Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Renault Atslēgas karte!

emils_s Reģ.: 14.07.2004

Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

 
1 2 3
phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku

Tieši sazinās ar MOTORA bloku, bet automāts sūta parasto analoga signālu par PARKINGU

Un vispar tukša runa, jo runa iet ne par konkreto auto

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

phenom rakstīja:

Pirmais rakstīja:

phenom rakstīja:

Pirmais rakstīja:

renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir

ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....

Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo

piemēram par 2004 gada izstrādājumu tev NAV taisnība (varbūt tagad jaunajiem ir tā, kā tu saki),

vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku

manuālai kārbai nekas nav papildus jākodē, samaini spidometra kasti un brauc ar tai piesietām atslēgām...

automātiskās kārbas gadījumā ir biki gemoroičiks ar to imobilaizeri

precizēju savu iepriekšējo ziņojumu - tātad, ja tu vēlies nozagt audī ar manuālo ātrumkārbu, tad tu vari paņemt sava audī paneli, atslēgas un TAS audī tev atdosies tobiš ja tev izdosies ieslēgt aizdedzi, tad ziņojums par to, ka nav atrasta atslēga netiks izspīdināts, starteris griezīsies un motorītis rūks....

))) nu ja... PIŠI ESČO... Tavs augstakteiktais varbūt vel var sanākt uz IMMO-2(97-2000 gads), bet uz IMMO-3.. kā es jau teicu, var sūkāt čupa-čupsu

manas minētās procedūras ir dabā izpildītas uz 2004 gada a4, bet nu protams, ka ir tā kā tu saki

p.n.

es jau iepriekš teicu, ka nezinu kā tas izskatās renaultam, bet principiālai atšķirībai būt nevajadzētu....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais a kam atdosies aftermārketa sigas bloķēšanas funkcijas?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pirmais a kam atdosies aftermārketa sigas bloķēšanas funkcijas?

nu varbūt audī tik traki pziģī, ka tas ir tik elementāri, bet visiem audistiem tik auhjenna vajag rezerves daļas

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

nu varbūt audī tik traki pziģī,

Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..

Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju

Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu varbūt audī tik traki pziģī,

Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..

Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju

Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!

Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.

Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu varbūt audī tik traki pziģī,

Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..

Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju

Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!

Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.

Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?

nenoslāpt - papīkst bišķi....

pats esmu braucis bez kartes.... ja nospiež pogu un mēģina noslāpēt, tad viņš saka, ka karte nav atrasta - lai noslāpētu ir vēlreiz jānospiež poga... ķipa, ko tu dari - noslāpēsi un iedarbināt nevarēsi

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.

Un tāpēc vajag dārgu imobilaizeru un karti turēt kabatā?

Tak izdari kā te jau ieteica - satin vadus kopā, un viss. Starta poga tikpat tev pašam jāspaida, karte tur nepalīdz.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Dodu 99%, ka neesi pat pamēģinājis.

Arī lai aizslēgru atslēgtu auto karte nav jānem no kabatas jāizņem. Un jāslēdz auto ir nevis tāpēc, lai to nenozagtu, bet lai nenspertu, kaut ledusskrāpi vai CD no salona. šos auto tāpat neviens normāls zagliz nezog, bet tādi puikas, kas grib pavizināties to iedarbināt nevar.

Tātad vēlreiz- handsfree ir ērtības labad.

Centis_Nuudele rakstīja:

osiss rakstīja: Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.

Un tāpēc vajag dārgu imobilaizeru un karti turēt kabatā?

Tak izdari kā te jau ieteica - satin vadus kopā, un viss. Starta poga tikpat tev pašam jāspaida, karte tur nepalīdz.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Un kā ar aizslēgšanu, aizslēdzas ejot prom no auto, vai jāspiež poga uz roktura? Kā īsti jābūt?

Pirmais rakstīja:

osiss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu varbūt audī tik traki pziģī,

Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..

Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju

Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!

Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.

Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?

nenoslāpt - papīkst bišķi....

pats esmu braucis bez kartes.... ja nospiež pogu un mēģina noslāpēt, tad viņš saka, ka karte nav atrasta - lai noslāpētu ir vēlreiz jānospiež poga... ķipa, ko tu dari - noslāpēsi un iedarbināt nevarēsi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Un kā ar aizslēgšanu, aizslēdzas ejot prom no auto, vai jāspiež poga uz roktura? Kā īsti jābūt?

man ir tā, ka jāspiež poga uz mašīnas.... 2 reiz nospiežot pogu aizverās arī logi

gadījumā, ja tīšām vai netīšam atslēdz, bet neatver durvis, tad gan viņa pati aizslēdzas pēc kautkādas minūtes

man pazīstamam džekam espeisam ir tā, ka koga nav jāspiež - mašīna aizslēdas pati, kad karte aiziet projām....

pilnīgi iespējams, ka kautkā var konfigurēt to lietu - nezinu.... man labāk patīk sistēma, kad ir jāspiež poga lai aizslēgtos...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Dodu 99%, ka neesi pat pamēģinājis.

Vienreiz ar Pirmā reni esmu mazliet pabraucis.

Nassing spešel, es teiktu, nav tā vērts lai vienmēr rūpētos netīšām nenokrist uz tiem sāniem kur kabatā karte vai dzīvot bailēs cik tas maksās kad slavenā reņa elektronika nokārsies.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Scienic un laguna arī laikam aizslēdzas, kad karte " aiziet" , bet Megane tāda fīča, laikam, nav, jo "bībelē" nav minēts.

Jā logus var aizvērt gan ar karti, gan ar pogu uz durvīm, kā rakstīji.

Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Pirmais rakstīja:

osiss rakstīja: Un kā ar aizslēgšanu, aizslēdzas ejot prom no auto, vai jāspiež poga uz roktura? Kā īsti jābūt?

man ir tā, ka jāspiež poga uz mašīnas.... 2 reiz nospiežot pogu aizverās arī logi

gadījumā, ja tīšām vai netīšam atslēdz, bet neatver durvis, tad gan viņa pati aizslēdzas pēc kautkādas minūtes

man pazīstamam džekam espeisam ir tā, ka koga nav jāspiež - mašīna aizslēdas pati, kad karte aiziet projām....

pilnīgi iespējams, ka kautkā var konfigurēt to lietu - nezinu.... man labāk patīk sistēma, kad ir jāspiež poga lai aizslēgtos...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.

Renaulta inženierrisinājumi spārda.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.

hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.

Centis_Nuudele rakstīja:

osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.

Renaulta inženierrisinājumi spārda.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.

hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.

Centis_Nuudele rakstīja:

osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.

Renaulta inženierrisinājumi spārda.

jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves

scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...

dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)

tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

piemēram - internetā

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

phenom rakstīja:

Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.

Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais... Tieši tā! Liek pēc kārtas aizdedzē visas esošās un jaunās atslēgas. (to uzprasa pats TECH2 pie programmēšanas) Un pie katras šādas programmēšanas nomaina veco immo kodu.

Fīča visai šai lietai ir - ja gadījumā tev ir nozudusi vai nofizģīta viena no esošajām atslēgām, tad pēc esošās atslēgas pārprogrammēšanas viņa būs derīga tikai durvju atvēršanai, bet aizbraukt auto ar to atslēgu nevarēs. Manuprāt ļoti noderīgi ir tas, ka tas ļauj iztikt ar iespējami mazāko zaudējumu, nevis mainīt jaunu TWICE bloku + atslēgas. Ja ir vēlēšanās nomainīt tikai mehānisko daļu , tad arī tas ir tāpat izdarāms, nemainot immo bloku, bet pieprogrammējot pa jaunam. (pasūtītās atslēgas atnāk tikai ar mehānisko daļu, bet immo ir "tukšs")

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Pirmais... Tieši tā! Liek pēc kārtas aizdedzē visas esošās un jaunās atslēgas. (to uzprasa pats TECH2 pie programmēšanas) Un pie katras šādas programmēšanas nomaina veco immo kodu.

Fīča visai šai lietai ir - ja gadījumā tev ir nozudusi vai nofizģīta viena no esošajām atslēgām, tad pēc esošās atslēgas pārprogrammēšanas viņa būs derīga tikai durvju atvēršanai, bet aizbraukt auto ar to atslēgu nevarēs. Manuprāt ļoti noderīgi ir tas, ka tas ļauj iztikt ar iespējami mazāko zaudējumu, nevis mainīt jaunu TWICE bloku + atslēgas. Ja ir vēlēšanās nomainīt tikai mehānisko daļu , tad arī tas ir tāpat izdarāms, nemainot immo bloku, bet pieprogrammējot pa jaunam. (pasūtītās atslēgas atnāk tikai ar mehānisko daļu, bet immo ir "tukšs")

es vēl joprojām esmu pārliecināts, ka tehniskā realizācija tam pasākumam ir tāda

1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas

2) mašīnas blokā ir atvēlēts zināms skaits vietu (4 renaultam, vai 7 bēmēvē)

3) kodējot mašīnas blokā tiek ierakstīti atslēgu numuri

pārējais ir atkarīgs no softa, kas realizē atslēgu piesiešanas funkcionalitāti - tobiš varētu būt tā, ka apstrādā katru konkrēto atslēgu - (maina vai dzēš mašīnas kompī atslēgas#1, vai#3 informāciju)

sābiem varētu būt tā, ka ar rūpnīcas softu tiek izdzēstas visas atslēgas un tad pēc kārtas nolasītas (no pašas atslēgas) un rakstītas iekšā....

tas nozīmē, ka manuprāt nav tā, kā Arnijs saka, ka atslēgas elektroniskā daļa ir tukša....

jo tad varētu LEGĀLI (nelegāli to protams var) 10000 atslēgās ieprogrammēt vienādu informāciju un mašīnai piesienamo atslēgu maksimālais skaits nebūtu ierobežots

(varbūt sābiem nav ierobežojuma)

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Ja nesaprati, tad es nesūdzos- ja paša roka būs pa resnu aizlaidīšu pie dīlera, kas manā gadījumā ir citā pilsētā ~35km.

Bet pa atslēgu gan negribas maksāt Ls 100+, jācer, ka Phenom k-ko izdomās.

Pirmais rakstīja:

osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.

hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.

Centis_Nuudele rakstīja:

osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.

Renaulta inženierrisinājumi spārda.

jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves

scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...

dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)

tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Ja nesaprati, tad es nesūdzos- ja paša roka būs pa resnu aizlaidīšu pie dīlera, kas manā gadījumā ir citā pilsētā ~35km.

Bet pa atslēgu gan negribas maksāt Ls 100+, jācer, ka Phenom k-ko izdomās.

Pirmais rakstīja:

osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.

hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.

Centis_Nuudele rakstīja:

osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.

Renaulta inženierrisinājumi spārda.

jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves

scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...

dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)

tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž

sūdzēties tu sāksi, kad vajadzēs mainīt pavaroņikus

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: 1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas

Kā viņš ir ierakstīts? Tak ne jau ar permanento marķieri, bet programatiski iekodēts. Ja to čipu var ieprogramēt vienreiz, kas traucē viņu pārprogrammēt?

p.s. - man ta vienalga, vienkārši uzturu sarunu.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:

phenom rakstīja:

Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.

Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?

Sveiks! Ar parasto nē, nevar.. bet atkal ir svarīgi zināt kas par auto.. bet pastāv ne tikai "parastais" softs, ir arī speciālais

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ja ir "bandītu" softs, tad nevajag neko, ne imobilaizeru, ne pultis.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti