- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
paldies Master-D bet vinam kareiz ta pati kaite, plisusas galvas
Čaļi - silti, jo silti iesaku pēc iespējas ātrāk un par jebkuru cenu tikt vaļā no tā VM dīzeļa. Vēl līdz šim cilvēce nav redzējusi sliktāku dīzeli, sākot no Rūdolfa Dīzeļa 2. dzinēja. Šim dīzelim pat neviens svētais negarantē ka liekot jaunu, oriģinālu galvu tā neieplīsīs! Pie kam ja galva ir bijusi noņemta, tad obligāti pirms uzlikt citu galvu (kaut vai to pašu) ir jāslīpē bloka augša! Tā ir tik mīksta padevusies...
nu nu, nav viņš tik slikts tas dīzelis. Ir problēma ar pārkaršanu, no kā galvas arī plīst, bet to var risināt, saliekot elektroniskos ventilatorus un liekot ūdens sūknim dzenāt tosolu pa sistēmu arī pēc motora izslēgšanas, tad nekādas galvas neplīsīs
Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
Ar ELEKTRONISKIEM ventilatoriem.
bija pazinjam taads murgs 98.gada, saakaas ar to ka saaka zust tosols, panjeema shis apmainija galvas bliivi- palika veel suudiigaak, saaka zust vairaak + veel vienaa stoķīi peec tosola speidiena pieaugshanas gaaja iekshaa tosols. izraavaam termostatu atstuteeja lai ir vislaik ir nedaudz vaļa, safisa veel tosola trauka korķi lai laizh nost spiedienu un sludinaajumu iekshaa ss.lv pa 2.500eiro, atbrauca viens luureeja izbrauca- galvenais esot laj kondishka straadaajot- taa gaaja godam bet kad apstaajaas motors saaka dziit mazliet tosolu araa pa parpluudes trubinju, es vinjam teicu tas ir o.k. tas liekais tosols- shis neko- riitaa braukshot pakalj
tad nu peec tam kad vish jau aizbrauca tas motors palika arvien skaljaaks, naakoshajaa dienaa ar striķi aizvilkam uz csdd atbrauca iedeva naudu paarrakstiijaam shis pielaida aizbrauca- a choms nomainija nr
msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
ir iespējams ielikt trubā elektrisko sūkni, mucai B4 1,9 td tāda lieta ir orģināli. tev kā audistam vajadzēja to zināt
bet tas neglābj to itāļu motoru, jo draņķis ir pamatīgs.
Girc44 rakstīja:
msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
ir iespējams ielikt trubā elektrisko sūkni, mucai B4 1,9 td tāda lieta ir orģināli. tev kā audistam vajadzēja to zināt
bet tas neglābj to itāļu motoru, jo draņķis ir pamatīgs.
Esot bijis kaut kādivecāki A200 kuriem radiatora veņķikā esot bijis sūknis.
tadsjautues rakstīja: bla bla
Vot pārdevēji
msh rakstīja:
tadsjautues rakstīja: bla bla
Vot pārdevēji
bet cena atbilst precei- tam drapakam bija pilns ar ekstraam smuki diski un peec skata taads kopts
tadsjautues rakstīja: bija pazinjam taads murgs 98.gada, saakaas ar to ka saaka zust tosols, panjeema shis apmainija galvas bliivi- palika veel suudiigaak, saaka zust vairaak + veel vienaa stoķīi peec tosola speidiena pieaugshanas gaaja iekshaa tosols. izraavaam termostatu atstuteeja lai ir vislaik ir nedaudz vaļa, safisa veel tosola trauka korķi lai laizh nost spiedienu un sludinaajumu iekshaa ss.lv pa 2.500eiro, atbrauca viens luureeja izbrauca- galvenais esot laj kondishka straadaajot- taa gaaja godam bet kad apstaajaas motors saaka dziit mazliet tosolu araa pa parpluudes trubinju, es vinjam teicu tas ir o.k. tas liekais tosols- shis neko- riitaa braukshot pakalj
tad nu peec tam kad vish jau aizbrauca tas motors palika arvien skaljaaks, naakoshajaa dienaa ar striķi aizvilkam uz csdd atbrauca iedeva naudu paarrakstiijaam shis pielaida aizbrauca- a choms nomainija nr
Nebija jau jēgas nr mainīt, ja tu te tagad izlielijies...
nomainija jau tapec jo bija doma ka kraislers netika liidz galam
tas bij sen un taa vairs nav taisniiba
varu tikai atbalstiit skeptikju kliedzienus. bija lietoshanaa ieksh Scorpio 96'
cinijos pret parlieku spiedienu tosolaa, mainiju galvas, bliives.... labaak nepalika. pardevu vel ar varku. bet pats dzinejs ir padaudz sarezhgiits, toties izcili ekonomisks un pietiekami jaudiigs arii. leca iebkuros minusos.
Slinkais rakstīja: varu tikai atbalstiit skeptikju kliedzienus. bija lietoshanaa ieksh Scorpio 96'
cinijos pret parlieku spiedienu tosolaa, mainiju galvas, bliives.... labaak nepalika. pardevu vel ar varku. bet pats dzinejs ir padaudz sarezhgiits, toties izcili ekonomisks un pietiekami jaudiigs arii. leca iebkuros minusos.
jaudiigs gan- tas voyagers gaaja pilnu spidometru 200km/h bez gruutiibaam
man liekas ka spiest no taas govs vairaak par 150, ir nepraats.
nav nekaada speishana- aatrums kaapj diezgan aatri, tas 200 aizkaapa bez tur kaut kaadas gaidiishanas- aiztures
i_edgars rakstīja: Čaļi - silti, jo silti iesaku pēc iespējas ātrāk un par jebkuru cenu tikt vaļā no tā VM dīzeļa. Vēl līdz šim cilvēce nav redzējusi sliktāku dīzeli, sākot no Rūdolfa Dīzeļa 2. dzinēja. Šim dīzelim pat neviens svētais negarantē ka liekot jaunu, oriģinālu galvu tā neieplīsīs! Pie kam ja galva ir bijusi noņemta, tad obligāti pirms uzlikt citu galvu (kaut vai to pašu) ir jāslīpē bloka augša! Tā ir tik mīksta padevusies...
galvas arī jāslīpē... un vēlams visas...
tadsjautues rakstīja: ...
bļe, es tik daudz nevaru izdzert, lai saprastu...
Yetti rakstīja:
i_edgars rakstīja: Čaļi - silti, jo silti iesaku pēc iespējas ātrāk un par jebkuru cenu tikt vaļā no tā VM dīzeļa. Vēl līdz šim cilvēce nav redzējusi sliktāku dīzeli, sākot no Rūdolfa Dīzeļa 2. dzinēja. Šim dīzelim pat neviens svētais negarantē ka liekot jaunu, oriģinālu galvu tā neieplīsīs! Pie kam ja galva ir bijusi noņemta, tad obligāti pirms uzlikt citu galvu (kaut vai to pašu) ir jāslīpē bloka augša! Tā ir tik mīksta padevusies...
galvas arī jāslīpē... un vēlams visas...
visas bij domāts - vienkopus...
ja slīpēs katru atsevišķi, tad būs galvassāpes...
pieļauju, ka meisteri zin o čom bazar...
un uzdirsiens šamam dīzelim ir nevietā... vienkārši līdz šejienei viņi atnāk nopisti... vot i vsjo...
un ja kādu no masķeriem mulsina balansieri...
jāmaina auto vai masķers....
msh rakstīja:
Girc44 rakstīja:
msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
ir iespējams ielikt trubā elektrisko sūkni, mucai B4 1,9 td tāda lieta ir orģināli. tev kā audistam vajadzēja to zināt
bet tas neglābj to itāļu motoru, jo draņķis ir pamatīgs.
Esot bijis kaut kādivecāki A200 kuriem radiatora veņķikā esot bijis sūknis.
Visiem audi turbo motoriem ir sūknis, kas dzenā tosolu pēc izslēgšanas!
Nevārieties savā sulā!
Te ir infa no patiesiem profesionāļiem - pa kripatai savākta no visas bijušās \"varen plašās\", kodolīgā veidā.
Šis dīzelis ir ļoti problemātisks! Un galvu likšana neatbilst manuālu prasībām!!
msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
vajag saslēgt elektrību tā, lai dzenā
i_edgars rakstīja: Nevārieties savā sulā!
forum.dieselirk.ru/...
Te ir infa no patiesiem profesionāļiem - pa kripatai savākta no visas bijušās \"varen plašās\", kodolīgā veidā.
Šis dīzelis ir ļoti problemātisks! Un galvu likšana neatbilst manuālu prasībām!!
Tev savs viedoklis, cienu, man savs...
Ja viņš ir tik problemātisks, nez vai tik daudzos un tik ilgi tiktu izmantots...
kvatra rakstīja:
msh rakstīja:
Girc44 rakstīja:
msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
ir iespējams ielikt trubā elektrisko sūkni, mucai B4 1,9 td tāda lieta ir orģināli. tev kā audistam vajadzēja to zināt
bet tas neglābj to itāļu motoru, jo draņķis ir pamatīgs.
Esot bijis kaut kādivecāki A200 kuriem radiatora veņķikā esot bijis sūknis.
Visiem audi turbo motoriem ir sūknis, kas dzenā tosolu pēc izslēgšanas!
MB rūdolfam arī ir... šķiet ka ar kautkādiem 90tajiem....
Neplaisajusas galvas no 2,5 VM dizela
moz kadam garazaa metajas neplaisajusas galvas no 2,5 VM dizela dizelia modifikacija taa kas tika instaleta aparatos +-1991-1995 gados (voyagers, cheroks, alfas, pa kadam fordam utml.)
interese mani modifikacija kur sprausla tiek piespiesta ne skruveta
ir pat galvas numurs 90352005F
ja kadam ir ko piedavat welcome, labprat iegadasos