vaz 2109

cobra30 Reģ.: 14.01.2008

Vai kads netirgo kaut cik laba stavokli 2109 ? Varbut garaza nevajadzigi atrodas . Labprat nopirktu . Sutiet info uz cobra30@inbox.lv

 
1 2 3
elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

Reku jauni VAZ kuzovi,motori..........lēti

www.layert.ru/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

..................................

suudinsh, kas nosleedz degvielas padevi pie izsleegtas aizdedzes.taads ir principaa visiem pepelaciem ar mehaanisko benziina suukni. un daļai špriceetaaju arii

-------------------------------

Vispaar tas "suudinjsh" ne tikai nosleedza degvielas padevi pie izsleegtas aizdedzes, bet nodroshinaaja arii EPHH (piespiedu tukshgaitas sisteemas) darbiibu. Pirmoreiz taadi paraadiijaas uz VAZ 2105 automobiljiem. Tiiri uz aizdedzi straadaaja shaads vaarsts karburatoriem ar markjeejumu 2106 un 2103.

Ozz

3 gadus atpakaļ tas verķis maksaaja ls2, ja nemaldos...

man bij karbūrātorvolvo ar solex karbūratoru, un jamajam dereeja žiguļa karbuuzha remkomplekts

--------------------------

Kaads tur briinums, galu galaa karburators DAAZ 2108-xxx... tika razhots peec SOLEX licences. Bljaaa, kaa atceros, Vaacijaa autoveikalaa ieraudziiju VAZ 2101 karburatoru nu jau pasen, 1990-o saakumaa, bljaaa....1350 DEM , ak tu kungs....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

2 Crankshaft...

par to tuksgaitu atceros- bija jamajam kaut kaada dariisana...

bas vairaak bij domaats prieks msh...

jaaizgliito jaunietis

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Man parasti te vaarsti kadi 3 gab bardacokaa staaveja un tika mainiiti randomaa.

A veel arii "kompis" -komutators noklaajaas un tika nomaniits pret 5 x mazaaku no Vw grupas, kas kalpoja godam.

isumaa sakot lieliska automašīna, ar labaak maitas īpašībām, ideālu ergonomiku, neviens to gadu VW , Audi grupas nestaav klaat.

Pie ntam veel dizians ir radiits Porsche studijaa (tas nekas, ka krievi vinju izcuukoja).

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Man parasti te vaarsti kadi 3 gab bardacokaa staaveja un tika mainiiti randomaa.

A veel arii "kompis" -komutators noklaajaas un tika nomaniits pret 5 x mazaaku no Vw grupas, kas kalpoja godam.

isumaa sakot lieliska automašīna, ar labaak maitas īpašībām, ideālu ergonomiku, neviens to gadu VW , Audi grupas nestaav klaat.

Pie ntam veel dizians ir radiits Porsche studijaa (tas nekas, ka krievi vinju izcuukoja).

Nevis dizains, bet Porsches inženieri pielika roku 1.3 bīdeļa tapšanā, kas arī gāja pilnu pulksteni līdz atdurei. Un krievi sacūkoja ar to, ka sadomāja palielināt darba tilpumu uz tās pašas bāzes, neko vaiāk neizmainot. Rāviens bij nedaudz labāks, bet pie 160 šis dzinējs savas iespējas bija izsmēlis

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Sapuvuši viņi visi, tapēc vairs neredz.

Mūsu rūsa uz viņiem mācījās, kā ēst fordus un fiatus.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja:

Mūsu rūsa uz viņiem mācījās, kā ēst fordus un fiatus.

+1

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Man parasti te vaarsti kadi 3 gab bardacokaa staaveja un tika mainiiti randomaa.

A veel arii "kompis" -komutators noklaajaas un tika nomaniits pret 5 x mazaaku no Vw grupas, kas kalpoja godam.

isumaa sakot lieliska automašīna, ar labaak maitas īpašībām, ideālu ergonomiku, neviens to gadu VW , Audi grupas nestaav klaat.

Pie ntam veel dizians ir radiits Porsche studijaa (tas nekas, ka krievi vinju izcuukoja).

Nevis dizains, bet Porsches inženieri pielika roku 1.3 bīdeļa tapšanā, kas arī gāja pilnu pulksteni līdz atdurei. Un krievi sacūkoja ar to, ka sadomāja palielināt darba tilpumu uz tās pašas bāzes, neko vaiāk neizmainot. Rāviens bij nedaudz labāks, bet pie 160 šis dzinējs savas iespējas bija izsmēlis

Nu dizains prieks taa laika ari it kaa Porsche buutu pielicis roku, ja ne pats Flavio Bertone.

Mana prakssē bērnības sapņu auto pārvētrās dažu nedēļu laikā apr totālāko katastrofu un murgu.

BTW sevasteevs juuzo nivu un ir dikti apmierinaats, bet tia jau klaatelecom visas beernu slimiibas izslimoja

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: bļe vot Krievijā džeki māk ģevjatkas taisīt. Iemet rotornieku, short-shiftu, vēl šo to un uzvelk visādus tur sti, Sx un paketniekus.

BTW tiem kas nezin, nesējraķetes SOJUZ 9 pamatā arī ir šķūnēts devjatkas motors. Džeki teica, ka paatrinājums ir reāli labs, un ka parastie mentu radari uz ātrumu noķert nevar.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Viņiem krievijā ir iepirkti igauņu radari, tāpēc nevar noķert.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

Nahuj man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: bļe vot Krievijā džeki māk ģevjatkas taisīt. Iemet rotornieku, short-shiftu, vēl šo to un uzvelk visādus tur sti, Sx un paketniekus.

ķēra mani bērnibā menķjaras gaišņiki , ar rotorniekvazni ,pa jūrmaleni , nekas īpašš , gājām 1;1 , es ar IŽ PS350 , beigās apnikās man , parāvu 'fraku' uz Lidostu un tad pa laukiem .....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

un tie 'šāvieni' , labi sagazejot , mmmmm.....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

uzpridzinaats rezonators, spoooorta skaņa utt

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

Pilniigi piekriitu, nevar buut nekaa labaaka kaa sveetdienas dienaa tiirit karbuuzi, paareguleet atkal visu pa jaunam un cereet ka tas viss pasaakums beigaas arii aizies.

Cik no tiem laikiem atceros, tad normali VAZ 2109 karbuuzi sareguleet nebija iespeejams, jo vai nu leca labi siltaa laikā via arī pretēji un tad veel tas juviliera darbs ar coku katru reizi palaizot autinju.

BTW ja topika autors tiesam ir noleemis iegadaties 2109, tad seit buutu minimuma saraksts, kursh katru reizi jaavadaa liidzi:

Generators, Starteris (ja ir speeks, tad var iztikt), Elektromagnetiskie vaarsti (labaak viaraaki, jo nevar zinaat, kursh darbosies), sadalitajaa vaacinjs un paaaris svechavi, komutators arii nenaaktu par ljaunu. Paris sljaucinjas, 1 l elljas, 1 l bremzhu elljas, tosols 2 l.

Varbuut vel ko piemirsu piemineet???

Aa vele kaada kaudze ar vadinjiem un lukturu elektrosheema.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

par vaz karburatoriem man nav iluziju, bet pierburg un solex bija ok..nekas nebija jaaregulee.

un čoks rullzzz.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

Ozz rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

Pilniigi piekriitu, nevar buut nekaa labaaka kaa sveetdienas dienaa tiirit karbuuzi, paareguleet atkal visu pa jaunam un cereet ka tas viss pasaakums beigaas arii aizies.

Cik no tiem laikiem atceros, tad normali VAZ 2109 karbuuzi sareguleet nebija iespeejams, jo vai nu leca labi siltaa laikā via arī pretēji un tad veel tas juviliera darbs ar coku katru reizi palaizot autinju.

BTW ja topika autors tiesam ir noleemis iegadaties 2109, tad seit buutu minimuma saraksts, kursh katru reizi jaavadaa liidzi:

Generators, Starteris (ja ir speeks, tad var iztikt), Elektromagnetiskie vaarsti (labaak viaraaki, jo nevar zinaat, kursh darbosies), sadalitajaa vaacinjs un paaaris svechavi, komutators arii nenaaktu par ljaunu. Paris sljaucinjas, 1 l elljas, 1 l bremzhu elljas, tosols 2 l.

Varbuut vel ko piemirsu piemineet???

Aa vele kaada kaudze ar vadinjiem un lukturu elektrosheema.

Tu laikam savu VAZu šrotā pirki, jo tā var izteikties par jebkuru auto, kurš ir nojāts nejēgā un nododts jau šrotā.

Atkārtošu vēlreiz :....Bija man kādreiz 21093 un varu teikt, ka nebija pilnīgi nekādas problēmas. Vienīgā problēma 1.5gadu laikā (70t.km) bija izbeigusies viena miroņgalva...

Lielai daļai ar nopirktajiem jaunajiem vācu, japāņu utt. auto garantijas laikā (2.g. vai 100t.km) ir vairāk problēmu nekā ar man VAZ.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Ozz rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

Pilniigi piekriitu, nevar buut nekaa labaaka kaa sveetdienas dienaa tiirit karbuuzi, paareguleet atkal visu pa jaunam un cereet ka tas viss pasaakums beigaas arii aizies.

Cik no tiem laikiem atceros, tad normali VAZ 2109 karbuuzi sareguleet nebija iespeejams, jo vai nu leca labi siltaa laikā via arī pretēji un tad veel tas juviliera darbs ar coku katru reizi palaizot autinju.

BTW ja topika autors tiesam ir noleemis iegadaties 2109, tad seit buutu minimuma saraksts, kursh katru reizi jaavadaa liidzi:

Generators, Starteris (ja ir speeks, tad var iztikt), Elektromagnetiskie vaarsti (labaak viaraaki, jo nevar zinaat, kursh darbosies), sadalitajaa vaacinjs un paaaris svechavi, komutators arii nenaaktu par ljaunu. Paris sljaucinjas, 1 l elljas, 1 l bremzhu elljas, tosols 2 l.

Varbuut vel ko piemirsu piemineet???

Aa vele kaada kaudze ar vadinjiem un lukturu elektrosheema.

Tu laikam savu VAZu šrotā pirki, jo tā var izteikties par jebkuru auto, kurš ir nojāts nejēgā un nododts jau šrotā.

Atkārtošu vēlreiz :....Bija man kādreiz 21093 un varu teikt, ka nebija pilnīgi nekādas problēmas. Vienīgā problēma 1.5gadu laikā (70t.km) bija izbeigusies viena miroņgalva...

Lielai daļai ar nopirktajiem jaunajiem vācu, japāņu utt. auto garantijas laikā (2.g. vai 100t.km) ir vairāk problēmu nekā ar man VAZ.

Nu tad teu bijis unikaals gadiijums, un laikam esi dzimis kreklinaa.

Palasies kaut Za ruljom, via |Avto revju, pat pilniigi jauniem autinjiem rokas jaapieliek. Un cik atceros, tad viena no siem zurnaliem bija mineets, ka VAZ resurss paredietias ir 150 000km

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

kā brauc, tā remontē.....

tie žurnālisti arī nav tie mierīgākie.....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

www.iauto.lv/...

laikam Sandis rakstiijis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

Ozz, atkārtoju vēlreiz - K-jets. Nevis elektroniskā šprice. Un tieši tur ir tas kaifs - iespied grīdā un ir, nevis iespied grīdā, pagaidi, o, atvērās otrā rīkle, ir!

Viens stiliņa memberis bija uzlicis uz 2.3 20v k-jetu un attiecīgi pieregulējis, rezultātā motoriņš spēja ko tādu, par ko iauto motoru mocītāji ļoti kaifotu - ja nemaldos, tad tas motoriņš bija spējīgs ar piekto robu griezties @ 1k rpm bez pārslēgšanās. Tiesa gan, iauto motoru mocītājiem nepatiktu tas strebiens, kas tur jamam bija, viņam pašam arī nepatika tāpēc atlika atpakaļ tā motora defaulto MPI

Jebkurš k-jets ir galvas tiesu pāraks par jebkuru karbuli bet elektroniskā šprice ar programmējamu vadības bloku galvas tiesu pārāka par k-jetu

P.N. Ozz, tu vēl joprojām tici tām muļķībām kuras tu biji @ vulvoklab sarakstījis pirms gada vai diviem topikā par 262C ka tam PRV pie normāliem k-jeta uzstādījumiem nevarot TA iziet?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

ir maza ziepe- ar vag 1.8(liekaas ka kods- DS) matoriiti jams ar karbuuzi eeda mazaak kaa sekojoshais shpriceris... + leenaak uz 100 uzraava ar bet ekologjija- nez.. tam tapat katalizators bija...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

ir maza ziepe- ar vag 1.8(liekaas ka kods- DS) matoriiti jams ar karbuuzi eeda mazaak kaa sekojoshais shpriceris... + leenaak uz 100 uzraava ar bet ekologjija- nez.. tam tapat katalizators bija...

Ir tāds sīkums - bija vismaz divas 1.8 šprices, no tām viena toč bija KE-jets [un piedevām motoriņam tikai 90 lopi], tā kā ke, nevis k, tad ja tu par salīdzinājumu paņemi tādu ar beigtu lambdu...

P.N. Mans mazmotoriņš uz papīra patērē 5,2l @ 90 kmph Kaut gan savulaik vidējo ar manu braukšanas stilu rēķināju 8-9l

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti