nezinu par kadu "aizdambeeshanos" jus te runajat. pilnigs bullshits. ar shitadu motoru mierigi varetu nobraukt 40tk bez eljas mainjas, ito vinam nekas nenotiktu.
nezinu par kadu "aizdambeeshanos" jus te runajat. pilnigs bullshits. ar shitadu motoru mierigi varetu nobraukt 40tk bez eljas mainjas, ito vinam nekas nenotiktu.
Agrāk , noperkot kārtejo 'jauno' auto , tika darīc tā - iegāzc skalotājs , parūcināc cik manuāli rakstīc , tad ielieta speciāla 'kastroļa' eļļa , kura pēc ~5kkm bij jamaina uz 'normalu' eļļu un nebij nekadas vainas citastarp gidrokompensātõri 'apklusa' , da i 'vilkt' kautkā labāk saka - tas par golpu . Citastarp 2,1T audakam , kompensātõri apklusa , bet klaņu šāles gan bij jamaina -tām patika uzgrabināt 'dodot piparu'
Šitāda procedūra tika izveikta kadiem 5iem schrottiem ( golpiem ,audakiem un MB) un bij o.k. rezultāc.
TDIOTS rakstīja: Agrāk , noperkot kārtejo 'jauno' auto , tika darīc tā - iegāzc skalotājs , parūcināc cik manuāli rakstīc , tad ielieta speciāla 'kastroļa' eļļa , kura pēc ~5kkm bij jamaina uz 'normalu' eļļu un nebij nekadas vainas citastarp gidrokompensātõri 'apklusa' , da i 'vilkt' kautkā labāk saka - tas par golpu . Citastarp 2,1T audakam , kompensātõri apklusa , bet klaņu šāles gan bij jamaina -tām patika uzgrabināt 'dodot piparu'
Šitāda procedūra tika izveikta kadiem 5iem schrottiem ( golpiem ,audakiem un MB) un bij o.k. rezultāc.
kas tas i pa kastrolu ar kuru 5k km?
notikumi risinājās pagājušā gadusimta 90ajos gados vairs nepateikšu ne kas par castroli tas tas bij ne kas par skalotāju
atceros tikkai rīcības algoritmu un sekas
Atgriežoties pie tēmas , 3,5litrīgais chruslera dzinējs nau'utainais ' 2,7 chryslers , kurš viegli kaujas dēļ konstruktīvās īpatnības . tobiš pastāv reāla iespēja neigrābties bēū dzinējā un nav lielas vajadzibas eksperimentēt ar kapitalku , kautvai izmaksu dēļ . cita lieta piem.VAG 1,9TD vai V6 TDIškas -tos ,sevis pēc,ir jēga pārlasīt , ko arī esmu darijis
Tas tā , iz dzīves.
Slinkais rakstīja: visa draza nekad neistek laukaa, dalja taas drazas paliek kopaa ar to shkaideklji, un pamatiigi pabojaa jauno elju. vaig lietot labas sintetiskas eljas, taas labi mazgaa, pamazaam. nevis to drazu ko iesaka Chrysler.
kā draza var palikt kopā ar to šķaidekli, ja tas šķīdinātājs tiek pieliets pie dzinējā esošās eļļas, padarot to eļļas reizes divas šķidrāku un labāk tekošu.
nelejot nekādu šķīdinātāju, tieši otrādi, eļļas ir viskozāka un tai grūtāk iztecēt no dzinēja un resp lielāka varbūtība drazai palikt dzinējā.
Varbūt kaut ko nezinu, bet loģika man tā saka.
arī visiem iegādātajiem auto ieleju jaunu eļļu, nobraucu 3-5K un mainu vēlreiz...
pat topiks bija...
Topika autors neatbildēja uz jautājumu - kas tur maksā tos astoņus sotus?
msh rakstīja: Topika autors neatbildēja uz jautājumu - kas tur maksā tos astoņus sotus?
nopērc no viņa auto... ja būs fufelis, uzzināsi...
msh rakstīja: Topika autors neatbildēja uz jautājumu - kas tur maksā tos astoņus sotus?
Rezerves daļas par kosmiskajām "Amerikas auto" cenām. Un lietots klanis, kloķenes slīpēšana uz remonta izmēru, galvu slīpēšana, vārstu darba virsmu atjaunošana. Plānojas mainīt visas blīves, saļnikus, siksnas, spriegotājus un virzuļu gredzenus. Protams ka jāmaina šāles.
Kas attiecas uz lietotu dzinēju - viņu nav nemaz tik viegli atrast. Un man nav ne mazākās iespējas viņu pārbaudīt pirms pirkšanas. Bez tam cerēt ka šim motoram nebūs jāmaina siksnas un saļniki ir diezgan naivi.
Tā kā detaļas pasūtīšu internetā pats, cerams ka apmēram 300 ls uz šo pozīciju izdosies ieekonomēt! (Piemēram par ūdens sūkni man paprasīja 70ls, iekš www.rockauto.com - 31 USD + 30 usd sūtīšana - ja sūta vienu pašu. Tā kā Amerikas auto nesūta detaļas pa vienai ar kurjerpastu un viņiem visticamākais ir atlaides ASV, pat ņemot vērā ka viņi maksā muitu 5% un pvn 21% var apmēram izrēķināt kāds uzcenojums viņiem ir....)
Sarēķināju ka lietots motors+saļniki+siksnas labākajā gadījumā būs tikai pa 100 - 200 ls lētāk kā kapitālais remonts.
Pirmā detaļu paciņa jau ir izsūtīta no USA!
OK. Katrs atpūšas kā vēlas , lai Tev veicas ar detaļām un meistaru
Kad būs gatavs , padalies iespaidos .
msh
14.05.2009 14:33
kloķenes slīpēšana un šāles 1400 ls?
----------------------------------
Nu vispaar var jau striideeties, daargi vai leeti, par velti toch nav Klokjene - ir jau veel jautaajums, ir tur ko sliipeet,
vai nav ...jaa, shaales vajadzees un obligaati visas, turklaat vismaz vienu klani nograbeejushaa vietaa. Ja tur stipri piedranjkjeets, var naakties veert valjaa un tiiriit visus ellas
kanaalus - gadiijumaa, ja taa ellja tieshaam ilgi nav mainiita
un saakusi degjenereeties. Taapat dereetu tiiriit ellas kanaalus klokjvaarpstaa, ar kanaalu korkju iznjemshanu ...Principaa ko chakareeties tur ir. 90. gadu saakumaa naacaas arii remonteet vienu uscaaru - Pontiaku ar visu V8. Tas nu bij nokauts totaali un 100%, ka motorella nekad nebij mainiita Nekas, aizgaaja peec remonta , ka noruuca vien
Vien detaljas dabuut tolaik nebija iespeejams, lietaa tika liktas Moskvicha, kravas GAZiku, Volgas un veel sazin kaadas daljas. Bet rezultaats bija apmierinoshs, iipashnieks veel labu briidi braukaaja, beigaas paardeva uz Krieviju ...
izklausaas perspektiivi un ekonomiski pamatoti-
iegaazt 1.5 štukas mašīnā kuru varees peec tam paardot pa 500 ...
Zin, ir tādi cilvēki kas labo mašinas lai brauktu, nevis pārdotu..
Ozz rakstīja: izklausaas perspektiivi un ekonomiski pamatoti-
iegaazt 1.5 štukas mašīnā kuru varees peec tam paardot pa 500 ...
Man gan liekas ka kakša pieminētais audī tik maz nemaksā, kur nu vēl tad, kad to kārbu mainīja
nevar jau zinaat, tam motoram jau varbut cilindri ovaali. tu vinus pameeriiji Ranald? uz aci jau tu neko neredzeesi, ka nesanaak taa nedaudz stuulbi
Guzis rakstīja: Zin, ir tādi cilvēki kas labo mašinas lai brauktu, nevis pārdotu..
Ozz rakstīja: izklausaas perspektiivi un ekonomiski pamatoti-
iegaazt 1.5 štukas mašīnā kuru varees peec tam paardot pa 500 ...
parasti ar mašīnaam brauc...
visam ir sava cena, t. sk braucienam savaa automobiilii...
ja tas brauciens saak palikt neizdeviigs, tad nu i nakuj taadu auto...
Neizdevīgi ir brauciens ar jebkuru auto. Vieni vienīgi izdevumi. Izdevīgi brauc tikai tasksists Un arī tad ne vienmēr.
Ozz rakstīja:
parasti ar mašīnaam brauc...
visam ir sava cena, t. sk braucienam savaa automobiilii...
ja tas brauciens saak palikt neizdeviigs, tad nu i nakuj taadu auto...
Cik es nopratu- topika autoram ir 3,5l dzinējs. Salīdzinājumā ar 2,7l motoriem 3,5l ir ļoti populāri un arī lešu šrotos viņi nav retums. Arī iekš mūsu tevzemes plašumiem, šie bīdeļi ir atrodami. Es labāk ieliktu donoru nekā aizrautos ar remontiem.
Īsumā par 2,7l dzinēju. Šis ir Mitsubishi konstruktoru "bērns", kurš kalp, ja ik pēc 5000km !!!! maina eļļu. Problēmas ir divas.
1. Dzinējs ātri izstrādā eļļu un aizdarvo eļļošanās kanālus, kura rezultātā rodas smērvielas bads.
2.ūdens sūknis tiek pievadīts ar sadalēnes ķēdi un ja ja sūkņa blīvslēgs tek- viss antifreezs nonaak motora eļļā. Sūknis ir iemontēts dzinējā. Reti tizls risinājums.
WWW.AUTONEWS.LV
Tik pat teiksmeins dzinējs kā četrgalvainais VM 2,5 dīzelis (Hello Voyager)
Atvars rakstīja: Cik es nopratu- topika autoram ir 3,5l dzinējs. Salīdzinājumā ar 2,7l motoriem 3,5l ir ļoti populāri un arī lešu šrotos viņi nav retums. Arī iekš mūsu tevzemes plašumiem, šie bīdeļi ir atrodami. Es labāk ieliktu donoru nekā aizrautos ar remontiem.
Īsumā par 2,7l dzinēju. Šis ir Mitsubishi konstruktoru "bērns", kurš kalp, ja ik pēc 5000km !!!! maina eļļu. Problēmas ir divas.
1. Dzinējs ātri izstrādā eļļu un aizdarvo eļļošanās kanālus, kura rezultātā rodas smērvielas bads.
2.ūdens sūknis tiek pievadīts ar sadalēnes ķēdi un ja ja sūkņa blīvslēgs tek- viss antifreezs nonaak motora eļļā. Sūknis ir iemontēts dzinējā. Reti tizls risinājums.
WWW.AUTONEWS.LV
Atvar- sagraabstiijis kautko esi.. bet ne liidz galam...
elljoshanas kanaali jamajiem ar mazu diametru ir... un tas savukaart prasa tikai sinteetiku...+ sadalenes kjeedes spriegotaajs ar hidrauliskais- spiediena naff.. un kjeede nafig lido
par suukni ar tikai daljeeja taisniiba- suuknis ir zem viena vaaka ar kjeedi... un ar sameeraa iisu kalposhanas laiku- biezji liidz 100K izjuuk
un par mitsu- va tik gadiijienaa nejauc ar 2.5 un 3.0 V6inieku? (stratuss,sebrings-voyager,uttt)
Kindzulis rakstīja:
par suukni ar tikai daljeeja taisniiba- suuknis ir zem viena vaaka ar kjeedi... un ar sameeraa iisu kalposhanas laiku- biezji liidz 100K izjuuk
Tur drīzāk bēda ir tā, ka tur tāds sūknis ir apvienojumā ar ķēdi - VAG 1.9 TDI ir līdzīgi, bet ar zobeni un kaut kā nevienam nerodas problēmas kopā ar zobeni mainīt sūkni, kā nekā siksnai pavisam cits resurss
msh rakstīja:
Chrysler 300m motora kapitālais remonts.
Gribēju pa salīdzinoši lētu naudu lepnu auto un skaisti iekritu - pēc ~2 nedēļu braukšanas sāka nenormāli grabēt motors - kaut kā aizripnājos līdz "Amerikas Auto" kas bija tuvumā. Izņēma, izjauca motoru - aprauta otrā cilindra šhāle... Sataisīja tāmi - diezgan kosmiska...
1400 ls. (600 ls darbs, 800 detalas... Laboju - Izdevās sarunāt 20% atlaidi darbam. Izskatās ka par darbu cena ir +/- adekvāta)
Visticamāk iepriekšējie īpašnieki bija taisījuši eksperimentu - cik ilgi var braukt nemainot eļļu....
Vēl protams variants ir ielikt citu motoru, bet - tas sanāks lētāk tikai apmēram par latiem 300, jo visdrīzāk tāpat lietotam motoram ja grib kādu laiku braukt bez problēmām jāmaina siksnas, saļņiki, ruļli...
Un remonta gadījumā es iegūšu kapitāli izremontētu dzinēju kurš ar lielu varbūtību ies 200 tūkstošus km. Lietots motors kā mēs zinām ir loterija...
Man ir pamatotas aizdomas ka detaļas var dabūt lētāk nekā piedāvā "Amerikas auto" (Bija jānomaina priekšējā riteņa gultnis - man uzlika pa 90Ls, bet iekš USA īpaši nemeklējot atradu pa 40 USD - protams klāt vēl nāktu sūtīšanas izmaksas, bet tāpat beigās būtu lētāk)
Varbūt kāds zina kur Latvijā var meklēt daļas Amerikas auto par normālām cenām?
Varbūt kāds ir pircis daļas internetā un var padalīties ar interneta veikaliem ASV vai varbūt Eiropā kas sūta daļas uz LV pa sakarīgiem cipariem?