Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi A2

wiiruss Reģ.: 10.01.2007

Ko varat pateikt par šo auto? sievai uz darbu aizbraukt pietiks? nkas plīst... dīvini - gan vw polo, gan audi a2 maz tiek piedāvāti... domājam par mazlitrzas auto pilsētas vajadzībām... )

 
1 2
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

hz kaa tur ar taam daljaam ir...imho ja nepeerk vikingmotoraa jau izpekotuskantech detalju, tad ir baigi ok...cenas normaalaas un kvalitaate lielos vilcienos ir labaaka nekaa no paarstraadaata tualetes papiira ietiitai noname nobrand ķīnas opeļa detaljai....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

msh rakstīja: Labi, uzliekam vētrai sāba piekari, kas vēl tur atšķiras?

Kad beidzot varēsi atļauties AUTO, tad arī sajutīsi atšķirību. Miskastes visas ir vienādas. Kad braukāju ar audi šrotu, tad tas likās pats labākais.

beidzot, beidzot VIŅŠ TO atzina!

pirms tam vecaa kvatra rullz bigtaim bija!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ja "AUTO" no "miskastes" atšķiras ar to, ka ar AUTO jābrauc uz dārgiem līkroču servisiem un katrs sūds maksā ar divu, trīs vai četru ciparu skaitli, tad es vismaz tuvākajā desmitgadē braukšu ar miskasti - vismaz oriģinālās detaļas maksā stipri lētāk nekā AUTO

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par jauniem nezinu, šrotos visdrīzāk kādi 10-20 ls, atkarībā no stāvokļa Teiksi ka jaunam vienmēr var piemeklēt krāsu un iztikt bez krāsošanas? Bet par dīleriem - nu nerullz tie dīleri. Tieši dēļ savām saskrūvētajām cenām Reku, teiksim, man aktuāla lieta - degvielas sūknis, un tā cenas, ko atrod exist.ru www.exist.ru/... - salīdzini VAG ar Bosch [pieņemu, ka rūpnīcā lika Bosch, nepameklēju uz esošā kodu] No dīleriem pēc iespējas tālāk, ja vien nav jauna mašīna ar garantiju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Neiet runa par parastu bodi. Es kaut kā gribētu ticēt ka, piemēram, visādiem Bosch pribambasiem pie Bosch tirgotāja būtu jāmaksā lētāk nekā visur citur. Cik mans pieņēmums pareizs, tuvāko pāris mēnešu laikā tiks uzzināts.

P.S. Tāpēc maģi miskaste ir miskaste - jo stulbs īpašnieks neliek detaļas bet sūdus

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

man vajadzeeja bremzu pastiprinaataaja suukniiti, to kursh tuksgaitaa vakuumu piesuuc...

neskatoties ka man labs čomaks straadaa auto riigaa pie rezdalju pasuutiishanas un pat ar cenu kaada ir vinjam man kkaa negribeejaas....120 ls par membraannieka tipa suukniiti kas piedzenas no sadalenes...

ak jaa- tas suuds bija audii typ 83 utml roidiem...

un šrotaa pirkt kko buutiisku-

man vajadzeeja pečkas ventilatoru....

liepaajaa viens malacis až ls 60 prasiija (volvo/klima/usa ražojums/baigais retums esot)...

Sviestc man pa nepilniem 40 ls jaunu sagaadaaja 2 nedeelju laikaa...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Neiet runa par parastu bodi. Es kaut kā gribētu ticēt ka, piemēram, visādiem Bosch pribambasiem pie Bosch tirgotāja būtu jāmaksā lētāk nekā visur citur. Cik mans pieņēmums pareizs, tuvāko pāris mēnešu laikā tiks uzzināts.

P.S. Tāpēc maģi miskaste ir miskaste - jo stulbs īpašnieks neliek detaļas bet sūdus

a Tu aizbrauc pie diilera-Rolis čiekurkalnaa un paskaties cik tur kas maksaa elektronika maksaa visa pameeram vienaadi...jauna vai veca- pofik!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ja "AUTO" no "miskastes" atšķiras ar to, ka ar AUTO jābrauc uz dārgiem līkroču servisiem un katrs sūds maksā ar divu, trīs vai četru ciparu skaitli, tad es vismaz tuvākajā desmitgadē braukšu ar miskasti - vismaz oriģinālās detaļas maksā stipri lētāk nekā AUTO

tici man, jaunēkli....

taa muca Tev buus kaa ruugta naave pieriebusies tuvaako paaris gadu laikaa...kad ieraudziisi kad ir arii citas masiinas-

klusaakas, eertaakas, aatraakas, lielaakas utt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pusotrs gads jau ir pagājis, laikam pie vainas ir tas, ka esmu optimists nevis pesimists + izjūtu mašīnu, tāpēc līdz kliņķim novesti bīdeļi galus atdot negrib

Lielākas - noteikti, bet vienai tirsai jau muca ir par lielu Ērtākas? Pilna B3/B4 ekstru pakete no kaut kādiem modeļiem atšķiras tikai ar ESP, parkošanās sensoru un kaut kādu tamlīdzīgu nieku neesamības. Ātrākas - ar esošo motoru savestu kārtībā, divīti izspiest varēs, domāju, ka nebūs šķirba, ja noķers, cik smagi drāzīs, vai tur divītis vai trijnieks Par to klusāks - nopakot ar kvalitatīviem materiāliem izmaksā lētāk nekā desmit gadus jaunāka mašīna. Un ja sāk ar riepām, oriģinālā salona savešanu kārtībā, piekares pārlasīšanu - kaut kā baigi klusi paliek

Par kaut kādiem rīgas veikaliem vari man nemaz nestāstīt, rīga ir cita pasaule, kas man neeksistē Valsts valstī...

Ak jā - kāds vēl vakuumsūknītis? Vakuums rodas ieplūdniekā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gribēju teikt "jaunajiem modeļiem"

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ak jā - kāds vēl vakuumsūknītis? Vakuums rodas ieplūdniekā

bija bija...

5cilindriniekiem starp 2.un 3 cilindru...

ir bijusi neliela dariisana ar mucu....

taa kaa par siikalinju sevi nosaukt nevaru, tad kad ieseezhos čoma mucaa- sitamies kopaa ar pleciem....seedi zemu, panelis augstu, kkur zoda rajonaa...araa kaapsana ar taada ir kaada ir...

jumta daljaa pašaurs...aizmuguree ar nekaads cukurs nav....griežās tizli saliidzinaajumaa ar RWD...vieniigais pluss ka nepuust, paareejais viss ir taa nu taa...3+ no 5..

nezinu kaa ir jaapako, lai nedzirdeetu motoru salonaa... saliidzinaajumaa ar to pasu manu volvi, kur blakus staavot sarunaaties pagruuti, toties iekšaa var pat čukstus....

ir bijusi 2 vw izstraadaajumi...ir viedoklis...Tev nepatiks

bija sciroccs teju 10 gadi atpakalj...likaas kruta...

tagad arii gribeetu, bet trases vajadziibaam...ikdienaa nee...visi tie simts un viens siikumi kas birst fofaageniem saakot ar durvju ručkaam , seedekljiem, ta nevar kko attaisiit, ta atkal aiztaisiit...murgs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vēl viens kas nemāk saregulēt ķebli Es ar savu 1,95 sēžu uz zemāko un ar augstumu ir ok, ārā izkāpšana ir ok, salīdzinot, teiksim, ar deviņdesmito gadu otrās puses civiku Par aizmuguri - kurā mazmašīnā aizmugurē ir daudz vietas? Tas ķeblis domāts lai to izmantotu vajadzības gadījumā nevis ikdienā Ir arī vesti četri kolēģi uz pakaļas ķebļa, kā jami tur salīda, vairs neatceros Griezties tiešām griežas tizli, salīdzinot ar rwd, ar kuru var arī taisni braucot apgriezties braukšanai pretējajā virzienā, to pat negaidot Un par motora skaņu - braucu bez tā plaukta, kas pie kājām, trokšņains, detonējošs motors. Pirms dažām dienām sakārtoju tos vadus, kas tur bija, un uzliku to plauktu - motoru sadzirdēt praktiski vairs nevar Braucot dzirdu riepas, nevis motoru, ja nu vienīgi ja atver logu

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

manupraat RWD ir daudz labaak savaacams kaa FWD...bet katram savs...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kā savāksi ja pa slidenāku ceļu braucot stiprāk uzspiežot pedāli aiziet ar pakaļu pa priekšu? Protams, tas ir bmw variants, žiguļiem vienkārši jaudas par maz Ir gan dzirdēti jautri bembistu stāsti, gan redzēti parasti uz divīti lidojošie semaki uz 70 velkoties

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti