Crankshaft rakstīja: Tieši tā! Pazīstu vienu šoferi, kurš uz statoil "bočkas" brauc- tā arī teica, ka termināli kravu ņem no tās pašas cisternas, kur Lukoil, Dinaz, Neste... teicās gan, ka ziemā gan esot cita. Tā kā statoilā tie paši Mažeiķi ir, tik ar citām piedevām.
---------------------------------
Labais shoffers ))) Incanti, kaa vinjsh vareetu zinaat, no kuras cisternas vinjsh njem ? Tanktrucku ta pilda nevis pie konkreetaa rezervuaara, bet uz uzpildes rampas, kur jebkuru izdales trubu var savienot ar jebkuru uzglabaashanas tvertni To, ko iisti vinjam lej "bochkaa', zin tikai prechzinji Statoilaa un terminaalaa Dinaz un Lukoil shai kompaanijaa izskataas bik diivaini - vinjiem ir pashiem savas sertificeetas naftas baazes, pashi arii importee degvielu, kaada jeega uz jamo statoil / Neste baazi braukt ...Salduu, "Kurzemes Degvielas" baazee gan jamie ir maniiti.
Ja to pašu trubu, kuru tikko noņēma no Lukiol mašīnas uzreiz pēc tam piesprauž viņa masīnai A, droši vien aiz sienas kāds krānus sgroza, kā vajag... bet ziemā šim jābrauc pie citas rampas... tāds dīvains, ne
Statoil varka
Skatamies www.dus.lv. Komēs redzam, Statoil šodien ( 20.05200 dīzeli tirgo rīgā par 0.849, bet Valmierā par 0.824. Starpība 2.5 saņi.
Tad jautājums, kāda orgāna dēļ rīgā cena ir augstāka???? Statoil murgi par pasuales cenu ietekmi šajā brīdī zaudē jebkādu loģiku. Loģistikas izmaksas arī nav arguments.