Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

S 500 \'03

cluber Reģ.: 05.08.2004

Sveiki, vai kāds varētu sniegt savu viedokli par S 500 klasi 03 gada. Pirms tam ar mersi biju uz Jūs, bet tagad acs pamazām sāk krist tieši uz šo modeli. Kādi tiem motori, cik zupas patērē, +/- ekspluatācijas izdevumi, galvenās slimības utt.

Savlaicīgi paldies par visu info.

 
1 2 3 4 5
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Gribi teikt ka normālam cilvēkam nevar būt prasības pret komfortu, salona plašumu, ekstrām u.t.t.? Mazauto un pat vidējā klase reti kad piedāvā kaut vai tādu patīkamu sīkumu kā elektriski regulējamais pakaļējais sēdeklis vai divi atsevišķi krēsli aizmugurē.

Pārfrāzēšu arbu

Kuram iauto lietotājam p i s, ka tur var aizmugurē regulēt ķebli, "masēt mēteli" vai arī tur ir divi atsevišķi ķebļi, nevis dīvāns? Parādi kaut vienu iauto lietotāju, kurš ikdienā sēž aizmugurē, nevis priekš. Un tādam divi ķebļi dīvāna vietā ir nevis patīkams sīkums, bet nepatīkams sīkums - viena vieta mazāk

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

arba rakstīja: Nu bet pasaki, kam s klasi ražo ????

Lai ķertu kaifu pie stūres ? Atļauj pasmaidīt

Lai kaifotu uz pakaļējā beņķa !!!!!!!!!!! tā ir šī auto būtība

Orāli, neorāli ar avīzi vai cigāru, vai vienkārši gulēt, vēl līdz darbam braucot, tam jau nav nozīme

Ražo S-klasi cilvēkiem-un pārsvarā tie ir vidēji turīgi ļaudis vidējos un pensijas gados,kuri vēlas baudīt mērenu komfortu,bet nevis ķert kaifu pie stūres vai gulēt aizmugures sēdeklī.Vācijā S-klasi nopērk apmēram tūkstotis cilvēku mēnesī.

Vācijā ir vairāk kā miljons cilvēku , kas gadā pelna vairāk par miljonu !!!!!!!!!!!!

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Vācijā vairāk pērk S-klasi nekā alfas.

Latvijā arī pie tam stipri vairāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Hehe, Latvijā un zin kas ir patiesa vērtība

Skuju te LV kāds zin kas tā patiesā vērtība ir, tik izrādīties māk, tad nu tagad "steidzami" strēkiem tirgo nost savus megarulzus, sākot ar jau nemaz ne tik krutiem "Onanētajdžipiem". Savukārt pazīstams celtnieks pa to laiku piestumā savas 2 garažas pelnas ar vajadzīgiem darbarīkiem sāķot no pareiza tilpuma betonmaisītājiem utml. + arī naudiņu iekºāja, bet brauc joprojām ar Gen6 Celicu. Citi štuko kur darbu dabūt, a jamā brigāde vēl labu darbu iekš Uk norāva, bet dzirdējis par to ka jams garsītos prikt pasvaigu MB kautkā neesmu.

Un tam lai solīdiem klientiem atrādītos pareizos autosos - autonomas ir izdomātas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

No otras puses mans kusttēvs - šoferis un tagad traktorists brauc ar MB E klasi, kaut galvenā ideja tam visam tāda, ka dieselis jama praktiski pa velti.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak jā krusttēvs brauc ar vienu no lielākajiem kas ir Fendt traktoriem, un ja jau ar tādu traķi (kas faktiski ir MB S klases ekvivalents starp traktoriem) brauc, tad jau pēc tam ar kaut ko prastāku nemaz i negribas braukalēt.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Fendt varētu būt labākajā gadījumā turku acainās E-klases ekvivalents.

varētu būt, bet šoreiz tomēr WALAm taisnība.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Baidos ka tas tavs Džons tikai pašā lielākajā versijā pietuvojas Fendt, nu kaut vai tikai cenas ziņā, un varbūt ka pēdējos gados ir pierāvis klāt arī apkalpošanas intervālu garumā utml.

Pa lielam vēl nesen kamēr liela daļa citu neBelarusu apkalpojās 2 x Fend tikai sāk domāt par servisošanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Gribi teikt ka normālam cilvēkam nevar būt prasības pret komfortu, salona plašumu, ekstrām u.t.t.? Mazauto un pat vidējā klase reti kad piedāvā kaut vai tādu patīkamu sīkumu kā elektriski regulējamais pakaļējais sēdeklis vai divi atsevišķi krēsli aizmugurē.

Pārfrāzēšu arbu

Kuram iauto lietotājam p i s, ka tur var aizmugurē regulēt ķebli, "masēt mēteli" vai arī tur ir divi atsevišķi ķebļi, nevis dīvāns? Parādi kaut vienu iauto lietotāju, kurš ikdienā sēž aizmugurē, nevis priekš. Un tādam divi ķebļi dīvāna vietā ir nevis patīkams sīkums, bet nepatīkams sīkums - viena vieta mazāk

Ja tu esi mūžīgais šoferis vienmēr un visur, tad tā ir tikai tava problēma. Tev pietiks arī ar smartu. Reizēm ir patīkami pasēdēt arī ērta auto aizmugurē. Padzert aliņu, pavērot dabu, paspaidīt kādu pupu...

Kā tu to pupu tur spaidīsi, ja tevi no tā pupa atdala paliels elkoņbalsts?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Atnāca WALA un pateica, ka viņa krusttēva traktors ir viskrutākais Jo tas ir VIŅA traktors losis. Iebāz to savu viedokli sev ....ausī.

Anekdoti zini :

Jaunajam krievam ar jaunu atbilstošas klases mersi astē ieskrien Kamaz, džeks škrobīgs iet lamāties. A tur izlien necils vīriņš, parakājas kravas kastē, izņem nelielu žūksni ar pareizajām naudaszīmēm, un pasniedz sasista MB īpašniekam.

MB īpašnieks autā - "kas tu tāds" ???

Kamaz īpašnieks - "Jaunais krievs. A kas tu tāds ???"

MB īpašnieks - " īsti vairs nezinu".

Un tev jau nu NSNFeri vajadzetu zināt par ko parasti šitādi topici izvēršas. Tiesni vai brīnos, ka nav aizgājis līdz ģenitāliju aprunāšanai.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Paldies tēvoci Dekster ka atļāvi dzīvot laimīgam

richy Reģ.: 09.03.2004
0 0 Atbildēt

Izskatās,ka komunisms jūs ir iedzinis pamatīgos kompleksos.

Kādēļ Long nevar braukt īpašnieks pie stūres? Kas tas par šitu?

Es vēl saprastu, ja runa ietu par Maybach 62 un īpašnieku pie stūres.

Nu bet W220 jau nu sen ir zaudējis savu miljonāru statusu, jo tas ir gana vecs mersis.

Vienkārši ņem un brauc un baudi komfortu.

Jautājums par patēriņu ir tieši vietā. Kurš teica,ka lielam motoram vot nedrīkst interesēties par patēriņu? Kārtējais šits!

Tādā gadījumā, jūs nevienam lielajam motoram neatrastu nevienu tehnisko datu. Tādus stereotipus vēl vajag izdomāt...

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti