Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jautājumi par w-124 izpūtējiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003

Ir doma no viena bij. BIEZĀ Ogres apkārtnē nopirkt interesantu un labu w-124 mersi ar 24 vārstu 3.2 litru dzinēju. Mersis dažus gadus ir stāvējis "svaigā gaisā", tāpēc izpūtēja trubas viņam ir kā siets. Pārējais viss ir OK.

Tāpēc, būtu priecīgs, ja iauto daudzie speci-mersisti man pastāstītu - cik aptuveni maksā VISAS tās trubas jaunas, un kurā bodē vai servisā tās meklēt. Loģiski, ka nevajag nekādas dārgas superfirmas zīmolu, bet lai iztur kaut 3 gadus. Būšu pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem.

 
1 2 3 4 5
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

spešelī priekš SZ/Pirdieņs/Ideota:

citāts no wikipēdas par "apbrīnojami nemaz nerūsošiem" mercedesiem:

In allen Baujahren treten häufiger Rostprobleme auf, es sind jedoch nicht alle Fahrzeuge betroffen, vielmehr hängt dies stark mit den Nutzungs- und Unterbringungsbedingungen zusammen (Salzreiches Gebiet; unbelüftete Garage etc.). Das Problem wurde seit etwa 2000 durch die Motorpresse aufgegriffen. Der Hersteller gewährt bei Fahrzeugen, abhängig von deren Gesamtzustand und bereits durchgeführten früheren Kulanzarbeiten, Kulanz bei der Beseitigung von Rostschäden, dies allerdings nur bis zum 8. Laufjahr und beginnend erst nach massivem Druck der Medien ab 2001.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: spešelī priekš SZ/Pirdieņs/Ideota:

citāts no wikipēdas par "apbrīnojami nemaz nerūsošiem" mercedesiem:

un ?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Un - nekas.

Normāls ražotājs - kvalitāti sāk uzlabot tikai preses spiediena rezultātā.

Bet citādi - absolūti nekas.

p.s. bija viens 87. gada audi, kuram bij virsū oriģinālais izpūtējs (jo lai viņu nomainītu jāzāģē pušu truba virs pakaļ. balkas, nebija zāģēts - tātad oriģināls.), kuram trubas nebija cauras....

tas tā, relaksācijai.

Kādreiz noder atslābināties, Zigi.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

es atslābinos biežāk kā Tev tas varētu šķist

un Audi necaurā truba ir pierādījums Audi Pārākumam ?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tas ir pierādījums ka benceļa kvalitāte NAV pārākums.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

a kur te manos pēdējos tekstos runa ir par pārākumu, ka Tu ielec pa vidu ar savu wikipedias tekstu ? nešķiet nedaudz beztēmā?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Da labi, nestreso.

Es tak saprotu ka Tev bija liels pārdzīvojums - braucamu benceli kāds atļāvies pārdot par metāllūžņu cenu.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

jā, Viedais...

tev taisnība

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu jau dažiem lasītājiem akurāt ne pa tēmu aizgāja. Bet gadās. Būtu priecīgs, ja zinošie mersisti man ieteiktu kādu konkretu,labu autoservisu, kur specialisti varētu apskatīt bremžu diskus. Iespējams, ka tos var noslīpēt. Ja ne, tad droši vien jāmaina pret jauniem, droši vien jāpārbauda arī visu cilindru darbība. Sākotnēji biju pārliecināts, ka diski paši pēc lielās stāvēšanas , braucot pieslīpēsies. Diemžēl, vibracija bremzēšanas laikā arvien pastiprinās, un ir skaidrs, ka bez tehniskas iejaukšanās neiztikt. Bet, citādi, viss tam mersītim ir OK. Biju pat pārsteigts par salīdzinoši nelielo degvielas patēriņu tik apjomīgam dzinējam dzinējam kā 3,2 - vidēji kādi 10 litri uz 100 km.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

3,2 nav apjomīgs, tas ir tikai sākums- bet tas nu tā...

adresē www.mbclub.lv/... dabūsi Tevi interesējošas atbildes, te par MB tēmu vairāk neko neteikšu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu jau pagājis kāds laiciņš, kopš diskutējām par manu "jauno" w-124/320 mersīti. Esmu jau šoziem ar to mersīti norullējis vairāk par 3000 km. Decembrī viens nelabvēlis pabojāja manam mondeo "fizionomiju" , teju būtu palicis bez auto. Kamēr apdrošinātāji saremontēja, pienāca marts. Mersīts šoreiz izručija. Pirms tam biju mersim nomainījis priekšējos bremžu diskus, kuri vibrēja. Pakaļējie tika apvirpoti. Līdz ar to visas iepriekš minētās vibracijas izbeidzās, pec nelielas "obkatkas" bremzes kļuva asas. Komplektā mersim bija lietie diski ar izcilām good year ziemas riepām, kuras sevi attaisnoja pilnībā. No visām kupenām izdevies izkļūt bez stumšanas, pa glumu ceļu ripo ideali.

Arī tehnika kalpo bez jebkādām probzām - ritošā ideala, nekas neklaudz un negrab. Motors iedarbojas uz pusapgriezienu, labi tur brīvgaitu,nav problēmu ar jebkāda spēka pāatrinājumu - jauni bembji atpaliek itin bieži... Pārsteidz, ka nezūd nekādi šķidrumi - eļļas līmenis visu laiku nemainīgs, arī tosols turas. Patīkami pārsteidz spēcīgā salona apsildes un ventilacijas sistēma, salons uzsilst ātri, dzinējs nepārkarst pat smagākajos pikos. DIEZ KO nepatīk tā spoguļkārba - prasa ļoti precīzu ieslēgšanas trajektoriju. Pirmais ātrums tikpat kā neatšķiras no otrā, 3 ātrumu viegli sajaukt ar 5. Es vairāk tomēr esmu "tomātu" piekritējs. Manualās kārbas jau tomēr ir vēsture. Sabojājās tikai signalizacijas sistēmas saiste ar centralo atslēgu - signalizacija no pults darbojas, bet neslēdz centralo atslēgu. Pārējais viss ir OK. Var teikt, ka ziema nobraukta, neatverot kapotu. Tagad, vasaras sezonā būs jāuztaisa kārtīga apkalpe, jānomaina eļļas un filtri. Nākamnedēl jau gatavojos sākt vasaras sezonu ar Sonatu, kura kopš novembra novietota garažā. Bet, par mersīti W-124 esmu ļoti sajūsmināts. Manuprāt - tas ir viens no labākajiem un izturīgākajiem klasiskajiem auto pasaulē. Viennozīmīgi - daudz labāks par manu kādreizējo bembi e-34, kuru arī uzskatīju par nesliktu auto.

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

dārgais W124 īpašniek,

Sonata bija ziemā jālauž, ne W124 (kurš pēc taviem tekstiem izklausās nedaudz nestandarts)

o tempora o mora !

p.s. tā arī neesi atrādījis to savu brīnumu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

par tomātu piekrītu abzolūti

kopš 98ajā gadā iesēdos 3,0tomātā , tā jei bogu nesaprotu R un V6 dzinēju aprīkotus auto ar 'mešalku', nu ja nu vienīgi sporta/drifta aperātus bet nu limo ar mešalku..........

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

nū man ir 5 pakāpju automāts, nesūdzos un esmu ļoti slinks palicies

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Sky_Walker rakstīja: nū man ir 5 pakāpju automāts, nesūdzos un esmu ļoti slinks palicies

tā višš i , pie laba ātri pierod

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Sky_Walker rakstīja: dārgais W124 īpašniek,

Sonata bija ziemā jālauž, ne W124 (kurš pēc taviem tekstiem izklausās nedaudz nestandarts)

o tempora o mora !

.

Ļoti normāla rīcība - jaunāko auto pietaupīt vasarai, veco traktoru jāt ziemā.

Sky_Walker Reģ.: 29.12.2003
0 0 Atbildēt

nu tā gan ir: jauns ir jauns

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: par tomātu piekrītu abzolūti

kopš 98ajā gadā iesēdos 3,0tomātā , tā jei bogu nesaprotu R un V6 dzinēju aprīkotus auto ar 'mešalku', nu ja nu vienīgi sporta/drifta aperātus bet nu limo ar mešalku..........

Neesi sajaucis gadījumā premium ar limo?

Kāds jau tas tomāts, uz audī šķiptroniku es mešalku nemainītu, kaut man šķiptroniks patīk

P.N. Mūsdienās izgudrojuši kaut kādus varenākus gultņus un eļļas lai tomāts radītu jaudas zudumus ne lielākus par mešalku?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh ej yak tu vienreiz ar savu A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk............

pabrauc ar tādu xundaju un tad spriedelē

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: msh ej yak tu vienreiz ar savu A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk............

pabrauc ar tādu xundaju un tad spriedelē

Kas tur ko spriedelēt, palasi santa fe topiku un neaizmirsti ka abiem ir viens ražotājs, tikai santa fe varētu būt labāk uztaisīta, kā nekā nevis sedans bet premiuma kaštele

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

P.N. Mūsdienās izgudrojuši kaut kādus varenākus gultņus un eļļas lai tomāts radītu jaudas zudumus ne lielākus par mešalku?

------------------------------------------

Tas ir izgudrots un tiek pielietots jau pasen, turklaat labaakajaam modernajaam automaatkaarbaam degvielas ekonomija ir labaaka , nekaa meshalkaam, viena otra liek arii paaatrinaajumaa no vietas Ar gultnjiem un ellaam tam pamaz sakara!

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Japp,jo tomāts pārslēdzas pie optimālām slodzēm,kamēr mešalku nereti slēdz pārāk ātri vai arī vēlu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti