Ķīniešu auto

Dzēsts lietotājs Reģ.: 18.04.2024

palasot kaa krievijaa ciinaas ar kjiiniizeru smagajiem- paariet jebkaada veelme pat skatiities uz taadu

 
150zs Reģ.: 27.09.2005
0 0 Atbildēt

Es pat tiktu baudāmsauto ja vien patēriņš navvidējais lielāks par Merivas 1,3 diesel auto!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

paskatoties cik uz ielaas Getcu u Loganu, domajams, ka arii kjiinas briinumi guus panakumus pie Latviesha kapeik...sha

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Visvairāk mani fascinē šis:

Variklio tūris: 2.4l Benzinas

Galia: 85 kW (116 AG)

Man šķiet ka mūsdienās standarta jauda no 1,6 l atmosfēriskā benzīndzinēja!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Visvairāk mani fascinē šis:

Variklio tūris: 2.4l Benzinas

Galia: 85 kW (116 AG)

Man šķiet ka mūsdienās standarta jauda no 1,6 l atmosfēriskā benzīndzinēja!

Ja tur ķīnīzeri ir piegājuši kā nākas [tb nospēruši vecus dizainus ], tad tas priekš vidējās bezmotora kašteles pat varētu būt laba lieta - nav jau teikts ka tur tas nav sohc ar garu virzuļu gājienu un stipri labāku zemo apgriezienu griezi kā gondas civikam/akordam domātais bīdelis kas nejauši nonāca cirvī

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas bija tāds uz sitienu prātā ienācis piemērs, bet nu japāņiem patīk likt dohc mazmotorus kaštelēs - hvz kāpēc - bet vidējo pie 1.4-1.6 eiropieti apmierina.

P.N. osiss tu no tāda 1.6 to jaudu bieži izdabū?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tfu, pie 1.4-1.6 pieradušo eiropieti.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: ...

Un tirgojas tepat blakus pie braļukasiem, pie tam vismaz līdz šim manā skatījumā pieklājīgā tirgotavā - BRC centrā.

....

nu ti fizdanul.... pieklājīga tirgotava...

tajā tirgotavā sievasmātei auto iegādāt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iz wiki

It is sold with either a 2.4 litre gasoline engine producing 110 bhp (82 kW) at 5250 rpm, a turbocharged 230 bhp 2.8 litre or a 115 bhp (86 kW) turbodiesel 2.8 litre.

Tur tas ļurbo sistu pušu visus cuvus

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tas bija tāds uz sitienu prātā ienācis piemērs, bet nu japāņiem patīk likt dohc mazmotorus kaštelēs - hvz kāpēc - bet vidējo pie 1.4-1.6 eiropieti apmierina.

P.N. osiss tu no tāda 1.6 to jaudu bieži izdabū?

Pieļauju, ka es savam kompaktniekam dzīvojamo māju klāt nekāršu un pa alpu serpentīniem nebraukāšu, bet uz ko spējīgs būs tāds ķīnietis ar "motormāju" pakaļā un simtpacmit kleperiem zem vāka?

A cik viņam pašmasa- varbūt vieglāks kā Corsa- atvainojos Meriva.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

grūti teikt par to ķīnas ražošanu. Vasarā iznāca pamēģināt ķīnīzeru maztraktoru, nu apmēram kā tas moldāvu T-25. Lietotam moldāvam cena apmēram Ls3k, pa tieši tādu cenu var nopirkt jaunu ķīnīzeri. Atšķirībā no moldāva ķīnīzers aprīkots ar Fergusona dīzeli 3 podu, ar šķidruma dzesi un stūres pastiprinātāju. Izvērtējot visus + un - ķitajoza viennozīmīgi moldāvam tajā klasē iekabina. Tikai protams jāievērtē, cik šis izturīgs.

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Nekas, Hyundai un Kia arī pirms daudziem gadiem sāka pēc tāda paša scenārija - tagad Hyundai iet uz premium auto klasi, atstājot Kia kā "lēto" klasi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man kaimiņam ir šangjong žips.... baltā krāsā...

tobiš ja kāds vēlas pataustīt un dzirdēt atsauksmes no cilvēka, kas nevēlas to autu notirgot, varu iedot galu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja:

msh rakstīja: Tas bija tāds uz sitienu prātā ienācis piemērs, bet nu japāņiem patīk likt dohc mazmotorus kaštelēs - hvz kāpēc - bet vidējo pie 1.4-1.6 eiropieti apmierina.

P.N. osiss tu no tāda 1.6 to jaudu bieži izdabū?

Pieļauju, ka es savam kompaktniekam dzīvojamo māju klāt nekāršu un pa alpu serpentīniem nebraukāšu, bet uz ko spējīgs būs tāds ķīnietis ar "motormāju" pakaļā un simtpacmit kleperiem zem vāka?

A cik viņam pašmasa- varbūt vieglāks kā Corsa- atvainojos Meriva.

Gan jau ka labāk nekā tas tavs kompaktnieks - grieze un tās līkne ir svarīgāka par jaudu Viens piemērs iz vēstures - pirmās paaudzes vw LT [tajā laikā tur bija LT28, LT31 un LT35] bija ar dažiem motoriņiem, benzīnniekiem un ķīseļiem, kuru jauda bija max 75 lopi, ja ne mazāk. Šausmas, vai ne, zirgspēku fan, trīsarpus tonnas smagu mašīnu dzen ar 75 lopiem? Bet griezes tur bija stipri vairāk kā tavam kompaktnieka viens seši nemotoriņam Protams, pēc mūsdienu kritērijiem arī maz bet tomēr.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

osiss rakstīja:

msh rakstīja: Tas bija tāds uz sitienu prātā ienācis piemērs, bet nu japāņiem patīk likt dohc mazmotorus kaštelēs - hvz kāpēc - bet vidējo pie 1.4-1.6 eiropieti apmierina.

P.N. osiss tu no tāda 1.6 to jaudu bieži izdabū?

Pieļauju, ka es savam kompaktniekam dzīvojamo māju klāt nekāršu un pa alpu serpentīniem nebraukāšu, bet uz ko spējīgs būs tāds ķīnietis ar "motormāju" pakaļā un simtpacmit kleperiem zem vāka?

A cik viņam pašmasa- varbūt vieglāks kā Corsa- atvainojos Meriva.

Gan jau ka labāk nekā tas tavs kompaktnieks - grieze un tās līkne ir svarīgāka par jaudu Viens piemērs iz vēstures - pirmās paaudzes vw LT [tajā laikā tur bija LT28, LT31 un LT35] bija ar dažiem motoriņiem, benzīnniekiem un ķīseļiem, kuru jauda bija max 75 lopi, ja ne mazāk. Šausmas, vai ne, zirgspēku fan, trīsarpus tonnas smagu mašīnu dzen ar 75 lopiem? Bet griezes tur bija stipri vairāk kā tavam kompaktnieka viens seši nemotoriņam Protams, pēc mūsdienu kritērijiem arī maz bet tomēr.

Pilnīgi piekrītu... bet... domāju, ka zirgi būs vajadzīgi brīdī, kad, piemēram, gribēsim ar pilnu auto paskriet pa bāni un uzrāpties stāvā kalnā.

Tā kā koks ar diviem galiem- tāpēc man patīk viens labs teiciens: "ņūtonmetri ir tie, ko mēs jūtam ar pakaļu, bet zirgaspēki palīdz mums auto pārdot".

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja:

Pilnīgi piekrītu... bet... domāju, ka zirgi būs vajadzīgi brīdī, kad, piemēram, gribēsim ar pilnu auto paskriet pa bāni un uzrāpties stāvā kalnā.

Tā kā koks ar diviem galiem- tāpēc man patīk viens labs teiciens: "ņūtonmetri ir tie, ko mēs jūtam ar pakaļu, bet zirgaspēki palīdz mums auto pārdot".

Kalnam viennozīmīgi vajag griezi, nevis zirgus. Ātrumam - grieze un papildus pārnesumi dos to pašu efektu, tikai ar mazāku degvielas patēriņu.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

osiss rakstīja:

Pilnīgi piekrītu... bet... domāju, ka zirgi būs vajadzīgi brīdī, kad, piemēram, gribēsim ar pilnu auto paskriet pa bāni un uzrāpties stāvā kalnā.

Tā kā koks ar diviem galiem- tāpēc man patīk viens labs teiciens: "ņūtonmetri ir tie, ko mēs jūtam ar pakaļu, bet zirgaspēki palīdz mums auto pārdot".

Kalnam viennozīmīgi vajag griezi, nevis zirgus. Ātrumam - grieze un papildus pārnesumi dos to pašu efektu, tikai ar mazāku degvielas patēriņu.

Es runāju par kalnu un ātrumu!

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

LT 70-tajos gados vēl bija Perkins dīzelis ar 65zs.

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: LT 70-tajos gados vēl bija Perkins dīzelis ar 65zs.

Fanam vēlaizvien tāds ir

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: LT 70-tajos gados vēl bija Perkins dīzelis ar 65zs.

Trīs gadus, pēc tam tā sūda vietā ielika vulvistiem pazīstamo D24.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti