Ko Tu tur gribi dzirdeet?
Labaakas mashiinas praktiski nav, ja vari tieshaam taadu atljauties.
Ir bijis 3. gada 3.7 pilnaa paketee, bet ja tagad pirktu, njemtu tomeer 5./6. gada peec feisa.
Cenas kaa jau a8
Ko Tu tur gribi dzirdeet?
Labaakas mashiinas praktiski nav, ja vari tieshaam taadu atljauties.
Ir bijis 3. gada 3.7 pilnaa paketee, bet ja tagad pirktu, njemtu tomeer 5./6. gada peec feisa.
Cenas kaa jau a8
Man ar patīk A8. Ja runā par miesas pārvietošanu telpā. Bet raudāt gribās, kad kkas no rezerves daļām jāpērk. Tik tamdēļ, ka luxus klases auto, tā cena ir neadekvāti sakāpināta. Protams, par komfortu ir jāmaksā, bet ne jau tik šerpi!
Sretsked : Tas domaats cenas/komforta/kvalitaates/utt attieciibas zinjaa, protams..
A8 leetaak servisot Vaaczemee, starp citu.
Nu jā, lai piečakarētos A8 komfortam ir jābūt sevišķi piečakarīgam
Papildus visiem priekiem un bēdām, kas saistās ar A8 ir tas, ka vairums tevi uzskatīs par algotu šoferi, kas vizinās apkārt kamēr šefs aizņemts, jo šitā auto īpašnieks parasti sēž aiz vadītāja
prieks lasiit tik daudz labu atsauksmju
Kā bijušais īpašnieks varu šo to pastāstīt.
Viss ir ideāli līdz brīdim, kad jābrauc servisā Cenas tiešām kosmoss, piem. viens amartizātors ar maiņu būs ap 1K Ls
Neņem nekādā gadījumā 3 gadu, ja skaties, tad pēc feislifta, tie ir labāk nostrādāti, novērstas daudzas slimības, kas pirmajiem bija, arī motori biš jaudīgāki.
Ja nevari jebkurā brīdī brīvi ieguldīt mašīnas remontā ap 1 K Ls, tad neskaties šim virsū! Bet ja vari, tad skaties uz 4,2L benzīnu iet labi, rij saprātīgi, izņemot Rīgas korķus. Caurgājamība arī viņam ir laba, kas Latvijā šad un tad var noderēt...
Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
Izlasīju un atcerējos kā man OOOO salona pečkas radiators plīsa Jāņu vakarā - jauki, salons pilns ar tvaiku, kājas blakussēdošajam noplaucētas, pāris h ceļa maļā, lai trubas savienotu apejot radiatoru, brrrr
Paldies, audi nekad vairs dzīvē
arba rakstīja: Izlasīju un atcerējos kā man OOOO salona pečkas radiators plīsa Jāņu vakarā - jauki, salons pilns ar tvaiku, kājas blakussēdošajam noplaucētas, pāris h ceļa maļā, lai trubas savienotu apejot radiatoru, brrrr
Paldies, audi nekad vairs dzīvē
Tas noteikti bija 3gadīgs A8, vai ne?
Tāpēc jau ar viņiem parasti saimnieks tiek pārvadāts uz aizmugurēja beņķa, a priekšā šoperis un citiem arī miessargs. Nu tas ir, lai saimniekam neaplej kājas tā pečka, ja kas.
cap rakstīja:
arba rakstīja: Izlasīju un atcerējos kā man OOOO salona pečkas radiators plīsa Jāņu vakarā - jauki, salons pilns ar tvaiku, kājas blakussēdošajam noplaucētas, pāris h ceļa maļā, lai trubas savienotu apejot radiatoru, brrrr
Paldies, audi nekad vairs dzīvē
Tas noteikti bija 3gadīgs A8, vai ne?
Tāpēc jau ar viņiem parasti saimnieks tiek pārvadāts uz aizmugurēja beņķa, a priekšā šoperis un citiem arī miessargs. Nu tas ir, lai saimniekam neaplej kājas tā pečka, ja kas.
Šoferis un miesassargs pat iedomāties nevarēja, ka tam A8 arī pakaļpusē ir atsevišķa pečka, tā ka bosa kājas vienalga apdraudētas
Es atceros kā man toijotai vienreiz pašā nakts vidū izdega spuldze. Paldies, toijotu nekad vairs dzīvē.
Kaksis rakstīja: ....Labāks par 7. sēriju. ....
nu gan, zagnul,,,,
Yetti rakstīja:
Kaksis rakstīja: ....Labāks par 7. sēriju. ....
nu gan, zagnul,,,,
Katram jau savs - vienam A8, citam 7., vēl citam S klase, un vēl kādam keksuss.
arba rakstīja: Izlasīju un atcerējos kā man OOOO salona pečkas radiators plīsa Jāņu vakarā - jauki, salons pilns ar tvaiku, kājas blakussēdošajam noplaucētas, pāris h ceļa maļā, lai trubas savienotu apejot radiatoru, brrrr
Paldies, audi nekad vairs dzīvē
Vai tad tik auksti Jāņi bija, ja jāslēdz bija pečka iekšā?
arba rakstīja: Izlasīju un atcerējos kā man OOOO salona pečkas radiators plīsa Jāņu vakarā - jauki, salons pilns ar tvaiku, kājas blakussēdošajam noplaucētas, pāris h ceļa maļā, lai trubas savienotu apejot radiatoru, brrrr
Paldies, audi nekad vairs dzīvē
Radiatoru audi neražo, tev bija kāds labs ķīnietis, ja varēja aiziet pa gaisu
Sretsked rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
arba rakstīja: Izlasīju un atcerējos kā man OOOO salona pečkas radiators plīsa Jāņu vakarā - jauki, salons pilns ar tvaiku, kājas blakussēdošajam noplaucētas, pāris h ceļa maļā, lai trubas savienotu apejot radiatoru, brrrr
Paldies, audi nekad vairs dzīvē
Vai tad tik auksti Jāņi bija, ja jāslēdz bija pečka iekšā?
Tas tak arba, necepies tas viņam bija nojāts 18 gadus vecs audi....
Viš laikam domāja, ka runa par A80... nullīti pazaudēja
RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???
pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju
vai tā ir ???
Jebkurš nobraukts motors var mīlēt strebt eļļu Tikai 4.2 ir viena īpatnība - kapitalku tam izdarīt nevar, tikai nomainīt bloku
TDI rakstīja:
RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???
pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju
vai tā ir ???
Jā - ēd viņš eļļiņu. It īpaši, ja akseleratora pedālis ilgi kavējas piekļāvies tepiķītim Bet kas par to? 300 zs V8 motoram tas ir tikai normāli... Un ne jau tādēļ, ka nobraukts...
Par izdilšanu - tikai tad, ja brauc bez eļļas vai ar sliktu (laikā nenomainītu) eļļu ilgu laiku... Kapitalku tiešām netaisa blokam, jo alu bloks ar spec. apstrādātām cilindru virsmāmbez čaulām... Bet līdz tai kapitalkai nemaz nav jānonāk - kā jau teicu - barojam ar eļļu savlaicīgi un ies mūžīgi
TDI rakstīja:
...pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc .
A6Q ar 2.8 (V6) tiešām ir švakucis un rijējs nemērā... Pašrocīgi pārbaudīts...
ok , bet incanti xunaj kajotas V6 eļļu nerija + bija jutami ņiprāks par audī V6 , kurš gan sprāgobis ira gan eļļu rij
P.S. dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .
TDI rakstīja:
RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???
pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju
vai tā ir ???
ok , bet incanti xunaj kajotas V6 eļļu nerija + bija jutami ņiprāks par audī V6 , kurš gan sprāgobis ira gan eļļu rij
P.S. dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .
Klau, vai nevēlies pie logopēda pieteikties, varu kādu labu pameklēt!
endurists rakstīja:
TDI rakstīja:
RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???
pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju
vai tā ir ???
ok , bet incanti xunaj kajotas V6 eļļu nerija + bija jutami ņiprāks par audī V6 , kurš gan sprāgobis ira gan eļļu rij
P.S. dabestākais autos būtu -A6 būda ar kajotas V6 matõru un aut.karbu .
Klau, vai nevēlies pie logopēda pieteikties, varu kādu labu pameklēt!
iesper seu starp kajām un norauj ar savu endūrõ uz mutes , teu kļūs vieglāk
ja nesanāk ar pirmo reizi , turpini tik ilgi , līdz sāksi just uzlabojumus
TDI rakstīja:
RX-7 rakstīja: Taisnība iepriekš teiktajam...
Kā vecā modeļa 4.2 Q bijušias īpašnieks un Tevis minētā gada intervāla 4.2 vai 6.0 modeļa topošais īpašnieks, arī pievienošos, ka labākas mašīnas nav... Bet remontēt, Dieva dēļ, nedzen uz Auto Rīgu... Un ne jau cenās, bet nemācēšanā un nevarēšanā ir tā sāls... Rezerves daļas gan tur var sūtīt vai, kā jau minēja - no Vāczemes... Teiksim, erzaca ķīniešu kondiša salona iztvaikotājradiators tika solīts par 700 Ls, bet AutoRīgā tā pati oriģinālā detaļa par 209 Ls tika pasūtināta...
No motoriem - tikai 4.2 vai 6.0 W12. Citādi nav jēgas no A8... Šie motori, pareizi kopti, ir praktiski nenobraucami...
vaj tas 4,2 nemīl ieēst ap 1l/1000k labo sintētisko eļļiņu ???
pac slienajos ap 4,2nieku , jo 2,8( uz A6Q ) ir pinīgs 'sūc ' -bik tā ka par švaku + eļļu rij ~1l/3000km atkarībā no tā kā valēc . A par 4,2 , viena tante teica , ka šis izdilstot fixi jo neesot ģilzas utt nelaps , ja tiek iepirkc audaks 4,2 ar nezināmu vēsturi un patieso ODO . Karoč esot baisā loterija ar 90%ieberziena iespeju
vai tā ir ???
Cilvēks, kurš pērk auto ap 40K eur un motora tilpumu virs 4L, ar nobraukumu ne lielāku par 60-70K, nedomā par kapitalku motoram!!! Tas nav žigulis Eļļu viņš ēd ja mīl pedāli paspaidīt, bet ne jau 1l uz 1000 km! Un pofig lai ēd, cik tad tā eļļa maksā 10Ls???
Atsauksmes par Audi A8
Padalaties kam bijusi pieredze. 2003. 2004. gads