Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Buss un prāmis

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004

Ir doma aizlaist uz Skandināviju ar tallink prāmi. Lai būtu ērti un plaši tiks īrēts buss. Bet Tallink gudrinieki uzlikuši cenu par auto pārvadāšanu +60Ls viena virzienā, ja auto ir virs 1,8m augsts vai 5m garš un izskatās, ka tik mazu busu nav - miniveni neskaitās. Pagaidām ir doma ņemt Hyundai H1, kas garumā iekļaujas, bet augstumā laikām nepilnus 10cm pārsniedz noteikto limitu. Vai ir kādam sekojoša pieredze izšļūkt ar autiņu, kas pārsniedz gabarītus, ar mazās mašīnas cenu. Un varbūt arī kāds var kokomentēr Hyundai H1 2,5d vai ir OK un cik apmēram tērē civilizēti braucot? Thnx

 
1 2
kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Tā kā auto vēl ko nomāt par 100% nav atrasts, tad moš vēl iekļaušos visus parametros, bet prāmis laikam būs Regīna. Brauciens aprīļa beigās, tad jau kad atbraukšu pastāstīšu ar kādu auto un kā viss izgāja. Paldies par info!

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Tā kā auto vēl ko nomāt par 100% nav atrasts, tad moš vēl iekļaušos visus parametros, bet prāmis laikam būs Regīna. Brauciens aprīļa beigās, tad jau kad atbraukšu pastāstīšu ar kādu auto un kā viss izgāja. Paldies par info!

šodien papļāpāju ar puikām no Vana Tallinn par šo problēmu. Viņi saka ka problēma nav šeit Rīgā nopirkt biļeti un tikt uz prāmja, jo šeit neesot īpašas kontroles ierīces jeb iekārtas. Īpaši gadījumos, ja auto teh.pasē nav ierakstīts ka tas ir kravas auto. Bet Stoholmā pie uzbraukšanas esot jāizbrauc cauri speciāliem vārtiem. Ja auto neatbilst augstuma, tad lūdzu pie smagajiem. Un ja ir aizdomas par atbilstību garumam, tad kontrolieri paši vai pēc komandas pieprasījuma pārmērot auto garumu. pie tam izmantojot lāzera mērierīces.

Augstāka maksa tiek pamatota ar to, ka bieži mazo kravas auto īpāsnieki pērkot vieglo biļetes(ieraksts tehniskā pasē) un veicot komercpārvadājumus. Attiecīgi autiņi ir krietni smagāki un tas ietekmējot stabilitāti. Tāpēc ir noteikti tik traki ierobežojumi. Cik taisnība , cik papildus piķa iespēja nezinu, bet tāds bija igauņu skaidrojums.

Ko ieteikt? Ņem jauno Voyager ar stow and go, tur daudz mantas var salikt iekš grīdas un bagāznieka "bedrē". Tiesa tie stow and go beņķi nav tik ērti kā parastie(personīgs viedoklis), bet šis auto vizuāli iskatās tuvāk vieglajam auto.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Novembrī braucu no Tallinas uz Helsinkiem un atpakaļ ar Tallink. Braucamais bija VW T5 Long, bet nopērkamas bija tikai biļetes vieglajiem...Nekādu problēmu, iekša laidēji pat neskatās uz biļetēm, tikai savāc tās...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Veiksmīgi atpakaļ LV. Beigās tiks izlemts riskēt - tika iznomāts Hyundai H1, kas ir par apmēram 10cm par augstu. Btw buss tīri OK 2.5 dīzelis sanāca, ka ēda nedaudz virs 9l. Diezgan dinamisks un ērts.

Tātad LV uzbraucot uz prāmja džeki, kas laiž uz klāja, sāka spriest ir mans buss par lielu vieglā tarifam vai nav, izdomāja, ka ir par lielu, bet laikam tā kā busā bija mazs bērns un bija redzams, ka nekādas komerckravas netiek vestas pateica, lai vien braucam un nelika skriet piemaksāt, braucot atpakaļ Zviedrijas džeki vispār liekas tam nepievērsa uzmanību un izmēru kontrolējošus mehānismus un iekārtas ar nemanīju. Abos virzienos braucām ar Regīnu un tur nu augstumam nav nekādas nozīmes uz abiem klājiem var uzbraukt fūres par mazbusiem nerunājot.

Itogo kādi ~120 lati ietaupīti. Negribu aģitēt uz šādām aktivitātēm, bet ja nu ar ģimeni braucat un mašīna, piemēram, jumta bagāžnieka dēļ ir 5cm virs normas, tad varbūt uzreiz nesteigties piemaksāt +60Ls, bet cerēt uz cilvēcisko faktoru, protams, ka ir risks, ka Jums liks paskraidīt un varbūt tiešām citos prāmjos griesti ir tik zemi, ka augstumam ir nozīme un šitie triki neiet cauri.

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: ........ bet laikam tā kā busā bija mazs bērns..........

vot šito es nesaprotu, nafigam ar visiem ļaužiem jābrauc kravas telpā? ja var normāli pa trapu uzkāpt uz kuģa

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti