Statoil varka

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006

Skatamies www.dus.lv. Komēs redzam, Statoil šodien ( 20.05200 dīzeli tirgo rīgā par 0.849, bet Valmierā par 0.824. Starpība 2.5 saņi.

Tad jautājums, kāda orgāna dēļ rīgā cena ir augstāka???? Statoil murgi par pasuales cenu ietekmi šajā brīdī zaudē jebkādu loģiku. Loģistikas izmaksas arī nav arguments.

 
seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

nestes beņu arī lētāk sanāk laukos , nekā metropolē

tik jātrapa virsū , īstajā dienā

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

domaju kad to vinji skaidro ar aso konkurenci jo J-pili kur es regulari braucu 2x vai 1x menesi blakus ir neste un statiks ir vismaz -1.5 san no rigas cenas jo domaju kad sanak nosacits pusceljs un lai atnemtu klientu lukoilam dinazam virsiem vai viadai vinji liek tur tadu cenu. Nestei kas ir otra krasta jau cita cena. tada ka riga.

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

piparinjs rakstīja: domaju kad to vinji skaidro ar aso konkurenci jo J-pili kur es regulari braucu 2x vai 1x menesi blakus ir neste un statiks ir vismaz -1.5 san no rigas cenas jo domaju kad sanak nosacits pusceljs un lai atnemtu klientu lukoilam dinazam virsiem vai viadai vinji liek tur tadu cenu. Nestei kas ir otra krasta jau cita cena. tada ka riga.

A Rīgā tikai Staķiki, tipa, ja?

Vot vajadzētu vienu nedēļu paboikotēt šamējos, tad sāktu domāt

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

Da vnk šie Rīgu un rīdziniekus uzskata par slaucamām govīm, tas arī viss. Saskaita savā ofisā, ka līdz gada prēmijām pietrūkst pārdesmit štukas varkas un uzbliuež pa pogām, a mēs braucam un gādājam šiem bonusus.

Es savu uzņēmumu jau pirms 2 gadiem no Statoil noslēdzu nost. Nestei cena zemāka un vēl atlaides no degvielas apjoma. Kaut arī Neste ir rožas naglijas, bet ne tik cik Statoil

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

vienmēr atradīsies cirvji , kuri pildās sakoilā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

lielie biznesa klienti ir piesieti tur caur kartēm, grāmatvedību uttt

nereāli ir boikotēt staķiku

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: lielie biznesa klienti ir piesieti tur caur kartēm, grāmatvedību uttt

nereāli ir boikotēt staķiku

pat ja saruunaas 20-30 tuukstoshus privatpersonu, kaut vai uz nedelju pildiities citur, tas buus juutams.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: ...pat ja saruunaas 20-30 tuukstoshus privatpersonu, kaut vai uz nedelju pildiities citur...

Par šito pat zirgs no smiekliem sāks vārtīties pa zemi

Ja jau latvietis-pacietīgais pacieta i zviedrus, i vāciešus, i krievus, tad paciest tādu statoilu tāds nieks vien būs.

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

echh, ja manā sādžā būtu neste...

arko2 Reģ.: 11.01.2005
0 0 Atbildēt

es vispār boikotēju Nesti 6 dienas nedēļā, bet visus pārējos benzīntankus boikotēju 365 dienas gadā

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

Patiesībā viņiem vislielākā peļņa ir no desmaizēm un veikala. Nopietni. Ar degvielu viņi nopelna tikai dažus santīmus par litru.

Ingaaaaa Reģ.: 30.03.2005
0 0 Atbildēt

nu kādus pāris santīmus

stāsta, ka degvielu ieved no Eiropas, un pēc tām Eiropas cenām tad arī peļņa būtu pārs santīmi, bet īstenībā degviela tiek ievesta no krievijas un peļņa tur vairs nav pārs santīmi

Ingaaaaa Reģ.: 30.03.2005
0 0 Atbildēt

uz lētticīgās letiņu tautas tiek miljardi pelnīti...

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Miera vējos, jācērt savs tanks augšā. Ieved soļķi no Mažaiķiem, pats lej uz šaru un citiem pārdod ar labu varku Tikai nez cik ilgi; fak-tiski tikai divas iespējas šādā gadījumā - vai nu lode ribās vai uzspers tavu tankštelli gaisā.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Ingaaaaa rakstīja: nu kādus pāris santīmus

stāsta, ka degvielu ieved no Eiropas, un pēc tām Eiropas cenām tad arī peļņa būtu pārs santīmi, bet īstenībā degviela tiek ievesta no krievijas un peļņa tur vairs nav pārs santīmi

Tieši tā! Pazīstu vienu šoferi, kurš uz statoil "bočkas" brauc- tā arī teica, ka termināli kravu ņem no tās pašas cisternas, kur Lukoil, Dinaz, Neste... teicās gan, ka ziemā gan esot cita. Tā kā statoilā tie paši Mažeiķi ir, tik ar citām piedevām.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

nu kādus pāris santīmus

stāsta, ka degvielu ieved no Eiropas, un pēc tām Eiropas cenām tad arī peļņa būtu pārs santīmi, bet īstenībā degviela tiek ievesta no krievijas un peļņa tur vairs nav pārs santīmi

-------------------------

Papriekshu, cjainjik, apskaties "Mazheikju Nafta Tirdznieciibas Nams" vairumtirdznieciibas cenas, raksti savas muljkjiibas peec tam! No Norveegjijas Statoil stiepj 98 benziinu un ziemas DD, taapat, kaa Neste. Viss cits naak no Mazheikjiem vai Polockas BLR. Autodegvielas no Krievijas praktiski nenaak - eksporta kvalitaates degvielu Krievija pati importee Saklausiijushies kaut kaadus bleenju staastus puikas ...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

R99 rakstīja: Patiesībā viņiem vislielākā peļņa ir no desmaizēm un veikala. Nopietni. Ar degvielu viņi nopelna tikai dažus santīmus par litru.

uz dīzeli tikai nodokļos ir par 4 saņiem mazāk nekā benzīnam.... Vācījā ar visiem nodokļiem DD sanāk par 7 santīmiem lētāk.... te jau ir 11 santīmi litrā.... +9 santīmi mūsū realitātē - sanāk niekā daži 15-20 santīmi litrā tīras peļņas ienākumi....

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Kapeippisējuspamtopiks

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: lielie biznesa klienti ir piesieti tur caur kartēm, grāmatvedību uttt

nereāli ir boikotēt staķiku

Par biznesa klientiem tās ir muļķības. Piem. Neste piedāvā pilnīgi tādu pašu pakalpojumu kā Staķiks, Lukoil arī. Pildies mēnesi, mēneša beigās atnāk rēķins un atskaite par visām kartēm. kas, cik, kur. Tā kā piesaiste staķim ir tikai mīts...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Tieši tā! Pazīstu vienu šoferi, kurš uz statoil "bočkas" brauc- tā arī teica, ka termināli kravu ņem no tās pašas cisternas, kur Lukoil, Dinaz, Neste... teicās gan, ka ziemā gan esot cita. Tā kā statoilā tie paši Mažeiķi ir, tik ar citām piedevām.

---------------------------------

Labais shoffers ))) Incanti, kaa vinjsh vareetu zinaat, no kuras cisternas vinjsh njem ? Tanktrucku ta pilda nevis pie konkreetaa rezervuaara, bet uz uzpildes rampas, kur jebkuru izdales trubu var savienot ar jebkuru uzglabaashanas tvertni To, ko iisti vinjam lej "bochkaa', zin tikai prechzinji Statoilaa un terminaalaa Dinaz un Lukoil shai kompaanijaa izskataas bik diivaini - vinjiem ir pashiem savas sertificeetas naftas baazes, pashi arii importee degvielu, kaada jeega uz jamo statoil / Neste baazi braukt ...Salduu, "Kurzemes Degvielas" baazee gan jamie ir maniiti.

pirdiens Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Visi te bļaustās, bet vakaros, pa tumsu, paši staķikos pildās

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

kliks

20.05.2008 15:04

Miera vējos, jācērt savs tanks augšā. Ieved soļķi no Mažaiķiem, pats lej uz šaru un citiem pārdod ar labu varku

------------------------

mhm, tikai no saakuma painceejies, cik izmaksaa un kam jaaiet cauri, lai uzcirstu savu tanku Plus veel vinja uztureeshana utt. Par to labo varku - arii tev der paskatiities "Mazheikju nafta" tirdznieciibas nams maajlapaa Cenas noraadiitas ar visaam nodevaam un nodokljiem, t.i. nolejot "tavaa uzcirstajaa tankaa".

Tikai nez cik ilgi; fak-tiski tikai divas iespējas šādā gadījumā - vai nu lode ribās vai uzspers tavu tankštelli gaisā.

-------------------------

Shodien vairs nav aktuaali. Viens gan - ja nav sakariiga DUS tiikla, tad "vieninieki" pie tagadeejaam vairumcenaam un publikas pirktspeejas niikst aaraa, tas jau tagad veerojams

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

R99 rakstīja: Patiesībā viņiem vislielākā peļņa ir no desmaizēm un veikala. Nopietni. Ar degvielu viņi nopelna tikai dažus santīmus par litru.

uz dīzeli tikai nodokļos ir par 4 saņiem mazāk nekā benzīnam.... Vācījā ar visiem nodokļiem DD sanāk par 7 santīmiem lētāk.... te jau ir 11 santīmi litrā.... +9 santīmi mūsū realitātē - sanāk niekā daži 15-20 santīmi litrā tīras peļņas ienākumi....

Da kaut vai 15 s/l, piemet, 8 kolonkas, ik pa 5 min (lietainās dienās) katrā no tām ielej vidēji 40litrus, tātad 6 lati * 8 kolonkas*12 (piecminūtes stundā) = Ls 576/stundā. Pieņemam, ka dienā aktīvi tankojas stundas 17 = 576*17 = Ls 9792* 30 dienas = Ls 293 000......

Mjā.... Nu ko, viņu lieta vārīties, mūsu maksāt savu piķi vai nu viņiem vai kam citam...

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: nu kādus pāris santīmus

stāsta, ka degvielu ieved no Eiropas, un pēc tām Eiropas cenām tad arī peļņa būtu pārs santīmi, bet īstenībā degviela tiek ievesta no krievijas un peļņa tur vairs nav pārs santīmi

-------------------------

Papriekshu, cjainjik, apskaties "Mazheikju Nafta Tirdznieciibas Nams" vairumtirdznieciibas cenas, raksti savas muljkjiibas peec tam! No Norveegjijas Statoil stiepj 98 benziinu un ziemas DD, taapat, kaa Neste. Viss cits naak no Mazheikjiem vai Polockas BLR. Autodegvielas no Krievijas praktiski nenaak - eksporta kvalitaates degvielu Krievija pati importee Saklausiijushies kaut kaadus bleenju staastus puikas ...

T.i., tu apgalvo, ka joprojām kaut kāda degviela tiek no Norvēģijas ievesta gan Nestē, gan Statoilā?

Ja jā, tad interesanti, ar ko, ar tankkuģiem, vai?

Ingaaaaa Reģ.: 30.03.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: nu kādus pāris santīmus

stāsta, ka degvielu ieved no Eiropas, un pēc tām Eiropas cenām tad arī peļņa būtu pārs santīmi, bet īstenībā degviela tiek ievesta no krievijas un peļņa tur vairs nav pārs santīmi

-------------------------

Papriekshu, cjainjik, apskaties "Mazheikju Nafta Tirdznieciibas Nams" vairumtirdznieciibas cenas, raksti savas muljkjiibas peec tam! No Norveegjijas Statoil stiepj 98 benziinu un ziemas DD, taapat, kaa Neste. Viss cits naak no Mazheikjiem vai Polockas BLR. Autodegvielas no Krievijas praktiski nenaak - eksporta kvalitaates degvielu Krievija pati importee Saklausiijushies kaut kaadus bleenju staastus puikas ...

sorry, draudziņ neesmu ne cjainiks, ne puika...

tāds liels un vēl lamājās... fui nokaunies

Lasītākie raksti

Jaunie raksti