Neplaisajusas galvas no 2,5 VM dizela

mazaisnazitis Reģ.: 25.06.2003

moz kadam garazaa metajas neplaisajusas galvas no 2,5 VM dizela dizelia modifikacija taa kas tika instaleta aparatos +-1991-1995 gados (voyagers, cheroks, alfas, pa kadam fordam utml.)

interese mani modifikacija kur sprausla tiek piespiesta ne skruveta

ir pat galvas numurs 90352005F

ja kadam ir ko piedavat welcome, labprat iegadasos

 
1 2 3
Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

i_edgars rakstīja: Nevārieties savā sulā!

forum.dieselirk.ru/...

Te ir infa no patiesiem profesionāļiem - pa kripatai savākta no visas bijušās "varen plašās", kodolīgā veidā.

Šis dīzelis ir ļoti problemātisks! Un galvu likšana neatbilst manuālu prasībām!!

Tev savs viedoklis, cienu, man savs...

Ja viņš ir tik problemātisks, nez vai tik daudzos un tik ilgi tiktu izmantots...

www.vmmotori.it/...

Nav viņš nekāds problēmātisks. Vajag eļļu mainīt ik pēc 7500 km, kā grāmatā ierakstīts, nepārkarsēt to un viss būs kedās. Ļaudis, protams, tikai mauc un tad brīnās.

Šo motoru vispār izgudroja kuģubūvei un pielāgoja automašīnām. Varbūt tādēļ ir problēmas ar temperatūru, bet tās pie normālām apkopēm arī ir vienīgās.

P.S. Jaunas galvas maksā 800 eur, vajag tikai pameklēt ārvalstu interneta veikalos.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

Yetti rakstīja:

i_edgars rakstīja: Nevārieties savā sulā!

forum.dieselirk.ru/...

Te ir infa no patiesiem profesionāļiem - pa kripatai savākta no visas bijušās "varen plašās", kodolīgā veidā.

Šis dīzelis ir ļoti problemātisks! Un galvu likšana neatbilst manuālu prasībām!!

Tev savs viedoklis, cienu, man savs...

Ja viņš ir tik problemātisks, nez vai tik daudzos un tik ilgi tiktu izmantots...

www.vmmotori.it/...

Nav viņš nekāds problēmātisks. Vajag eļļu mainīt ik pēc 7500 km, kā grāmatā ierakstīts, nepārkarsēt to un viss būs kedās. Ļaudis, protams, tikai mauc un tad brīnās.

Šo motoru vispār izgudroja kuģubūvei un pielāgoja automašīnām. Varbūt tādēļ ir problēmas ar temperatūru, bet tās pie normālām apkopēm arī ir vienīgās.

P.S. Jaunas galvas maksā 800 eur, vajag tikai pameklēt ārvalstu interneta veikalos.

Nu re...

ar Tevi kopsaucējs ir atrasts...

un ja vēl Edgars piekritīs

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: un ja vēl Edgars piekritīs

Edgaru ziepēs

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja:

msh rakstīja:

Girc44 rakstīja:

msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?

ir iespējams ielikt trubā elektrisko sūkni, mucai B4 1,9 td tāda lieta ir orģināli. tev kā audistam vajadzēja to zināt

bet tas neglābj to itāļu motoru, jo draņķis ir pamatīgs.

Esot bijis kaut kādivecāki A200 kuriem radiatora veņķikā esot bijis sūknis.

Visiem audi turbo motoriem ir sūknis, kas dzenā tosolu pēc izslēgšanas!

vai tad? 2.5 tdi man liekas ka nav

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

arī neesmu dzirdējis... bet ja autoritāte stāsta, ka i', tad jāklausa...

ja Arnijs pateiktu, ka ir, es pat neiedrošinātos iepīkstēties...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S. un pašam bij lietošanā A200 TQ 20V... nemanīju tur tādu "pumpīti"....

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

neebutu suudiigi ja taads buutu+ veel eļlas pumpis, bet vispaar jau peec kaartiigas vilkšnas parasti norūcinu minuutes 15

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Es savam vecajam lūznim pats tādu fīču uztaisīju.

ko tieši?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

bet es smiešos....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

Yetti rakstīja: un ja vēl Edgars piekritīs

Edgaru ziepēs

Edžulim buča

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Yetti rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es savam vecajam lūznim pats tādu fīču uztaisīju.

ko tieši?

Nu lai ventilators dzesē arī pēc aizdedzes izslēgšanas.

Jā, sarežģīti to uztaisīt - iespraust ligzdā afterrun releju Man tā liekas ka tā ligzda ir jebkuram audī.

P.N. Es reizēm domāju vai to būšanu nevajag uztaisīt kā vulvo - prosta pie 30 pievienots relejs kurš darbojas neatkarīgi no aizdedzes....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Eu pļē, es domāju ka tie apgalvojumi par papildus sūknīšiem ir kaut kāds fufelis [jo nevienam tak nav ], bet izrādās ka tādi ir pat bijuši Uz A200tq [varbūt arī A100tq] un B4 1.9 TDI AAZ [tas, kuram 110 lopi, nevis 1Z kurš parasti ir visiem ], C4 tāds nav, neatkarīgi no tā vai A6 vai sotaks un neatkarīgi no tā kāds motors tur ir.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pardon, ļurbo cigāriem neatkarīgi no piedziņas veida.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Eu pļē, es domāju ka tie apgalvojumi par papildus sūknīšiem ir kaut kāds fufelis [jo nevienam tak nav ], bet izrādās ka tādi ir pat bijuši Uz A200tq [varbūt arī A100tq] un B4 1.9 TDI AAZ [tas, kuram 110 lopi, nevis 1Z kurš parasti ir visiem ], C4 tāds nav, neatkarīgi no tā vai A6 vai sotaks un neatkarīgi no tā kāds motors tur ir.

man liekas ka AAZ ir parastais 1.9TD ar 75 zirgiem, kur tu izraavi 110z/s?? pat mobile.de nepiedaavaa nevienu b4 ar 110 z/s

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piedod, sajuka ar AFN kas nāca vēlākiem trešajiem golfiem un B5

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

un tad trshajam golfam ar sarkano I ir veel kaut kaads elektro pumpis kursh straadaa peec noslaapeeshanas?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

zin kad pietiek kost?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

kad tev sāk patikt norvēģietes un tu sāc adminam sūtīt postus...

sorru

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Da tur Liepājā tādi Tolmeta konstruktori braukā. Msh pat esot ielicis sūkni glušakā. Ķipa auto noslāpē, bet dūmi vēl nāk.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: kad tev sāk patikt norvēģietes un tu sāc adminam sūtīt postus...

sorru

tas baigi briesmiigaas taas norveegietes?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Yetti rakstīja: kad tev sāk patikt norvēģietes un tu sāc adminam sūtīt postus...

sorru

tas baigi briesmiigaas taas norveegietes?

ir biški pēc velliem...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

msh rakstīja: Eu pļē, es domāju ka tie apgalvojumi par papildus sūknīšiem ir kaut kāds fufelis [jo nevienam tak nav ], bet izrādās ka tādi ir pat bijuši Uz A200tq [varbūt arī A100tq] un B4 1.9 TDI AAZ [tas, kuram 110 lopi, nevis 1Z kurš parasti ir visiem ], C4 tāds nav, neatkarīgi no tā vai A6 vai sotaks un neatkarīgi no tā kāds motors tur ir.

man liekas ka AAZ ir parastais 1.9TD ar 75 zirgiem, kur tu izraavi 110z/s?? pat mobile.de nepiedaavaa nevienu b4 ar 110 z/s

viš no LT dzen....

uroc, bļe... es tā.... garāmejot, bļe....

un ja kādu kaitina mana attieksme, teu ir iespēja atrauties...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jetij, beidz kost to stikla desu

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jetij, beidz kost to stikla desu

garšo...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Yetti rakstīja: kad tev sāk patikt norvēģietes un tu sāc adminam sūtīt postus...

sorru

tas baigi briesmiigaas taas norveegietes?

P.S. vissmukākās tur ir bēgles no Tuvajiem Austrumiem... bet uz viņām pat palūkoties nedrīkst...

ja Tu vienkārši neieskatīsies tajās brūnajās acīs, tad pamanīsi , pļe kā lai pasaka... vieglprātīgu vīrieti ar tuteni... nevis nazi...kaut kur netālu...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti