nafigators rakstīja:
juriz rakstīja: Te jau atkal skaudība, ka kādam labs bizness. Un tas tiešām ir viņu bizness, nav viņi nekāda labdarības organizācija.
Tā vairs nav skaudība, tā ir ŠAURPIERĪBA. Cilvēki nesaprot, ka katrā stacijā vienā maiņā ir nodarbināti vairāki cilvēki, kuri tīra jūsu piedirstos podus un apmīztās grīdas un sienas , preču plauktus un kuriem jāmaksā alga!!! Plus pa brīvu var vismaz logus nomazgāt, riepas uzpumpēt utt. Vienvārdsakot lai veidotu labu servisu un lai klientam būtu patīkami iegriezties. Ja man jāizvēlas kaut kāda latvijas nafta un 0,75Ls, kur apkalpošana ir tik "augstā" līmenī, ka man bezmaz vai jājūtas vainīgam, ka esmu atnācis un statoila 0,76Ls, kur varu dabūt "pilnu" servisu, tad noteikti izvēlēšos statoilu (par jūtamo degvielas kvalitāti arī jau teicu).
Mēnesī vidēji nobraucu 100 litrus. Kas naudas izteiksmē ir nu pieņemsim 76Ls. Nestē cena laikam kādi 2 santīmi lētāk, itogo tie būtu 2Ls mēnesī mazāk. Da pļe kādos bomžatņikos jūs strādājat un cik pelnat, ja jums dēļ šiem santīmiem jājūtas aplaupītiem, apspiestiem un jātirš pa pasauli apkārt šīs gudrības par Latvijas naftas biznesu?
P.S. Uzreiz pasaku, ka man absolūti nekāda sakara ar statoilu vai tur strādājošām personām, lai kādam nerastos atkal kādas cēlas gudrības!
Da nobraucot 100 litrus mēnesī tev tiešām pajāt 0.7 vai 1 ls litrā. Es nobraucu ap 100 - 150 litriem nedēļā. Brauktu es 1000 km mēnesī, taksis būtu mans sabiedrotais
Statoil varka
Skatamies www.dus.lv. Komēs redzam, Statoil šodien ( 20.05200 dīzeli tirgo rīgā par 0.849, bet Valmierā par 0.824. Starpība 2.5 saņi.
Tad jautājums, kāda orgāna dēļ rīgā cena ir augstāka???? Statoil murgi par pasuales cenu ietekmi šajā brīdī zaudē jebkādu loģiku. Loģistikas izmaksas arī nav arguments.