smart235 rakstīja:
Ozz rakstīja:
bija jau arii 409. bundza
kāda tā bija? 408. tā kā atceros, ka līdzīgs 412.
tfu, ple safisos...
407 bija veel tas tur, a 408 jau bija liidziigs 412 tikai pakaljgaismas bij savaadaakas...
smart235 rakstīja:
Ozz rakstīja:
bija jau arii 409. bundza
kāda tā bija? 408. tā kā atceros, ka līdzīgs 412.
tfu, ple safisos...
407 bija veel tas tur, a 408 jau bija liidziigs 412 tikai pakaljgaismas bij savaadaakas...
Ozz rakstīja:
smart235 rakstīja:
Ozz rakstīja:
bija jau arii 409. bundza
kāda tā bija? 408. tā kā atceros, ka līdzīgs 412.
tfu, ple safisos...
407 bija veel tas tur, a 408 jau bija liidziigs 412 tikai pakaljgaismas bij savaadaakas...
jā, un ar vienu, kas saucās elite, kādā tur gadā šie raļļoja pa austrāliju, laikam pat daži letiņi bij komandā.
Tas kareizi būs iemesls - pārāk liels ātrums ložmetējam netiek uzskatīts par priekšrocību.
smart235 rakstīja: es tik brīnos par kauluzāģi un šmeiseri, kā tos nešpikoja. Nu labi, varbūt šmeiseris nebija gluži ekselents kā mehānisms, toties jamam laikam pistoles patronas derēja.
Bet kauluzāģa šaušanas ātrumu laikam tikai tagad kkāds uzi vien pārspēj.
Ā par topic tēmu - sajūsmināja 1 autoizstāde, kad visos pārējos auto jau drīkstēja iesēsties, bet uz volgas podesta pat uzkāpt nedrīkstēja
Eu veči jūs esat aizmirsuši Ņivu! Tas tak ir krievu orģinālražojums. Pirmais džips bez rāmi.
studējot to pashu manis reklamēto za ruljom. un lasot vinju rakstus. es nevaru izdomaat NEVIENU krievu auto.
nosaciiti taa ir NIVA,bet pashu ir tikai muuziigi gaudojosjaa razdatka,un vibreejosjaa. paareejais ir FIAT standarta mezglu klaasts.
GAZ ir FORD. un GAZ 53 dzineejs-nopirkshanai jau tika piedaavats taalajaa 1938 gadaa !!! taa vietaa iepirka 6 cilindru dzineeju... .
veel paaris vaardi par uzvaru(pobeda)-apskatat OPEL- kapteini tajos 30 gados krieviem bija miilja draudziiba ar fashistiem- miilestiibas auglis
par vaboliti man ir cita infa,taa ir itaalju komunistu draudziibas daavana hruscovam. un tikai taapeec ka itaalijaa viena no vadoshajaam partijaam bija komunisti(vai citaadi saukta)-tika lemts pirkt FIAT. tiesa tajos gados labs un izcils modelis.
te gan ir jaatceras kaadu iepirka,un kaads sanaaca. ! krievu inzenieri visus uzlabojums piesaviinaas sev,bet jau bija zinaams ka jaunajaa modelii tas viss jau bija. taatad ruupnieskaa spionaaza bija savos augstumos
P.S. ai nu man po,ko te njematie un kaa. es NEZINU krievu auto...nezinu.
ak jaa gribu veerst uzmaniibu uz miskvicja-412 motoru.
labi apluukojam vinju,kas liekas diivains??? vislabaak pankemt ap 1980-85 gada BMW 316 dzineeju. PAT 320. un nevajag lja lja ka 412 ir 4-cilindri a 320 2 nonjem nost????
P.S. ap 1990 gadu tai pashaa zurnaalaa bija rubrikas,kas aarzemju auto der no krievu auto LABS !!! 412 virzulji un gredzeni,shaales der 320-nu ne jau jaunajiem protams(bet kas zin ). man pat aizdomas ka klanji arii. aizdomas ka 316 ar,bet nemeloshu-neatceros.
mekleejam krievu auto-mekleejam.
The Moskvitch 412 – later called 2140, and 1500 SL in export version – was a car from Soviet manufacturer Moskvitch introduced in 1967. It was also built as the Izh 412 by IZH in Izhevsk.
The 1500 cc was a slant inline-4 engine inspired by the BMW 1500 unit. Block, head and inlet manifold were aluminium castings. Steel cylinder liners were replaceable to enable easy repair of the engine instead of having to replace it entirely. The same engine was used on Moskvitch cars till late 1990s, there were also 1700, 1800 and 2000 cc derivatives.
The BMW New Class was a line of compact sedans produced by the German automaker BMW and launched with the 1962 1500. The four-cylinder BMW M10 engine used in these cars grew over the years from 1.5 to 1.6, 1.8, and 2.0 L with the names changing to reflect this.
Vēl bija bembim 320 E21 un 520 E12 ar četriem katliem.
ursis rakstīja: ak jaa gribu veerst uzmaniibu uz miskvicja-412 motoru.
labi apluukojam vinju,kas liekas diivains??? vislabaak pankemt ap 1980-85 gada BMW 316 dzineeju. PAT 320. un nevajag lja lja ka 412 ir 4-cilindri a 320 2 nonjem nost????
P.S. ap 1990 gadu tai pashaa zurnaalaa bija rubrikas,kas aarzemju auto der no krievu auto LABS !!! 412 virzulji un gredzeni,shaales der 320-nu ne jau jaunajiem protams(bet kas zin ). man pat aizdomas ka klanji arii. aizdomas ka 316 ar,bet nemeloshu-neatceros.
mekleejam krievu auto-mekleejam.
jaa, man 90ajos gados piekliida ap to laiku izdota krievu graamatele, kur kaads spechuks raksturoja visas taa laika populaaraakaas b/u inomarkas, ar siiku uzskaitiijumu no kura zaza, gaza vai vaza kaadas detaljas der Nereti gabalus no graamateles iztulkotus 1:1 vareeja lasiit zhurnaalaa "Auto" kaa LV auto ekspertu kompetento viedokli
ursit, ursit - tad pasaki ar ko šobrīd viens no otra atšķiras tie oriģinālie vācu utml auto? tak kopijas no citiem. Arī rus uzlaboja Opel kroplību uztaisot Pobedu - izcilāko rus auto gan dzainiski, gan tehniski. Neskatoties uz USA cilmes dzinēju gammu.
par M403 - riktigs moderns smukulis savā laikā. 407 nu tā, 408 un 412 fantastiksi savam laikam un valstij, kur tie radās. Vēsture bija forša un ne velti šos brīnumus daudzi kāro iegūt savā īpašumā.
vzinis rakstīja: Vēsture bija forša un ne velti šos brīnumus daudzi kāro iegūt savā īpašumā.
Nu tiešām, nežēlīgi forša. Tikai tiem, kas par padomju megarullziem fano, ir baigā dilemma - oriģināls ņifiga neiet, ja ieliks normālu motoru, vairs nebūs oriģināls un ceņņiks būs n reizes zemāks Nez kas būtu, ja US būtu stipri tuvāk - droši vien visi moši un volgas sen atdusētos metalurga krāsnīs
P.S. Mani fascinē zims - forša tačka, tikai ...no aizmugurējā ķeblī sēdošo viedokļa Pie ruļļiem jāsēž pundurim.
zims nu gan ir riktigs amerikanis, kam virsbuvi liekas pat netaisija sovjieti
vēsture auto būve ir forša un es nedomāju par sovjietu stulbumu. kau gan mums šobrīd ir gudrāka valdība?
Amerikānis ne amerikānis, bet kas zem haubes?
Starp citu, kad staļins apstiprināja pobedas projektu, jams bija tas, kas nolēma, ka pobedai būs R4, nevis R6
nosaciiti taa ir NIVA,bet pashu ir tikai muuziigi gaudojosjaa razdatka,un vibreejosjaa. paareejais ir FIAT standarta mezglu klaasts.
---------------------
Nu vismaz prieksheejam tiltam nav sakara ar Fiat standarta mezglu klaast, jeb ir nieciigs Starp citu veel 1980-ajos razhotajaam Njivaam nekaadas razdatkas negaudoja un auto nevibreeja. Aciimredzot tikushas mainiitas tehnologjijas. Un to, ka Njiva bija pasaulee pirmais dzhips ar nesosho virsbuuvi noliegt nu nevar. Cherokee naaca peec tam ...
Par tiem 412 dzineejiem - ir veel viens tuvs radinieks, franchu firmas Talbot (kaadu laiku arii Chrysler, tagad Peugeot sastaavaa) dzineejs. Bij taads auto, kursh saucaas "Chrysler 2 litri". Bija dariishana ar taada remontu taalajos 1980-ajos. Jaasaka, ka vizuaali tas motors par 90% atgaadinaaja 412, turklaat atshkjiriibaa no BMW vinjam bija alumiinija motora bloks.Visfantastiskaakais bija tas, ka uudenssuuknis 1:1 dereeja no 412 Arii kolektori, sadalenes rokeri un veel shaadas taadas daljas
par vaboliti man ir cita infa,taa ir itaalju komunistu draudziibas daavana hruscovam. un tikai taapeec ka itaalijaa viena no vadoshajaam partijaam bija komunisti(vai citaadi saukta)-tika lemts pirkt FIAT. tiesa tajos gados labs un izcils modelis.
===================
Vai domaats ZAZ 965? Nu , vaboliite bij tai laikaa izplatiita mazauto forma, bet konstruktiivi ar itaalju vaboliiteem nav nekaadas liidziiba, iznjemot to, ka dzineejs aizmuguree.
zazi bija preciizi nospiesti NSU
zazi bija preciizi nospiesti NSU
----------------------
Tu runaa droshi vien par 966/968 modeli. Nu vieniigais, kas tur no NSU ir tie ieliciijumi saanos. Viss paareejais ir pavisam kas cits
kaa Latvija laikaa sauca NSU ?
nāvīgi sūdīga uzparikte
kaa Latvija laikaa sauca NSU ?
nāvīgi sūdīga uzparikte
-----------------
Labs ) Kaut Latvijas laikaa IMHO lielaakoties
bija dariishana ar NSU motocikliem, ne auto. Peec
kara NSU bija viraaki spozhi modelji, to skaitaa
Prinz un Sportprinz, vinjiem bij izdevies radiit dazhus
teicamus dzineeju modeljus. Nu bet beigaas taapat
lielaa zive aprija mazo zivi ....
Crankshaft, Talbot bija angļu firma
Vispirms neatkarīga, tad nokļuva Rootes koncernā vai kā to būšanu sauca, tad visu Rootes nopirka kraislers, modeļus sapisa, atliekas nopirka pežo, uzrāva vēl pāris modeļus, tad 1986. vai 1987. gadā izbeidza. Vienu no pēdējajiem modeļiem Talbot Solara krievi pārspieda par aleko Bijušajā Talbot rūpnīcā līdz šī gadsimta sākumam pežo blieza augšā savas sīkās miskastes, tad aizklapēja to rūpnīcu ciet.
iepeera... msh- Talbot was originally the British brand name nenoziimee to ka arii autosi bij anglju.. to tak tev vajadzeetu saprast kaadu briidi razjoja arii Anglijaa.. tas gan fakts
ALEKO bija tikai uz aarvalstiim... Moskvich 2141 bij orgjinaalais taa kjeema nosaukums...
+ieteikums tev kaa newbie- klausi ko saka Crankshaft
Kindzulis rakstīja: iepeera... msh- Talbot was originally the British brand name nenoziimee to ka arii autosi bij anglju.. to tak tev vajadzeetu saprast kaadu briidi razjoja arii Anglijaa.. tas gan fakts
ALEKO bija tikai uz aarvalstiim... Moskvich 2141 bij orgjinaalais taa kjeema nosaukums...
+ieteikums tev kaa newbie- klausi ko saka Crankshaft
ALEKO=2141=Talbot. tas ir fakts.
par to Solara ne varda... esmu maniijis jamo dabaa ... i nestriidos
msh
06.08.2008 19:40
Crankshaft, Talbot bija angļu firma
===================
Darbojaas i Anglijaa, i Francijaa, tik nosaukumus izrunaaja dazhaadi - anglji teica "Tolbot", franchi "Talboo"
A par to Talbot Solara = M2141, taa arii bija. Neapshaubaami
bija atshkjiriibas konstrukcijaa, bet ko atminu, ka stiklus visus toch vareeja mainiit no viena uz otru
Crankshaft rakstīja: msh
06.08.2008 19:40
Crankshaft, Talbot bija angļu firma
===================
Darbojaas i Anglijaa, i Francijaa, tik nosaukumus izrunaaja dazhaadi - anglji teica "Tolbot", franchi "Talboo"
A par to Talbot Solara = M2141, taa arii bija. Neapshaubaami
bija atshkjiriibas konstrukcijaa, bet ko atminu, ka stiklus visus toch vareeja mainiit no viena uz otru
Es nedaudz konkretizēšu..... krievi nopirka visu talbot solara ražošanas konveijeru,detaļas,rasējumus -teiksim tā - pilnīgi par 100% nopirka visu auto. Tāpēc jau arī viss tam M2141 derēja no talbota
Jaunā volga
Jaunaa volga