Sakainais fiestas patēriņš

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Nu sakiet, lūdzu, mīļie cilvēki, kur iepriekšējā modeļa (MK6) 2006.gada izlaiduma forda fiesta ar tām apaļajiem priekšējiem lukturiem var likt 7 litrus dīzeļa uz 100 km pilsētas braukšanā? Pie tam motors viņai pat mazākais dīzelītis - tikai 1,4 litru tilpumā! Un braucu es pavisam ne tuvu sportiski, lai gan sēne arī neesmu, jo satiksmi nekavēju. Tā teikt, krīze dara savu un liek iepirst kādu feniņu un braukt ekonomiski, bet nu nekādi man tas nesanāk.

Nu joptvai, vai es tāpēc viņu pirku, lai viņa man šitā ieriebtu?!

Domāju, ka drošības pēc labāk vajadzētu pārbaudīt to motorīti, varbūt tomēr kaut kas nestrādā kā vajag, jo arī tehniskā apskate atgāzu testā man to motorīti mocīja reizes piecas, lai gan uz apskati braucu caurules tīrot. Braucot dūmu tiešām ir daudz, jo mani apskaustu visi vecie ikarusi un kamazi.

Tad nu lūk, lepni dodos es uz Baltic Motors un stāstu savu sāpi, kas uz sirds. Servisa pieņēmējs saprotoši māj ar galvu un saka, ka tā dīzeļiem mēdzot gadīties. Bet, lai diagnostika būtu precīzāka, iesaka nomainīt gaisa filtru un eļļu. Es jau mazliet papukstu, ka gaisa filtrs tikai 2kkm braukts, bet nopērku jaunu un atstāju pie viņiem savu blusu.

Nākamajā dienā telefonā redzu, ka zvana man nepazīstams numurs. Kas tad nu?! Bet tas izrādās tas pats vakardienas servisa pieņēmējs un saka, ka diagnostika ir veikta un jūs, t.i., es, varu doties pakaļ savam braucamajam.

Tā nu es ar pacilātu garastāvokli dodos savai blusai pakaļ. Ar smaidu veru vaļā servisa durvis un jautāju, kas tad mašīnai bija noticies, ka man viņa tāda dūmaina palika. Pieņēmējs tā mazliet drūmu paskatās uz mani un saka, ka noticis nav pilnīgi nekas.

Kā tā, nekas - es jautāju.

Vienkārši. Viņi veikuši kompūtera diagnostiku un tā neko sliktu nav rādījusi. Es joprojām mazā neizpratnē. Nu nevar taču tā būt, ka viss ir 100 procentu ok, rādot viņam apskates izdruku, kur var redzēt, kā motorīts tika mocīts.

Un tad sākās visādas atrunas, ka dūmainību ietekmē visādi apstākļi, arī apskates iekārtas var kļūdīties un bla bla blā. Tad es jautāju, viņam kā tādam mazmotoram var būt tāds netipiski liels patēriņš un arī ap izpūtēju pilns ar kvēpiem. Bet viņš paliek pie sava, ka kompūters viņiem neko nerādīja. Tā nu es pikts devos prom no turienes un ar vēl mazāku saprašanu, kas un kā, ko un kāpēc.

Pēc tā visa es vēršos pie jums, varbūt jums ir kādas ģeniālas idejas, kā var dabūt tādu patēriņu, un cik uzticama vispār ir baltic motors kompūtera diagnostika, ja apkārtējās pazīmes liecina par pretējo?

Es, kā dabas draugs, ar smagu sirdi skatos, kādus dūmu mākoņues ārvietojoties es aiz seva auto atstāju. Iesakiet, lūdzu, taču kaut ko!

 
1 2 3 4
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vajag braukt , nevis seenjot. pilseetniekiem biezhi aizdirshas gan turbas vadiibas varsti un citas lietas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU kompjūterdiags ir kompjūterdiags - tas kaut ko uzrāda, ja ir reālas anomāļijas kādā no sensoru rādījumiem. A tie aparāti spēj piemēroties diezgan plašam nebūtisko problēmu diapazonam - sākot jau ar sūdīgāku degvielu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

IMHO pilnīgi normāls dīzeļmazauto degvielas patēriņš pilētā. Cik a tu gaidīji? 4 l/100km?

Un reizēm vajag kārtīgi iedot pedal-metal, lai truba iztīrās un turbīna eļļojās!

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

man sliecas domaat, ka sirds beidzas... aizbrauc pie diizeliestiem... visticamak motoraa kaut kas ne taa..

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Es pēc dabas esmu rūdīts dīzeļa fans, tāpēc šādas tādas lietas par to esmu iemācījies. Gan to, ka dīzelis ir jātīra (ko pa laikam arī daru, lai neiesūno) un kompūters pats nesapratīs, ka ārā ir -15, ja sensors viņa teiks, ka ir +42 ēnā.

Bet tur jau tā sāpe, ka savus braucēja paradumus esmu maz mainījis. Arī iepriekš ir bijuši dīzeļi un neviens nav tā dūmojis, lai gan bija stipri vecāki un ar lielākiem motoriem, un tagad pat varu teikt, ka relatīvi mazākiem patēriņiem. Pildos vienmēr nestē, kura līdz šim vienmēr ir bijusi ok.

Tāpēc jautājums paliek jopojām atklāts - ko šādā situācija es varu darīt/nedarīt, uztraukties/neuztraudties, gaidīt/darīt tagad, kādu diagnostiku vēl var izmanot?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

7 ir ok pa pilsetu.

Kondiška nav vienmēr ieslēgta? Tādam mazmotoram domāju, ka patēriņš varētu pieaugt par 2 litriem jau no kondiškas vien.

Dūmo? Varbūt sprauslas beigtas? Cik noripojis auto?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tikai vēvēfans domā,ka mazie dīzeļi ēd mazāk, sevišķi pilsētā

Master_D Reģ.: 29.09.2004
1 0 Atbildēt

Ā, un mana pieredze liecina, ka dīzelim patēriņš no braukšanas stila īpši nemainās. Man Alfa 156 ar lielo 2.4 JTD gāja lopā un ēda vidēji 7.3, neraugoties uz visai agresīvo braukšanu.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kāda krāsa dūmi?

Intercooler ir?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas,ka baigi kūp nozīmē, ka bišķi nepietiek gaisa.... iemeslus meklē pats....

vispirms jāpaskatās turbīna, sevišķi ja tā ir ar mainīgu ģeometriju... ja tas ir komonreila dīzelis, tad šinas spiediena datčiku un nākamais solis gaisa mērītājs

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Ripjis auto ir pavisam maz, tikai 51 kkm.

Dūmi ir parastie melnie, kuri sevišķi daudz parādās pie kādiem 2.5 - 3.0 krpm. Starpdzesētāja nav, bet tā ieteki uz dūmiem gan nezinu.

Runājot par patēriņu. Ja es agrāk ar savu 2.5 vag dzinēju uz trases varēju iztikt ar ~6 litriem (kura bija 2x vairāk lopu nekā šai blusai), tad šī motora patēriņs šķiet pat astronomisks, jo uz trases šis arī rij nejēgā - virs/ap 5.5

Kondicioniers ir visu laiku izslēgts, tāpēc ne tur tā vaina.

Lasot auto manuāli, tur takstīts, ka pilsētas patēriņš ir ~5.5, trase ~4.0. Es saprotu, ka petēīņi var atšķieties, bet ne tik traki. Arī citi dīzelisti brīnās par manu patēriņu.

adatuvilks Reģ.: 06.11.2003
0 0 Atbildēt

A Tu sprauslas/smidzinaataajus paarbaudi. Gan jau, ka sadilushas, izreguleejushaas, vai nezarko pietaisiitas. Tai fiestai bija 0,ciktur jaaeed.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

sorry, par kļūdām, alus sāk iedarboties

a kur un kā tās sprauslas var pārbaudīt?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tas,ka baigi kūp nozīmē, ka bišķi nepietiek gaisa.... iemeslus meklē pats....

vispirms jāpaskatās turbīna, sevišķi ja tā ir ar mainīgu ģeometriju... ja tas ir komonreila dīzelis, tad šinas spiediena datčiku un nākamais solis gaisa mērītājs

Es ar liktu uz kādu no šiem, vai vēl kādu nepareizi strādājošu datčiku. Ja kāds no tiem strādā nepareizi, bet joprojām dod šķietami korektus datus, motors strādās sūdīgi, bet diagnostikai viss liksies kārtībā - t.i. diagnosltika jau nav nekas vairāk, kā visu datčiku rādījumu analīze ar servisa datoru. Un tajā var pārbaudīt vai dati ir paredzētajās robežās, nevis vai tie ir pareizi. Lielākajā daļā gadījumu ar to pietiek, jo pamatā datčiki strāda vai nestrādā, nevis dod daļēji pareizus datus.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

es te vēl nesen taujāju par opeļa turbīnas nespiedienu un cik sapratu beigās izrādījās, ka spiediena dačiks rādija mazāku spiedienu kā patiesībā bija, līdz ar to kompis ar degvielu rīkojās vadoties no nepareiziem rādījumiem. Auto kompis errorus nerādija, bet diagnostika pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens. Kompim po vai dačiks melo vai cirvis turbīnā. Tāpēc vajag būt kā seene saka, jo diagnostikā ir visi dati un tad skatās kurš nav ritīgi. Otra lieta ir tā, ka ja diagnostikā sakarīgi veči, tad viņiem var uzprasīt ko tā diagnostika nenočeko, piemēram, kompis saprot ka dūmgāzes par lielu bet pārbaudīt var 5 no 7 iemesliem, jo pie diviem iespējamajiem vaininiekiem nav dačiku, tad to arī viņiem diagnostikā to tev vajag pateikt. Un nevis tā, ka šie pasaka, ka jums ar degvielas sist. auto viss ir štokos, bet pareizāk būtu, ka viss kas ar degvielas sist. elektroniku ir saistīts ir kārtībā, a par mehāniku nevaram pateik, vaig iet pie cita doktora.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ko tad tie laša ras bolķikmotorā var gudru pateikt , neko ko vairak par kļūdu nolasīšanu remzõnā viņi neprot , ar to blusu , pieslēgtu pie lapķopa, ir jaizvizinās tb jaiedod slodze . Mekle ss.lv kādu dieseļservisu un izstāsti viņiem sāpi .

Nasing personal , bet kāpēc Tu , kā rūdīc dīzelisc , sacerējies nedīzeļservisā ko sakārtot

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Es liktu ka degvielas par daudz-vai nu sprauslas vai kkāds errors ko nemācēja/negribēja noteikt.

Otrs variants-bīdelis par švaku,jo tas fiesta nemaz tik viegls nav.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tikai vēvēfans domā,ka mazie dīzeļi ēd mazāk, sevišķi pilsētā

Mazāk jau ēd, bet tikai nedaudz mazāk kā lieliskajam 2005.gada Volvo-S80 D5. Manai Merivai pilsētas patēriņš varētu būt tuvāk 7 litriem uz 100 km, nevis 6 litriem uz 100 km. Precīzi nepateikšu, jo nekad starp uzpildes reizēm nebraucu tikai pa pilsētu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kkas nav pareizi ar to patēriņu, tas ir skaidrs

kad braukalēju ar tādu pašu motoru aprīkotu Peugeot 206, tad 50/50 pilsēta/šoseja patēriņš bija 5 litri

fiesta tak nau 50% smagāka, vai ne?

Motors nespēj sadedzināt visu degvielu, vai nu gaisa pa maz, vai degvielas pa daudz.

Jocīgi tikai, ka neko nediagnozē?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man Merivai pēdējā gada laikā 5,27 litri uz 100 km, braucam gan pa pilsētu, gan laukiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Turklāt Meriva ir pasmaga - pašmasa gandrīz 1,4 tonnas.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Nasing personal , bet kāpēc Tu , kā rūdīc dīzelisc , sacerējies nedīzeļservisā ko sakārtot

Nu es, kā pārliecināts dīzeļa fans, vajadzības gadījumā esmu vienmēr izticis ar INC pakalpojumiem. Bet viņš ar šādiem fordiem nestrādā. Tā nu nākamais rindā bija bļatic motors, jo biju iedomājies, ka viņiem kā oficiālajam dīlerim to lietu vajadzētu zināt. Bet tā laikam bija kļūda.

Biju iedomājies, ka varbūt Dīzeļcentrs varētu palīdzēt, bet tur man teica, ka viņi strādā tikai ar bosch sistēmām. Šiem motoriem it kā esot divu veidu sistēmas. Aplūkojot sava motora sprauslas logo, uz tās gan nebija bosch zīmes, bet gan peugeot ! .

Man tikko ienāca prātā doma, vai būtu jēga šai blusai diagnostiku veikt pie Lauva Auto? Vai arī viņi tikai pieslēgs pie ļaptopa un pateiks, ka visi rādītāji ir normas robežās?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Da kādas sprauslas, kādi filtri!!! Ja lielākoties pa pilsētu, pie kam ne īpaši dodot gāzi jebkurš dīzelis pēc kāris 100 km sāks dūmot! pat ideāli noregulēts. Vajag iedot kārtīgi tam dīzelis ribās, lai iztīra sodrēju kārtu, kas nosēdusies izpūtējā un viss! Nav domāti dīzeļi 2-5 km katru dienu uz darbu braukāt vai sēņot - tiem vajag slodzi un temperatūru visā sistēmā. Braucot nelielos attālumos nekas no tā neuzsilst un neviens sodrēju filtrs nebūs spējīgs strādāt.

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Patēriņš nav normāls, pirms kāda laika daudz braukāju ar 2004.gada Fiestu, tā sanāk tā pati tip bez feislifta, liekas. Motors 1.4TDCi + vēl jokainas automāts. Šoseja ap 4, jauktajā ciklā 5, max. 5.5l. Un it nemaz nesēņojot. Melnu dūmu nebija, ne pie 2,3 ne 3tk. Varbūt bija pie max.. Ne redzēju, ne saodu, izpūtējs tīrs. tad arī tie paši 50tk/km noskrējiens. Droši pie kārtīgiem dīzeliestiem jābrauc, BalticMotors, piedodiet, bet nu maz ko sajēdz. Bija probla arī ar Fiestu, ko Baltic solīja ap 1000lvl atrisināt, (+ to pāris mēnešus nemaz nevarēja saprast, ka pa vainu, gan ar visām diagnostikām, gan ar gudrajiem un speciāli apmācītajiem meistariem) beigās pie vietējās garāžās vecis, kam galva domā, pa 10lvl problēmu atrisināja.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: es te vēl nesen taujāju par opeļa turbīnas nespiedienu un cik sapratu beigās izrādījās, ka spiediena dačiks rādija mazāku spiedienu kā patiesībā bija, līdz ar to kompis ar degvielu rīkojās vadoties no nepareiziem rādījumiem. Auto kompis errorus nerādija, bet diagnostika pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens. Kompim po vai dačiks melo vai cirvis turbīnā. Tāpēc vajag būt kā seene saka, jo diagnostikā ir visi dati un tad skatās kurš nav ritīgi. Otra lieta ir tā, ka ja diagnostikā sakarīgi veči, tad viņiem var uzprasīt ko tā diagnostika nenočeko, piemēram, kompis saprot ka dūmgāzes par lielu bet pārbaudīt var 5 no 7 iemesliem, jo pie diviem iespējamajiem vaininiekiem nav dačiku, tad to arī viņiem diagnostikā to tev vajag pateikt. Un nevis tā, ka šie pasaka, ka jums ar degvielas sist. auto viss ir štokos, bet pareizāk būtu, ka viss kas ar degvielas sist. elektroniku ir saistīts ir kārtībā, a par mehāniku nevaram pateik, vaig iet pie cita doktora.

padomā bišķi.....

kā kompis var zināt, ka spiediens ir par mazu(lielu), ja datčiks saka, ka ar spiedienu viss ir bumbās?????????????????????????????

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti