V70 D5
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
schizo rakstīja: V70 D5
Man ar pirmais ienāca prātā
ņem Mazda 6. vai arii Mazda 626 ar izlaiduma gadu 2000-2002.
Vietas kaajaam ir ljoti daudz, ar manu augumu (192) aizmuguree seezhot neizjuutu ne mazaako diskomfortu.
Izskataas ariii diezgan eleganti uz ielas, ja protams ir 16-17' lietie diski
Noteikti izmēģini Skoda Octavia universāli! Vieta aizmugurē normāli un arī bagāžnieks paliels.
Gregers rakstīja: Noteikti izmēģini Skoda Octavia universāli! Vieta aizmugurē normāli un arī bagāžnieks paliels.
Principā piekrītu, vienīgi oktāvijas krēsli nav baigi ērti. Priekšā vel tā, bet aizmugurē bez spilvena aiz muguras bija grūši...
VW Touran
Mazda 5
Mitsubishi Grandis
Zafira, Corolla Verso?
mazdainis rakstīja: Ir doma iepirkt auto ģimenes vajadzībām.
Patreiz skatos uz universāliem pēc 2000 gada (vēlams dīzeli).
Apskatiju lanceru/primeru- Problēma ir tajā kad ieliekot sīču benķus aizmugurē sīkie ar kājām bungā pa priekšējo benķi un pat nevar normāli izstiept kājas kas priekš universāla manuprāt nav OK.
Ja blakussēdētājs vēl var benķi pastumt uz priekšu- man kā šoferim negribas ar zobiem pie stūres turēties
1) Kādas ir "praksē pārbaudītas vērtības"- auto modeļi kuri ir ģimenei draudzīgi.
2) Varbūt tomēr komforta vārdā jāskatās uz miniveniem/parketniekiem ??? (no otras pus4es nevajag man patreiz 7as sēdvietas)
Honda Accord Tourer 2003->
-Izturīga kā tanks
-MILZĪGS bagažnieks - lielie bērnu rati iet pat gareniski iekšā (att paliek daudz brīvas vietas blakus)
-labs motors (ķēde, brīvi griežas līdz 7000rpm, patēriņš zem 10)
-zems vērtības kritums
-jauks, precīzs handlings
Pēc maniem novērojumiem, gandrīz jebkurai mašīnai sīči spārda priekšējo krēslu, sevišķi, ja krēsls lielāks un vairāk "izbīdās" uz priekšu. Māsai sīkais pamanījās pat spārdīt paneli, kad krēslu nolika priekšējā beņķī.
Es arī lieku uz V70 D5.
Reāli pa pilsētu patēriņš ar pieklājīgu braukšanu (nesēņojot) 7.5 litri man bija, kad vizinājos ar šo aparātu.
Vienīgi aizmugures sēdvietas ar īpaši plašu teritoriju neizceļas.
šī paša iemesla pēc, lai sīkie nespārda beņķus un ir arī vieta mantām - nopirku Signum. ērts, plats, aizmugurē beņkiem regulējas slīpums, tos var bīdīt arī uz priekšu un atpakal. ja nav aizspriedumu pret opel marku, tad ir vērts pirkt. parasti tie ir arī labā komplektācijā ar visām extrām. ja ir interese palasi te www.autoreview.ru/...
mansotraises rakstīja: šī paša iemesla pēc, lai sīkie nespārda beņķus un ir arī vieta mantām - nopirku Signum. ērts, plats, aizmugurē beņkiem regulējas slīpums, tos var bīdīt arī uz priekšu un atpakal. ja nav aizspriedumu pret opel marku, tad ir vērts pirkt. parasti tie ir arī labā komplektācijā ar visām extrām. ja ir interese palasi te www.autoreview.ru/...
Nu jā, ir gadījies ar Signum dīzeļraķeti pabraukt. Bet nu Signum man kaut kā neasociējas ar ģimenes auto, kaut vai tāpēc ka aizmugurē, ja nemaldos, konkrētajam auto barchiks pat bija
Es lieku uz veco A6, 2.5 turbodiesel. Ij slēpes varēsi vs sīčiem paņemt
Omega universaalis. Vismaz 95 g izlaidumam vietas bija aizmugures rindā ar maniem 1,95 pa pilno.
mazdainis rakstija ka ceļo. tad nu barčiks ar vēsiem padzērieniem sīčiem un pašam ir tieši laikā.
nu omega pēc kritērija nederēs, jo meklē cilvēks pēc 2000gada
Omega no 2000-2004 catalog.auto.ru/...
nav ko atvainoties katram savs.. man savukārt V70 liekas kā padomjlaiku sekcija ar lieliem un kantainiem stikliem
veiksmi auto iegādē! un lai labi ripo
mazdainis rakstīja: Džeki piedodiet-opeli kā sugu nē... Tik izmisis es neesmu...
Pašlaik V70 iekritis prātā- jau sen sapņoju par Volvo. Būs pa brīvdienām jāietestā kāds.
Es nākamo auto pēc SAAB arī ņemšu volvo. Ņemt opeli, tas ir kritiens atpakaļ.
es pirms signuma skatijos arī uz volvo S60, bet vietas aizmugurē tur nav kā tādas. V70 jau iepriekš minēju kāpēc nepatīk. S80 pārāk lempīgs izskatās. Jauna auto izvēle vienmēr ir grūta un katrs izvēlas to kas patīk un ko var atļauties, ne tikai nopirkt, bet arī uzturēt.
senčiem ir 2002. gada omega. AUto nav ne vainas. Nekas nelūzt, detaļas maksā 5 ls spainī, pilns aprīkojums ar navi un ādu, mīksta gaita, mīksti milzu sēdekļi...
Man gan ar to dīvānu nepatīk braukt - esmu pieradis pie cietākiem auto. 2.2 DTI apēd 6-7 itrus...
Skaties vēl tādu lietu lai aizmugurējiem beņķiem var regulēt atzveltnes slīpumu, jo vairumam bērnu sēdekļiem no 15 kg, atzveltne regulējas kopā ar autiņa atzveltni!
Lētāk gan ir nopirkt bērna beņķi ar regulējamu atzveltni, nevis auto ar regulējamiem pakaļbeņķiem
Dci Renault no 2002.g ar maz km un max apriikojumu pameklē
mazdainis rakstīja: Da neinteresē man bibja garināmais (repsktīvi krutie auto brendi vai krutie navaroti)
Man vajag normalu autosu kur iekrtaut sīčus, mantas un ar saprātīgu komfortu pabraukāt rinķī+ gadījumā ja kāds krašs vai kas- lai ir iespējas +/- palikt veseliem.
Nav mums EE zeme kur uz 250km nobrauktiem kruizera ātrumā (105-110) Tevi labi ja 6as mašīnas apdzen Tevi.
Pabraudz pa Daugavpileni uz 105- pa 100km vismaz pāris "action" garantēti ibio...
Nortel rakstīja:
mazdainis rakstīja: Džeki piedodiet-opeli kā sugu nē... Tik izmisis es neesmu...
Pašlaik V70 iekritis prātā- jau sen sapņoju par Volvo. Būs pa brīvdienām jāietestā kāds.
Es nākamo auto pēc SAAB arī ņemšu volvo. Ņemt opeli, tas ir kritiens atpakaļ.
un ko domā par honda frv? protams, nebūs zemākā cena, jo autiņi salīdzinoši jauni, bet:
sākumā biju diezgan skeptisks, likās, ka vietas priekšā pie stūres nav. sajūta bija, ka civikā vairāk vietas, taču nobeigumā paņēmu un tagad pat ļoti apmierināts. salīdzinoši ar citiem 'parastajiem' vagoniem varu vērst uzmanību -
1.. trīs vietas priekšā - manā gadījumā ideāli, jo esam 3
2. augsta sēdēšana, labi pārredzams ceļs (- grūti parkotiez uz aizmuguri, jo neredz pakaļu)
3. lai arī autiņš it kā liels (patiesībā arī salons ir pietiekoši plašs - ar octaviu nesalidzināsi, jo plašums rodas uz platuma rēķina), tomēº objektīvi tas ir īsāks nekā honda accord, iespējams arī īsāks par mazda 6. ar to gribēju pateikt, ka vieglāk pilsētā atrast parkingu, jo bieži taču pietrūkst to 10 cm.
4.. bagāžnieka izmērs pietiekošs, visādas kastītes un vietas kur sabāst niekus.
5. patēriņš - njaa, liekas, varēja būt mazāks - pilsētā ap 12, šoseja ap 7 (2 litru motors) (pieredzē te daži gan rakstīja tādus skaitļus kā vidējais 8 l/100km??) ātrumu 'nejūt', taču jau ap 130 un uz augšu benzīna patēriņ ui kā pieaug (;
6. jau standarta aprīkojumā visas nepieciešamās lietas.
7. nezinu, kaa rīkojas ar vojageriem un tamlīdzīgiem, bet nevienā mazgātuvē, ne uz maksas ceļiem neesmu pieskaitīts pie miniveniem, lai arī teorētiski laikam tas tāds ir.
8. aizmugurējie beņķi visi atsevišķi nolokās, ir iespēja arī atzveltni regulēt (tiesa, gan tikai nedaudz)
9 nekas nav lūzis, negrab
rezumē - ļoti labs ģimenes auto
Toyota Hilux. Joks,
bet - Ls~16000 par šitādu jaunu, kurā var sakrāmēt pašu velnu ar visu sievasmāti un pusteļu, izbraukt visus bezceļus un patēriņš ar normāls.
KOHINURS rakstīja: Toyota Hilux. Joks,
bet - Ls~16000 par šitādu jaunu, kurā var sakrāmēt pašu velnu ar visu sievasmāti un pusteļu, izbraukt visus bezceļus un patēriņš ar normāls.
normaala izmeera salonish buus saakot ar 17 pakaam
Familie wagen
ja jau saac filozofeet par 7 vietaam ,tad atliek tikai buss..
CV vai tam liidziigais ar gaazes iešprici...