TDIOTS rakstīja:
Pirmais rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Pirmais rakstīja: kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@
a mans renaults ~gadu jaaja praatu - uzpumpeeshanas 'bumbierii' pirms degvielas filtra , plaisinja bij iemetusies bik gaisu pietravija , briizjiem zuda jauda, raustijaas utt . neviens paargudrais serviss nevareeja 'atkost' iemeslu , naxrenizeejaam to dranjkji ( jauns 120,-ls + jaapasuuta ) tagadinj viss kedaa , 1/2 abaroc un uz priekshu ar dziesmaam
šitādas plaisiņas neviens serviss nevar nodiagnosticēt, jo kompis neko nerāda
bet nu , belgj , tas mans kjengu schrotts nava vieniigais uz shaas greeciigaas zemes , diilerservisam toksh pienaaktos zinaat savu dranjkju specifiskos nikjus , a to gaisa meeriitaaju mainija 25reizes kujompja shtepseli sprauda utt.$$$$ kaasa beztolkaa
tur jau tā fiška, ka jamie prot operēt tikai ar kompi, piesprauž, paskatās, ka kļūdas neber, komonreilā spiediens ir un visss...
es pats jau arī tikai tagad zinu, kur jāmeklē jo apskatot degvielas vadus nekas nav redzams, tie ir sausi.... tas tāpēc, ka degvielu no bākas sūc sūknītis, kas atrodas augstpiediena sūknī...
(tas motors jau arī pielec, kad ir pastāvējis, izdedzina degvielu, kas sakačāta šinā un uzreiz noslāpst, parādās infoziņojums, kaukas ķipa inžekšin fault, nākamo reizi, kipa pierubījot aizdedzi, nu pogu paskpaidot, startējot sākumā paziņojums nodziest, pēc tam ja nepielec, tad parādās atpakaļ)
Nekvalitatīvs dīzelis????
Laiki grūti, tāpēc tēma radās. Lieta tāda, ka mans 2,5 TDi 140 zs (A6 C4) līdz šim bija lietojis tikai Nestes produktu. Un motors zemi kārpīja, vnk ātrumu uzņēma ar glanci. Nu bet pašlaik, sakarā ar finansu krīzi ne tikai valstī, ielēju Krievijas pierobežas DUS produkciju. Neteikšu, ka neiet, kad uzspiež lido, bet... nu nav tā viegluma un glances Gurdenāks palicis. Patēriņš pat ļoti OK. Varbūt sagadīšanās, izlīda cita vaina ??? Slikts benzīns - skaidrs, oktānskaitlis neiztur kritiku, motors mokās. Bet dīzelim ta it kā vienalga, kad gaiss saspiests, iepūš iekšā un uzliesmo. Esmu pat dzirdējis, ka dažu kuģu dīzeļus uz soļarku tikai iesilda, tālāk baro ar mazutu (sanāk vēl ekonomiskāk, jo siltumspēja mazutam ir vēl lielāka nekā dīzelim).
Kādi faktori var noteikt dīzeļdegvielas kvalitāti un tās ietekmi uz dzinēja darbību? Vai tas var ietekmēt dzinēja resursu? Neiet runa protams par gadījumiem, kad filtru aizsit ciet netīra degviela.
P.S. Lūdzu neuzskatīt to par Nestes reklāmu, domāju ka citos Latvijas DUS-os nav DD sliktāka.
P.P.S. Tos, kas nezina, kā dīzeļdzinējs darbojas, lūdzu neizteikties