Pārdodu BMW 320i Touring 97\'

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pārsēdies uz trambuli?

kaut kādu brīnumu jau pirms gada te tirgoji, esot pa dārgu palicis ...

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Ar laifistu uzlīmēm, cik zināms, ir pieejamas atlaides Latbemā.

Nē, uz trambuli nepārsēdos - man ir vecumvecais, uzticamais Mitsu Lancers pagalmā, kamēr gādāšu citu eksemplāru vietā.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Starp citu, toč nepriecātos, ja man būtu tagad jāturpina maksāt līzi par to Pasātu, kas man bija. Ekonomiskā krīze skar visus, arī mediju nozari. Bezlīzinga autiņš tomēr ļauj mierīgāk dzīvot.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Brīvdienu atlaides )) Tagad cipars 3900 EUR.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

aizfotošopē to nakļeni un liec powerī.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Mgm, Vācijā toč ir lētāk vai aptuveni līdzīgā cenā, bet atceries, ka Tev to auto uz šejieni arī ir jādabon...

Nu smaidīt jau vari - kāds nu cipars uz tablo bij, tāds bij. Servisa gramatu 10 gadu vecam auto laikam būtu naivi prasīt. Atšķirībā no LV tirgus (kur 90% visi "toļko što iz Germaņiji" ir kruķīti), iekš DE domājams šis procents tomēr ir kaut nedaudz zemāks, jo viņiem tomēr likumdošana to lietu striki ierobežo.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Mgm, Vācijā toč ir lētāk vai aptuveni līdzīgā cenā, bet atceries, ka Tev to auto uz šejieni arī ir jādabon...

Nu smaidīt jau vari - kāds nu cipars uz tablo bij, tāds bij. Servisa gramatu 10 gadu vecam auto laikam būtu naivi prasīt. Atšķirībā no LV tirgus (kur 90% visi "toļko što iz Germaņiji" ir kruķīti), iekš DE domājams šis procents tomēr ir kaut nedaudz zemāks, jo viņiem tomēr likumdošana to lietu striki ierobežo.

Nu pieder man 10 gadus vecs auto ar sevisa grāmatu. Ko tagad darīsim?

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ja dikti gribas pārdot, cenai jābūt 2900 un ne vairāk... citādi tupēsi ar to jo Vācijā būs lētāk nopirkt. Un nesāc te tagad stāst;īt,ka šitais labāks...Bik parāva uz smaidu tas nobraukums 189 000 km

11 gadīgam benzīnniekam 217k un tu jau smaidi...

Laikam jau eksperts esi, ne?!

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Te jau visi tādi eksperti, kam mūždien kaut kas sāp, kaiš un visādi citādi grūta dzīve, tā teikt.

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

Maģis nav no-name. Viņu sauc par clatronic. Bija lietāšanā, diezgan briesmīgs izstrādājums...

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

ja būtu diesel, es ar smaiditu..., par cenu/stavokli nespriedīšu, bet nu noskrējienam jau nu te nevajadzētu piesipties... pat šeit (LV) ir pietiekami daudz benzīnnieku, kuri gadā taisa 10+k km...

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Mgm, Vācijā toč ir lētāk vai aptuveni līdzīgā cenā, bet atceries, ka Tev to auto uz šejieni arī ir jādabon...

Nu smaidīt jau vari - kāds nu cipars uz tablo bij, tāds bij. Servisa gramatu 10 gadu vecam auto laikam būtu naivi prasīt. Atšķirībā no LV tirgus (kur 90% visi "toļko što iz Germaņiji" ir kruķīti), iekš DE domājams šis procents tomēr ir kaut nedaudz zemāks, jo viņiem tomēr likumdošana to lietu striki ierobežo.

Mans viedoklis- es labāk piemaksāšu tos 700 eur par vešanu un reģistru un paņemšu no Vācijas, nekā te nojātu nemotoru bembi.

Nūū bembim motori sākoties no 6 podiem- ta ka sitais tur ierakstās...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

krishus rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ja dikti gribas pārdot, cenai jābūt 2900 un ne vairāk... citādi tupēsi ar to jo Vācijā būs lētāk nopirkt. Un nesāc te tagad stāst;īt,ka šitais labāks...Bik parāva uz smaidu tas nobraukums 189 000 km

11 gadīgam benzīnniekam 217k un tu jau smaidi...

Laikam jau eksperts esi, ne?!

Smaids, jo parastais noskrējiens,kas redzēts oi oi cik reižu autiņiem tikko no Vācijas, ir 189 000......... tieši dēļ tā cipara.

Paprognozēšu, cik liels nobraukums 11 gadu vecumā varētu būt manai Merivai ar dīzeļmotoru. Zināms, ka 31 mēnesī ir 55 tūkstoši km. 132 mēnešos būs X. Aprēķināsim X ! X = 132 x 55 / 31 = 234 tūkstoši km.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

papeeti piedaavaajumu tajaa pashaa ss'ā par cenu nekaa nesaku- taa veel +/- potjanjet... bet zvanus gaidiisi ilgi...iipashi ja bik pieliekot var jau e46 ienjammaat...

tas taa- bik ietaisiit sagribeejaas

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: papeeti piedaavaajumu tajaa pashaa ss'ā par cenu nekaa nesaku- taa veel +/- potjanjet... bet zvanus gaidiisi ilgi...iipashi ja bik pieliekot var jau e46 ienjammaat...

tas taa- bik ietaisiit sagribeejaas

Protams, ka papētīju SS. Nu mans piedāvājums nav nedz dārgākais, nedz lētākais. A uz E46 ieņammāšanu vari lūrēt vien pieliekot klat vismaz kādus 3 tk EUR, kas nav maz....

A par autiņa nojātību, Sretsked, Tev kā jau diplomētam iAuto virtuālās diagnostikas lielmeistaram noteikti vislabāk zināt, kāds ir šis konkrētais auto! Āmen...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

iauto tikai nojātus autiņus pārdod. tā ir sen zināma aksioma.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: ....

.....

Ak jā, katram auto nāk līdzi kombinētā baznīcas/servisa grāmata.

Tu domā bībeli?!?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: Jā, jā, jāņem ir tikai un vienīgi no Vācijas.

Kad tur pabiju, redzēju braucam tikai mācītājus. Visos auto mācītāji, braukā pa svētdienām, darbdienās tikai uz bērēm. Auto tiek ekspluatēti bēru kolonnas režīmā, nepārsniedzot 60 km/h un 1500 apgr/min. Pēc katra brauciena tiek veikta apkope pie dīlera. Pa garantiju tiek papildināts benzīns un logu šķidrums.

Karoče, ideāla valsts un ideāli auto. Vācija rullē nemērā.

Ak jā, katram auto nāk līdzi kombinētā baznīcas/servisa grāmata.

Ja esi pamuļķis, ar to nevajag plātīties, tas neko labu neliecina par tevi. Esi kāds esi ,katram zem Saules vieta paredzēta.

PS. Aizbrauc vēlreiz uz Vāciju. Esmu ļoooti daudz redzējis Vācijā brauktās mašīnas un Latvijā brauktās. Un zinu,kādas tās ir pēc kaut gada ekspluatācijas pa šejieni... Un par šitā Lynkša spējām ko saprast no auto es spriežu pēc viņa epopejas ar pasātu un vēl dažām publikācijām

No vācijas nebūt nenāk labākie auto. Vācieši ir lielāki santīmjājēji nekā Latvieši, līdz ar to auto var būt pat mazāk kopts. Tajā pat laikā to kompensē labie ceļi, kas ļauj auto izdzīvot bez kopšanas ilgāk. Reta eļļas maiņa ir standarta netikums turienes autoīpašniekiem. Pārdošana pirms lielās apkopes (parasti ~150 000 nobraukums) - labais tonis. Vispār nesaprotu tos cilvēkus, kas auto vērtē tikai pēc gada, nobraukuma un izcelsmes valsts. Gan vizuāli, gan diagnostikā var redzēt daudz vairāk, nekā uzminēt, cik iepriekšējais īpašnieks auto ir jājis. Paskatieties labāk uz gadu veciem nomas auto vai takšiem Latvijā vai jebkur citur. Nobraukums ar nemaz tik liels nav, bet auto nojāts konkrēti.

Pašam ģimenē ir divi auto - manējais ar 2x lielāku noskrējienu ir krietni labākā stāvoklī, nekā sievas. Iemesls vienkāršs - viens gan pirms iegādes gan arī tagad ir pamatā tālo gabalu braukšanai, bet otrs ir bijis un arī tagad tiek izmantots pilsētai - attiecīgi katrs nobrauktais kilometrs nāk ar daudz lielāku slodzi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: seene...atradis ko salīdzināt...nomas auto un takši...

Tieši dēļ ceļiem un īpašnieka attieksmi pret auto Vācijā ir labāks lietyoto auto stāvoklis...krietni labāks. Tas,seene, ka tu tur esi nopircis 1 vai 2 auto nekādi neliecina par kopējo situāciju.

Nu tak tikai kā piemēru minēju, ka nobraukums neko neizsaka. Ir jānovērtē lietotā auto reālais stāvoklis, nevis jāpaļaujas uz to, ka auto no Vācijas. Papildus visam - šo maldīgo viedokli savā labā ļoti ir pasākuši izmantot turienes turki. Ļoti daudzi auto "no Vācijas" patiesībā ir no citām eiropas zemēm, kas ir iepirkti lēti un nojāti, bet tālāk tiek pārdoti mazliet uzspodrināti un papildināti ar "vienu īpašnieku Vācijā".

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

... tiek pārdoti mazliet uzspodrināti un papildināti ar \"vienu īpašnieku Vācijā\".

Bet paskaties, cik smuki sludinājums izskatās www.ss.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Seene rakstīja:

... tiek pārdoti mazliet uzspodrināti un papildināti ar "vienu īpašnieku Vācijā".

Bet paskaties, cik smuki sludinājums izskatās www.ss.lv/...

Un kas vissvarīgākais - ticamības moments nenosakāms - principā jau tā arī varētu būt patiesība

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Tāpēc mans secinājums par autiņu pirkšanu - baigā laimes spēle... Vari būt cik liels spečuks gribi, bet nekad nevarēsi ļoti precīzi noteikt visas gaidāmās autiņa kaites. Ja ar Pasātu sanāca neprognozējams ieberziens, tad vismaz šitais (otrais auto no DE) man nav radījis nekādus pārsteigumus. Skatīsies, kas būs ar nākamo?!?

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Iedod muļļam automātu,pagriezīs pret sevi un iešaus kājā..... tas nozīmē, nevar viennozīmīgi pateikt, ka gadījumā ar pasātu bij vainojams tas pasāts. Varbūt pats sajāji, laicīgi nemanīji defektu...un nejēdzi novērst lielākus zaudējumus.

Nu tad lielmeistar pastāsti man, kā es varēju noprognozēt un noteikt pēkšņu virzuļa plīsumu??!? Tā teikt pirms braukšanas reizē ar eļļas līmeni vajadzēja videozondi caur vārstu atveri iebāzt un palūrēt katru virzuli, vai viss ok? Šādi defekti parasti parādās ļooooti laicīgi un jau pusgadu iepriekš ir zināmi, jo naktīs taču var dzirdēt, kā tas klusītiņām plaisā...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja:

Sretsked rakstīja: Iedod muļļam automātu,pagriezīs pret sevi un iešaus kājā..... tas nozīmē, nevar viennozīmīgi pateikt, ka gadījumā ar pasātu bij vainojams tas pasāts. Varbūt pats sajāji, laicīgi nemanīji defektu...un nejēdzi novērst lielākus zaudējumus.

Nu tad lielmeistar pastāsti man, kā es varēju noprognozēt un noteikt pēkšņu virzuļa plīsumu??!? Tā teikt pirms braukšanas reizē ar eļļas līmeni vajadzēja videozondi caur vārstu atveri iebāzt un palūrēt katru virzuli, vai viss ok? Šādi defekti parasti parādās ļooooti laicīgi un jau pusgadu iepriekš ir zināmi, jo naktīs taču var dzirdēt, kā tas klusītiņām plaisā...

Virzuļa plīsumu iepriekš patiešām nenoteiksi, bet pa lielam šāda vaina ir vairāk iespējama tieši vācijas autiņiem. Šadas lietas notiek, ja motors tiek nevienmērīgi atdzesēts, un visātrāk uz to "apvainojas" turbīnas. LV ir praktiski nereāli ar nebojātu dzesēšanas sistēmu uzkarsēt motoru līdz reālām problēmām. Savukārt vācietis tipiskais bez problēmām nobrauks 100 km pa bāni ar pedāli grīdā un nepadomās, ka iebraucot tankštellē motoru nedrīkst uzreiz izslēgt.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu - nolaidīs cenu vēl bik zemāk - uz 3800 EUR.

Dekster, ja paņemsi, paliks Tev pārī arī saldējumam...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti