daargaak...
CRDI rakstīja: OCTA nem kur lētāk, ne jau tev būs jāpi.... ar viņiem. tb apdrošinātājiem
līdz brīdim, kāmēr tavs mīļais jaukais lētais apdrošinātājs nesāks vērsties pret tevi ar regresa prasību
DeaDMoroZZZ rakstīja:
CRDI rakstīja: OCTA nem kur lētāk, ne jau tev būs jāpi.... ar viņiem. tb apdrošinātājiem
līdz brīdim, kāmēr tavs mīļais jaukais lētais apdrošinātājs nesāks vērsties pret tevi ar regresa prasību
Nu uzto ir spējigi ne tikai lētie... tāpat darās ari dargie.. man starp citu nemaz nav tas lētais apdrosinatajs..
Vai regresu var veerst tikkai ja ir shmiga waj buutiski paarkaapti CSN , jeb kaa citaadi veel var atrauties regresaa ???
Mans bijušais klasesbiedrs paklausīja draudzeni ("brauc, tā būs ātrāk") un brauca pa vienvirziena ielu pretējā virzienā, līdz viņam ieskrēja sānos, nedodot ceļu - respektīvi ieskrējējs nevarēja iedomāties, ka kāds idiots brauks pretējā virzienā. Šis joks viņam izmaksāja 2k vai 3k Ls, ko piedzina apdrošinātāji + sava auto remonts. Domāju, ka par agresīvu braukšanu, jo CP to spēs pierādīt, arī varētu sanākt šādi. Tā kā smagi jāpiedomā pie tā, kas tiek darīts + jāpalasa OCTA noteikumi.
www.neparmaksa.lv - oktu kalkulators visos kantoros. Jaanjem leetaakais, tikai ne balvaa un baltikumaa. Bet cenas toch shokee un diapazons kaadaa taas grozaas. Pirms gada pa pusgadu samaksaaju 45Ls, tad pa naakammo pusgadu 54Ls, tagad 69- 123Ls Un tas njemot veeraa ka nav nekaadi podi bijushi savaariiti. epal vienkaarshi tos monoplistus...
Par regresa tiesībām saskaņā ar Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības
obligātās apdrošināšanas likum ir šādi:
41.pants. Apdrošinātāja un Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja regresa prasība
(1) Apdrošinātājs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret:
1) transportlīdzekļa vadītāju, kas ceļu satiksmes negadījumā nodarījis zaudējumus trešajai personai, ja tas:
a) vadījis transportlīdzekli, būdams alkoholisko dzērienu, narkotisko, psihotoksisko, psihotropo vai citu apreibinošu vielu iespaidā,
b) vadījis transportlīdzekli bez tiesībām vadīt attiecīgās kategorijas transportlīdzekli,
c) pēc ceļu satiksmes negadījuma, neievērojot šajā likumā vai citos normatīvajos aktos noteiktās prasības, atstājis notikuma vietu vai izvairījies no noteiktā kārtībā izdarāmās pārbaudes alkoholisko dzērienu, narkotisko, psihotoksisko, psihotropo vai citu apreibinošu vielu iespaida konstatēšanai, vai šīs vielas lietojis pēc ceļu satiksmes negadījuma līdz attiecīgajai pārbaudei,
d) nav iesniedzis aizpildītu saskaņoto paziņojumu šajā likumā noteiktajā kārtībā vai nav sniedzis informāciju par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem apdrošinātājam pēc tā pieprasījuma;
2) ceļu satiksmes negadījumā zaudējumu nodarījušā transportlīdzekļa īpašnieku vai — transportlīdzekļa līzinga gadījumā — līzinga ņēmēju, ja:
a) tas apdrošināšanas līgumā noteiktajā termiņā nav samaksājis apdrošināšanas prēmiju,
b) transportlīdzekļa vadītājs, kas ceļu satiksmes negadījumā nodarījis zaudējumus trešajai personai, nav iesniedzis aizpildītu saskaņoto paziņojumu šajā likumā noteiktajā kārtībā vai nav sniedzis informāciju par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem apdrošinātājam pēc tā pieprasījuma un zaudējumu piedziņa no transportlīdzekļa vadītāja nav iespējama,
c) transportlīdzekļa vadītājs, neievērojot šajā likumā vai citos normatīvajos aktos noteiktās prasības, atstājis notikuma vietu un konkrētā persona, kura vadījusi transportlīdzekli ceļu satiksmes negadījuma brīdī, nav noskaidrota,
d) transportlīdzeklim nav noteiktajā kārtībā izdarīta valsts tehniskā apskate un ceļu satiksmes negadījumā nodarītajam zaudējumam ir cēlonisks sakars ar transportlīdzekļa tehnisko stāvokli;
3) ceļa īpašnieku (pārvaldītāju), ja apdrošinātājs tā vietā ir atlīdzinājis ceļu satiksmes negadījumā nodarītos zaudējumus;
4) personu, kura zaudējumu nodarījusi ar ļaunu nolūku;
5) tirdzniecības uzņēmumu (komersantu), ja tas nav ievērojis šā likuma 5.panta pirmās daļas 3.punktā noteikto kārtību, kādā pārdošanai paredzētie transportlīdzekļi piedalās ceļu satiksmē.
(2) Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret:
1) ceļu satiksmes negadījumā zaudējumu nodarījušā transportlīdzekļa īpašnieku vai — transportlīdzekļa līzinga gadījumā — līzinga ņēmēju, ja tas nav apdrošinājis īpašnieka civiltiesisko atbildību, vai pret šā transportlīdzekļa tiesīgo lietotāju;
2) transportlīdzekļa vadītāju, ja transportlīdzeklis iegūts ar prettiesiskām darbībām;
3) apdrošinātāju, ja tiek noskaidrots transportlīdzeklis, kas nodarījis zaudējumu, un pienākums izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību bija apdrošinātājam;
4) apdrošinātāju, ja apdrošināšanas atlīdzība izmaksāta šā likuma 51.panta piektajā daļā minētajā gadījumā un pienākums izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību bija apdrošinātājam;
5) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja triju mēnešu laikā no šā likuma 36.panta ceturtajā daļā minētā rakstveida pieteikuma saņemšanas dienas ārvalsts apdrošinātājs, kurš apdrošinājis zaudējumu nodarījušā transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesisko atbildību, vai tā pārstāvis nav nosūtījis rakstveida informāciju apdrošināšanas atlīdzības pieprasītājam (Latvijas Republikā dzīvojošai personai, kura cēlusi prasību pret ārvalsts apdrošinātāju sakarā ar šajā valstī notikušo apdrošināšanas gadījumu);
6) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja šīs valsts apdrošinātājs nav iecēlis pārstāvi Latvijas Republikā un šajā valstī notikušā apdrošināšanas gadījumā ir cietusi Latvijas Republikā dzīvojoša persona;
7) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja zaudējumus nodarījis šajā valstī reģistrēts transportlīdzeklis, kura īpašnieka civiltiesiskās atbildības apdrošinātāju nav iespējams noskaidrot divu mēnešu laikā pēc apdrošināšanas gadījuma, kurā ir cietusi Latvijas Republikā dzīvojoša persona;
Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja šajā valstī ir noticis apdrošināšanas gadījums, kurā cietusi Latvijas Republikā dzīvojoša persona, bet transportlīdzekli nav iespējams noskaidrot;
9) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja zaudējumus Latvijas Republikā dzīvojošai personai sakarā ar attiecīgajā valstī notikušo apdrošināšanas gadījumu nodarījis ārpus Eiropas Ekonomikas zonas valstīm reģistrēts transportlīdzeklis, kura īpašnieka civiltiesiskās atbildības apdrošinātāju nav iespējams noskaidrot divu mēnešu laikā pēc ceļu satiksmes negadījuma.
(3) Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību arī starptautiskajos līgumos paredzētajos gadījumos.
(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 27.09.2007. likumu)
Ļoti vienkārši - katram normālam apdrošināšanas kantorim mājaslapā ir OCTA kalkulatori - ieraksti savus datus un ņem lētāko . Cenu amplitīda patiešām iespaidīga - meklēju savam Trans Sportam - pačekoju visus un sanāca uz pusi lētāk . Vēl jau arī opcija - pārcelt labāko Bonus-malus klasi no jau nepiederoša auto uz vajadzīgo/esošo . Balta , balva , bta , ban , if , ergo . Paskaties , salīdzini .
Arsmens rakstīja: www.neparmaksa.lv - oktu kalkulators visos kantoros.
Iekš eagents.lv/... vairāk kantoru, bet arī ne visi
Man vienkāršākais variants liekas atrast brokeri, kurš izrot lētāko piedāvājumu OCTA, gan izdevīgāko KASKO.
Brokeri, cik esmu intereseejies, laikam ka polisi ne mazaak kaa uz 9 meeneshiem vai pat gadu, un tas uzcenojums jamajiem sanaak taads, ka finaalaa izdeviigaak ir pa celjam paaris vietaas paintereseeties un padarbinaat OCTA kalkulatorus..
Apd*rsinaataaji jau nau mulkji, vinji polisi akujenna leetaak (50, un vairaak %) nedos kaut kaadam brokerim, lai veel jamais vareetu uzvaariities un apd*rsinaataajiem pazaak pikjis paliktu....
Pats es arī izmantoju brokera pakalpojumus. Kaut kādos kalkulatoros ieskatos tikai intereses pēc. Nekad vēl neesmu atradis lētāku piedāvājumu kā brokers piedāvā (tādu pašu gan).
Ozz, brokerism vienalga uz cik ilgu laiku ņem polisi (varbūt kāds kantoris ir izdomājis ierobežojumu, mans nē), viņam vienkārši par to pašu darbu sanaks mazāki ienākumi, jo viņš saņem % no prēmijas. Un uz octām tas % ir ļoti mazs.
Apdrošinatajs brokerim dod atlaidi tipa kā vairumtirgotājam.
2 Ugga
jaa, protams, par to arii raidiijums....
Brokeris nav tas cilveeks, kurš dabuus radikaali leetaak...
Brokeris klaat pievediis, tas jaa....iespeejams, ka arii aarpus normaalaa darbalaika beigaam...
Brokers vēl var iedot atlaidi uz savas peļņas rēķina bet liekas, ka ne vairāk.
aeg pilniga taisniba,sazinajos ar LTAB,vecajam auto bija 16 klase jaunajam 5 klase.Salaida kopa un tagad maksaju pec 12 klases.Jaieprieks par 3 menesiem maksaju 45ls tad tagad par gadu tikai 65ls.
Vispār diezgan dīvaina situācija, pirms nepilna gada jaunam auto uz gadu OCTA maksāja ~55Ls.
Tagad, kad vēl vecā polise derīga tie kalkulatori rāda cenu 130-170Ls par gadu. Kādā sakarā tā?
Nekādas klašu pārnešanas vai negadījumi nav bijuši vispār, bet CSN pārkāpums gan(tas jau neietekmē OCTA cenas?)
Man tas pats. cena no 60 ls pieauga uz 130 - 230 ls Aprīlī beidzas apdrošināšana un tad redzēs kā būs.
Vienīgi - kad pēc gada beidzās un ja nav negadījumi tad tad cena būs mazāka nekā rakstīts šobrīd, jo bonus-malus klase uzlabosies.
OCTA parkapumi neietekme,bet cela negadijumi gan.Ar man piederosu auto avarija bija kaut kad pirms 6 vai 7 gadiem un vel joprojam to piemin.
Par to ko es minēju, tad auto ir mazāk par gadu un nekādi negadījumi nav bijuši, bet kalkulators rāda cenu 3X lielāku nekā polise pirkta pirms nepilna gada.
Vai tiešām cenas ir augušas no 55Ls līdz 130Ls 10 mēnešu laikā?
orion rakstīja: Par to ko es minēju, tad auto ir mazāk par gadu un nekādi negadījumi nav bijuši, bet kalkulators rāda cenu 3X lielāku nekā polise pirkta pirms nepilna gada.
Vai tiešām cenas ir augušas no 55Ls līdz 130Ls 10 mēnešu laikā?
Jā, un augs vasarā vēl reiz 2 apmēram.
Jo jaunāks autoparks būs iekš LV, jo dārgāka būs OCTA. Proti, ja kāds mudaks ar 1980 gada autiņu ar OCTA par 50Ls gadā ieskrien iekš Lexus LS 600 (remonts piemēram 10000 LVL), apdrošinātājam 9950 LVL zaudējumi. A no kā maxāt???
Jā ,tiešām drošiniet uzreiz uz gadu! Cenas šogad augs!!
Un obligāti vajag izmantot OCTA kompāniju kalkulatorus, jo man BMW 320d 1999.gads, 7. bonus klase, uz gadu ir 58Ls līdz 110Ls!!
Lētākā kompānija man ir BALTIKUMS!
kad drošinājos, lētākais bija Baltikums +vēl paši uz māju pieveda klāt pēc dažām stundām (pasūtīju internetā).
Un tas, ka daži te baida par regresu, nav jāņem vērā . Sen jau beigušies laiki, kad dažas kompānijas izdomāja visādus kreisos ieganstus, lai neatmaksātu vai samazinātu atlīdzību, piemēram, pat gadījumā, ja brauc pa galveno, bet viens muļķis iebrauc sānos, tad kādreiz negribēja maksāt, jo redz, arī pa galveno braucos ir jāskatās apkārt. Tagad neesmu dzirdējis, ka ar šādiem izdomājumiem "atšūtu" cietušo. Taču, vienlaicīgi arī sakārtotība šajā jomā ceļ cenas (; + paliek taču arī LTAB, kur žēloties.
Apdrošināšana - OCTA
nu ja pašlaik beidzasapdrošināšana, un vajadzētu tā kā jaunu, bet kāpēc tik krasas cenu atšķirības octa polisēm no 40 -70 lvl. Vai kādam ir atsauksmes par Baltijas apdoršināšanas namu, if, baltikums.
Ko jūs ieteiktu?