Pāris reizes, tā saucamie "dīleri" sataisīja šmuci, nebraucu pie viņiem... ja nu vienīgi pasūtīt kādu specifisku detaļu...
Viens dīleris iekļāva rēķinā neesošas detaļas maiņu, citā reizē pēc iepriekšējā pieraksta izfisa man dienu un neko auto neizdarīja, jo neesot bijis laika...
Otrs dīleris gribēja remontēt kārbu par 700.- Ls, bet vaina bija gaisa mērītājā par 43.- Ls (vainu noteica un novērsa "Koļa")...
Ir aitas, ir cirpēji. Pirms pāris gadiem wess select bmw vēlējās nemanot iekļaut rēķinā papildus pozīciju pa nieka 80Ls, uz jautājumu kas, kā un kāpēc, pozīcija tika izņemta no rēķina tā arī nepaskaidrojot.
Yetti rakstīja: Par BMW Wess Select gan nevaru nevienu sliktu vārdu teikt...
Es nerakstu par cenu un kvalitāti par darbam un detaļām. Cik zināms, viss kārtībā, bet iestājoties garantijas gadījumam, rēķinā bija viņu evakuātora izmantošanas maksa, neskatoties uz to, ka viņu nepilnīgas diagnostikas dēļ auto apstājās. Kad tika norādīts, ka pēc diagnostikas tika mainīts viss ko viņi teica, tad gan pozīcija tika izņemta bez tuvākiem paskaidrojumiem.
Kolēģim Chrysler centrā pie auto ar 40 000 nobraukumu apkopes paziņoja ka ir beigtas kaut kādas 6 bukses un ka to maiņa maksās 250ls. Kolēģis atteicās un kad gāja tehnisko, izgāja pilnīgi pa nullēm.
ValdisM rakstīja: Pēdājais dīleru triks kas notika nesen.
Kolēģim Chrysler centrā pie auto ar 40 000 nobraukumu apkopes paziņoja ka ir beigtas kaut kādas 6 bukses un ka to maiņa maksās 250ls. Kolēģis atteicās un kad gāja tehnisko, izgāja pilnīgi pa nullēm.
Autoservisi