Buss un prāmis

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004

Ir doma aizlaist uz Skandināviju ar tallink prāmi. Lai būtu ērti un plaši tiks īrēts buss. Bet Tallink gudrinieki uzlikuši cenu par auto pārvadāšanu +60Ls viena virzienā, ja auto ir virs 1,8m augsts vai 5m garš un izskatās, ka tik mazu busu nav - miniveni neskaitās. Pagaidām ir doma ņemt Hyundai H1, kas garumā iekļaujas, bet augstumā laikām nepilnus 10cm pārsniedz noteikto limitu. Vai ir kādam sekojoša pieredze izšļūkt ar autiņu, kas pārsniedz gabarītus, ar mazās mašīnas cenu. Un varbūt arī kāds var kokomentēr Hyundai H1 2,5d vai ir OK un cik apmēram tērē civilizēti braucot? Thnx

 
1 2
kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Btw ja kāds var piedāvāt kādu busu esmu atvērts piedāvājumiem vajadzēs apmēram uz nedēļu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Un arī par stāvvietu busam vairāk jāmaksā.

Vienīgā izeja Tev ir braukt ar "skif" tipa piekabi. Līdz prāmim aizbrauc ar atvērtu, tad saloki un brauc uz prāmja. Pasažieri var uzkāpt kājām.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Nortel. Es varbūt sākumā neskaidri formulēju savu jautājumu:

Tātad prāmja biļeta mašīnai maksā 36 lati

auto (buiņš), ja tas ir garāks par 5m vai augstāks par 1,8m maksā 96 lati.

Jautājums:

Vai kāds ir mēģinājis ar busu braukt maksājot vieglā cenu?

Reāli stulbi 10 cm dēļ man turp atpakaļ jāmaksā 120 lati vairāk nekā braucot ar vieglo (t.sk minivenu).

Piekabes variants tika apsvērts, bet atmests, jo par piekabi arī jāpiemaksā un vajag vismaz sešas ērtas vietas un čakarīgāk ceļot un parkoties pa visādām svešām pilsētām.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Nortel. Es varbūt sākumā neskaidri formulēju savu jautājumu:

Tātad prāmja biļeta mašīnai maksā 36 lati

auto (buiņš), ja tas ir garāks par 5m vai augstāks par 1,8m maksā 96 lati.

Jautājums:

Vai kāds ir mēģinājis ar busu braukt maksājot vieglā cenu?

Reāli stulbi 10 cm dēļ man turp atpakaļ jāmaksā 120 lati vairāk nekā braucot ar vieglo (t.sk minivenu).

Piekabes variants tika apsvērts, bet atmests, jo par piekabi arī jāpiemaksā un vajag vismaz sešas ērtas vietas un čakarīgāk ceļot un parkoties pa visādām svešām pilsētām.

Kurš tad busiņš tev ir garāks par 5m? Laukums jau visiem tāds pats kā vieglajiem. Bet par augstumu labāk padomā ar galvu. Tos 10cm pilnīgi nemanāmi iebāzīsi kabatā un slepus iznesīsi zem kādas sijas? Uz prāmja vieglajiem ir fiziski ierobežots augstums - t.i. tie tiek likti vairākos stāvos. Busiņam attiecīgi vajag vietu zonā ar augstiem griestiem, līdz ar to arī dārgāku. 60 Ls ir jāpiemaksā nevis par 10cm, bet par citu stāvvietu. Vēl pamēģini uzlikt jumta bagažnieku un tad joka pēc kādā apakšzemes stāavietā iebraukt.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Ir doma aizlaist uz Skandināviju ar tallink prāmi. Lai būtu ērti un plaši tiks īrēts buss. Bet Tallink gudrinieki uzlikuši cenu par auto pārvadāšanu +60Ls viena virzienā, ja auto ir virs 1,8m augsts vai 5m garš un izskatās, ka tik mazu busu nav - miniveni neskaitās. Pagaidām ir doma ņemt Hyundai H1, kas garumā iekļaujas, bet augstumā laikām nepilnus 10cm pārsniedz noteikto limitu. Vai ir kādam sekojoša pieredze izšļūkt ar autiņu, kas pārsniedz gabarītus, ar mazās mašīnas cenu. Un varbūt arī kāds var kokomentēr Hyundai H1 2,5d vai ir OK un cik apmēram tērē civilizēti braucot? Thnx

Nezinu vai 20,- Ls uz "deguna" par turp atpakaļceļu lielākā busā ir baisā summa. Vienīgais pievērs uzmanību nomas noteikumiem, piem. Spānijā Hertz īrētam autiņam, ja tas bojāts transportējot ar prāmi apdrošināšana nav spēkā.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Tā kā brauc viena famīlija, tad uz deguniem summu nerēķinu 120Ls mūsdienās vēl tomēr ir arī nauda.

Tā jau es domāju, ka tas ir dēļ prāmja griestu augstuma, bet runā, ka klājos ar augstajiem griestiem sadzen arī zemos vieglos, moš tad iemaksāt iekšā laidējam uz ķepas kādas naudiņas, lai palaiž uz parastā klāja. Varētu jau ņemt minivenu, bet bērnu rati + mantas + 6.cilvēks otrā galā jāpieķer, neliekas reāli saspiesties, kopā kādi 2000km plānojās norullēt un uz komfortu negribās taupīt...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Tā kā brauc viena famīlija, tad uz deguniem summu nerēķinu 120Ls mūsdienās vēl tomēr ir arī nauda.

Tā jau es domāju, ka tas ir dēļ prāmja griestu augstuma, bet runā, ka klājos ar augstajiem griestiem sadzen arī zemos vieglos, moš tad iemaksāt iekšā laidējam uz ķepas kādas naudiņas, lai palaiž uz parastā klāja. Varētu jau ņemt minivenu, bet bērnu rati + mantas + 6.cilvēks otrā galā jāpieķer, neliekas reāli saspiesties, kopā kādi 2000km plānojās norullēt un uz komfortu negribās taupīt...

Uz klāja ar augstajiem griestiem vieglos liek līdzsvara izlīdzināšanai tad, ja tas nav aizpildīts ar citu transportu. Atbrauks pilns fūru komplekts un tu ķepā varēsi ko citu darīt, nevis kādam iedot.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ar Voyageru Nreizes ir praamjots , biljetes peerkot ikkreiz man paarjautaaja waj nau grandvojageris - tam ira 5,1..m garumaa , man bij iisais , a par lielo kasti uz jumta ( kaadi tur wairs 1,80 ) nekad neviens nepiesipaas .

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Ar Voyageru Nreizes ir praamjots , biljetes peerkot ikkreiz man paarjautaaja waj nau grandvojageris - tam ira 5,1..m garumaa , man bij iisais , a par lielo kasti uz jumta ( kaadi tur wairs 1,80 ) nekad neviens nepiesipaas .

Uz SNAV pramja man (1,83) bija jutami japieliecas zem katras sijas, ejot prom no masinas. Konkreti ar Tallinku pasam ir sanacis braukt tikai bez masinas.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Sēne, tallink prāmjiem nav nekādu siju, nezinu kāpēc viņiem tas augstuma ierobežojums. Pēdējo reizi braucu ar voyager, kam garums nedaudz pārsniedz, neko, vecene pie chek in uzmeta aci un neko neteica, augstumu tāpat uz aci nosaka Kaut gan lineāls ir pie būdas.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Tev jau garums ar pārsniedz pa 3.5 cm

catalog.auto.ru/...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Plānotais buss ir 1,9 atļauto 1,8 vietā, moš apžēlosies, ja jau to siju nav un nav uz speciālu kāju jādzenas

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

kāju=klāju

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Tallinā bija tas lineāls, Rīgā neko tādu nemanīju

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

tas auk(g)stuma ierobezjojums ir buutisks uz 'aatrajiem' praamjiem -Ferry Line , waj kaa vinjus tur 'za nogu' sauca - tur viss ir reaali zems 1ajaa liimenii un tad dzen otrajaa plauktaa , uz leenajiem twaixonjiem pilliigs pooo , tur liidz griestiem neaizberzties ne ar kaadu kasti

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pirms dzīšanas uz prāmja noskrūvēsi riteņus un viss būs čikiniekā

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

busu var jau noīrēt Stokholmā!

bet ja pa tēmu, tad martā ar VW multivanu + slēpu kaste uz jumta braucām ar mazmašīnu bileti, otra bij Grand Vojager bez kastes. biļetes pirka grupai un diviem autiņiem. pērkot meitene gan prasija kas par tačkām, bet bilets iedeva un samaksaj ka par maziem.

ºīgā neviens neko neteica, ar visu kasti uzbrauca un nolika otrā stāvā, a tur līdz jumtam 20 metri, jasaka gan ka pramis bij patukš. nobraucot Stokī no prāma VISIEM lika pūst trubā, lāb ka bij vairāki šoperi

braucot uz Rīgu , iekšālaidējs pateica, ka nau rixtīgās biletes un būšot jābrauc typa XVZ kur piemaksāt, bet beigās palaida (typa pedejoreiz!). varbūt palaida , jo bijām pēdējā mašina, apmaldījāmies Stokī. un nolika apakša vienam kravniekam pakaļā prāmis bij pills līdz ūkai ar mašiņiem. Rīga trubā nabij jāpūš.

bon vojage!

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

martinello rakstīja: busu var jau noīrēt Stokholmā!

Nu tā kā sīkais līdzi ar ratiem un visu pārējo, tad šis variants atkrīt, tad jau mēģinās kaut kā izšķūkt sliktākajā gadījumā piemaksās tās naudas un brauks tālāk

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

a jā , prāmis bij Regina Baļteijskaja. kā ir uz Vaņas Tallinskas XVZ. Stokī uz prami brauc savādāk, nekā nost.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Nu jā, baigi aizrauties ar nakts izklaidēm nevar, kā martinello saka, tad trubā stokholmā kā likts jāpūš

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

Ar busu nebraucu, bet bija vieglais ar jumta kasti, tieši metrs80. mērīts nekas netika, un arī tur kur braucu iekšā nekādas sijas netraucēja, ne uz regina, ne uz vana tallin, tipa ar fūrēm blakus. no tā izsecināju ka tas ir nosacīts metiens, kā iekasēt papildus piķi. vienīgais ja nu tie iekšā laidēji uz aci skatās un ja gadās kāds neomā var sākt kasīties.

un trubā Stokholmā toch ir jāpūš, norma 0.2. var iegrabēt!

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Ja nu toch nelaiž pa lēto uz prāmja,tad nolaid gaisu riepās (lai paliek 0,5 atm) un tad jau iekļausies

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Ja nu toch nelaiž pa lēto uz prāmja,tad nolaid gaisu riepās (lai paliek 0,5 atm) un tad jau iekļausies

Vai vispaar noņem riepas, un ar džekiem ienes uz prāmja

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

1.nav nevienas ierobežojošās sijas ne uz Vaņkas, ne uz Reginkas. Ierobežojums ir tikai kompānijas vienotie transporta pārvadāšanas noteikumi, kas bieži ir it kā pamatoti ar it kā papildus stiprināšanu "lielākam" transportam.

2.ja dabūsi biļeti mazajam auto un kādam būs doma pakasīties vari mēģināt "pārliecināt" konkrēto darboni.

3.kad domā stūrēt, un ar kuru prāmi? ja Vaņka tad pie iespējas apjautāšos iekšā laidējiem par to striktumu.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Pēc idejas,tas ir viņu,t.i.,Tallink,bizness-iekasēt par lielāku dampi papildmaksu saskaņā ar cenrādi,tā ka labāk uz iekšālaidēju maigumu nepaļauties-kad svešā valstī būs pēdējā minūtē ar mazu bērnu jāskraida meklēt kasi,stress var iznākt pamatīgs.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti