Nekvalitatīvs dīzelis????

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004

Laiki grūti, tāpēc tēma radās. Lieta tāda, ka mans 2,5 TDi 140 zs (A6 C4) līdz šim bija lietojis tikai Nestes produktu. Un motors zemi kārpīja, vnk ātrumu uzņēma ar glanci. Nu bet pašlaik, sakarā ar finansu krīzi ne tikai valstī, ielēju Krievijas pierobežas DUS produkciju. Neteikšu, ka neiet, kad uzspiež lido, bet... nu nav tā viegluma un glances Gurdenāks palicis. Patēriņš pat ļoti OK. Varbūt sagadīšanās, izlīda cita vaina ??? Slikts benzīns - skaidrs, oktānskaitlis neiztur kritiku, motors mokās. Bet dīzelim ta it kā vienalga, kad gaiss saspiests, iepūš iekšā un uzliesmo. Esmu pat dzirdējis, ka dažu kuģu dīzeļus uz soļarku tikai iesilda, tālāk baro ar mazutu (sanāk vēl ekonomiskāk, jo siltumspēja mazutam ir vēl lielāka nekā dīzelim).

Kādi faktori var noteikt dīzeļdegvielas kvalitāti un tās ietekmi uz dzinēja darbību? Vai tas var ietekmēt dzinēja resursu? Neiet runa protams par gadījumiem, kad filtru aizsit ciet netīra degviela.

P.S. Lūdzu neuzskatīt to par Nestes reklāmu, domāju ka citos Latvijas DUS-os nav DD sliktāka.

P.P.S. Tos, kas nezina, kā dīzeļdzinējs darbojas, lūdzu neizteikties

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Pirmais rakstīja: neesi vēl pamanījis, ka zigis apgalvo, ka mērcēdesas joprojām ir vienīgie, kam ir tāda tehnoloģija

pierādi, ka esmu to teicis

tehnoloģija viena- nosaukumi katrai markai savi

P.S> renaults= ehh...labāk būtu turpinājuši vīnu taisīt ...

tev gan vajadzēja zināt, ka čīles un austrālijas vīni jau sen ir galvastiesu pārāki par franču

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Yetti rakstīja: Tavs un SZ dialogs varētu būt Tavā dušā... a te sakod zobus un ciet...

vairāk par Pirmā monologu un apšļakstītām flīzēm gan tur nesanāktu

da labi netaisnojies...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: mana tarataika peec pirmajaam kveelsveceem lec...

ar to aukstumu laikam bija, ka videi buutu veelams buut siltai, lai degviela sanaak gaazveida, nevis pilienveida...ja tu to vari nodrosinaat un cilindros ir kompresija un ir laba degviela-kaapee ne

varu nomierinaat, ka auksts benziinieks ar ne vienmeer lec ideaali

Acīmredzot te cilvēki nesaprot, kas ir PUSapgrieziens. Lai pielektu no PUSapgrieziena - ir jānostrādā pirmajam un vienīgajam cilindram, kas vispār nokļūst darba gājienā! Jebkuram pastāvējušam dīzelim vajadzēs 2-3 apgriezienus, lai dabūtu pietiekamu kompresiju. Un tieši no tiem 0,5 līdz 2-3 apgriezieniem ir milzīga starpība ja tas ir traktora dīzelis ar vecu akumulatoru.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: mana tarataika peec pirmajaam kveelsveceem lec...

ar to aukstumu laikam bija, ka videi buutu veelams buut siltai, lai degviela sanaak gaazveida, nevis pilienveida...ja tu to vari nodrosinaat un cilindros ir kompresija un ir laba degviela-kaapee ne

varu nomierinaat, ka auksts benziinieks ar ne vienmeer lec ideaali

mans renaults gan nelec no pusapgrieziena, vismaz man tā pēc skaņas liekas.... ir tā ž-ž-žnnnnnnn

bet varbūt tas starteris dot to skaņu....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Ozz rakstīja: mana tarataika peec pirmajaam kveelsveceem lec...

ar to aukstumu laikam bija, ka videi buutu veelams buut siltai, lai degviela sanaak gaazveida, nevis pilienveida...ja tu to vari nodrosinaat un cilindros ir kompresija un ir laba degviela-kaapee ne

varu nomierinaat, ka auksts benziinieks ar ne vienmeer lec ideaali

Acīmredzot te cilvēki nesaprot, kas ir PUSapgrieziens. Lai pielektu no PUSapgrieziena - ir jānostrādā pirmajam un vienīgajam cilindram, kas vispār nokļūst darba gājienā! Jebkuram pastāvējušam dīzelim vajadzēs 2-3 apgriezienus, lai dabūtu pietiekamu kompresiju. Un tieši no tiem 0,5 līdz 2-3 apgriezieniem ir milzīga starpība ja tas ir traktora dīzelis ar vecu akumulatoru.

davaj brauc šurpu - skaitīsim apgriezienus

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Ozz rakstīja: mana tarataika peec pirmajaam kveelsveceem lec...

ar to aukstumu laikam bija, ka videi buutu veelams buut siltai, lai degviela sanaak gaazveida, nevis pilienveida...ja tu to vari nodrosinaat un cilindros ir kompresija un ir laba degviela-kaapee ne

varu nomierinaat, ka auksts benziinieks ar ne vienmeer lec ideaali

Acīmredzot te cilvēki nesaprot, kas ir PUSapgrieziens. Lai pielektu no PUSapgrieziena - ir jānostrādā pirmajam un vienīgajam cilindram, kas vispār nokļūst darba gājienā! Jebkuram pastāvējušam dīzelim vajadzēs 2-3 apgriezienus, lai dabūtu pietiekamu kompresiju. Un tieši no tiem 0,5 līdz 2-3 apgriezieniem ir milzīga starpība ja tas ir traktora dīzelis ar vecu akumulatoru.

Kompresija manupraat nesummeejas....

kaa paver kaadu vaarstu, taa šii cušš un aaraa>

Vai ta ne

ibo sanaak ka ja pabrauc taalaaku gabalinju, tad motors var uzspraagt

Man liekas, ka Tev to diesel saabu buus iesmeereejuši, pagaani taadi...

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: da labi netaisnojies...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

3) es ESMU redzējis traktoru, kuram katru reizi pirms palaišanas ir ar rokas sūknīti jāpadročī biški līdz raksturīgās skaņas iegūšanai.... bet visā savā mūžā VIENU REIZI.... rezultātā traktorists nosipās nedēļu un sataisīja...

visiem pārējiem redzētajiem traktoriem ir bijis Yonāsa pieminētais pusapgrieziens...

Atrodi labāk kaut vienu un kaut vai vieglo dīzeli, kas auksts patiešām lektu no puspagrieziena...

man , piem., nau jaameklee , man taac ir i-CTDI

P.S. man visi 'leca' no 1/2 apgrieziena , iznjemot golpu , tas tik no 1,5 apgrieziem 'leca'

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

3) es ESMU redzējis traktoru, kuram katru reizi pirms palaišanas ir ar rokas sūknīti jāpadročī biški līdz raksturīgās skaņas iegūšanai.... bet visā savā mūžā VIENU REIZI.... rezultātā traktorists nosipās nedēļu un sataisīja...

visiem pārējiem redzētajiem traktoriem ir bijis Yonāsa pieminētais pusapgrieziens...

Atrodi labāk kaut vienu un kaut vai vieglo dīzeli, kas auksts patiešām lektu no puspagrieziena...

man , piem., nau jaameklee , man taac ir i-CTDI

P.S. man visi 'leca' no 1/2 apgrieziena , iznjemot golpu , tas tik no 1,5 apgrieziem 'leca'

Parādīsi? Un kas būs, ja nepieleks?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Ozz rakstīja:

Vai es kaut ko nesaprotu

degvielu vajag labi samaisiit ar gaisu lai taa aizdegtos...manupraat 4 taktu dzineejs taapeec arii bija 4 taktu, ka degvielu neizsmidzina un neaizdedzina vienas virzuļa takts laikaa...

resp divtakteris ar lejupejošo virzuļa kustiibu iesuuc degmaisiijumu kas sagatavots caur karburatoru, un augšupejošaas takts laika aizdedzina...

visiem 4 taktu dzineejiem bija ka virzulis veic veel vienu augšā lejā takti kaa laikaa samaisa degvielu ar gaisu...

palabojiet mani....

Pēc degmaisījuma sagatavošanas vietas dalās 2 dalās - ārpus cilindra (karbulis, monošprice, netiešā iešprice) un cilindrā (dīzelis, tiešā benz, iešprice).

4 takteris:1. ieplūde;2.kompresija un aizdedze;3.darba takts;4. izplūde

2takteris: 1. Virzulis iet uz leju - darba taksts, izplūde un daļēja iepļūde (t.s. cilindra skalošana) vienlaicīgi,;2. virz. uz augšu - daļēji ieplūde, kompresija un aizdedze..

2 taktera virzulis degmaisījumu neiesūc, to no kartera cilindrā iespiež specifiski izveidota kloķene.

Tas attiecas uz benzīna divtakteri ar karburatoru.

Divtaktu dīzelis mazliet atšķiras.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@

a mans renaults ~gadu jaaja praatu - uzpumpeeshanas 'bumbierii' pirms degvielas filtra , plaisinja bij iemetusies bik gaisu pietravija , briizjiem zuda jauda, raustijaas utt . neviens paargudrais serviss nevareeja 'atkost' iemeslu , naxrenizeejaam to dranjkji ( jauns 120,-ls + jaapasuuta ) tagadinj viss kedaa , 1/2 abaroc un uz priekshu ar dziesmaam

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

3) es ESMU redzējis traktoru, kuram katru reizi pirms palaišanas ir ar rokas sūknīti jāpadročī biški līdz raksturīgās skaņas iegūšanai.... bet visā savā mūžā VIENU REIZI.... rezultātā traktorists nosipās nedēļu un sataisīja...

visiem pārējiem redzētajiem traktoriem ir bijis Yonāsa pieminētais pusapgrieziens...

Atrodi labāk kaut vienu un kaut vai vieglo dīzeli, kas auksts patiešām lektu no puspagrieziena...

man , piem., nau jaameklee , man taac ir i-CTDI

P.S. man visi 'leca' no 1/2 apgrieziena , iznjemot golpu , tas tik no 1,5 apgrieziem 'leca'

Parādīsi? Un kas būs, ja nepieleks?

a kam jaabuut ?

iebrauc , agraa veesaa riitaa Bensoonaa , pasaki ka dikti gribi diizeli paproveet un paarliecinies ir taa waj nava

P.S. beigaas pat golps leca no 1/2 abarota - iepumpeeja vinjam 'smadenees' TDI automaata starta programmu un shas 'sanjeemaas'

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Seene rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

3) es ESMU redzējis traktoru, kuram katru reizi pirms palaišanas ir ar rokas sūknīti jāpadročī biški līdz raksturīgās skaņas iegūšanai.... bet visā savā mūžā VIENU REIZI.... rezultātā traktorists nosipās nedēļu un sataisīja...

visiem pārējiem redzētajiem traktoriem ir bijis Yonāsa pieminētais pusapgrieziens...

Atrodi labāk kaut vienu un kaut vai vieglo dīzeli, kas auksts patiešām lektu no puspagrieziena...

man , piem., nau jaameklee , man taac ir i-CTDI

P.S. man visi 'leca' no 1/2 apgrieziena , iznjemot golpu , tas tik no 1,5 apgrieziem 'leca'

Parādīsi? Un kas būs, ja nepieleks?

a kam jaabuut ?

iebrauc , agraa veesaa riitaa Bensoonaa , pasaki ka dikti gribi diizeli paproveet un paarliecinies ir taa waj nava

P.S. beigaas pat golps leca no 1/2 abarota - iepumpeeja vinjam 'smadenees' TDI automaata starta programmu un shas 'sanjeemaas'

Esmu jau pārliecinājies, ka tā NAV. Ne tieši Bensonā bet ar gana daudz jauniem dīzeļiem. Tādēļ gribētu redzēt, kam tā IR. Ļoti šaubos, ka tieši Honda ir tik īpaša.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

joprojām uzstāju, ka CDI rullez un visi V6 un V8 iet atpūsties pie Rubesas

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

principā, gāzes iekārtas rulzz vēl vairāk.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Seene ej bekot nava mana vaina ka teu ira nepaveicies

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: joprojām uzstāju, ka CDI rullez un visi V6 un V8 iet atpūsties pie Rubesas

A ko tad ja ir V6 CDI?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Seene ej bekot nava mana vaina ka teu ira nepaveicies

Nepaveicies, jo māku skaitīt? Nu jā - savā ziņa grūtāk ir.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Pirmais rakstīja: kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@

a mans renaults ~gadu jaaja praatu - uzpumpeeshanas 'bumbierii' pirms degvielas filtra , plaisinja bij iemetusies bik gaisu pietravija , briizjiem zuda jauda, raustijaas utt . neviens paargudrais serviss nevareeja 'atkost' iemeslu , naxrenizeejaam to dranjkji ( jauns 120,-ls + jaapasuuta ) tagadinj viss kedaa , 1/2 abaroc un uz priekshu ar dziesmaam

šitādas plaisiņas neviens serviss nevar nodiagnosticēt, jo kompis neko nerāda

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: principā, gāzes iekārtas rulzz vēl vairāk.

kļīst baumas, ka mērcēdesu motori ir pārāk vārgi lai viņiem stutētu virsū gāzi

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Pirmais rakstīja: kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@

a mans renaults ~gadu jaaja praatu - uzpumpeeshanas 'bumbierii' pirms degvielas filtra , plaisinja bij iemetusies bik gaisu pietravija , briizjiem zuda jauda, raustijaas utt . neviens paargudrais serviss nevareeja 'atkost' iemeslu , naxrenizeejaam to dranjkji ( jauns 120,-ls + jaapasuuta ) tagadinj viss kedaa , 1/2 abaroc un uz priekshu ar dziesmaam

šitādas plaisiņas neviens serviss nevar nodiagnosticēt, jo kompis neko nerāda

bet nu , belgj , tas mans kjengu schrotts nava vieniigais uz shaas greeciigaas zemes , diilerservisam toksh pienaaktos zinaat savu dranjkju specifiskos nikjus , a to gaisa meeriitaaju mainija 25reizes kujompja shtepseli sprauda utt.$$$$ kaasa beztolkaa

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Pirmdienis rakstīja: principā, gāzes iekārtas rulzz vēl vairāk.

kļīst baumas, ka mērcēdesu motori ir pārāk vārgi lai viņiem stutētu virsū gāzi

tikkai zekvenciaalo inzjektooriekaartu + 'kapeljnjicu' vaarstu elljoshanai , SIA 'Dimekss' piedaavaa

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kļīst baumas, ka mērcēdesu motori ir pārāk vārgi lai viņiem stutētu virsū gāzi

ties tiesa.....kādu brīdi jau iet...bet tad ir pipec.

MB inženieriem tak sapņos nerādījās, ka lettiņi mauks V8 un V12 motiriem klāt gāzes iekārtas pa Ls 200

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

bet ja nopietni, tad CDI ir kolosāls motors, TIKAI slikta degviela sabiedz tās sprauslas ātri vien

Lasītākie raksti

Jaunie raksti