Pirmais rakstīja: jā, bet tas ir renaulta izgudrojums
proove it .....
Pirmais rakstīja: jā, bet tas ir renaulta izgudrojums
proove it .....
Centis_Nuudele rakstīja: FWD arī esot renaulta izgudrojums.
Ko?
Ti što?
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja: jams buus domaajis dekompresoru, lai var noslaapeet
dekompresors nav nekāds vārsts, tas ir mehānisms ar kuru paceļ visus vārstus. tas pirmkārt.
Otrkārt, MTZ -80 tāda mehānisma nav.
Treškārt tas fufelis par kompresijas samazināšanos retinātā gaisā... Saderam, ka retinājuma iespaids uz kompresiju būs tik niecīgs, ka ar kilogramos uz cm2 graduētu manometru starpību nenoķers.
Retinātajam gaisam ir pilnīgi cita ietekme uz motora darbību - stehiometriskās attiecības noturēšana. Bet tā ir gluži cita opera, nevis pazemināta kompresija.
Nu redz... Ir tāds mehānisms. Un nebūt es ar to nedomāju dekompresoru, kāds ir, piemēram T40 motoram, kas patiešām iedarbojas uz vārstiem. Mehānisms ir bezgala vienkāršs - kabīnē ir puļķis, kas ar trosi ir savienots ar vārstu ieplūdes kolektorā. Ja netici, varam sarunāt demonstrāciju par saprātīgu samaksu
Par ko tu runā? Par MTZ 80 dīzeli vai par viņa piedarbināšanas dzinēju?
jefff....
MTZ-80 (precīzāk 82, bet dzinējs no tā nemainās) dīzelis ar starteri, nevis piedarbināšanas dzinēju.
Un tev nešķiet, ka aizverot to vārstu vienkārši panāk treknāku degmaisījumu starta brīdī?
Jo proti - ja saskaņā ar tavu teorīju par absolūtu retinājumu cilindrā - degviela nekad neaizdegtos.
Tā arī ir - degviela neaizdegas. (Un vispār dīzelim nav nekāda degmaisījuma, ja jau par to runājam.) Vārsts principā ir domāts noslāpēšanai un to arī veiksmīgi dara. Bet ļoti labi noder arī palaišanai, lai starterim (ar švaku akumulatoru) nebūtu japārvar kompresijas pretestība kamēr mehāniskie sūkņi uzdzen vajadzīgo degvielas spiedienu - brīdī, kad no izpūtēja parādās nedaudz balti dūmi (nav jau 100% hermētisks vārsts), atlaižam kloķīti un motors pielec kaut vai uz spararata inerces rēķina, ja akumulatoram vairs nav spēka pagriezt.
TDIOTS rakstīja: atspaardadties abi , i-CTDI ir SPEEKS
visu laiku esmu sapņojis par SLK CDI ar TriTurbo, kur būtu visi iespējami CDI, FDI, TDCi, ItCDI, Bcdi, GCDI uzraksti..
ņakuj tos dīzerļus!!!!!!
Centis_Nuudele
01.04.2008 14:57
FWD arī esot renaulta izgudrojums.
Visas ģešofkas nāk no renaulta.
----------------------
Vai tu domaa slaveno Traction Avant? Vispaar tobriid FWD autinji bija i vaacieshiem, i chehiem...Renault paceela to lietu jaunaa kvalitaatee, tas jaa
renault vispār ir autobūves etalons!
Crankshaft rakstīja: Centis_Nuudele
01.04.2008 14:57
FWD arī esot renaulta izgudrojums.
Visas ģešofkas nāk no renaulta.
----------------------
Vai tu domaa slaveno Traction Avant? Vispaar tobriid FWD autinji bija i vaacieshiem, i chehiem...Renault paceela to lietu jaunaa kvalitaatee, tas jaa
Es domāju to, ka ja nekļūdos, tad kaut kur kaut kad lasīju ka renis bija pirmais, kas ieviesa FWD jeb priekšējo riteņu piedziņu. Nu tā tak daudz lētāk ir nekā klasiskā .
Pirmdienis rakstīja:
TDIOTS rakstīja: atspaardadties abi , i-CTDI ir SPEEKS
visu laiku esmu sapņojis par SLK CDI ar TriTurbo, kur būtu visi iespējami CDI, FDI, TDCi, ItCDI, Bcdi, GCDI uzraksti..
ņakuj tos dīzerļus!!!!!!
nevari atljauties
nu i brauc ar V8 kaa taac napaks
Seene rakstīja: . (Un vispār dīzelim nav nekāda degmaisījuma, ja jau par to runājam.) Vārsts principā ir domāts noslāpēšanai un to arī veiksmīgi dara. kamēr mehāniskie sūkņi uzdzen vajadzīgo degvielas spiedienu - .
1) jebkurā motorā sadeg tikai un vienīgi DEGMAISĪJUMS. Degvielas maisījums ar gaisu. Bez skābekļa nekas nedeg.
Dīzelis ir motors ar DEGMAISĪJUMA sagatavošanu tieši cilindrā.
2) Nu re - noslāpēšanai, nevis kompresijas pazemināšanai
3) Kādu spiedienu "jāuzdzen" sūkņiem? Un kāpēc uzsvars uz mehāniskajiem? Ja barošanas sistēma kārtībā, degviela tiek izsmidzināta caur sprauslām "no pusapgrieziena".
Pirmais rakstīja:
Pirmdienis rakstīja: CDI uber alles
jā, bet tas ir renaulta izgudrojums
tad nu Tu esi baleriina Swiss Federal Institute of Technology radiita shtelle... i FIATaa pirmoreiz seerijaa...
Centis_Nuudele rakstīja:
1) jebkurā motorā sadeg tikai un vienīgi DEGMAISĪJUMS. Degvielas maisījums ar gaisu. Bez skābekļa nekas nedeg.
Dīzelis ir motors ar DEGMAISĪJUMA sagatavošanu tieši cilindrā.
2) Nu re - noslāpēšanai, nevis kompresijas pazemināšanai
3) Kādu spiedienu "jāuzdzen" sūkņiem? Un kāpēc uzsvars uz mehāniskajiem? Ja barošanas sistēma kārtībā, degviela tiek izsmidzināta caur sprauslām "no pusapgrieziena".
1) Ok, sauksim to par degamisījumu. Lai gan vārds "degmaisījums" manā skatījumā ir aktuāls tikai karburatordzinējiem.
2) Tas, kam paredzēts, nemaina lietas būtību. Faktiski tas pazemina kompresiju.
3) Esi redzējis krievu traktoru, kam degvielas sistēma būtu tik perfektā kārtībā? Un uzsvars uz mehāniskajiem tādēļ, ka elektrisko darbināšanai nav jagriež motoru - jāieslēdz "aizdedze" un jāpagaida.
Crankshaft rakstīja: Centis_Nuudele
01.04.2008 14:57
FWD arī esot renaulta izgudrojums.
Visas ģešofkas nāk no renaulta.
----------------------
Vai tu domaa slaveno Traction Avant? Vispaar tobriid FWD autinji bija i vaacieshiem, i chehiem...Renault paceela to lietu jaunaa kvalitaatee, tas jaa
ja nu kas ne Reno bet -the very successful Traction Avant cars were introduced by Citroën of France ...
ja nu kas ne Reno bet -the very successful Traction Avant cars were introduced by Citroën of France ...
------------------------
Oi, atvainojos, te tika taureets Reno, Reno, laikam biju iecikleejies Protams, Citroen, franchu bandiishu vaagjis
Bet incanti, kuraa gadaa tamie shveicieshi ir it kaa izgudrojushi? No beernu dienaam atminu, kaiminjam bija ~1930. gadu razhots vaacu auto ADLER, ar FWD. Tiesa tie FWD arii atshkjiiraas viens no otra, saakot ar TRIPOD sharniiriem un dubultkrustinjiem, kameer izgudroja LOBRO un BIRFIELD sharniirus, taa sauktaas "granaatas"
vispār jau...
The first successful consumer application came in 1931 with the DKW F1 from Germany. Other German car producers followed: Stoewer offered a car with front wheel drive in 1931, Adler in 1932 and Audi in 1933. In 1934, the very successful Traction Avant cars were introduced by Citroën of France.
modena rakstīja: vispār jau...
The first successful consumer application came in 1931 with the DKW F1 from Germany. Other German car producers followed: Stoewer offered a car with front wheel drive in 1931, Adler in 1932 and Audi in 1933. In 1934, the very successful Traction Avant cars were introduced by Citroën of France.
sanāk jau Auto Union.... vorsprung...
Seene rakstīja:
1) Ok, sauksim to par degamisījumu. Lai gan vārds "degmaisījums" manā skatījumā ir aktuāls tikai karburatordzinējiem.
un jāpagaida.
Benzīnnieki, kuriem ir šprices, laikam darbojas pateicoties maģijai?
Nortel rakstīja: Retinājums var ietekmēt tikai pagājušā gadsimta motorus, kurus neregulē kompis.
Nav taisnība! Esmu braucis ar pavisam jaunu citron C2 no jūras līmeņa līdz apm. 2km augstumam. Starpība ļoti jūtama.
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
1) Ok, sauksim to par degamisījumu. Lai gan vārds "degmaisījums" manā skatījumā ir aktuāls tikai karburatordzinējiem.
un jāpagaida.
Benzīnnieki, kuriem ir šprices, laikam darbojas pateicoties maģijai?
Ja nesaprati, varu paskaidrot ar apalakiem burtiem - par degmaisijumu ir verts saukt to, kas tiek saspiests cilindra. Dizela un sprices gadijuma tiek saspiests tirs gaiss, nevis degmaisijums. Un tikai pec tam tiek iesmidzinata attieciga porcija degvielas.
Pirmais rakstīja:
Pirmdienis rakstīja: CDI uber alles
jā, bet tas ir renaulta izgudrojums
grāvis...
Bosch visā godībā... kā tagad atceros rakstu par Bosch jauno sistēmu... apvērsums, diagrammas, šķērsgriezumi biezā slānī bij...
Seene rakstīja: Dizela un sprices gadijuma tiek saspiests tirs gaiss, nevis degmaisijums. Un tikai pec tam tiek iesmidzinata attieciga porcija degvielas.
Esi kādreiz redzējis benzīna motoru ar iešprici? Nu, tādu kuram benzīnu iesmidzina ieplūdes kolektorā?
einšteins....
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: Dizela un sprices gadijuma tiek saspiests tirs gaiss, nevis degmaisijums. Un tikai pec tam tiek iesmidzinata attieciga porcija degvielas.
Esi kādreiz redzējis benzīna motoru ar iešprici? Nu, tādu kuram benzīnu iesmidzina ieplūdes kolektorā?
einšteins....
Par attiecīgu samaksu varu tev tādus parādīt. Un krievu traktorus, kas lec no pusapgrieziena arī varu parādīt.
Yetti rakstīja: grāvis...
Bosch visā godībā...
ai tak Pirmajam arī Zemi radīja nevis Dievs, ber Renault inženieri
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: Dizela un sprices gadijuma tiek saspiests tirs gaiss, nevis degmaisijums. Un tikai pec tam tiek iesmidzinata attieciga porcija degvielas.
Esi kādreiz redzējis benzīna motoru ar iešprici? Nu, tādu kuram benzīnu iesmidzina ieplūdes kolektorā?
einšteins....
Jā, zinu, ka ir tādi. Atkal jau aizmirsās, ka nevajag strīdēties ar muļķi. Kā vienmēr, novelk liīdz savam līmenim, un tad sakauj ar pieredzi.
Nekvalitatīvs dīzelis????
Laiki grūti, tāpēc tēma radās. Lieta tāda, ka mans 2,5 TDi 140 zs (A6 C4) līdz šim bija lietojis tikai Nestes produktu. Un motors zemi kārpīja, vnk ātrumu uzņēma ar glanci. Nu bet pašlaik, sakarā ar finansu krīzi ne tikai valstī, ielēju Krievijas pierobežas DUS produkciju. Neteikšu, ka neiet, kad uzspiež lido, bet... nu nav tā viegluma un glances Gurdenāks palicis. Patēriņš pat ļoti OK. Varbūt sagadīšanās, izlīda cita vaina ??? Slikts benzīns - skaidrs, oktānskaitlis neiztur kritiku, motors mokās. Bet dīzelim ta it kā vienalga, kad gaiss saspiests, iepūš iekšā un uzliesmo. Esmu pat dzirdējis, ka dažu kuģu dīzeļus uz soļarku tikai iesilda, tālāk baro ar mazutu (sanāk vēl ekonomiskāk, jo siltumspēja mazutam ir vēl lielāka nekā dīzelim).
Kādi faktori var noteikt dīzeļdegvielas kvalitāti un tās ietekmi uz dzinēja darbību? Vai tas var ietekmēt dzinēja resursu? Neiet runa protams par gadījumiem, kad filtru aizsit ciet netīra degviela.
P.S. Lūdzu neuzskatīt to par Nestes reklāmu, domāju ka citos Latvijas DUS-os nav DD sliktāka.
P.P.S. Tos, kas nezina, kā dīzeļdzinējs darbojas, lūdzu neizteikties