Ūdeņraža tehnoloģijas aktualitātes.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jau ieraugot virsrakstu bju gatavs derēt, ka tieši daputātelis ir šitā topica autors

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Raimond! necepies ar tām ultramega super dārgajām tehnoloģijām. Viss jau sen ir izdomāts un uztaisīts. Parastais dzinējs bez NEKĀDĀM pārbūvēm (ja neskaita pāris gumijas caurulītes) apm 100 Ls naudiņas un biki sava roku darba un gatavs. 3.0 l 1998g. Voyager automāts degvielas patēriņš pēc uzstādes- šoseja 8 l.; pilsēta 11,5 Jaudas pieaugums- Nm,kW nezinu, vērtēju subjektīvi salīdzinot ieslēgtu, izslēgtu. dinamika no vietas, pie izslēgta spolē 5 sek; ieslēdzot- spolē pirmais, pēc 4 sec. iemet otrajā un turpina dedzināt gumiju vēl 2-3 sec. Savādāk Tu kā tāds valdības pārstāvis- centies ieviest, kaut ko ultra dārgu, sarežģītu lai varētu nosmelt max. summu uz piegādes, ieviešanas un apkalpošanas procentiem.

searchportal.information.com/...

www.youtube.com/...

www.fuel-from-water.net/...

p.s. ierakstot youtubē attiecīgus atslēgvārdus var dabūt redzēt kaudzi ar visādiem brīnumiem- līdz pat tā saucamajiem mūžīgajiem dzinējiem- tradicionālā fizika - SŪKĀ, pats, šad tad kaimiņiem par brīnumu papļauju zāli samaisot benzīnu ar krāna ūdeni. 80 pret 20,bet ja parausta striķi ilgāk var arī 75 pret 25

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Bet Raimi - skaties- PRĀTĪGI, vēl pāris gadus atpakaļ- šad tad kāds, kas, daudz maz tālāk tika- pēkšņi nomira visjocīgākajos veidos. Un vispār- www.youtube.com/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Viss tas ir fufelis. Ūdeņraža tehnoloģija ir pilnīgi nevajadzīga lieta un to autoražotāji izmanto, lai novilcinātu elektrokāru un hibrīdu ieviešanu. Jau 50 gadus sola to H tehnoloģiju, bet vēl arvien ir 6 nepārvarami šķēršli, lai to ieviestu, tai pat laikā jau tulīt pat var ražot elektromašīnas, kas var pārvarēt 350km ar vienu uzlādēšanas reizi. Atliek tikai atrisināt jautājumu ar uzpildes stacijām, kur patiesībā būtu nevis akumulatori jāuzpilda, bet tikai jāsamaina ar pilniem. Kamēr to H ieviesīs sen jau akumulatoru ietilpība būs tik liela, ka H vairs nebūs konkurents. Autoražotāji ir ieinteresēti būvēt esošos smirdīgos, plīstošos autiņus, lai tikai nebūtu jāmaina ražošana un jāsamazina ienākumi uz rezerves daļu tirgošanu. Sajūgs, bremzes, ātrumkārba, eļļa, tosols u.c regulāri maināmas lietas ir elektroauto pilnīgi nevajadzīgas un protams kāpostu uz to neuzvārīsi. Hibrīdi ir solis uz priekšu, bet tas ir solis pretī elektroauto uz baterijām nevis ūdeņraža. Noskaties vienreiz Who killed a electric car" un sapratīsi kapēc.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ūdeņraža iegūšana ar reaģentiem ir daudz dārgāka par ūdeņraža iegūšanu no fosilā kurināmā un pie kam plašpatēriņā reaģents visiem nepietiks. Nupat ziņās jau bija par japāņu izgudrojumu mašīna uz ūdens\"\"vai kaut kā tā, tici man tas ir fuflo, jauki uz rasējamā dēļa, bet reāli dzīvē ne.

Noskaties: video.google.com/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kad beidzot privātperonas drīkstēs taisīt savu atomreaktoru?

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

Jāpērk cita planēta...īsāk sakot

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vispaar jau uudenjrazha tehnologjijas savulaik sekmiigi izstraadaaja ungaaru izcelsmes amerikaanis Edvards Tellers, ne mazaak sekmiigi noriteeja gaitas izmeegjinaajumi Bikini atolaa Klusajaa okeaanaa

tomc Reģ.: 19.02.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Vispaar jau uudenjrazha tehnologjijas savulaik sekmiigi izstraadaaja ungaaru izcelsmes amerikaanis Edvards Tellers, ne mazaak sekmiigi noriteeja gaitas izmeegjinaajumi Bikini atolaa Klusajaa okeaanaa

Labs

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: jau ieraugot virsrakstu bju gatavs derēt, ka tieši daputātelis ir šitā topica autors

tieši top pašu nodomāju, par topika autoru

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

iisti nesaprotu pasaakuma jeegu.

ja uudenjradis paliek sashkjidrinaats pie -170(vai cik tur) graadiem, tad cik energjijas tiek pateereets, lai vinju taadaa kondiicijaa dabuutu?

vai tik ne vairaak kaa dos ieguutaa h2 degviela?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Vispaar jau uudenjrazha tehnologjijas savulaik sekmiigi izstraadaaja ungaaru izcelsmes amerikaanis Edvards Tellers, ne mazaak sekmiigi noriteeja gaitas izmeegjinaajumi Bikini atolaa Klusajaa okeaanaa

veeljoprojaam esot "iecieniita" tuurisma vieta

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Raimond! necepies ar tām ultramega super dārgajām tehnoloģijām. Viss jau sen ir izdomāts un uztaisīts. Parastais dzinējs bez NEKĀDĀM pārbūvēm (ja neskaita pāris gumijas caurulītes) apm 100 Ls naudiņas un biki sava roku darba un gatavs. 3.0 l 1998g. Voyager automāts degvielas patēriņš pēc uzstādes- šoseja 8 l.; pilsēta 11,5 Jaudas pieaugums- Nm,kW nezinu, vērtēju subjektīvi salīdzinot ieslēgtu, izslēgtu. dinamika no vietas, pie izslēgta spolē 5 sek; ieslēdzot- spolē pirmais, pēc 4 sec. iemet otrajā un turpina dedzināt gumiju vēl 2-3 sec. Savādāk Tu kā tāds valdības pārstāvis- centies ieviest, kaut ko ultra dārgu, sarežģītu lai varētu nosmelt max. summu uz piegādes, ieviešanas un apkalpošanas procentiem.

searchportal.information.com/...

www.youtube.com/...

www.fuel-from-water.net/...

p.s. ierakstot youtubē attiecīgus atslēgvārdus var dabūt redzēt kaudzi ar visādiem brīnumiem- līdz pat tā saucamajiem mūžīgajiem dzinējiem- tradicionālā fizika - SŪKĀ, pats, šad tad kaimiņiem par brīnumu papļauju zāli samaisot benzīnu ar krāna ūdeni. 80 pret 20,bet ja parausta striķi ilgāk var arī 75 pret 25

Muhahā, vēl viens idiņš atradies Mauksim pa punktiem:

1) Tādas sīkas sūda burķeles sotu maksā? Pēdējo esmu redzējis, vairāk nevajag

2) Iztēlojies parastu, teiksim, 60 Ah aķi uzlādes procesa beigās. Strāva ap 6A, propkas vaļā, aķis ir uzlādējies un elektrolīts sāk sadalīties par ūdeņradi un skābekli. Tavuprāt ar kaut ko tādu varētu vismaz 10% no normāla motora patēriņa pabarot? Baidos, ka nē Un aķim, atšķirībā no tām burķelēm, ir salīdzinoši milzīga plākšņu virsma, attiecīgi vairāk sadalās, kā arī aķī ir elektrolīts, kurš atšķirībā no tīra ūdens, ļoti labi vada elektrību un ļoti labi sadalās. Tu laikam nezini, kāpēc skolās fizikas stundās pirms elektrolīzes demonstrējuma destilētajam ūdenim pielej dažus pilienus sērskābes? Un neaizmirsīsim par strāvu, un par to, kādiem burbuļiem būtu jāizdalās. Ja tu domā, ka motors ņifiga gaisu nerauj iekšā - norauj no ieplūdnieka gofru, aizspied ar plaukstu un paprasi kādam, lai pastartē

3) Normālam benzīna motoram ar elektronisku vai elektroniski vadāmu mehānisko šprici tas fufelis nav iespējams. Kāpēc? Pat ja būtu iespējams neiespējamais, un tā burķele kaut ko darītu - šprice vienkārši juktu prātā - degvielu padod atbilstoši gaisa masai, bet nez kādēļ sanāk trekns degmaisījums Tas, protams, gadījumā, ja tas tiešām būtu iespējams.

4) Tur par to smieklīgo idiotisma izpausmi ar zāles pļāvēju - nu vienu reizi tā var izdarīt. Kur tas ūdens paliek, domāju nav jāmin Ja tu domā, ka sadeg - neaizmirsti, ka ūdens ir smagāks par benzīnu un tas ar benzīnu kopā nejaucas - nu vienīgi ar ultraskaņu uz brīdi var sajaukt suspensiju, kas pēc kāda laika sadalās. Netici? Ielej savai mašīnai bākā desmit litrus, pēc tam ja to tavu mašīnu kādus 50-100 kilometrus pavilks, nu tad varbūt sāks darboties

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

bija tas jautrais joks ar dzineeja skalosanu gaisafiltru piewienojot kraanam Nekas jau nenotiek,taapat kaa turbomotoriem pievada uudeni paraleeli degvielai dzeseejot wirzulus un paaugstinot oktaanskaitli.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

taaneko rakstīja: Raimond! necepies ar tām ultramega super dārgajām tehnoloģijām. Viss jau sen ir izdomāts un uztaisīts. Parastais dzinējs bez NEKĀDĀM pārbūvēm (ja neskaita pāris gumijas caurulītes) apm 100 Ls naudiņas un biki sava roku darba un gatavs. 3.0 l 1998g. Voyager automāts degvielas patēriņš pēc uzstādes- šoseja 8 l.; pilsēta 11,5 Jaudas pieaugums- Nm,kW nezinu, vērtēju subjektīvi salīdzinot ieslēgtu, izslēgtu. dinamika no vietas, pie izslēgta spolē 5 sek; ieslēdzot- spolē pirmais, pēc 4 sec. iemet otrajā un turpina dedzināt gumiju vēl 2-3 sec. Savādāk Tu kā tāds valdības pārstāvis- centies ieviest, kaut ko ultra dārgu, sarežģītu lai varētu nosmelt max. summu uz piegādes, ieviešanas un apkalpošanas procentiem.

searchportal.information.com/...

www.youtube.com/...

www.fuel-from-water.net/...

p.s. ierakstot youtubē attiecīgus atslēgvārdus var dabūt redzēt kaudzi ar visādiem brīnumiem- līdz pat tā saucamajiem mūžīgajiem dzinējiem- tradicionālā fizika - SŪKĀ, pats, šad tad kaimiņiem par brīnumu papļauju zāli samaisot benzīnu ar krāna ūdeni. 80 pret 20,bet ja parausta striķi ilgāk var arī 75 pret 25

Muhahā, vēl viens idiņš atradies Mauksim pa punktiem:

1) Tādas sīkas sūda burķeles sotu maksā? Pēdējo esmu redzējis, vairāk nevajag

2) Iztēlojies parastu, teiksim, 60 Ah aķi uzlādes procesa beigās. Strāva ap 6A, propkas vaļā, aķis ir uzlādējies un elektrolīts sāk sadalīties par ūdeņradi un skābekli. Tavuprāt ar kaut ko tādu varētu vismaz 10% no normāla motora patēriņa pabarot? Baidos, ka nē Un aķim, atšķirībā no tām burķelēm, ir salīdzinoši milzīga plākšņu virsma, attiecīgi vairāk sadalās, kā arī aķī ir elektrolīts, kurš atšķirībā no tīra ūdens, ļoti labi vada elektrību un ļoti labi sadalās. Tu laikam nezini, kāpēc skolās fizikas stundās pirms elektrolīzes demonstrējuma destilētajam ūdenim pielej dažus pilienus sērskābes? Un neaizmirsīsim par strāvu, un par to, kādiem burbuļiem būtu jāizdalās. Ja tu domā, ka motors ņifiga gaisu nerauj iekšā - norauj no ieplūdnieka gofru, aizspied ar plaukstu un paprasi kādam, lai pastartē

3) Normālam benzīna motoram ar elektronisku vai elektroniski vadāmu mehānisko šprici tas fufelis nav iespējams. Kāpēc? Pat ja būtu iespējams neiespējamais, un tā burķele kaut ko darītu - šprice vienkārši juktu prātā - degvielu padod atbilstoši gaisa masai, bet nez kādēļ sanāk trekns degmaisījums Tas, protams, gadījumā, ja tas tiešām būtu iespējams.

4) Tur par to smieklīgo idiotisma izpausmi ar zāles pļāvēju - nu vienu reizi tā var izdarīt. Kur tas ūdens paliek, domāju nav jāmin Ja tu domā, ka sadeg - neaizmirsti, ka ūdens ir smagāks par benzīnu un tas ar benzīnu kopā nejaucas - nu vienīgi ar ultraskaņu uz brīdi var sajaukt suspensiju, kas pēc kāda laika sadalās. Netici? Ielej savai mašīnai bākā desmit litrus, pēc tam ja to tavu mašīnu kādus 50-100 kilometrus pavilks, nu tad varbūt sāks darboties

Msh- nevienmēr viss ir tik slikti kā izskatās. Nevēlos strīdēties- raxtu tikai to ko, ko pārbaudiju. Burku savākt- sīkums. Naudiņas maxā viens s*** bloks, kas dod noteiktas frekvences (un strāvas impulsus)- nepieciešams lai labāk sadalītu to pašu ūdeni (kuram starp citu jāpieber soda) un nesēdinātu akuci. Un burbuļu ir stipri vairāk kā akuci lādējot. Bet ir viena lieta, uz kuras ir bāzēta viss iekšdedzes dzinēja darbības princips un ko tāds idiņš kā es zinu, bet tāds gudrs vīrs, kā Tu ne! Tad lūk tai gāzei, kas nāk ārā no burkas ir pavisam cits sadegšanas siltums ja standarta benzīna- gaisa maisijumam tas ir ap 900 C tad ūdeņradim+skābeklim tas ir pie 6000 C (Ja nemaldos) un laiks nu lūk vienāds benzīna- gaisa maisijums sadeg simboliskas 1000x lēnāk nekā analoģisks ūdeņraža skābekļa maisijums. Un ja es autiņu palaistu tikai uz tāda maisijuma- jau pirmajā darba taktī virzuli uzdurtu uz klaņa kā šašliku uz iesma. tapēc arī pietiek ar tiem simboliskajiem 2l. šīs burbuļgāzes minūtē. lai degvielas patēriņš nokristos par simboliskiem 25-30%. Gaisa masas mērītājs neiet sviestā un ar svecēm arī viss ir kārtībā. Un par benzīna emulsiju- protams, ka tā noslāņojas, bet ja ielej tādu sļuru zālespļāvēja bākā- kanniņu pirms tam kārtīgi sakratot- tad mierīgi tos pāris litrus var izstrādāt, pirms tas viss ir nosļānojies. Tā lūk- nav labi citus saukt par idiņiem tikai tapēc, ka viņu saprašana ir lielāka nekā tavējā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuru tu te tagad par stulbeni uzskati? Izskaidro man lūdzu trīs lietas. Pirmkārt - kāpēc ūdeņraža demonstrācijas mašīnas, kuras nav bāzētas uz degvielas šūnām, ir bāzētas uz parastiem virzuļmotoriem, un ne tie motori jūk ārā [starp citu, tā tava parādība par ātrāku sadegšanu saucas detonācija, tas tā, starp citu Gan detonācija laikam bija bik lēnāka], ne arī izkūst [tēraudu kausēja laikam kkur ap 2k grādu vai pat zemāk, neatceros, neesmu metalurgs ], kā tā? Otrkārt, tās pašas demonstrācijas mašīnas [un tās neprojektē tavi draugi - lohu ķērāji, bet, kaut vai, bemuwe ] ir ar ļoooti baisu ūdeņraža strebienu - un tev te nez kādēļ tas dodot ekonomiju Neaizmirsti, ka cilindros ūdeņradi var tikai sadedzināt, motors par kodolreaktoru nepārvērtīsies un tur nebūs ne 6k grādu, ne baigā enerģija Un treškārt - kā tas tā nākas, ka autoražotāji iztērē miljoniem, bet normāli braucams neviens ūdeņraža prototips nav? Kamēr daži hamburgerus saēdušies jeņķu tīņi piepeši dabū baigo strebiena uzlabošanos tā tīri ne no kā

Ā, un vēl radās divi komentāri. Pirmais - pat ja tas nebūtu lohotrons - ceņņiks par kaut kādu sūda frekvences ģeneratoru kopā ar pāris tiristoriem ir vienkārši baiss Un otrais - interesanti, kā tu maisi, ar cik lielu frekvenci to savu kanneli, ka tur kaut kas varētu samaisīties?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ai, btw - vēl tu laikam arī esi aizmirsis fizikas stundā tādu eksperimentu - ar kaut kādu ūdeņraža avotu piepilda mēģeni ar ūdeņradi un tad to aizdedzina. Atskan "piukš" un viss - kamēr ja tajā mēģenē uzreiz rastos 6k grādu un baisā ātrumā, mēģene pašķīstu un demonstrētājam labākajā gadījumā būtu apdegusi roka un pilnas acis ar lauskām

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

MSH- lai Tev nav mammai jāprasa- kapēc dīzelis tērējas mazāk nekā benzīns- Tad lūk dīzelim ir lielāks īpatnējais sadegšanas siltums nekā benzīnam. Rezultātā 1l. dīzeļa čaklāk spēj paspaidīt virzuļus uz leju nekā 1l. benzīna. Bet gāze, pat tik niecīgos (itkā) daudzumos, kā nāk no burkas, spēcīgi palielina sadegšanas temperatūru, tātad spiediens cilindrā aug straujāk un virzulītis uz leju dodas ātrāk, nekā Tavā autiņā.

Un jā- lai Tu vēl vairāk sarauktu savu bērnišķo pierīti pārdomu rievās- 4l. dzinējs mierīgi darbojas, ja tam pievada 80l. šīs gāzes minūtē. Pie tāda daudzuma benzīnbākas vāciņš vispār nav jāskrūvē vaļā. Vienīgā nianse- aizdedzi nepieciešams uzlikt 16 grādus vēlāk- kad virzulis jau sācis savu ceļu lejup- savādāk dzinējam kranti! Ātra un momentāna nāve!!! .

Ja netici- piepildi mājās 2 gaisa baloniņus (vai prezervatīvus- ja rotaļājies ar tiem) vienu ar benzīna tvaikiem, otru ar šamējo gāzi un tu aizdedzini- domāju Tev atkritīs šaubas par to ko saku. vienīgi, pēc tam, kad būsi pielicis špicku otram baloniņam- rēķinies ar to, ka nāksies atbildēt ārstiem, kā Tu sev varēji kautko tādu nodarīt...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

MSH- īsas filmiņas

Tas par izdalītās gāzes daudzumu

www.youtube.com/...

Tas par to BMW, ne BMW un citiem ražotājiem- pievērs uzmanību filmiņas nosaukumam

www.youtube.com/...

Tas par zāles pļāvējiem

www.youtube.com/...

Nu un lai nesauktu to pavisam par lohatronu- papēti blakus esošos-Related Videos

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

a.kaada atskjiriiba starp benziina un diizela dzineejiem?

b.kaadaas proporcijaas degviela/gaiss wispaar uzliesmo?

c.kaa muusdienu autinjam noreguleet aizdedzi,ja to automaatiski dara ECU no wismaz 3 deweejiem?

d.gribu dabaa to briinumu redzeet.

e.sadegsanas temp. pie 12 atmosfeeraam buus pulka augstaaka nekaa pie 1as

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

ūdens starp citu ir degšanas gala produkts, kas rodas sadegot(oksidējoties) H un ir naivi cerēt, ka sadalot ūdeni var iegūt atpakaļ kaut kādu "free energy", tur tādas nav. Tad jau kurinot kamīnu ir stulbi laist dūmus arā pa skursteni, tos vajadzētu savākt un pārtaisīt atpakaļ par malku

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

taaneko nu davai, sabāz tajā savā brīnummašīnā kaudzīti ar tādām burķelēm + nahrenizē degvielas sistēmu un ja pat darbosies, tad es ņemu savus vārdus atpakaļ un vēl dziļi atvainošos Bet jau tagad ieraudzīju vēl tajā tavā kārtējajā smieklīgajā tekstā interesantu frāzi "Bet gāze, pat tik niecīgos (itkā) daudzumos, kā nāk no burkas, spēcīgi palielina sadegšanas temperatūru, tātad spiediens cilindrā aug straujāk un virzulītis uz leju dodas ātrāk, nekā Tavā autiņā." Esi dzirdējis par tādu lietu kā ūdens iešprice? Nē, nesadalās tas ūdens ūdeņradī un skābeklī un tādēļ nedeg Tikai atdzesē degkameru smagāk forsētiem turbomotoriem, pretējajā gadījumā seko detonācija. Kamēr tava sapņu gāze "spēcīgi palielina degšanas temperatūru", kā tu tur apgalvo, bet zupai, ko motors sadedzina, nez kāpēc oktānskaitlis nepieaug, attiecīgi augstāka temp, vairāk spīd detonācija. Ak, un vēl tāds sīkums - svecēm ir kvēlskaitlis, paredzēts attiecīgam motoram, pie "spēcīgi augstākas temp" tās vienkārši ātri izbeigtos

Ozz/Zoo es tev uz c varētu atbildēt Bet vispirms lai taaneko to pastāsta

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Ozz-

a.neaaksties (diesel rullz)

b.krievu laikos normaals degmaisiijums skaitiijaas 1:14 kg ...

c.ecu standartiigaa uzmest megasquirt

d.nvareeshu paliidzeet

e.atkariigs no pietiekami daudz blakusfaktoriem... kaut taa pati gaaze-iztvaikojot temperatuuru samazina ne? arii gasoline iztvaikojot t. pazemina... uttttt a ieksh 1u atmosfeeru var piespichkot arii skaabeklja -propaana maisiijienu un jams paaris tuukstoshgraadus uzceps...

msh- ar to uudeni ir taa... ka patiesiibaa briizjam nostraadaa liidziigi kaa NoS tb lieks skaabekliitis ar bij...+ tas ko mineeji- dzeseeshana...bet tas ne uz ikdienas lietoshanu

btw- izskaidro man taadu lietu- kaadeelj autoss mitraa laikaa iet labaak? un tas juutams arii bez Nm meeriishanas?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Skatoties to youtube klipi'nu dr'iz'ak izskat'as, ka tas ūdens uzvārās nevis sadalās pa sastāvdaļām.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Kadreiz jauniba šitadu burciņu biju uztaisijis.Smuki varas un metot klat serkociņu bij buh buh.Nezinu kas notiek ja tai lietai pieiet nopietnak.Domaju ka vajag diezgan lielu lidzstravas daudzumu lai saražotu pietiekama daudzuma H un O.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti