TOYOTA remonti, servisi, r.daļas u.t.t.

japcar Reģ.: 09.09.2008

Sanāk kad ir iegādāts šādas sugas auto- par cik garantija ir beigusies- ir pastiprināta interese par ne-autorizētiem remontiem.

Lūgums- ja ir noderīga info par labiem servisiem - padalaties kur strādā zinoši speciālisti. Ja ir informācija par rezerves daļu tirgotavam u.t.t.

Toyotas lūst reti, bet ne vienmēr lēti

 
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tad uzraksti ko un kā tev īsti vajag - labi un dārgi, vai slikti un lēti. Labi un lēti ir nesavienojami jēdzieni.

Vot šitam īsti tā kā nepiekrītu. Bija teiciens - "Mēs strādājam labi, lēti un ātri. Bet izvēlēties var tikai 2 no 3."

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja nu vēl kāds lieto Avenšus tad drīkst padalīties kāda elektronika jamajiem stāv viršu. Manam 1998. gad Avensim 1,6l 4A-FE motoram visa elektronika ir BOSCH (ģenerators, sadalītājs, sensori utml.) un caur TOYO dīleriem jamie maksā bargu naudu ( bet caur BOSCH un vēl atjaunotās daļas ja izdodas dabūt, tad reizes 3 -4 lētāk )

Pie kam ja kādam vajag ģeneratorus , tad ļito daudzi ražotāji piedāvā alternatīvas. Zinu ka Celicām der Lucas ( uz tās JDM ST185 ko npirku daļās tāds stāv).

Te tajā sarakstā arī manējais ir (no Celicas)

www.lucasee.com/...

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

WALA >> kāda ir Tava pieredze ar ritošās daļas remontiem ???

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

japcar rakstīja: WALA >> kāda ir Tava pieredze ar ritošās daļas remontiem ???

Ir tā ka visu uz Avenša esmu darījis Amserv. Iepriekš uz Carina E visu pamatā darīju iekš Helms-1 uz Vairoga ielas ( nu vai kā tur to ielu sauca kas nāk no jaunā VEF tilta pāri Brīvībenei. Tālāk CarinaE ir mana senča rokās un Dobeles mehu rokās. Avnesis joprojām pie manis, un visticamāk vēl kādu laiku turpināšu Amserv apmeklēt.

Par Carina E var palasīties Lasītāju pieredzē:

www.iauto.lv/...

Par Avensi esmu piekomentējis te:

www.iauto.lv/...

Īsti vairāk man nav ko stāstīt, nu jā patreiz jaucu un tirgoju daļās JDM Celica ST185 GTFour A.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

7A-FE imho lielākā daļa Denso. bet īsti nezinu, no elektronikas nekad neko neesmu mainījis. nekas tur neplīst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

1,6 l 4A-FE ar 110 Zs - (Avensis) ir BOSCH ( ražots UK)

1,6 l 4A-FE ar 105 Zs - (Gen 5 Celica, Corolla) ir DENSO (ražoti JAP)

Jā lielākā daļa 1,8l 7A-FE ko esmu redzējis (Celicas) ir DENSO.

Nezinu kas ir 7A-FE Avenšiem !!!

Redzētajiem 2.0l 3S-GE, 3S-GTE (Celica, MR2 ...) arī ir DENSO ( visi ražoti iekš JAP) , bet nezinu kas ir 2,0 l Avenšiem !!!

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

To WALA:

Palasiju aprakstus >> Ar Avensi tās remontu summas Tev labas salasās.

Oficiālas daļas arī nav lētas jau normāla gada autiņiem.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

patreiz jaucu un tirgoju daļās JDM Celica ST185 GTFour A.

pašam ar kaut kas noder, vai viss uz tirgošanu?

Kas šitam ir labāks/citādāks kā eiroppas aparātiem? Iz ņemot to, ka griežas nopietni, izņēmu pāris līkumus

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

pašam ar kaut kas noder, vai viss uz tirgošanu?

Kas šitam ir labāks/citādāks kā eiroppas aparātiem? Iz ņemot to, ka griežas nopietni, izņēmu pāris līkumus

Šim būta arī pašam noderējis , bet tik daudz gribetāju uz daļām parādījās, ka OK izlēmu visu iztirgot. bet itkā motoru bija doma pašām atstāt un vēl šo to, bet nu ....

Principā droši ka pēc laiciņa ņemšu vel no Uk, vai pa tiešo no JAP tādu dzelzi.

Kas citādāks - parasti JDM labāk aprīkoti, nereti jaudīgāki, un galvenais mazāk rūsējuši, mazāku nobraukumu, ja vien nāk pa tiešo no Japānas. ( konkrētais protams jau mēreni sarūsējis un metāls saguris ~215 K jūdzes no kurām savas 150 vismaz pa UK).Bet tas nekas svarīgās daļas ir OK stāvoklī.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu smaidīgais, ja kāds vēl vēlas snowchalenge papriecāties ar Celica ( arī ar FWD) un atdot pēcāk par 200- 500 Ls atkarībā no stāvokļa, noņēmējus atradīsim

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

japcar rakstīja: To WALA:

Palasiju aprakstus >> Ar Avensi tās remontu summas Tev labas salasās.

Oficiālas daļas arī nav lētas jau normāla gada autiņiem.

Par šo - es jau kādu laiciņu biju saziepējies uz svežaku no salona, nu un nauda ar tā kā vislaik turās tīri OK, tad nu sāku sevi pieardinat pie dīleru servisa.(mazohists , bet tad no otras puses viņi mani nav piečakarējuši un spējuši nodiagnosticēt precīzi visas probzas un faktiski visu laiku tā mašina zolīdi kalpo līdz ar to - nu negribās lai vienīgais ģimenes auto kaut kur nolūztu pusceļā it īpaši ja sieva pie ruļļiem !!! )

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Manuprāt, popularā un ilggadējā Fordu remonta firma Dorfmann savā jaunajā offisā Liepājas ielā arī šobrīd oficiali remontē toijotas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU tad tā jau kāud laiku esmu atkal pabraucis un nonācis pie nākamās probzas ar savu Avensi - stūres pastūža sūknis palika arvien skaļāks. Pirms pāris dienām piebraucu pie Amserv lai uzmet aci. Servisa cilvēks kas ar tadu pat autosu brauc novēºtēja un teica ka nekas cits neatliek kā mainīt nost, jo pats jau esot pamēģinājis lietotos, un no tiem (vairākiem) salikt vienu - rezultāts ir, bet uz ļoti īsu brīdi.

Un protams vēl vairāk man iepriecināja cena par jaunu šādu mezglu - 400 Ls. :0

Un skarbākais tas, ka cik esmu skatījies šāds sūknis nāk tikai Avenšiem ar 4A-FE motoru, un šis ( ka viņu) nav jaucams (un nav arī rezerves daļu pēc kataloga) prestatā visiem tiem kas nāk uz citiem TOYOTA motoriem t.sk arī 4A-FE ( bet nu tiem kas no Japānas nāk un ar DENSO elektroniku)

Te nu jāsaka neliela atkāpe - pirms kāda mēneša nopirku sasistu Gen6 Celicu arī detaļām. Lielāko daļu summas samksāja čoms, kurš sev līdz ar to paņēma visu ko viņam vajadzēs lai Gen6 GT4 Celicu no Japānas piemērotu mūsu CSDD prasībām. ( Ta teikt stūres "pārnešanas" komplekts.+++.

Man palika motors un šādas tādas citas daļas.

Nu tad izdomāju kādēļ gan nepamēģināt uzlikt šo sūkni no tas Celicas ar 7A-FE motoru, jo cik pēc katalogiem, tad šis bija stipri līdzīgs ar tiem kas nāk arī Gen5 Celicām, Corollām utml. uz 4A-FE motora. Protams uzreiz jau bija skaidrs ka galvenā atšķirība ir vāsrtā kas regulē pastiprinātāja spiedienu. Manam auto tas ir elktromagnētisks, kamēr Celicām utml. ko nu es tur esmu redzējis - uz vakuumu, pa tiešo no motora vakuuma sistēmas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet nu tā kā motors ir diezgan universāls un ir minimāli mainīts, tad tehniski vieta kur pievienot bija. Vienīgi otru galu gan nācās pārnest tādu kāds nu jams ir uz 7A-FE dzinēja.

Tagad braucu un priecājos cik kluss atkal kļuvis mans auto.

Paldies Carsound.lv (protams man tur ir pazīšanās + arī izjauktā Gen6 Celica tur stāv) kas izveica šo eksperimentu. Tagad bus ilglaicīgi testi šim jokam, arī pa Norvēģiju - un ta jau kaut kur pieredzes sadaļā ierakstīšos ar ko tas viss beigsies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Vispār Carsound.lv ir kļuvis par tādu kā Celicaclub.lv ierasto servisošanās vietu nu jau. Ir atrasti sakarīgi mehāniķi, un kas nav mazāk būtiski - jamie jau ir "ielauzušies" Toyotās, tiesa pārsvarā gan tās ir Celicas.

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: amserva nav rindas, i auto nomazgaja (rēķinā neparādijās), un stiklu šķidrumu "neuzlēja"

par to arii Amservs i gratuleets, jo tas ietilpst cenaa - vinji pirms mashiinu celt - vienmer nomazgaa un skidrumus parbauda... respect!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

rudens68 rakstīja: amserva nav rindas, i auto nomazgaja (rēķinā neparādijās), un stiklu šķidrumu "neuzlēja"

par to arii Amservs i gratuleets, jo tas ietilpst cenaa - vinji pirms mashiinu celt - vienmer nomazgaa un skidrumus parbauda... respect!

Es te vairāk biju domājis "nesankcionētu" šķidruma uzliešanu

Ir dzirdēts ,ka citos salonos iebrauc ar pilnu bāciņu , bet pēcservisa rēķinā tāpat parādās pāris litri

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

japcar rakstīja: Te par Japanu Auto Centru viens iAuto viedais kādu laiku atpakalj baigi cepās.

dzheki visprastakie varilas. cenas detaljam kosmiskas, detaljas taas pashas kuras piedava grosauto, tikai par 30% daargaak, serviss megadaargs. iepeerk leetus suparu luuzhnjus, iztira salonu un tirgo pectam pa dargo visadiem lohiem viniem, starp citu, tur viss pamazaam iet uz grunti, sapirka lielo leerumu shrotainus subarus pa daargo treknajos, pienaca dizhkjibele un vaaks. dzheki konkreti saraava auzaas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Shiiri - šķiet ka tie tomēr nebija "trekno gadu" Subāri, man tāda infa, ka jamie paņēma Subaºus no Japānas un pārmeta stūri otrā pusē, tā kā peļņa jebkurā gadījumā būtu OK ( pat pie demokrātiskām cenām) , ja vien tie lūžņi nestāvetu uz vietas !!!

Var jau protams būt ka ar kantori esmu kļūdījies, bet ...

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

rudens68 rakstīja: amserva nav rindas, i auto nomazgaja (rēķinā neparādijās), un stiklu šķidrumu "neuzlēja"

par to arii Amservs i gratuleets, jo tas ietilpst cenaa - vinji pirms mashiinu celt - vienmer nomazgaa un skidrumus parbauda... respect!

Es te vairāk biju domājis "nesankcionētu" šķidruma uzliešanu

Ir dzirdēts ,ka citos salonos iebrauc ar pilnu bāciņu , bet pēcservisa rēķinā tāpat parādās pāris litri

tad nebrauc kaku salonos, vai arii jamiem pizdi dod!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Shiiri - šķiet ka tie tomēr nebija "trekno gadu" Subāri, man tāda infa, ka jamie paņēma Subaºus no Japānas un pārmeta stūri otrā pusē, tā kā peļņa jebkurā gadījumā būtu OK ( pat pie demokrātiskām cenām) , ja vien tie lūžņi nestāvetu uz vietas !!!

Var jau protams būt ka ar kantori esmu kļūdījies, bet ...

jaa jaa, kaa tad tava infa jau nu gan ir ljoti aktuaala

prime Reģ.: 25.06.2009
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Shiiri - šķiet ka tie tomēr nebija "trekno gadu" Subāri, man tāda infa, ka jamie paņēma Subaºus no Japānas un pārmeta stūri otrā pusē, tā kā peļņa jebkurā gadījumā būtu OK ( pat pie demokrātiskām cenām) , ja vien tie lūžņi nestāvetu uz vietas !!!

Var jau protams būt ka ar kantori esmu kļūdījies, bet ...

nedomaaju vis, ka parmest sturi otraa puse ir tik izdeviigi un vienkarshi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

prime rakstīja:

nedomaaju vis, ka parmest sturi otraa puse ir tik izdeviigi un vienkarshi

Tas atkarīgs no auto !!! Mums klubā viens no Japānas paņēma Celica GT4 1998/99 gada (6 paaudze). No noškiltas 1.8 litru Celicas paņēma "stūres pārnešanas komplektu" un visu ko nu tur vajag.

Lietuvā pie džekiem kas jau ne vienu vien auto kvalitatīvi ir pārtaisījuši.

Kopējā cena vēl nav zināma, bet būs daudz lētāk nekā nopirkt līdzvērtīgu auto Eiropā ar pareizo stūri ( jamie maksā sākot no 15' kEUR par visai apšaubāmiem eksemplāriem). Tehniski tam visam vajadzētu pat sanākt cenā par auto stāvoklī "odziņa" ar vēl visiem orģināliem tūninga elementiem ap to pašu cenu. Bet nu džekam nauda ir tā kā iespējams pie tā neapstāsies.

Ir cerība ka šogad šī te baltā parādīsies uz mūsu ceļiem ar visai izskatīgu meituku pie ruļļiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

tfu bļin uzrakstīju tā itkā samag poha būtu.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kāpēc topiks stāv augšā, ja neviens neraksta ?) Bet, ja nopietni, ir nepieciešams Toyota Previa piekabes āķis, noņemamais. Previa tā, kas pec 2002. gada. Vai kādam ir? DOdiet zinū. Vecajam pieauga kājas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti