Yetti rakstīja:
i_edgars rakstīja: Nevārieties savā sulā!
forum.dieselirk.ru/...
Te ir infa no patiesiem profesionāļiem - pa kripatai savākta no visas bijušās "varen plašās", kodolīgā veidā.
Šis dīzelis ir ļoti problemātisks! Un galvu likšana neatbilst manuālu prasībām!!
Tev savs viedoklis, cienu, man savs...
Ja viņš ir tik problemātisks, nez vai tik daudzos un tik ilgi tiktu izmantots...
www.vmmotori.it/...
Nav viņš nekāds problēmātisks. Vajag eļļu mainīt ik pēc 7500 km, kā grāmatā ierakstīts, nepārkarsēt to un viss būs kedās. Ļaudis, protams, tikai mauc un tad brīnās.
Šo motoru vispār izgudroja kuģubūvei un pielāgoja automašīnām. Varbūt tādēļ ir problēmas ar temperatūru, bet tās pie normālām apkopēm arī ir vienīgās.
P.S. Jaunas galvas maksā 800 eur, vajag tikai pameklēt ārvalstu interneta veikalos.
Neplaisajusas galvas no 2,5 VM dizela
moz kadam garazaa metajas neplaisajusas galvas no 2,5 VM dizela dizelia modifikacija taa kas tika instaleta aparatos +-1991-1995 gados (voyagers, cheroks, alfas, pa kadam fordam utml.)
interese mani modifikacija kur sprausla tiek piespiesta ne skruveta
ir pat galvas numurs 90352005F
ja kadam ir ko piedavat welcome, labprat iegadasos