Pirmdienis rakstīja:
Pirmais rakstīja: neesi vēl pamanījis, ka zigis apgalvo, ka mērcēdesas joprojām ir vienīgie, kam ir tāda tehnoloģija
pierādi, ka esmu to teicis
tehnoloģija viena- nosaukumi katrai markai savi
P.S> renaults= ehh...labāk būtu turpinājuši vīnu taisīt ...
tev gan vajadzēja zināt, ka čīles un austrālijas vīni jau sen ir galvastiesu pārāki par franču
Nekvalitatīvs dīzelis????
Laiki grūti, tāpēc tēma radās. Lieta tāda, ka mans 2,5 TDi 140 zs (A6 C4) līdz šim bija lietojis tikai Nestes produktu. Un motors zemi kārpīja, vnk ātrumu uzņēma ar glanci. Nu bet pašlaik, sakarā ar finansu krīzi ne tikai valstī, ielēju Krievijas pierobežas DUS produkciju. Neteikšu, ka neiet, kad uzspiež lido, bet... nu nav tā viegluma un glances
Gurdenāks palicis. Patēriņš pat ļoti OK. Varbūt sagadīšanās, izlīda cita vaina
??? Slikts benzīns - skaidrs, oktānskaitlis neiztur kritiku, motors mokās. Bet dīzelim ta it kā vienalga, kad gaiss saspiests, iepūš iekšā un uzliesmo. Esmu pat dzirdējis, ka dažu kuģu dīzeļus uz soļarku tikai iesilda, tālāk baro ar mazutu (sanāk vēl ekonomiskāk, jo siltumspēja mazutam ir vēl lielāka nekā dīzelim).
Kādi faktori var noteikt dīzeļdegvielas kvalitāti un tās ietekmi uz dzinēja darbību? Vai tas var ietekmēt dzinēja resursu? Neiet runa protams par gadījumiem, kad filtru aizsit ciet netīra degviela.
P.S. Lūdzu neuzskatīt to par Nestes reklāmu
, domāju ka citos Latvijas DUS-os nav DD sliktāka.
P.P.S. Tos, kas nezina, kā dīzeļdzinējs darbojas, lūdzu neizteikties![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)