Renault Atslēgas karte!

emils_s Reģ.: 14.07.2004

Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: 1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas

Kā viņš ir ierakstīts? Tak ne jau ar permanento marķieri, bet programatiski iekodēts. Ja to čipu var ieprogramēt vienreiz, kas traucē viņu pārprogrammēt?

p.s. - man ta vienalga, vienkārši uzturu sarunu.

tikai sarunas uzturēšanas nolūkos arī mēģināšu atbildēt tā lai pat deksteram būtu saprotams

protams, ka neviens pārprogrammēt netraucē.... tikai tev kautkādā veidā ir jāspēj tam pasākumam tikt klāt un vēl jo vairāk - to mainīt

nedaudz tehnoloģijas ievadam

tagad mašinu atslēgās pārsvarā lieto pasīvos rfid čipus, tiem nav vajadzīga barošana un tos var pilnībā iestrādāt atslēgas plastmasas daļā...

mašīnā pašā ir aktīvais nolasītājs - tam ir barošana un jamais tā uz pirkstiem runājot paprasa čipam viņa numurīti....

protams tur ir konkrēts algoritms kā tas tiek iekodēts radioviļņos, cik viņš ir garš utttt.... un protams, ka tur ir šāda tāda drošība....

tad tas numurs iet uz mašīnas kompi un kompis atļauj vai neatļauj mašīnas iedarbināšanu....

vispārīgā gadījumā pietiek ar to, ka tu zini kurus vadiņus savieno tas kompis un izdari TO viņa vietā - un visa megagudrā sistēma ir iebāžama kaķim zem astes

piemēram vecajam dīzeļopelim vienkārši uzmet cadu no sūkņa klemmes uz akumulatoru, iestum un brauc

par laimi mašīnās tagad ir vairāk elektronikas kā tavā vecajā televizorā un ražitājiem ir vieglāk noslēpt vadiņu nesavienošanas faktu

iesākuma palasi šite par RFId lv.wikipedia.org/...

lai arī signāls ir pietiekami stingri kodēts, tomēr tehniski ir iespējams to nodublēt... var tavu atslēgu nolasīt un tad tavā mašīnā iebarot..... kaut arī ražotājs (protams) saka, ka tas nav iespējams

p.n.

nu tas apmēram tāpat kā vidusmēra elektrības lietotājs nemaz iedomāties nespēj, ka var pateikt strāvas stiprumu (nejaukt ar spriegumu) drātī, nepieskaroties pat izolācijai - nu tu noteikti zināsi labāk kā tangensgalvanometru sauc tavā žargonā

p.p.n.

jā - un kas ir pats labākais vispārīgā gadījumā tu vienkārši vari par atslēgu piereģistrēt savu čipoto suni.... vai sevi pašu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vispārīgā gadījumā pietiek ar to, ka tu zini kurus vadiņus savieno tas kompis un izdari TO viņa vietā - un visa megagudrā sistēma ir iebāžama kaķim zem astes

Nu bet par ko tad es runāju iepreikšējā lapā?

Par to ka vismaz tik zagļu neiekārotam autombīlim kā renaults visa tā immo sistēma ir lieka fīča un nevajadzīgs sadārdzinājums. Bez tās heveres renaults būtu tirgū vēl konkurētspējīgāks nekā pašlaik.

Ieliekam tumbleri un spaidam savu start/stop pogu līdz baltām pelītēm. Un neko nevar pazaudēt vai salauzt, un ja tumbleris nobirst, tas nemaksā simtus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: vispārīgā gadījumā pietiek ar to, ka tu zini kurus vadiņus savieno tas kompis un izdari TO viņa vietā - un visa megagudrā sistēma ir iebāžama kaķim zem astes

Nu bet par ko tad es runāju iepreikšējā lapā?

Par to ka vismaz tik zagļu neiekārotam autombīlim kā renaults visa tā immo sistēma ir lieka fīča un nevajadzīgs sadārdzinājums. Bez tās heveres renaults būtu tirgū vēl konkurētspējīgāks nekā pašlaik.

Ieliekam tumbleri un spaidam savu start/stop pogu līdz baltām pelītēm. Un neko nevar pazaudēt vai salauzt, un ja tumbleris nobirst, tas nemaksā simtus.

stingri ņemot pat tumbleri nevajag....

un vispār jau tas pribambass tajā atslēgā nemaksā simtus - pašizmaksa viņam ir dolārs kilogramā....

bet cik tev psiholoģiski droša liktos atslēga, kuru var nopirkt par 20 santīmiem????

lētāk kā tumbleri

Lasītākie raksti

Jaunie raksti